kelu 265 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) cine are motocicleta incaltata fata/spate cu Michelin Power One (street)? eu am avut, am fost foarte incantat de calitatile lor dar m-au dezamagit la urmatoarele chestii<de io sunt mai chitros> l-am putut folosi mai putin de un sezon, primi 2000km fiind foarte moi<toti prieteni spuneau ca asa cauciuc nu au mai vazut. ziceai ca e de plastelina>dar dupa aia au inceput sa se intareasca<pt un cauciuc de strada si 2ct mi s-a parut ca fenomenul de inbatranire a aparut cam repede>, iar la aprox 5000km rulati din cel de spate aprope ieseau atele<mentionez ca nu au vazut circuit, doar acasa munca si cateva iesiri pe cheia<vro 4>. au fost luate de noi in iunie 2010 cu dot de feb2010 la fix 300E setul Editat Decembrie 27, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) daca p1 se intareste folosit pe strada ,de cele DOT race ce sa mai zic cu cicluri de incalzire/racire de fenomenul intalnit de tine(cu intarirea) nu am citit pe nicaieri si am rupt internetul multumesc mult de tot kelu,mersi Editat Decembrie 27, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Kelu are dreptate, cauciucurile moi , sint moi 2-3-4 luni, soarele, apa, praful le degradeaza rapid. Cauciucurile performante costa mult, se schimba des, dar ofera satisfactia ca nu am dat degeaba n mii de euro pe o supersportiva cu peste 100cai la roata si din care nu putem folosi mai mult de 50 cai la decolare, mult si 50 cai. De frinarea de urgentza, cea din care incercam sa scapam cu viatza, nu mai vorbesc. CMD, nu mai cauta cauciucul minune, pur si simplu nu exista, vrei performantza- va trebui sa platesti sau te resemnezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) Asa e Jagi > < ,mersi ! au ramas Michelin Power One si Battlax R10 ,ce pica pret bun cumpar si gata ,daca si-au facut treaba d208rr`urile nu cred ca astea sunt mai jos va urez de pe acum un calduros la multi ani & sa va aduca 2013 tot ce va doriti ! Editat Decembrie 28, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Fratilor, n-am mai scris de mult in aria GSX-R, dar aici e activitatea mai mare decat la Hornet. Unde gasesc si eu site-uri sau oferte online in afara de www.racingparts.ro al lui mac pentru cauciucuri noi ? Stiti cum e cu vara sanie si iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 anvelopemoto.eu Altul nu stiu in momentul asta....mai stiu motodiscount.ro da' e inchis pentru costumizare....incearca sa dai un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 De la motodiscount am tot cumparat , magazin foarte ok, o sa le cer o oferta telefonica sau mail. Din experienta voastra cu SMAEB, or avea oare reduceri la cauciucuri sau doar la ciurucuri / dot vechi ca la black friday ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Anvelopemoto.eu au avut un discount de 30% in 2011,in 2012 nu am fost la smaeb Suna-l pe victor(anvelopemoto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Asa e Jagi > < ,mersi !au ramas Michelin Power One si Battlax R10 ,ce pica pret bun cumpar si gata ,daca si-au facut treaba d208rr`urile nu cred ca astea sunt mai jos va urez de pe acum un calduros la multi ani & sa va aduca 2013 tot ce va doriti ! GP racer e mult peste power one. Grip, durabilitate, feel. Nu cunosc r10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 gp racer din ce am inteles este cu ciclucuri (incalzire/racire),power 1 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 What? Hai sa ne intelegem: cicluri de incalzire sufera orice cauciuc- de la cel de basculanta la cel de curse. Gumele obisnuite de strada sunt mai rezistente la mai multe cicluri de incalzire pentru ca au mai putin liant in ele si pentru ca lucreaza la temperaturi mai joase. Toate anvelopele incep sa se "uzeze" din momentul in care au iesit din matrita, pentru ca polimerii se degradeaza in timp. Cauciucul imbatraneste dar imbatranirea e accelerata cel mai mult de soare -UV. Conceptul de "cicluri de incalzire" deriva din lumea curselor unde se recomanda ca anvelopele sa ramana calde in permanenta - puse pe incalzitoare, iesit pe circuit, revenit la boxe, puse iar incalzitoarele, pentru a nu pierde liantul din masa cauciucului si pentru a ramane cat mai aproape de calitatile initiale ale gumei. GP racer, dupa parerea mea, e cea mai performanta guma de strada. Grip, durabilitate, feel. N-am mers cu R10. Sa speram ca este mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Pt strada?? Tin mai putin ca Racer, dar sint superaderente la rece. Cine are bani, sa-si ia R10. Mai se fabrica inca BT 003 Pro, vechiul model dinainte de R10, si acel model , TYPE 3, TYPE4(pt fatza), sint senzationale pe strada(se duc repede, evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Te referi la R10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 da ,de R10 vb jagi ca tin mai putin ca Racer, dar sint superaderente la rece multumesc baieti >< i <3 u ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Păi si tu bagi forja cu gumele neincalzite? Cred că nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Doamne fereste ,depinde foarte mult pretul anvelopelor in luna feb,ce gasesc pret bun,cumpar si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 oricum foarte putini cad din cauza cauciucurilor, si foarte putini le expluateaza la maxim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 psihic conteaza enorm..cel putin pt mine,pot sa mai merg si sezonul acesta cu d208rr`urile au fost noi(dot sf de 07) si acum sunt uzate maxim 20% au tinut extraordinar pt RS vreau doar sa incerc un dot mai bun si cu 55 pe spate ,ma omoara curiozitatea ,daca acum sunt indragostit de cum merge motocicleta si de ciclistica ei vreau sa vad cum o sa fie si cu 55 pe spate am prieteni care au cazut in fata mea la 1m (4 anul acesta)si asa este majoritatea cad din cauza erorilor de pilotaj nu din cauza cauciucurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 pt mine Dumnezeul gumelor sunt gp racer.. extraordinare, se incalzesc instant si faci ce vrea sufletelul tau cu motocicleta.. am pus la sfarsit de sezon o opinca de pirelli diablo nou avea un prieten pe acasa, ca vroiam sa mai ma plimb putin si practic este imposibil sa ma inclin cu motocicleta.. doar sa cad o inclin.. o mizerie de anvelopa facuta sa te sinucizi..gp-urile sunt cam scumpute dar merita STI SIGUR CA ACOLO NU AI PROBLEME.. ma zgarcesc si eu la altele si in primavara vreau sa le am pe motocicleta.. dac fumam spre ex insemna 500 lei pe luna.. macar sa ma rasfat cu ceva necesar, doua luni de tigari si doua iesiri in oras si ai facut banii de gume ! Eu prefer sa merg descult si sa am caucioace pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Stimati Domni, Caut de ceva vreme sa inlocuiesc semnalizarile originale cu LED la k8-ul meu de 750. Am gasit cateva oferte pe ebay insa preturile mi se par astronomice. Spre exemplu, set fata spate + releu 150 EUR plus transport 5 EUR. http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-GSX-R-750-K8-K9-L0-08-09-10-LED-BLINKER-SET-SCHWARZ-SMOKE-GETONT-/180978884143?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a232e9e2f#ht_1399wt_929 La dracu , e mai scump decat un set de lant+ pinioane. Si nu vreau porcarii AM care nu se vad, vreau sa pun LED-uri care sa potriveasca exact in locul pieselor originale. Am mai gasit si alte oferte insa ce am pus mai sus e cel mai ieftin pret pe care l-am gasit pentru set. Ati gasit undeva ceva mai ieftin? Si inca o intrebare, poate cam tampita. Vopseaua neagra de pe capacul alternatorului are cod de culoare? In manualul de service nu am gasit nimic. Are cateva zgarieturi minore inca de cand l-am luat, probabil l-a scapat pe loc, pentru ca sunt doar zgarieturi rotunde mici, nu linii trase, ca si cum s-ar trage pe jos. In orice caz as vrea sa il vopsesc. Multumesc anticipat. Editat Ianuarie 7, 2013 de gsxaddict Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Capacul nu are cod culoare. Legat de semnale...vrei ceva unic...plata este pe masura In acel pret este si releul care are rezistentele incluse in el..sa nu mai spun ca acel releu este si pentru pompa de benzina. Releul singur OEM este si el pe la 30/40 euro deci.. PS.daca te gandesti sa demontezi capacul sa-l vopsesti gandeste-te si la o garnitura ..nu costa mult dar te scoate de la o pauza de 2 sapt daca la demontare se rupe Editat Ianuarie 7, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Eu mi-am pus pe leduri pe fata si mi se par mai luminoase decat pe bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 nu au moarte cele stoc ,va faceti de lucru,am avut 3 / am suzuki si nu am schimbat un bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Oamenii mai au si imaginatie, Nu le distrugeti visurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Salut, Aveti idee daca releul de incarcare pentru un suzuki gsxr 750 din 2005 se potriveste si de la modelele din alti ani? Am gasit la cineva, dar nu arata la fel ca al meu. Din cate mi-am dat eu seama din pozele de pe net ar fi de la k1-k3. Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.