Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vinde cineva pompa de apa SH de GSXR 600 K6-K7?

 

A desfacut cineva ansamblul rotor-carcasa-simering de ulei-presetupa?

Stiu ca vine presat, nu stiu daca e demontabil sau usor demontabil. N-am demontat niciodata in bucati o pompa de apa dintr-asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti pentru gandurile bune!

La fel si pentru voi cei care va serbati ziua!

 

Vinde cineva pompa de apa SH de GSXR 600 K6-K7?

 

A desfacut cineva ansamblul rotor-carcasa-simering de ulei-presetupa?

Stiu ca vine presat, nu stiu daca e demontabil sau usor demontabil. N-am demontat niciodata in bucati o pompa de apa dintr-asta.

Uite aici Cesar demontata cu presetupa rupta si piesele noi..

post-15340-0-84011800-1366715020_thumb.jpg

post-15340-0-79553900-1366715112_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge 100% nici la mine, dar am descoperit ca atunci cand nu se aprinde, daca bazai putin cricul se aprinde imediat...nu stiu care e legatura, dar functioneaza :P

Da , asa este , dar nu trebuie "sa-l bazai" ci doar sa il lasi in jos 1 cm .

Deci , e vorba de contactul de la cric .

Trebuie curatat si ala . Fix asa patesc si eu , dupa ce am curatat senzorul treptelor de viteza , trebuia sa curat si contactul cricului , dar nu mi-am dat seama pe moment , ptr ca initial a functionat .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa arat mai exact care este piesa(cea de jos din schema) vine cumva presata pe arcurile alea 2 si dupa stranse acele 3 suruburi care sunt foarte mici?cand piesa aia e stransa la maxim discurile ar trebui sa fie presate nu? daca nu sunt presate sunt gata discurile?(prea subtiri) sau arcurile alea 2 sunt gata ca nu gasesc cum sa masor acele arcuri

post-68972-0-58734500-1366743233_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il schimbi la 20k 30k depinde candi iti cade...decat aftermarket mai bine sh oem! Sa ii faci alt traseu iti trebuie un electrician mai "priceput"...dar eu consider ca nu are rost...priveste.l ca pe un "consumabil"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, poate ca unii vor judeca gresit locatia post`ului meu ... dar m-ar interesa sa cumpar un gsxr k1 600 cmc si voiam sa va intreb pe voi, detinatorii, dar si mecanicii care activeaza pe acest thread urmatoarele:

 

1. Ce anume sa verific in momentul vizualizarii motocicletei

2. Ce defecte cunoscute (de serie sa ii spunem asa) ar avea acest tip de motocicleta (fac referire la k1 - 600 expres)

3. Ce puncte slabe are avea din orice privire

4. Pret piese

5. Fiabilitate

6. La ce anume trebuie sa fiu atent dupa ce o voi achizitiona

 

Stiu Stiu.... "ma baiatule ia-ti un mecanic cu tine" ... veti sari majoritatea probabil cu vorba asta, dar nu prea gasesc mecanici buni .. iar cei care sunt buni ... stiu asta si la pretul la care te taxeaza doar pentru o simpla parere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mergi fara ulei ...mie 300v il cam papa si mai complectez foarte putin la 2-3k.Anul trecut nu am complectat

 

 

Am inteles, multumesc mult de sfat, sa inteleg ca faci schimbul al 5000 km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa .. am inteles ... eu oricum o sa il conduc mai putin turat ... mai ales pana ma obisnuiesc cu el :)) ....



Alte probleme cu care v-ati mia confruntat ... Am auzit de STVA - motoras al controlului primului set de clapete ... am auzit ca mia crapa ... v-ati confruntat cu aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu crapa nimic,singurele probleme la injectie au fost 2 injectoare infundate si pompa de benzina ,injectoarele au fost curatate gratis datorita interventiei lu frate-mio

Acum o luna ii povesteam unui posesor de K1 1000 despre injectoarele infundate,ca dupa 2 saptamani cand a scos mobra de la iernat ii mergea mobra in 3 pistoane( 1 injector infundat)

Multumesc pe aceasta cale petromului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa .. am inteles ... eu oricum o sa il conduc mai putin turat ... mai ales pana ma obisnuiesc cu el :)) ....

 

 

Alte probleme cu care v-ati mia confruntat ... Am auzit de STVA - motoras al controlului primului set de clapete ... am auzit ca mia crapa ... v-ati confruntat cu aceasta problema?

Da, se stie ca mai cedeaza stv-ul ,dar asta se intampla si la case mari gen k7

Atata timp cat axul stv si comenzile aferente sunt curatate gresate senzorul pozitonat corect, incidenta acestui defect este mult mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG pentru sfaturile tale mai mult decat utile ...

 

In schimb am uitat sa te intreb ceva ... Cand am o eroare sa zicem pe afisaj imi arata ceva specific, palpaie vreun bec sau ceva? ... sau numai cand fac puntea intre pinii mufei ? ...

 

Din ce am inteles de la tine la telefon is robuste rau K1`urile :D ... mari probleme nu ar avea ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG pentru sfaturile tale mai mult decat utile ...

 

In schimb am uitat sa te intreb ceva ... Cand am o eroare sa zicem pe afisaj imi arata ceva specific, palpaie vreun bec sau ceva? ... sau numai cand fac puntea intre pinii mufei ? ...

 

Din ce am inteles de la tine la telefon is robuste rau K1`urile :D ... mari probleme nu ar avea ...

Cand ai o problema pe partea de injectie la modelul tau se aprinde un bec in bord "FI" .Iar daca se pune acel strap in mufa de diagnoza vei avea un cod de eroare pe display.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...