Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 uita-te la salonul auto de la geneva! crezi ca aia fac reduceri de pret la ceva doar ca sunt la un salon auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 baieti mai am si eu o "problema" - nici macar nu stiu daca e o problema...dar treaba sta cam asa am impins astazi motoreta cativa m cu motorul oprit, pe liber fiind, iar la fiecare 10 cm parcursi de roata se aude undeva in zona schimbatorului un " tac, alti 10 cm , alt tac ...tac...tac si tot asa" lantu l-am intins zilele trecut, dar de acolo pare sa se auda..de la pinion ceva...sper ca se intelege ceva din postarea mea si la ce ma refer.am observat treaba asta acum pe seara, maine ma uit mai atent sa vad daca atinge ceva de altceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 baieti mai am si eu o "problema" - nici macar nu stiu daca e o problema...dar treaba sta cam asa am impins astazi motoreta cativa m cu motorul oprit, pe liber fiind, iar la fiecare 10 cm parcursi de roata se aude undeva in zona schimbatorului un " tac, alti 10 cm , alt tac ...tac...tac si tot asa" lantu l-am intins zilele trecut, dar de acolo pare sa se auda..de la pinion ceva...sper ca se intelege ceva din postarea mea si la ce ma refer.am observat treaba asta acum pe seara, maine ma uit mai atent sa vad daca atinge ceva de altceva ! ori l-ai intins prea tare<tambal> ori lantul e praf <necesar kit lant> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 poate se auze zala cu care s-a unit lantul. poate s-a batut in ea prea mult si este cam blocata, intelegi tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Cred ca mi-e pe moarte senzorul de "Neutral", ca in ultimele zile a inceput sa dea rateuri Cateodata se aprinde becul verde normal, alta data numai daca il scot pe neutru din treapta 2...din treapta 1 nu vrea nicicum...alta data nu se aprinde deloc, iar la viteza nu-mi arata "0" cum ar trebui, e gol display-ul. La semafor mai patesc sa-l scot din viteza si sa nu-mi arate nimic in bord, iar dupa 10-15 secunde se aprinde becul verde si-mi arata "0" pe display-ul treptei de viteza. Nu ma deranjeaza asa mult cand sunt in trafic, dar ma dispera cand scot motorul din garaj, ca nu-l pot porni decat daca ma urc pe el si ridic cricul...apoi pot lasa cricul jos, ca nu se opreste motorul, doar la pornire face figuri, ca-mi scrie pe bord "CHECK"...i-am tot explicat motoretei ca n-am ce sa "check", fiindca stiu exact ce are, dar nu vrea sa ma inteleaga Asadar si prin urmare am cautat pe net senzorul cu pricina, dar n-am gasit mare lucru, decat pe e-bay in USA, care nu trimit in RO, etc. Aveti idee de unde as putea lua un senzor din asta? Stiti pe careva care dezmembreaza un gsxr 600 '06-'07? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=x00dgpgavzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Cred ca mi-e pe moarte senzorul de "Neutral", ca in ultimele zile a inceput sa dea rateuri Cateodata se aprinde becul verde normal, alta data numai daca il scot pe neutru din treapta 2...din treapta 1 nu vrea nicicum...alta data nu se aprinde deloc, iar la viteza nu-mi arata "0" cum ar trebui, e gol display-ul. La semafor mai patesc sa-l scot din viteza si sa nu-mi arate nimic in bord, iar dupa 10-15 secunde se aprinde becul verde si-mi arata "0" pe display-ul treptei de viteza. Nu ma deranjeaza asa mult cand sunt in trafic, dar ma dispera cand scot motorul din garaj, ca nu-l pot porni decat daca ma urc pe el si ridic cricul...apoi pot lasa cricul jos, ca nu se opreste motorul, doar la pornire face figuri, ca-mi scrie pe bord "CHECK"...i-am tot explicat motoretei ca n-am ce sa "check", fiindca stiu exact ce are, dar nu vrea sa ma inteleaga Asadar si prin urmare am cautat pe net senzorul cu pricina, dar n-am gasit mare lucru, decat pe e-bay in USA, care nu trimit in RO, etc. Aveti idee de unde as putea lua un senzor din asta? Stiti pe careva care dezmembreaza un gsxr 600 '06-'07? Multumesc! Curata-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 si la mine face figuri cand il scot pe liber cate o data ii pe liber si nu arata cum se curata neutralul ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Curata-l! Am sa incerc, multumesc de sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut,am si eu o suzuki gsx r 600 k4,si are 4600 de mii/km si a inceput sa se auda un bazzait la motor,e motorul mai galagios,se poate sa fie distributia? ca nu am idee la cat se schimba,sau sa nu fie alta problema si sa se agraveze,poate reusiti sa imi dati un raspuns.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut,am si eu o suzuki gsx r 600 k4,si are 4600 de mii/km si a inceput sa se auda un bazzait la motor,e motorul mai galagios,se poate sa fie distributia? ca nu am idee la cat se schimba,sau sa nu fie alta problema si sa se agraveze,poate reusiti sa imi dati un raspuns.Mersi Daca nu stii sa indentifici zgomotul incearca la cineva care stie...El o sa-ti spuna ce este de vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Cred ca mi-e pe moarte senzorul de "Neutral", ca in ultimele zile a inceput sa dea rateuri Cateodata se aprinde becul verde normal, alta data numai daca il scot pe neutru din treapta 2...din treapta 1 nu vrea nicicum...alta data nu se aprinde deloc, iar la viteza nu-mi arata "0" cum ar trebui, e gol display-ul. La semafor mai patesc sa-l scot din viteza si sa nu-mi arate nimic in bord, iar dupa 10-15 secunde se aprinde becul verde si-mi arata "0" pe display-ul treptei de viteza. Nu ma deranjeaza asa mult cand sunt in trafic, dar ma dispera cand scot motorul din garaj, ca nu-l pot porni decat daca ma urc pe el si ridic cricul...apoi pot lasa cricul jos, ca nu se opreste motorul, doar la pornire face figuri, ca-mi scrie pe bord "CHECK"...i-am tot explicat motoretei ca n-am ce sa "check", fiindca stiu exact ce are, dar nu vrea sa ma inteleaga Asadar si prin urmare am cautat pe net senzorul cu pricina, dar n-am gasit mare lucru, decat pe e-bay in USA, care nu trimit in RO, etc. Aveti idee de unde as putea lua un senzor din asta? Stiti pe careva care dezmembreaza un gsxr 600 '06-'07? Multumesc! Salut ! Am cam aceeasi problema . @TNG - spune-ne si noua , te rugam , prin "curatare" se intelege desfacerea surubului senzorului , scoaterea senzorului din lacasul lui si curatarea cu ce ? Intrebarea mea era , daca nu are vreun "schepsis" , nu de alata dar sa nu dam in altele (asta cine se apuca de desfacut) . Cand il tragem din locas , sare vreun arculet / tija ? Multumim . Editat Aprilie 17, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai la mine in Urziceni nu este nimei care sa se priceapa si un service de motoare prin apropiere nu exista,dar daca nu aveti idee de la ce e sunetul, poate stiti la cat se schimba distributia...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai la mine in Urziceni nu este nimei care sa se priceapa si un service de motoare prin apropiere nu exista,dar daca nu aveti idee de la ce e sunetul, poate stiti la cat se schimba distributia...? Normal la 40.000, in functie de motocicleta. Insa vezi ce fel de zgomot este...este un fel de tacanit...sau zumazait....ca daca tacane..sunt tachetii sau zumzaie e distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 E un zumzait,care s-a accentuat,cel mai probabil e distributia,acum poate ma indrumati de unde sa cumpar piesele necesare si eventual un service care a mai schimbat distributi la moto...Mersi mult add zzr ca m-ai lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 E un zumzait,care s-a accentuat,cel mai probabil e distributia,acum poate ma indrumati de unde sa cumpar piesele necesare si eventual un service care a mai schimbat distributi la moto...Mersi mult add zzr ca m-ai lamurit piese iti recomand www.romimoto.ro , iar ca service prin urziceni...mai greu...in bucuresti sunt destui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pai nu ar fi o problema ca vin cu ea in bucuresti,dar sa fie un baiat care sa stie..poate imi recomanzi unu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pai nu ar fi o problema ca vin cu ea in bucuresti,dar sa fie un baiat care sa stie..poate imi recomanzi unu... incearca la Cesar, iti las un nr de tel pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 oke lasa-mi nr lui,mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut ! Am cam aceeasi problema . @TNG - spune-ne si noua , te rugam , prin "curatare" se intelege desfacerea surubului senzorului , scoaterea senzorului din lacasul lui si curatarea cu ce ? Intrebarea mea era , daca nu are vreun "schepsis" , nu de alata dar sa nu dam in altele (asta cine se apuca de desfacut) . Cand il tragem din locas , sare vreun arculet / tija ? Multumim . La gear senzor are un pin acolo in motor cu un arc deci atentie! Se scoate senzorul afara si se curata acele puncte de contact,la cele mai vechi si la cele noi se curata cu alcool in interior,la fel si acel pin,se mai intinde putin arcul si se monteaza la loc. Daca nu merge nici asa este nevoie de senzor nou. asta pentru ca la cele pe injectie Ecu nu o sa stie niciodata in ce treapta este motorul sa faca corectia fata de ea. O poza cu cel din generatia noua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Este GSXR k7 , si nu stiu daca este generatie noua sau veche , dar ideea e ca-l voi desface si om vedea dupa ce s-a rezolvat . Multumim frumos . M-am uitat mai bine si arata ca cel din poza " generatie noua " . Dar nu se vede ce as avea de curatat asa mult la el . Are 2/3 pini . Se dezmembreaza senzorul mai mult decat in poza ? Se "avanseaza" mai mult spre motor , unde se vede tija aceea lunga ? Se scoate / demonteaza si aceea ? Editat Aprilie 17, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete. De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua. Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul. Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi. Editat Aprilie 17, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.ct Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare! Azi mi-au constatat la service ca motorul (gsxr k1) mergea doar pe baterie si lipsea cu desavarsire tensiunea de incarcare la borne, concluzia rapida (aproape instantanee) a fost ca este de vina statorul! s-a facut o verificare in mufa care vine spre releul de incarcare si s-a ajuns la concluzia asta, am dus suparat acasa motorul si am hotarat sa dau jos carena pe stanga sa arunc o privire pe acolo asa am descoperit cablurile care ies din stator si care erau carbonizate in totalitate, astfel legatura cu statorul fiind inexistenta, intrebarea mea in situatia de fata ar fi urmatoarea: ce este de facut? dau jos statorul si il duc la un electrician? pe service mi s-au dus sperantele din momentul in care au constatat asta fara sa se uite mai in detaliu la ea.. mentionez ca bateria e noua am folosit-o azi aproximativ 40 de minute si m-a parasit la nevoie in fata unui tir in mijlocul strazii contribuind la oprirea motorului. Va multumesc anticipat pentru idei, solutii si ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 @TNG eu am un suzuki din 98 ai vro poza cu senzorul ala de neutral? ca sa vad si eu ce sa caut nu am desfacut niciodata nik de la motorul asta si de asta te si intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.