Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

baieti mai am si eu o "problema" - nici macar nu stiu daca e o problema...dar treaba sta cam asa

am impins astazi motoreta cativa m cu motorul oprit, pe liber fiind, iar la fiecare 10 cm parcursi de roata se aude undeva in zona schimbatorului un " tac, alti 10 cm , alt tac ...tac...tac si tot asa" lantu l-am intins zilele trecut, dar de acolo pare sa se auda..de la pinion ceva...sper ca se intelege ceva din postarea mea si la ce ma refer.am observat treaba asta acum pe seara, maine ma uit mai atent sa vad daca atinge ceva de altceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti mai am si eu o "problema" - nici macar nu stiu daca e o problema...dar treaba sta cam asa

am impins astazi motoreta cativa m cu motorul oprit, pe liber fiind, iar la fiecare 10 cm parcursi de roata se aude undeva in zona schimbatorului un " tac, alti 10 cm , alt tac ...tac...tac si tot asa" lantu l-am intins zilele trecut, dar de acolo pare sa se auda..de la pinion ceva...sper ca se intelege ceva din postarea mea si la ce ma refer.am observat treaba asta acum pe seara, maine ma uit mai atent sa vad daca atinge ceva de altceva !

ori l-ai intins prea tare<tambal> ori lantul e praf <necesar kit lant>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mi-e pe moarte senzorul de "Neutral", ca in ultimele zile a inceput sa dea rateuri :-L

Cateodata se aprinde becul verde normal, alta data numai daca il scot pe neutru din treapta 2...din treapta 1 nu vrea nicicum...alta data nu se aprinde deloc, iar la viteza nu-mi arata "0" cum ar trebui, e gol display-ul.

La semafor mai patesc sa-l scot din viteza si sa nu-mi arate nimic in bord, iar dupa 10-15 secunde se aprinde becul verde si-mi arata "0" pe display-ul treptei de viteza.

Nu ma deranjeaza asa mult cand sunt in trafic, dar ma dispera cand scot motorul din garaj, ca nu-l pot porni decat daca ma urc pe el si ridic cricul...apoi pot lasa cricul jos, ca nu se opreste motorul, doar la pornire face figuri, ca-mi scrie pe bord "CHECK"...i-am tot explicat motoretei ca n-am ce sa "check", fiindca stiu exact ce are, dar nu vrea sa ma inteleaga :crack:

Asadar si prin urmare am cautat pe net senzorul cu pricina, dar n-am gasit mare lucru, decat pe e-bay in USA, care nu trimit in RO, etc.

Aveti idee de unde as putea lua un senzor din asta? Stiti pe careva care dezmembreaza un gsxr 600 '06-'07?

Multumesc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mi-e pe moarte senzorul de "Neutral", ca in ultimele zile a inceput sa dea rateuri :-L

Cateodata se aprinde becul verde normal, alta data numai daca il scot pe neutru din treapta 2...din treapta 1 nu vrea nicicum...alta data nu se aprinde deloc, iar la viteza nu-mi arata "0" cum ar trebui, e gol display-ul.

La semafor mai patesc sa-l scot din viteza si sa nu-mi arate nimic in bord, iar dupa 10-15 secunde se aprinde becul verde si-mi arata "0" pe display-ul treptei de viteza.

Nu ma deranjeaza asa mult cand sunt in trafic, dar ma dispera cand scot motorul din garaj, ca nu-l pot porni decat daca ma urc pe el si ridic cricul...apoi pot lasa cricul jos, ca nu se opreste motorul, doar la pornire face figuri, ca-mi scrie pe bord "CHECK"...i-am tot explicat motoretei ca n-am ce sa "check", fiindca stiu exact ce are, dar nu vrea sa ma inteleaga :crack:

Asadar si prin urmare am cautat pe net senzorul cu pricina, dar n-am gasit mare lucru, decat pe e-bay in USA, care nu trimit in RO, etc.

Aveti idee de unde as putea lua un senzor din asta? Stiti pe careva care dezmembreaza un gsxr 600 '06-'07?

Multumesc! :cheers:

Curata-l!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am si eu o suzuki gsx r 600 k4,si are 4600 de mii/km si a inceput sa se auda un bazzait la motor,e motorul mai galagios,se poate sa fie distributia? ca nu am idee la cat se schimba,sau sa nu fie alta problema si sa se agraveze,poate reusiti sa imi dati un raspuns.Mersi

Daca nu stii sa indentifici zgomotul incearca la cineva care stie...El o sa-ti spuna ce este de vina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mi-e pe moarte senzorul de "Neutral", ca in ultimele zile a inceput sa dea rateuri :-L

Cateodata se aprinde becul verde normal, alta data numai daca il scot pe neutru din treapta 2...din treapta 1 nu vrea nicicum...alta data nu se aprinde deloc, iar la viteza nu-mi arata "0" cum ar trebui, e gol display-ul.

La semafor mai patesc sa-l scot din viteza si sa nu-mi arate nimic in bord, iar dupa 10-15 secunde se aprinde becul verde si-mi arata "0" pe display-ul treptei de viteza.

Nu ma deranjeaza asa mult cand sunt in trafic, dar ma dispera cand scot motorul din garaj, ca nu-l pot porni decat daca ma urc pe el si ridic cricul...apoi pot lasa cricul jos, ca nu se opreste motorul, doar la pornire face figuri, ca-mi scrie pe bord "CHECK"...i-am tot explicat motoretei ca n-am ce sa "check", fiindca stiu exact ce are, dar nu vrea sa ma inteleaga :crack:

Asadar si prin urmare am cautat pe net senzorul cu pricina, dar n-am gasit mare lucru, decat pe e-bay in USA, care nu trimit in RO, etc.

Aveti idee de unde as putea lua un senzor din asta? Stiti pe careva care dezmembreaza un gsxr 600 '06-'07?

Multumesc! :cheers:

Salut !

Am cam aceeasi problema .

@TNG - spune-ne si noua , te rugam , prin "curatare" se intelege desfacerea surubului senzorului , scoaterea senzorului din lacasul lui si curatarea cu ce ?

Intrebarea mea era , daca nu are vreun "schepsis" , nu de alata dar sa nu dam in altele (asta cine se apuca de desfacut) . Cand il tragem din locas , sare vreun arculet / tija ?

Multumim .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la mine in Urziceni nu este nimei care sa se priceapa si un service de motoare prin apropiere nu exista,dar daca nu aveti idee de la ce e sunetul, poate stiti la cat se schimba distributia...?

 

Normal la 40.000, in functie de motocicleta. Insa vezi ce fel de zgomot este...este un fel de tacanit...sau zumazait....ca daca tacane..sunt tachetii sau zumzaie e distributie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un zumzait,care s-a accentuat,cel mai probabil e distributia,acum poate ma indrumati de unde sa cumpar piesele necesare si eventual un service care a mai schimbat distributi la moto...Mersi mult add zzr ca m-ai lamurit

piese iti recomand www.romimoto.ro , iar ca service prin urziceni...mai greu...in bucuresti sunt destui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am cam aceeasi problema .

@TNG - spune-ne si noua , te rugam , prin "curatare" se intelege desfacerea surubului senzorului , scoaterea senzorului din lacasul lui si curatarea cu ce ?

Intrebarea mea era , daca nu are vreun "schepsis" , nu de alata dar sa nu dam in altele (asta cine se apuca de desfacut) . Cand il tragem din locas , sare vreun arculet / tija ?

Multumim .

La gear senzor are un pin acolo in motor cu un arc deci atentie!

Se scoate senzorul afara si se curata acele puncte de contact,la cele mai vechi si la cele noi se curata cu alcool in interior,la fel si acel pin,se mai intinde putin arcul si se monteaza la loc.

Daca nu merge nici asa este nevoie de senzor nou. asta pentru ca la cele pe injectie Ecu nu o sa stie niciodata in ce treapta este motorul sa faca corectia fata de ea.

 

O poza cu cel din generatia noua....

post-15340-0-15774600-1366210277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este GSXR k7 , si nu stiu daca este generatie noua sau veche , dar ideea e ca-l voi desface si om vedea dupa ce s-a rezolvat .

Multumim frumos .



M-am uitat mai bine si arata ca cel din poza " generatie noua " .

Dar nu se vede ce as avea de curatat asa mult la el .

Are 2/3 pini . Se dezmembreaza senzorul mai mult decat in poza ? Se "avanseaza" mai mult spre motor , unde se vede tija aceea lunga ? Se scoate / demonteaza si aceea ?

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete.

De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua.

Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul.

Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Azi mi-au constatat la service ca motorul (gsxr k1) mergea doar pe baterie si lipsea cu desavarsire tensiunea de incarcare la borne, concluzia rapida (aproape instantanee) a fost ca este de vina statorul! s-a facut o verificare in mufa care vine spre releul de incarcare si s-a ajuns la concluzia asta, am dus suparat acasa motorul si am hotarat sa dau jos carena pe stanga sa arunc o privire pe acolo asa am descoperit cablurile care ies din stator si care erau carbonizate in totalitate, astfel legatura cu statorul fiind inexistenta, intrebarea mea in situatia de fata ar fi urmatoarea: ce este de facut? dau jos statorul si il duc la un electrician? pe service mi s-au dus sperantele din momentul in care au constatat asta fara sa se uite mai in detaliu la ea.. mentionez ca bateria e noua am folosit-o azi aproximativ 40 de minute si m-a parasit la nevoie in fata unui tir in mijlocul strazii contribuind la oprirea motorului. :( Va multumesc anticipat pentru idei, solutii si ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...