Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

salut baieti, am un srad 750 la dezmembrat, am 2 seturi de carene unu de curse nevopsit motor, injectie,roti , si multe multe piese... pm ptr cei interesati ! numai bine!

am nevoie de ram air stanga si dreapta , daca e Srad din 99 sau se potriveste pe acest model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

PC3 nu e modul de aprindere. Este un device electronic care DOAR modifica timpii de deschidere ai injectoarelor, adica, modifica cantitatea de benzina, cu plus sau minus. Hartile se fac pe standul Dynorun, o harta corecta se face in functie si de uzura motorului, daca compresia din cilindri e mai mica din cauza segmentilor pistoanelor sau neinchiderii complete a supapelor, o harta care merge bine pe o motoreta identica cu a ta dar are o uzura mai mica, pe mtoreta ta, aceasta harta va face ca motorul sa mearga mult mai prost. Pe scurt, fa intii un test de compresie la propulsor.

 

Ca sa folosesti ignition module ai nevoie de un power commander, se folosesc impreuna dar sunt lucruri diferite. Nu ma intereseaza o harta pentru pc, stiu ca una potrivita poate fi facuta doar pe un stand dyno sau folosind autotune, vreau una pentru modulul de aprindere. Am precuzat pc3 pentru ca mai sunt si alte modele de pc.

 

Pe langa test de compresie am facut mai multe anul asta, adica am facut o servisare generala. Am schimbat rulmentii de la roti si jug, mi-am servisat telescoapele, am schimbat cauciucurile, mi-am luat un filtru de aer pipercross, am refacut jocul la supape, mi-am schimbat distributia. In fine, mai multe. Compresia e mai mult decat ok dar nu are legatura cu ce caut

 

P.S. Am schimbat si cutia de viteze

 

, am curatat injectoarele si sincronizat clapetele de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2/3 grade+ pe zona de cuplu,este destul de suficient sa nu intri in detonatie si sa ai ceva beneficii.

Mai mult de 3 grade,eu zic ca trebuie sa stii cu ce AFR mergi, si pe urma te gandesti la avans.

Parte proasta este ca ignition module.are o singura harta care o aplica peste hartile din ecu.Dar ecu are harti pe fiecare cilindru in parte,pe fiecare treapta de viteza,asa ca poate pentru treapta 1/2/3 o sa fie buna harta,dar pentru 5/6 sa fie mult.

De aceea spun ca 3 grade esti in zona safe.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da 3 grade plus intre 50-100% open TPS, si intre 7-8000 pina la red line turatie.



Eu la Yamaha i-am dat 4 grade, in sarcina, pe Dyno, turometrul urca sensibil mai rapid. Atentie, benzina de la 98 in sus, nu te risca cu benzina de 95, dupa ce urci avansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Sunt proaspat proprietar de Suzuki Gsx-r Srad din 99.L-am adus acum 2 zile acasa si am facut cam 350 km cu el , avand in vedere ca Bucuresti-Focsani sunt ceva kilomtrii.Mi-a prins foarte bine aducandu-l chiar eu , am invatat cat de cat sa merg cu el. O sa adaug si cateva poze cu "jucaria" :)

 

M3783461_1.jpg

 

M3783461_2.jpg

 

M3783461_3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Sunt proaspat proprietar de Suzuki Gsx-r Srad din 99.L-am adus acum 2 zile acasa si am facut cam 350 km cu el , avand in vedere ca Bucuresti-Focsani sunt ceva kilomtrii.Mi-a prins foarte bine aducandu-l chiar eu , am invatat cat de cat sa merg cu el. O sa adaug si cateva poze cu "jucaria" :)

 

M3783461_1.jpg

 

M3783461_2.jpg

 

M3783461_3.jpg

 

Sa o calaresti sanatos si cu placere! Frumoasa gagica :) Totusi, poate ar arata mai bine fara sticker-ul ala de race de pe codita si in josul carenelor laterale. Baga-i si o toba aftermarket si bucura-te de ea! Vad ca e infundata toba, a fost tavalita pe dreapta, nu ? :( Vezi si cu gumele alea ca par cam uzate si, daca nu ai facut-o deja, verifica uleiul de la furca, e o problema des intalnita la Sraduri

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Dan Spataru` pentru sfaturi. Toba nu e infundata tare,e doar putin indoita acolo.Azi i-am schimbat cauciucul fata si in viitorul apropiat il voi schimba si pe cel spate plus multe alte schimbari. Toba asta chiar daca e stock se aude destul de tare dar o sa-mi iau si una aftermarket. Mai e 1 luna si putin din acest sezon si incerc sa ma bucur de ea cat mai pot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon

 

mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat

post-60015-0-97451900-1378410489_thumb.jpg

post-60015-0-21174000-1378410516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru?

Cauta un motor SH,este cel mai bun sfat!

Daca cuzineti s-au dus, vibrokenul este compromis, sa nu mai spun si biela daca s-au invartit.

Cuzineti noi sunt 3 in 3 SUTIMI nu in milimetri.

Dupa cum ceri sfaturi, cred ca este mai bine sa citesti bine maualul, sa intelegi ce se cere acolo si dupa aceea sa te apuci sa faci motorul unei motociclete.

Este o diferenta foarte mare fata de cel de auto,acolo sunt alte tolerante,cote de rectificari etc....ma moto nu este asa.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

 

La mobra mea (un gsxr 750 - 2005), nu aveam claxon :))

 

Am facut rost de unul, dar nu stiu unde sa-l montez. Adica am gasit firele, l-am prins in ele, merge, dar nu-mi dau seama unde trebuie prins el de cadru sau de carena ... unde s-o prinde?

 

Are cineva idee .. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i diferenta dintre 5w si 10w ?cum se comporta la drum?

depinde mult si de greutatea ta, dar cum ti s-a spus 10w cred ca e cel mai optim<mai poti s-o intaresti sau s-o inmoi si din reglaje>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...