Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am un Suzuki gsxr 600 '06 si ieri dupa ce l-am pornit am observat indicat FI in loc de temperatura. In service mode imi arata eroarea c46 care din cate am inteles ar avea legatura cu o valva de pe la evacuare. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Imi poate da cineva o solutie pana sa ajung cu ea in service? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un Suzuki gsxr 600 '06 si ieri dupa ce l-am pornit am observat indicat FI in loc de temperatura. In service mode imi arata eroarea c46 care din cate am inteles ar avea legatura cu o valva de pe la evacuare. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Imi poate da cineva o solutie pana sa ajung cu ea in service? Multumesc

Solutie...daca te descurci citeste in manual si verifica tot ce inseamna exup.Conectori,traseu ecu/exup,pozitia cablurilor..etc

Daca nu te descurci du-te la cineva care stie ce sa faca.

Pana la service te poti duce fara probleme..nu se strica nimic.Ecu are in soft rezolvarea de urgenta cand sunt probleme in sistemul de injectie sa poti ajunge safe la service pentru remedierea lor.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tng,

 

tot respectul ca ai rabdarea sa ne raspunzi fiecaruia atunci cand avem probleme, suntem foarte norocosi ca 'te avem' aici :)

Respect si din partea mea!

Am fost invatat in viata sa ajuti daca poti ,roata se invarte, nu stii cand vei avea si tu nevoie de ajutor. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutie...daca te descurci citeste in manual si verifica tot ce inseamna exup.Conectori,traseu ecu/exup,pozitia cablurilor..etc

Daca nu te descurci du-te la cineva care stie ce sa faca.

Pana la service te poti duce fara probleme..nu se strica nimic.Ecu are in soft rezolvarea de urgenta cand sunt probleme in sistemul de injectie sa poti ajunge safe la service pentru remedierea lor.

 

Multumesc pentru raspuns, cred ca totusi o sa las pe cineva avizat sa se ocupe de problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut salut,

 

Am citit diverse pareri despre spalarea motocicletei la spalatoriile auto si fiecare vine cu pareri impartite, atat pro cat si contra.

 

Urmeaza ca zilele astea sa ajung acasa si sa ma ocup intens de motocicleta, incepand cu schimbarea semnalizarilor, prinderea noului nr (motocicleta fiind abia cumparata) pe suport ... plus o spalare totala intensa din cauza ca proprietarul anterior in loc sa curete lantul si sa il unga ulterior, a bagat 300 kg de spray de lant, formandu-se smoala in unele locuri (praf+ulei intarit), plus curatarea etrierilor si a discurilor de praful de placute intarit ..etc etc... per total un detailing daca il pot numi asa.

 

Partea de carenaj, rezervor, bord este ok, doar prafuita, dar totul de la nivelul scaritelor in jos este nasol tare ...

 

Vin cu urmatoarea intrebare:

 

Este ok o spalare la o spalatorie auto, tinand cont de partile problematice mentionate mai sus, adica prin spalarea la turbojet si insistarea pe lant, discuri, pinion etrieri scap de "jeg"... Am auzit ca ar fi probleme la cadru ca se pateaza, al meu nu este vopsit si nici oglinda (ca la fosta Aprilia RS) .. ci satinat daca ii pot spune asa, partea electronica este izolata bine in general ?

 

Saaaaaaaau imi iau frumos o bere langa, galeata cu apa, detergent, bureti, multe carpe + motorina, pensula pentru lant si multa rabdare? ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci cu mana ta e bun facut. Curata-ti lantul singur cu motorina si periuta. Apoi te duci la o spalatorie OMV si iei tu 2 jetoane (10 ron in total) primul apa calda si sampon apoi a doilea apa rece pentru clatit. Insisti tu unde vrei, si cum vrei, nu lasi pe altul sa iti spele motoreta. Nu insista de aproape pe radiator sau unde ai conexiuni electrice descoperite (releu de incarcare de ex). Insista pe roti/lant/furca/etrieri.

 

 

Am inteles ... multumesc de info.

 

O intrebare? ... trebuie selectat vreun program aparte .... sau ce anume trebuie facut, dureaza un anumit timp fiecare program? ... MA refer la modul ca incep sa dau cu spuma si raman la mijlocul motocicletei fara ... Trebuie mai intai data cu jet de apa si apoi spuma sau direct spuma ?(mi-e putin rusine, dar sincer la OMV nu am spalat niciodata) ...

 

Daca dau cu spuma si apa pe ceasuri sigur nu patesc ceva? ... din cate stiu eu is capsulate. M-a prins o torentiala de nu vedeam pe unde mai merg si totusi nu a patit nimic motocicleta din punct de vedere al electronicii ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am fost la o spalatorie renumita ca ar avea nu stiu ce solutie miraculoasa ptr motor auto (am vazut motorul masinii = foarte curat dupa spalare ) , dar la lant imbacsit......absolut nimic notabil .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am k6 de 1000 "cel cu probleme la cadru" ...dar din fericire motoreta mea nu face parte din lotul de motociclete cu problema la suduri! Suzuki monteaza gratuit niste bratari speciale pe cadru! si cica nu mai au probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am k6 de 1000 "cel cu probleme la cadru" ...dar din fericire motoreta mea nu face parte din lotul de motociclete cu problema la suduri! Suzuki monteaza gratuit niste bratari speciale pe cadru! si cica nu mai au probleme!

Dar te-ai interesat daca fac asta si in Romania? Am vazut acele "bracing"-uri, cam ciudatzele, dar nah, poate fi o solutie - macar nu se rupe sub tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt folosite cum trebuie nu au probleme!mi-am cumparat unu cu toata inima

si va doresc si voua sa aveti parte de unu cel putin cum este al meu si cate satisfactii aduce acest model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, cu parere de bine ma alatur din nou grupului Suzuki cu noua motoreta un K6 de 1000. Desi vruiam foarte tare un R1 07-08 sansa a facut sa revin Suzuki. Fata de ultima motoreta (R1 05) trage de jos, foarte de jos dar pana sus nu mai are nici un zvac. Una peste alta la accelerari bruste este net superioara R1 si desi nu am mers foarte mult cu ea ciclistica este diferita dar oarecum previzibila, lucru care o face mai user friendly. Motoreta ca modificari nu sunt foarte multe, o toba yoshimura trioval, un parbriz, mansoane cu gsxr pe ele(oribile din pct meu de vedere) si detector de radar. Modificari pe care o sa le fac ar fi: pompa frana 19x20 brembo si inca nu m-am decis asupra firmei dar un quickshifter(fie MPS fie Dynojet vom vedea). Poze sper sa fac zilele astea, si o sa le atasez la acest comment sa nu poluez topicul. Astepti pareri de orice fel asupra modelului. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...