aladin1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Nu neg, doar ca in general, kilometrajele sunt date inapoi eu nu traiesc intr-o lume paralela.. doar sa nu-mi faca cineva o farsa a vietii mele gen Truman show.. a mea are 30000 si ceva de km o stiu de cand avea 200 km am cumparat-o la 9000 de la un prieten, deci una stiu sigur ca nu este smenuita La Sabin din fericire trebuie sa mai astepti pana te duci.. se fac nepotii mari, apare iphonul cu holograma ..dispare .. mergem pe marte etc. Am dat k1 750 la 40000 si se auzea doar uleiul cum se loveste de carte in ea daca ar fi sa aleg o motocicleta pentru tot restul vetii as alege un panigale si puneam un motor de 750 k1 indistructibil pe ea Editat Februarie 9, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 depinde si cat "mergi" cu motocicleta , eu ies/ma folosesc de ea o singura data pe saptamana sambata sau duminica 400km prin munti si-mi ajunge o saptamana iesirea,ma linistesc ,in vichendurile ploioase sau low temp nu ies,am facut anul trecut 4500km din mai pana in august ,are acum 13000 si ceva ' fabricatie 05 cumparata de noua de un domn de 45 ani ,mai mult stata ,ultima data a stat 2 ani pe bara in ultima vila din Otopeni ,avea incalzire omu si in POD,nu stiu ce crestea acolo si nu glumesc,oricum ii multumesc din tot sufletul pt motocicleta si cum a reusit sa o tina pana la 8900km,eu nu am avut sezoane de peste 6000km ,ma folosesc excelent de masina in mediul unde merg ,tind sa cred ca nu am avut motociclete cu kilometrajul dat inapoi ,motocicletele vandute ambele gsx-r`e rezista si acum doar cu schimb de ulei si filtre unu are 45000km pe bord,celalalt are aprox 30000km ,ma gandesc ca daca aveau km dat inapoi le pica ceva pana acum,motoarele trag zici ca sunt in prima tinerete ,nu au sunete suspecte,erori in bord sau mai stiu eu ce ...au fost si intretinute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Cmd-ule, cand ma hotarasc sa imi cumpar mobra mergi cu mine sa iti spui parerea.Am observat ca esti un tip foarte exigent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Aladin, de cind nu ai mai spalat pe interior furcile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 mersi wayne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 De anul trecut ma gandesc sa imi cumpar o alta trotineta,am vazut k7-k8 (k8 la 4400negociabil si arata bine) dar ezit ...unde lucrez sunt schimbari de la o luna la alta si nu pot sa ma bazez pe o oarecare stabilitate financiara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu gasesti k7-k8 de 1000 in mintile lui/intretinut si sa arate cum a iesit din fabrica sub 5000E DOAR CU MARE NOROC caut pt un prieten gsx-r 600,.750 dupa 06 si 1000 dupa 05 de 3 luni si ceva si nu am gasit unu bun de cumparat raport intretinere/pret/look majoritatea si-au batut joc de ele,catalizatoare sparte sa sune toba mai tare ce satisfactie ai sa sune toba a TABLA GOALA chiar nu inteleg,unu are tobele de k7 1000 niste tevuici mici care ies din catalizator facute de el in curte i se pare lui ca sunt gen "TAYLOR MADE" chiar asa a specificat,majoritatea pun niste poze in anunt trebuie sa te rogi de ei sa-ti trimita poze din anotimpul in care suntem sa nu ajungi @vizionare si gasesti cu totul altceva,nu stiu cum se face cu toti care am vb aveau niste poze in anunt cand trimiteau poze de 1,2 zile constatai cel putin 10 discrepante intre ele,asta e romanul care nu stie sa vanda,vor sunet si pret pe catalizator spart nu pe scos banul din buzunar sa puna o toba calumea si se mai plang de ce nu le dai banul pe care-l cer,acum 2 ani a cautat un prieten sa-si cumpere am vazut intr-o zi tot atatea panarame cate am si vizualizat(nu erau cautate/gasite de mine ci de el),cand am cautat pt mine iarna trecuta 8-9 luni am stat pana am gasit GRIJA MARE , trebuie sa ai nervi de fier cand vrei sa cumperi din Ro ,in momentul de fata nu exista piata cu preturi mai mici ca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Niciodata nu am spalat furcile deoarece nu sunt genul "cine face si desfacea are tot timpul ce face " . In furca mea nu s-a umblat niciodata si atat timp cat nu plange vre-o jamba nici nu umblu la ea.. Nu am studiat problema cu "spalatul" dar nu cred ca este noroi in furca.. am vazut furca de k7 cand se umbla prima data in ea si arata perfect. Cu siguranta cand voi umbla demontez toata fata, rulmenti jug, si roata. Dar care este trb cu spalatul..? CMD -ule am auzit ca ai fost la Felix tipul din Buzau sa vezi k7-le.. nu poti sa spui ca sunt doar petarde de motociclete.. sunt si perfecte dar cere cat nu face.. omul este nebun vrea 5000 euro pe un k7. daca o dau pe asta si imi pica cu tronc pe vre-o miuta nici nu ma uit la bani.. vand din casa si tot o cumpar k8 alb albastru este deranjant de frumos.. oricum deja de la 5000 de euro in sus deja vorbim de tobele originale lg motocicleta, carte service, doua chei, nu poti sa ceri pe o petarda 5000 sa fie clar.. adica eu nu as da banii astia.. sunt foarte multi bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Si mie aproape la fel de mult mi-a luat la achizitionarea tuturor motoarelor ce le-am cumparat . Drept dovada le-am si putut vinde extraordinar de repede cand le-a venit timpul si pe bani buni , bani ce ii merita motorul respectiv . Ca si ex. un fazer l-am vandut in aproximativ 2 saptamani , iar un R6 a doua zi de la postarea anuntului ( indiferent ca R6-le era accidentat ) . Vandute cu pret mai mare decat piata , drept dovada ca erau intradevar mobre bune . Daca vrei sa fie raportul bun , trebuie sa stai si sa cauti , sa nu te grabesti , sa analizezi bine ofertele pietei . Este vb de cea rosie de la Buzau ? Am avut-o muta vreme in vizor , dar s-a ivit ceva mai bun intre timp . Cmd-ule, cand ma hotarasc sa imi cumpar mobra mergi cu mine sa iti spui parerea.Am observat ca esti un tip foarte exigent Daca vrei sa ai un lucru de calitate si eventual la un pret mai accesibil , trebuie sa fi si exigent .Bravo lui ! Editat Februarie 10, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Dezmembrez K1 600 cu carene de k8 1000 Pt preturi dati-mi un telefon ca nu este motoreta mea ci este a unui prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) sunt doua in Buz ambele curate.. Motocicletele care au un pret mai mic implicit mai batrane se vand foarte repede.. ce depaseste 3500 de euro deja poti sa astepti bine merci.. tu ai dat motociclete care costau pana in 2500 euro. Daca pun motocicleta mea in 4000 de euro punem pariu ca ma suna 15 persoane sa o dau cu 3800.. sau daca vand doar toba separat..? Suntem un popor de saraci cu arfuri de bogati, umblam cu chilotii rupti si cariile in gura dar stam in jepul de 30000 care are cauciucuri de la sh. Tot ce este ieftin se vinde repede.. orice.. Editat Februarie 10, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Si mie aproape la fel de mult mi-a luat la achizitionarea tuturor motoarelor ce le-am cumparat . Drept dovada le-am si putut vinde extraordinar de repede cand le-a venit timpul si pe bani buni , bani ce ii merita motorul respectiv . Ca si ex. un fazer l-am vandut in aproximativ 2 saptamani , iar un R6 a doua zi de la postarea anuntului ( indiferent ca R6-le era accidentat ) . Vandute cu pret mai mare decat piata , drept dovada ca erau intradevar mobre bune . Daca vrei sa fie raportul bun , trebuie sa stai si sa cauti , sa nu te grabesti , sa analizezi bine ofertele pietei . Este vb de cea rosie de la Buzau ? Am avut-o muta vreme in vizor , dar s-a ivit ceva mai bun intre timp . Daca vrei sa ai un lucru de calitate si eventual la un pret mai accesibil , trebuie sa fi si exigent . Bravo lui ! Am vazut in k8 frumusel in timisoara,il stiu si pe cel rosu din buzau. As vrea un k8 de 750..In principuiu vopsesc motoroanta anul asta,reglez motorul dupa care o scot la vanzare Ma mai gandesc la inca o treaba care ma face sa ezit si mai mult.Fiind obisnuit cu grasanul asta,poate o alta mobra mi se va parea mai mica si n-as sta prea confortabil,iar in cazul asta nu mai vad deloc K3 ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Am dat R6-le accidentat cu cat l-am pus la vanzare , unde am si specificat "pret fix" . Adica cu 2000 euro . Totusi un motor accidentat sa-l dai la aproape valoarea lui de piata ca fiind intreg , e ceva . Denota starea lui anterior accidentului . Nu am negociat , dar baiatul nici nu a incercat . Este adevarat ca inaintea lui au mai sunat si altii dornici de chilipiruri , dar . . . .. ... . @Aladine , poate ai si tu dreptate ca ce-i mai ieftin se vinde mai usor , dar nu sunt de vina eu ca si vanzator , sau tu ca si cumparator , . . .. . zic ca sunt de vina timpurile pe care le traim . In fine , vom vedea in ce directie ne indreptam , noi ca popor . Editat Februarie 10, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Poate intereseaza pe cineva. Amortizor ghidon OHLINS GSX R 2004-2009 /index.php?/topic/690193-amortizor-ghidon-ohlins/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Niciodata nu am spalat furcile deoarece nu sunt genul "cine face si desfacea are tot timpul ce face " . In furca mea nu s-a umblat niciodata si atat timp cat nu plange vre-o jamba nici nu umblu la ea.. Nu am studiat problema cu "spalatul" dar nu cred ca este noroi in furca.. am vazut furca de k7 cand se umbla prima data in ea si arata perfect. Cu siguranta cand voi umbla demontez toata fata, rulmenti jug, si roata. Dar care este trb cu spalatul..? Banuiam, deaia am si pus intrebarea. La vinzare, sa specifici: nu am desfacut niciodata furcile ca nu au plins=ce rost are?? Cine cunoaste, o ia ca atare, cine nu, ghinionul lui. Sint mii de motorete sport, si nu numai, care au internalele aproape complet uzate, suspensia fatza lucreaza numai din arc. Ca test: desfa la minim reboundul, verifica timpul de revenire dupa compresie(timp scurt), dupaia stringe la max reboundul, daca supapele mai lucreaza in parametri, ar trebui sa dureze aproape o secunda revenirea furcii din compresie. Daca esti in parametri, ai niste furci indestructibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) Merge perfect !!! le probez regulat sa vad cum respund.. pana acum nu am avut probleme . Oricum pe net se scriu multe porcarii, exact ca pregatitul motocicletei pt iarna.. ma cc pe mine de ras, daca se trezeste unu sa spuna ca anvelopele trebuiesc spalate cu Lenor, si linsa pe toba.. pusa vata in nas ca as este bine.. gata toata lumea vata in nas. este si normal sa se deregleze, uzeze orice ansamblu mecanic doar ca trebuie sa fie in parametrii, sa functioneze, cu segmentii din motor ce facem ca se uzeaza dupa fiecare tura si scade compresia? Demontam o data pe vara si schimbam segmentii si cuzinetii? Sunt multe porcarii inventate de unu si de altul sa mai faca un ban si ei, Inteleg sa curatam sistemul de franare foarte bine si schimbat lichidul, suspensia sa raspunda reglajelor, uleiul mereu nou ca nu este scump si cam atat.. nu ma apuc sa demontez ca dementul degeaba cand furca raspunde reglajelor mele "secrete " Eu o verific integral vara cam la 2-3 ture mai lungi..(cat face un pilot moto profesionist de pista in 3 ani ) orice imbusel surub si tot ce se poate desface din trepidatii. Mai de graba scriem lucruri super mega extra senzationale care sunt ignorate la maxim cum ar fi amortizorul de ghidon care daca nu functioneaza este posibil sa mori pentru o seringa de ulei cat intra in el.. nimeni nu verifica tamburul de ghidon cum este numit in manual.. de aia modelele mai noi au un senzorel acolo si cand ramane fara uloi arata in bord la prost sa vada.. smecherie temelie. Totusi nu am inteles ce este cu spalatul furcilor si nu fac caterinca .. ? Te rog frumos sa ne spui si noua intr-o fraza, poate ma luminezi!! Din cate stiu si eu reboundul incepe sa nu mai raspunda atunci cand ramane fara uloi,, supapele.. pai la 30000km nu se bulesc alea..ca nu sunt din marmelada (ma duc deseara sa caut ca-mi ploua in gura ) facute..zic si eu.. Te rog frumos sa-mi spui sau oricine are conostinte avansate in domeniu !!! Editat Februarie 11, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Se aduna mizerie, pilitura metalica. Aceasta actioneaza ca un smirghel asupra tuburilor de Al ale cilindrului pompei si asupra segmentului pistonului, asta duce in timp la pierderea compresiei. Am intilnit multe motociclete fara presiune in furci, nu din cauza uleiului, ci din cauza uzurii. Cit s-a uzat, iti dai seama comparind-o pe-a ta cu una noua, daca-ti verifici lunar furca, nu prea-ti dai seama. Aceeasi pb e si la amortizoarele de directie, si acelea trebuiesc golite, spalate si reamorsate. A trebuit sa trec personal prin asa ceva. Cele mai dese damage-uri la furci le-am intilnit la Kayaba de pe R1, dar am dat si peste un K7 cu Showa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) nu gasesti k7-k8 de 1000 in mintile lui/intretinut si sa arate cum a iesit din fabrica sub 5000E DOAR CU MARE NOROC Eu nu vreau gixxer de 1000,ma intereseaza un 600-750 de preferat k8 750 Ma mai chinuie o idee.imi place sa ma plimb si de regula merg mai mult cu scuterul deaia motoreta mea nu aduna mai mult de 3000km pe an.as vrea o motoreta mai linistita pe care sa fac plimbari lungi si ma uit dupa ER6,am inteles ca sunt fiabile si consuma putin,Iar eu asta vreau,o motoreta decenta care sa aibe un consum de maxiscuter de 250-300cc De 3 ani aman achizitia unui enduro pe care l-as plimba o data la 1-2 luni si din aist motiv nu am cumparat unul pana acum.Sunt putin fitos,nu am vrut dr350 cand am gasit la 7-900e si ma uit dupa drz,xr care sunt mai scumpe Ramane de vazut ce o sa cumpar Editat Februarie 11, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Primavara se apropie...asa ca trebuie sa schimb si eu uleiul, sa pregatesc bubuzura de plimbari. Cum e prima data cand schimb uleiul la gxsr-ul pe care il detin acum ( k1 ) sunt curios ce ulei puneti voi in motoare ? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Primavara se apropie...asa ca trebuie sa schimb si eu uleiul, sa pregatesc bubuzura de plimbari. Cum e prima data cand schimb uleiul la gxsr-ul pe care il detin acum ( k1 ) sunt curios ce ulei puneti voi in motoare ? multumesc ! eu am sa pun bardahl,am gasit o oferta buna.azi la pus la posta iar acum astept sa vad ce iese(sa nu fie teapa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 mai multe detalii nu dai si tu , preturi, locatie..etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 nu ma lasa egoistu din mine .glumesc. am sa revin si cu detalii dar numai dupa ce ma conving ca-i totul in regula.asta inseamna peste vreo 2 zile cand o sa fiu sigur de cele spuse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Primavara se apropie...asa ca trebuie sa schimb si eu uleiul, sa pregatesc bubuzura de plimbari. Cum e prima data cand schimb uleiul la gxsr-ul pe care il detin acum ( k1 ) sunt curios ce ulei puneti voi in motoare ? multumesc ! 300v 15w 50,baga un hulei mai gros pentru vara cand sta la 110-115 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyocluj Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Buna vreau sa va intreb daca stie cineva de unde pot sa-mi cumpar din ro. Grip Tank Pad pt suzuki gsxr k5 si cat ar costa multumesc anticipat. Buna deci nu stie nimeni de unde se poate face rost de STOMP GRIP?? si ce utile sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 In RO nu are nimeni. E vreo 70$ ,adus aici. Eu am luat pt R1, 600RR. Am un vinzator care declara valoare mica , sa nu platesc tva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.