alexmarin882000 Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 e dif intre kawa si gsx am avut amandoua.....una e mai confortabila....si una e mai nervoasa...se stie care si cum.....va salut..uite frumuseatea mea actuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 salut, cine poate sa ma ajute si pe mine cu o codita de k3 1000? vreau sa cumpar, cine are sau cine stie de unde pot sa mi iau il rog sa ma contacteze pe ID uzzirapkid@yahoo.com. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paipoc Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 e cam mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 salut, cine poate sa ma ajute si pe mine cu o codita de k3 1000? vreau sa cumpar, cine are sau cine stie de unde pot sa mi iau il rog sa ma contacteze pe ID uzzirapkid@yahoo.com. Multumesc fugi la sectiunea prezentari mai intai, apoi pote te si ajutam cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 ms pt lamurire. m-am mai linistit dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva --- Mesaj completat în 30 Dec 2007 16:03 ------------- ms pt lamurire. m-am mai linistit dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva Si am o mica problema. Nu imi tine ralantiul. De unde se regleaza? (adica pornesc moto, pleaca socul automat, si cand se inchide socul cade turatia la 1000-900, si se balbaie putin si se opreste ).Trebuie dat la 1250-1300... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKT Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 ms pt lamurire. m-am mai linistit dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva <small>--- Mesaj completat în 30 Dec 2007 16:03 -------------</small><br/> ms pt lamurire. m-am mai linistit dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva Si am o mica problema. Nu imi tine ralantiul. De unde se regleaza? (adica pornesc moto, pleaca socul automat, si cand se inchide socul cade turatia la 1000-900, si se balbaie putin si se opreste ).Trebuie dat la 1250-1300... Adik nu iti tine ralantiul nici dupa ce tii accelerat vreo 10 secunde dupa ce o pornesti ? Ar trebui sa tina! Si eu am dat relantiul la 1300 la k6 ! E mai bine asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 ms pt lamurire. m-am mai linistit dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva <small>--- Mesaj completat în 30 Dec 2007 16:03 -------------</small><br/> ms pt lamurire. m-am mai linistit dar tot am o intrebare: la motociclete, nu exista ca la masini owner's manual? adica ala in care iti spune ce face fiecare buton etc etc etc. am Service Manual, nu la ala ma refer... daca stie cineva Si am o mica problema. Nu imi tine ralantiul. De unde se regleaza? (adica pornesc moto, pleaca socul automat, si cand se inchide socul cade turatia la 1000-900, si se balbaie putin si se opreste ).Trebuie dat la 1250-1300... Ca sa reglezi relantiul (iti spun din experienta mea cu k4 d 1000) trebuie sa desfaci suruburile care tin rezervorul in fata , apoi ridici rezervorul ,ii pui un suport ceva ca sa stea ridicat si in partea stanga p langa cadru acolo e cablul d unde poti regla Cat despre alte butoane si chestii alea le inveti singur fiecare c face Ca nu e greu cateva butoane si reglajele d amortizoare de frana d ambreiaj etc. Nu iti trebuie neaparat owner manual. si sa pun si eu niste poze cu tricicleta mea(o am d ceva timp da nu am pus poze pana acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tariwattaryl Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 (editat) Salut. Pentru un gsx750R din 1995, ce codita mai ascutita ar merge.... de la ce model, vreau sa-i dau o forma mai ascutita la spate. Pentru exemplificare atasez o poza cu motorul meu Editat Ianuarie 2, 2008 de tariwattaryl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 ai multe variante poti monta aproape orice codita vrei tu, doar sa ai chef de munca si improvizari. poti sa te orientezi spre codita de R1 2002-03, suzuki k3-k5 si orice alta care iti place. totul e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tariwattaryl Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 (editat) Merci de raspuns, acu mai ramâne de văzut ce gasesc pentru că, chef de muncă am, si sper să se vada si rezultatele ... în țara la adunări....Hai noroc Âşi incă o dată: La mulți ani tuturor Editat Ianuarie 3, 2008 de tariwattaryl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 am piese de k6 ,k7 de 600,750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 am piese de k6 ,k7 de 600,750 ce piese ai ptr 750? motor ai? discuri frana? trimite'mi un mp cu piesele si preturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD KAW Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 salut la toata lumea... eu am lipsit cam mult, am avut si un accident intre timp.. imi pare bine sa va regasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Ca sa reglezi relantiul (iti spun din experienta mea cu k4 d 1000) trebuie sa desfaci suruburile care tin rezervorul in fata , apoi ridici rezervorul ,ii pui un suport ceva ca sa stea ridicat si in partea stanga p langa cadru acolo e cablul d unde poti regla Cat despre alte butoane si chestii alea le inveti singur fiecare c face Ca nu e greu cateva butoane si reglajele d amortizoare de frana d ambreiaj etc. Nu iti trebuie neaparat owner manual. si sa pun si eu niste poze cu tricicleta mea(o am d ceva timp da nu am pus poze pana acum ) E clar... Trebuie sa ma duc la service ... merci mult de tot pentru ajutor. Pun si eu cateva poze cu 'tricicleta' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_tuning Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Salut! Acum de cateva zile mi-am achizitzionat si eun un Suzuki GSXR 750W din 1994, dar vremea nu mi-a dat ocazia sa-l testez, dar urmeaza zilele astea, cei care cunoastetzi modelul acesta cam ce parere avetzi de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKT Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Salut! Acum de cateva zile mi-am achizitzionat si eun un Suzuki GSXR 750W din 1994, dar vremea nu mi-a dat ocazia sa-l testez, dar urmeaza zilele astea, cei care cunoastetzi modelul acesta cam ce parere avetzi de el? A avut un prieten de al meu ceva asemanator! F bun motoru, trage de rupe, aproape tinea pasul cu un K1 de 1000! Felicitari pt achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tariwattaryl Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Salut! Acum de cateva zile mi-am achizitzionat si eun un Suzuki GSXR 750W din 1994, dar vremea nu mi-a dat ocazia sa-l testez, dar urmeaza zilele astea, cei care cunoastetzi modelul acesta cam ce parere avetzi de el? am si eu unul, la pagina 89 e poza lui. Super motorul, să ai grijă de el, pune ulei Castrol 10W-50, în rest e OK!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 (editat) salutare tuturor .... am si eu gsx R 600 de 2 zile (e din 2000) ... am si eu o intrebare ... daca ma puteti ajuta .. a fost accidentat in fata si refacut ... dar nu mai are becurile .. si nush de care sa cumpar ... stie cineva ce fel de becuri pe potrivesc .... si inca ceva .. lantul de distributie la cati km se schimba ... ma gasiti pe Id`ul sergiu_andy ... va multumesc .... daca ar avea cineva o carete service ar fi perfect .. dar nu se prea gaseste .. si unde se gaseste costa bani .. prefer sa dau de baut la o intrunire decat bani pe cartea aia .. va multumesc pt ajutor Editat Ianuarie 5, 2008 de sergiu_andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Mi-am vandut SRAD-ul de 600,si o sa achizitionez modelul mai nou un pik,cel din 01.As vrea sa-mi spuneti si mie,care ati mai trecut prin schimbarea asta,care sunt diferentele tehnice majore.Am inteles ca are 5cp in plus,si 11kg in minus,fata de Srad.Top speedul este cu vreo 10 km peste?Consumul,ar trebui sa fie mai mic,nu?Fiind pe injectie totala...nu?Astept un raspuns din partea voastra,multumesc frumos.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Mi-am vandut SRAD-ul de 600,si o sa achizitionez modelul mai nou un pik,cel din 01.As vrea sa-mi spuneti si mie,care ati mai trecut prin schimbarea asta,care sunt diferentele tehnice majore.Am inteles ca are 5cp in plus,si 11kg in minus,fata de Srad.Top speedul este cu vreo 10 km peste?Consumul,ar trebui sa fie mai mic,nu?Fiind pe injectie totala...nu?Astept un raspuns din partea voastra,multumesc frumos.! din punct de vedere tehnic mare lucru nush ... dar ca aspect e de 100 de ori mai frumos cel din 01 .. fata de cel din 00 .. mult succes si sper sa faci alegerea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Da,pai si mie mi-a placut ca este mai ascutita,diferenta de bani,mai mult ptr asta o dau.Tehnic nu ma astept la dif mari...De asta asteptam un raspuns din partea cuiva,care probabil a facut un schimb similar...Am fost foarte multumit de srad,dar nu mia placut niciodata forma lui,a fost doar alegerea potrivita atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Am un full sistem YOshimura cu finala CARBON TRIOVAL pt GSXR LA PRET NEGOCIABIL.Pt cei care nu stiu pt a obtine performante-caluti in plus si cuplu in ture joase- de la un motor acesta necesita sistemul full in combinatie cu un air flow si un POWER COMANDER cu hartile de injectie adecvate,toba finala are rol important in sound si look.Pretul de cumparare a fost pe la 1500 euro si a fost folosit in regim de strada 5000km.Il am pe motor,dar nu imi foloseste prea mult pt ca am destui cai si asa vrea sa-i montez inapoi vechiul sistem care mie mi se pare mai cool cu 2 tobe.0727364388 pt oferte sau emilio100ro id mes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 He he, daca as BENEFICIA de acesti EURO, as fi luat evacuarea.. bafta la vanzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Ianuarie 6, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2008 (editat) Mi-am vandut SRAD-ul de 600,si o sa achizitionez modelul mai nou un pik,cel din 01.As vrea sa-mi spuneti si mie,care ati mai trecut prin schimbarea asta,care sunt diferentele tehnice majore.Am inteles ca are 5cp in plus,si 11kg in minus,fata de Srad.Top speedul este cu vreo 10 km peste?Consumul,ar trebui sa fie mai mic,nu?Fiind pe injectie totala...nu?Astept un raspuns din partea voastra,multumesc frumos.! Eu am facut aceeasi miscare ca si tine....am trecut de la Srad din 98 la un K2...diferentele sunt cam asa : K2 are cu 10 cai in plus( Srad-u avea 105 si K2 are 115) si 10 kile in minus(Srad-u avea 199 si K2-u are 188) iar top speed-ul pot sa ti-l spun numai la Srad(un pic peste 260 ), la K2 nu am mai avut curiozitatea sa il aflu( desi mergea mai sus de 250, pana acolo am mers )...Consumul este ca si la Srad poate cu cateva sute de grame mai putin...iar ca aspect este mult mai reusit K2. Eu am simtit mai mult diferente la manevrabilitate la K2 decat acei 10 cai in plus(sunt un simplu motociclist nu un raiser )... Bafta! P.S K2 meu e de vanzare Editat Ianuarie 6, 2008 de crazy_frog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 He he, daca as BENEFICIA de acesti EURO, as fi luat evacuarea.. bafta la vanzare ! Da-i lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.