theos_ Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 @ tng, tot respectul ca ai rabdarea sa ne raspunzi fiecaruia atunci cand avem probleme, suntem foarte norocosi ca 'te avem' aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 @ tng, tot respectul ca ai rabdarea sa ne raspunzi fiecaruia atunci cand avem probleme, suntem foarte norocosi ca 'te avem' aici Respect si din partea mea! Am fost invatat in viata sa ajuti daca poti ,roata se invarte, nu stii cand vei avea si tu nevoie de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenjnr Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Solutie...daca te descurci citeste in manual si verifica tot ce inseamna exup.Conectori,traseu ecu/exup,pozitia cablurilor..etc Daca nu te descurci du-te la cineva care stie ce sa faca. Pana la service te poti duce fara probleme..nu se strica nimic.Ecu are in soft rezolvarea de urgenta cand sunt probleme in sistemul de injectie sa poti ajunge safe la service pentru remedierea lor. Multumesc pentru raspuns, cred ca totusi o sa las pe cineva avizat sa se ocupe de problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Multumesc pentru raspuns, cred ca totusi o sa las pe cineva avizat sa se ocupe de problema! Daca vrei te pot ajuta.Ma gasesti pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Salut salut, Am citit diverse pareri despre spalarea motocicletei la spalatoriile auto si fiecare vine cu pareri impartite, atat pro cat si contra. Urmeaza ca zilele astea sa ajung acasa si sa ma ocup intens de motocicleta, incepand cu schimbarea semnalizarilor, prinderea noului nr (motocicleta fiind abia cumparata) pe suport ... plus o spalare totala intensa din cauza ca proprietarul anterior in loc sa curete lantul si sa il unga ulterior, a bagat 300 kg de spray de lant, formandu-se smoala in unele locuri (praf+ulei intarit), plus curatarea etrierilor si a discurilor de praful de placute intarit ..etc etc... per total un detailing daca il pot numi asa. Partea de carenaj, rezervor, bord este ok, doar prafuita, dar totul de la nivelul scaritelor in jos este nasol tare ... Vin cu urmatoarea intrebare: Este ok o spalare la o spalatorie auto, tinand cont de partile problematice mentionate mai sus, adica prin spalarea la turbojet si insistarea pe lant, discuri, pinion etrieri scap de "jeg"... Am auzit ca ar fi probleme la cadru ca se pateaza, al meu nu este vopsit si nici oglinda (ca la fosta Aprilia RS) .. ci satinat daca ii pot spune asa, partea electronica este izolata bine in general ? Saaaaaaaau imi iau frumos o bere langa, galeata cu apa, detergent, bureti, multe carpe + motorina, pensula pentru lant si multa rabdare? ... Editat Iunie 9, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Ce faci cu mana ta e bun facut. Curata-ti lantul singur cu motorina si periuta. Apoi te duci la o spalatorie OMV si iei tu 2 jetoane (10 ron in total) primul apa calda si sampon apoi a doilea apa rece pentru clatit. Insisti tu unde vrei, si cum vrei, nu lasi pe altul sa iti spele motoreta. Nu insista de aproape pe radiator sau unde ai conexiuni electrice descoperite (releu de incarcare de ex). Insista pe roti/lant/furca/etrieri. Am inteles ... multumesc de info. O intrebare? ... trebuie selectat vreun program aparte .... sau ce anume trebuie facut, dureaza un anumit timp fiecare program? ... MA refer la modul ca incep sa dau cu spuma si raman la mijlocul motocicletei fara ... Trebuie mai intai data cu jet de apa si apoi spuma sau direct spuma ?(mi-e putin rusine, dar sincer la OMV nu am spalat niciodata) ... Daca dau cu spuma si apa pe ceasuri sigur nu patesc ceva? ... din cate stiu eu is capsulate. M-a prins o torentiala de nu vedeam pe unde mai merg si totusi nu a patit nimic motocicleta din punct de vedere al electronicii ... Editat Iunie 9, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Am fost la o spalatorie renumita ca ar avea nu stiu ce solutie miraculoasa ptr motor auto (am vazut motorul masinii = foarte curat dupa spalare ) , dar la lant imbacsit......absolut nimic notabil . Editat Iunie 9, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu221 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salut. Pana reusesc sa imi iau un k6, stie careva daca se potriveste codita de la gsxr 600 k6 la k4? Merita sau sa stau linistit pana ii vine vremea lui k6 ? Multumesc si o zi buna!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Unde pot sa comand si eu un set de sei aftermarket bune pentru un GSXR 750 2009? Sau macar o sa pentru pasager daca nu....de undeva din europa preferabil. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 cine stie unde gasesc rulmenti de la bascule spate k am observant un mic joc acolo!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 cine stie unde gasesc rulmenti de la bascule spate k am observant un mic joc acolo!! http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2002/?good_detail=32635 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyys Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Servus, Doresc sa cumpar evacuare finala pentru un K4, second dar in stare perfecta Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 schimb piese k1 k3 600 cu piese srad 750 - 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 facem ma si noi o intalneala de gsxr`isti!? O victoriei...academie, casa poporului ...vedem noi!! vineri seara ca e frumos...e toata lumea libera! ...deci?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Hai sa bag si io o zazanie d-asta de gsxr-isti. A avut cineva probleme cu modelele K5-K6 referitor la ruperea cadrului? In America a fost recall clar, in Europa nu stiu ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 eu am k6 de 1000 "cel cu probleme la cadru" ...dar din fericire motoreta mea nu face parte din lotul de motociclete cu problema la suduri! Suzuki monteaza gratuit niste bratari speciale pe cadru! si cica nu mai au probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Puteti sa-mi spuneti si mie la ce trebuie sa ma uit pentru a vedea daca face parte din lotul respectiv? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 eu am k6 de 1000 "cel cu probleme la cadru" ...dar din fericire motoreta mea nu face parte din lotul de motociclete cu problema la suduri! Suzuki monteaza gratuit niste bratari speciale pe cadru! si cica nu mai au probleme! Dar te-ai interesat daca fac asta si in Romania? Am vazut acele "bracing"-uri, cam ciudatzele, dar nah, poate fi o solutie - macar nu se rupe sub tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 daca sunt folosite cum trebuie nu au probleme!mi-am cumparat unu cu toata inima si va doresc si voua sa aveti parte de unu cel putin cum este al meu si cate satisfactii aduce acest model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Nu se rup cind mergeti, se rup la un accident (mai mare, mai mic,...) .In loc sa se indoaie cadrul, se rupe, se fisureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Salutare, cu parere de bine ma alatur din nou grupului Suzuki cu noua motoreta un K6 de 1000. Desi vruiam foarte tare un R1 07-08 sansa a facut sa revin Suzuki. Fata de ultima motoreta (R1 05) trage de jos, foarte de jos dar pana sus nu mai are nici un zvac. Una peste alta la accelerari bruste este net superioara R1 si desi nu am mers foarte mult cu ea ciclistica este diferita dar oarecum previzibila, lucru care o face mai user friendly. Motoreta ca modificari nu sunt foarte multe, o toba yoshimura trioval, un parbriz, mansoane cu gsxr pe ele(oribile din pct meu de vedere) si detector de radar. Modificari pe care o sa le fac ar fi: pompa frana 19x20 brembo si inca nu m-am decis asupra firmei dar un quickshifter(fie MPS fie Dynojet vom vedea). Poze sper sa fac zilele astea, si o sa le atasez la acest comment sa nu poluez topicul. Astepti pareri de orice fel asupra modelului. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) cat ai dat pe albastrica?am vrut sa o cumpar si eu dar inainte sa ajunga la baiatul de unde ai luat tu motocicleta ,detectorul de radar tin sa te anunt ca nu cred ca mai merge pe noile mcv`uri decat foarte tarziu eu zic pt QS mergi la TNG,motocicleta trage foarte bine si sus numai sa fie in mintile ei,mergi sa-i egalizezi injectoarele ,resoftare ECU si o faci mult mai racheta brembo rcs 19 (18x20) si placute xbk5 schimba 2ct`urile!!! FELICITARI Editat Iunie 15, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Am dat destul de mult pe ea... ca sa nu zic pretul cat am dat pe ea...zic cat a lasat la pretul de pe bikeshop adica 150e. O sa trec peste cateva sapt si pe TNG sa vad ce imi recomanda... sincer n-as da 600e pe un QS de la dynojet cand am vazut ca baietii din USA merg cu ala de la MPS si n-au probleme, iar pretul e de 200$. Injectoarele cred ca trebuie reglate ca se cam balbaie la relanti la pornire si scoate flacari si bubuie cam rau...legat de pompa de frana am deja un 19x20 care o s-o pun zilele astea. Franele fata de R1 sunt net inferioare din pacate, fie ele fie placutele care mi-a zis ca sunt brembo puse de cateva sute de km si inca scartaie, dar nu are acea liniaritate in franare, musca deodata, fata de R1 care era finuta rau de tot. Una peste alta e o motoreta care am vrut-o de ceva timp. Sper sa ma faca fericit vara asta.O poza cu motoreta. Ne vedem pe strazi! Numai bine! P.S. Daca e de interes general putem vb aici despre QS. Editat Iunie 15, 2013 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Momentan pe k5/6 nu se poate scrie functia de QS este in dezvoltare si acest aspect..in rest se poate scrie softul cu harti fuel si aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.