Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Donez (gratis) bateria de pe mobra mea -Toplite YTX9-BS

in iarna a stat la reincarcat iar in WE a pornit din prima fara nici o problema.

 

Imi doresc sa ajunga la cineva care chiar are nevoie.Exclus pt a fi vanduta!

 

Un sezon fara incidente va doresc :scooter:

post-41390-0-30816000-1363457075_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Am fost azi pe la suza..si am vazut de unde vine fasaitul de care va spuneam de el.....era furtunul mic care iesea din radiator, din cauza faptului ca era strans colierul peste masura, s-a ciupit intrun loc si scapa presiune pe acolo. Multumesc lui gix pt sfaturi. Deci cred ca in vara cand o sa vina cele 35-40 de grade...mare belea o sa fie cu temperatura la care o sa ajunga suza mea.....acum..pe loc 105...in mers pe temperatura de acum sub 96 nu a scazut....cand m-am urcat pe ea, pana sa plec a ajuns la 105....a plecat ventilatorul...si mare pala de caldura ce a venit pe langa ram air....sa vezi show cand o sa fie foarte cald afara, la semafor...sa plece si ventilalatorul....o sa fie ceva de vis....si asa nu aveam nevoie de OO si de par pe picioare!!! :)

Se incing destul de tare in oras,sa vezi pe canicula cum urca la 113-115 cu toata stradania ventilatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ti-am zis ca doar nu se invarte? restul functioneaza ca inainte.....

ai grija sa nu fie releul de pornire...clicul ala daca se aude pe motor...sunt carbunii...daca se aude in alta parte....releu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dupa ceva timp de cand urmaresc acest topic, cu bune si rele, sunt nevoit sa postez si eu aici pentru cateva pareri/ideei. Vineri am fost plecat cu motoreta ( k1 ) am ajuns unde trebuia, iar cand am dat sa plec, nu mai pornea, adica ii puneam contactul, acul de la turometru facea tura de verificare,butonul de stop engine era in pozitia de on, se aude sunetul de la injectie, iar cand apasam butonul sa pornesc nu se intampla nimic, nici macar nu invartea electromotorul. Pur si simplu nu se intampla nimic; mentionez ca nu e o problema de baterie, e cumparata anul trecut, a stat la caldura iarna asta etc. Dupa vreo 20-30 min de stat pe langa mobra ( timp in care am tot incercat sa o pornesc ) a luat-o pana la urma. Cand am ajuns acasa am repornit-o dupa 2 min, a mers, dupa alte 5 iar nu a mai vrut. Mi-a mai facut si inainte asa dar dupa ce ii puneam contactul de 2 ori o lua.

In mers se comporta f bine, nu prezinta nici o problema.

 

La mecanica nu sunt cel mai tare, asa ca apelez la voi. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? Sau e nevoie sa mergem la doctor pentru vaccinul antigripal ? ca tot a venit primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dupa ceva timp de cand urmaresc acest topic, cu bune si rele, sunt nevoit sa postez si eu aici pentru cateva pareri/ideei. Vineri am fost plecat cu motoreta ( k1 ) am ajuns unde trebuia, iar cand am dat sa plec, nu mai pornea, adica ii puneam contactul, acul de la turometru facea tura de verificare,butonul de stop engine era in pozitia de on, se aude sunetul de la injectie, iar cand apasam butonul sa pornesc nu se intampla nimic, nici macar nu invartea electromotorul. Pur si simplu nu se intampla nimic; mentionez ca nu e o problema de baterie, e cumparata anul trecut, a stat la caldura iarna asta etc. Dupa vreo 20-30 min de stat pe langa mobra ( timp in care am tot incercat sa o pornesc ) a luat-o pana la urma. Cand am ajuns acasa am repornit-o dupa 2 min, a mers, dupa alte 5 iar nu a mai vrut. Mi-a mai facut si inainte asa dar dupa ce ii puneam contactul de 2 ori o lua.

In mers se comporta f bine, nu prezinta nici o problema.

 

La mecanica nu sunt cel mai tare, asa ca apelez la voi. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? Sau e nevoie sa mergem la doctor pentru vaccinul antigripal ? ca tot a venit primavara.

 

nu stiu daca se aplica asta si la modelul pe injectie, acelasi lucru l-am patit si eu si problema era contactul prost al mufei de la pompa de benzina. verifica asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc si asta , maine sau poimaine cand ma pun pe ea sa-i schimb si uleiul,flitre...( la asta ma pricep :D )

mai verifica si contactul de la comanda electrica din dreapta de la bobine! exista posibiliatea sa se fi oxidat si nu mai face contact cum trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare poate stie cineva mai concret. Se potriveste roata fata de la un gsr 600 2008 la un gsxr 600 tot 2008? Dupa cum stiti la gsxr furca este upside down.

 

nu merge. difera la ax, gsr-ul are axul mai subtire. nici nu merg rulmentii schimbati, este diferenta destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cum geamul bordului de la motoretul meu arata intr-un mare fel,lovit de un binevoitor si patat de lichid de frana de catre moa.Am cumparat un alt bord pentru geam

Sper sa scot petele de pe geam cu sminghel fin de 2000 si 3000 iar la sfarsit polis

post-60015-0-35104200-1363534197_thumb.jpg

post-60015-0-95801300-1363534243_thumb.jpg

post-60015-0-28227900-1363534265_thumb.jpg

post-60015-0-29460700-1363534309_thumb.jpg

post-60015-0-84628300-1363534325_thumb.jpg

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai verifica si contactul de la comanda electrica din dreapta de la bobine! exista posibiliatea sa se fi oxidat si nu mai face contact cum trebuie!

 

am uitat sa te anunt ca s-a rezolvat treaba. merci si bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

sau alt geam pt bord ? :)

:P ordinea nu conteaza,ideea e ca am un geam ok pentru bordul motoretei,nu aveam ce face cu banii

 

In 2 luni o sa am la vanzare un bord de k1-k3 600,daca reusesc sa slefuiesc geamul patat

 

:crack:

razi ghiavole,razi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

nu nu a fost,ieri am dat banii de adidasi skate pe bordul ala



ai rezolvat cu srad`ul? merge ?

impinsa prin parcare...nu mai are benzina

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai rezolvat cu srad`ul? merge ?

 

da nenea, nu facea contact cum trebuie pompa de benzina dar acum merge rotund, frumos :)

 

nu nu a fost,ieri am dat banii de adidasi skate pe bordul ala

 

impinsa prin parcare...nu mai are benzina

 

acum ce facem, bre, pornim vendetta ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Daca are rezervor de 18l,rezerva e de 4l(asa e la k3)...poti sa parcurgi si 80km in treapta 6 la 80-100km/h,dar mai sigur 60km fara emotii

ce buson gogule? ai vedeni sau dorinte?.Eu ti-am spus sa mergi la cerasel,da' tu batman,batman

8-10%...o singura data am facut consumul in 30km parcursi in oras a baut 3litri...da' cine mergea in treapta 1 cu 50km/h pe la romana sa il auda conservarii,ghiciti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...