marian94 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) Salut. Am un suzuki bandit 600 din 2000 si in urma unui accident mi s-a spart jeanta si mi s-au rupt telescoapele. Am o oferta de telescoape de la un gsxf 600 din '99. Stiti cumva daca se potrivesc? Editat August 31, 2013 de marian94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Are cineva o harta pentru un modul de aprindere, pc3, pentru un gsxr 750 din 2001? PC3 nu e modul de aprindere. Este un device electronic care DOAR modifica timpii de deschidere ai injectoarelor, adica, modifica cantitatea de benzina, cu plus sau minus. Hartile se fac pe standul Dynorun, o harta corecta se face in functie si de uzura motorului, daca compresia din cilindri e mai mica din cauza segmentilor pistoanelor sau neinchiderii complete a supapelor, o harta care merge bine pe o motoreta identica cu a ta dar are o uzura mai mica, pe mtoreta ta, aceasta harta va face ca motorul sa mearga mult mai prost. Pe scurt, fa intii un test de compresie la propulsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 salut baieti, am un srad 750 la dezmembrat, am 2 seturi de carene unu de curse nevopsit motor, injectie,roti , si multe multe piese... pm ptr cei interesati ! numai bine! am nevoie de ram air stanga si dreapta , daca e Srad din 99 sau se potriveste pe acest model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 am doar stanga stare f buna , imprimeu carbon 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 am nevoie de ram air stanga si dreapta , daca e Srad din 99 sau se potriveste pe acest model pe unde esti ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 PC3 nu e modul de aprindere. Este un device electronic care DOAR modifica timpii de deschidere ai injectoarelor, adica, modifica cantitatea de benzina, cu plus sau minus. Hartile se fac pe standul Dynorun, o harta corecta se face in functie si de uzura motorului, daca compresia din cilindri e mai mica din cauza segmentilor pistoanelor sau neinchiderii complete a supapelor, o harta care merge bine pe o motoreta identica cu a ta dar are o uzura mai mica, pe mtoreta ta, aceasta harta va face ca motorul sa mearga mult mai prost. Pe scurt, fa intii un test de compresie la propulsor. Ca sa folosesti ignition module ai nevoie de un power commander, se folosesc impreuna dar sunt lucruri diferite. Nu ma intereseaza o harta pentru pc, stiu ca una potrivita poate fi facuta doar pe un stand dyno sau folosind autotune, vreau una pentru modulul de aprindere. Am precuzat pc3 pentru ca mai sunt si alte modele de pc. Pe langa test de compresie am facut mai multe anul asta, adica am facut o servisare generala. Am schimbat rulmentii de la roti si jug, mi-am servisat telescoapele, am schimbat cauciucurile, mi-am luat un filtru de aer pipercross, am refacut jocul la supape, mi-am schimbat distributia. In fine, mai multe. Compresia e mai mult decat ok dar nu are legatura cu ce caut P.S. Am schimbat si cutia de viteze , am curatat injectoarele si sincronizat clapetele de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) 2/3 grade+ pe zona de cuplu,este destul de suficient sa nu intri in detonatie si sa ai ceva beneficii. Mai mult de 3 grade,eu zic ca trebuie sa stii cu ce AFR mergi, si pe urma te gandesti la avans. Parte proasta este ca ignition module.are o singura harta care o aplica peste hartile din ecu.Dar ecu are harti pe fiecare cilindru in parte,pe fiecare treapta de viteza,asa ca poate pentru treapta 1/2/3 o sa fie buna harta,dar pentru 5/6 sa fie mult. De aceea spun ca 3 grade esti in zona safe. Editat August 31, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 E bine cum am modificat harta? Cuplul maxim il ating la 10500 rpm. In zona de ture mici si medii ce modificari pot face? Anul trecut am folosit un TRE si mi-a placut cum se comporta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 pe unde esti ma? Sunt in Germania ) de o saptamana ! am doar stanga stare f buna , imprimeu carbon 100 ron Nuam ce face numai cu una , multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Se da 3 grade plus intre 50-100% open TPS, si intre 7-8000 pina la red line turatie. Eu la Yamaha i-am dat 4 grade, in sarcina, pe Dyno, turometrul urca sensibil mai rapid. Atentie, benzina de la 98 in sus, nu te risca cu benzina de 95, dupa ce urci avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Salut baieti. Sunt proaspat proprietar de Suzuki Gsx-r Srad din 99.L-am adus acum 2 zile acasa si am facut cam 350 km cu el , avand in vedere ca Bucuresti-Focsani sunt ceva kilomtrii.Mi-a prins foarte bine aducandu-l chiar eu , am invatat cat de cat sa merg cu el. O sa adaug si cateva poze cu "jucaria" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Salut baieti. Sunt proaspat proprietar de Suzuki Gsx-r Srad din 99.L-am adus acum 2 zile acasa si am facut cam 350 km cu el , avand in vedere ca Bucuresti-Focsani sunt ceva kilomtrii.Mi-a prins foarte bine aducandu-l chiar eu , am invatat cat de cat sa merg cu el. O sa adaug si cateva poze cu "jucaria" Sa o calaresti sanatos si cu placere! Frumoasa gagica Totusi, poate ar arata mai bine fara sticker-ul ala de race de pe codita si in josul carenelor laterale. Baga-i si o toba aftermarket si bucura-te de ea! Vad ca e infundata toba, a fost tavalita pe dreapta, nu ? Vezi si cu gumele alea ca par cam uzate si, daca nu ai facut-o deja, verifica uleiul de la furca, e o problema des intalnita la Sraduri Editat Septembrie 2, 2013 de Dan Spataru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Multumesc Dan Spataru` pentru sfaturi. Toba nu e infundata tare,e doar putin indoita acolo.Azi i-am schimbat cauciucul fata si in viitorul apropiat il voi schimba si pe cel spate plus multe alte schimbari. Toba asta chiar daca e stock se aude destul de tare dar o sa-mi iau si una aftermarket. Mai e 1 luna si putin din acest sezon si incerc sa ma bucur de ea cat mai pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru? Cauta un motor SH,este cel mai bun sfat! Daca cuzineti s-au dus, vibrokenul este compromis, sa nu mai spun si biela daca s-au invartit. Cuzineti noi sunt 3 in 3 SUTIMI nu in milimetri. Dupa cum ceri sfaturi, cred ca este mai bine sa citesti bine maualul, sa intelegi ce se cere acolo si dupa aceea sa te apuci sa faci motorul unei motociclete. Este o diferenta foarte mare fata de cel de auto,acolo sunt alte tolerante,cote de rectificari etc....ma moto nu este asa. Editat Septembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Salutare La mobra mea (un gsxr 750 - 2005), nu aveam claxon ) Am facut rost de unul, dar nu stiu unde sa-l montez. Adica am gasit firele, l-am prins in ele, merge, dar nu-mi dau seama unde trebuie prins el de cadru sau de carena ... unde s-o prinde? Are cineva idee .. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Din cate tin minte undeva de prinderea de radiator, dar trebuie sa ai si un suport de claxon, sau sa-ti adaptezi unul. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 da langa radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 cam aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Ahaaa ... deci acolo era. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SchuIz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salut, am un 600 k4 si trebuie sa schimb simeringurile de la furca, ce ulei recomandati ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SchuIz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 care-i diferenta dintre 5w si 10w ?cum se comporta la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 care-i diferenta dintre 5w si 10w ?cum se comporta la drum? depinde mult si de greutatea ta, dar cum ti s-a spus 10w cred ca e cel mai optim<mai poti s-o intaresti sau s-o inmoi si din reglaje> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.