Vizitator little wayne Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru? Cauta un motor SH,este cel mai bun sfat! Daca cuzineti s-au dus, vibrokenul este compromis, sa nu mai spun si biela daca s-au invartit. Cuzineti noi sunt 3 in 3 SUTIMI nu in milimetri. Dupa cum ceri sfaturi, cred ca este mai bine sa citesti bine maualul, sa intelegi ce se cere acolo si dupa aceea sa te apuci sa faci motorul unei motociclete. Este o diferenta foarte mare fata de cel de auto,acolo sunt alte tolerante,cote de rectificari etc....ma moto nu este asa. Editat Septembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Salutare La mobra mea (un gsxr 750 - 2005), nu aveam claxon ) Am facut rost de unul, dar nu stiu unde sa-l montez. Adica am gasit firele, l-am prins in ele, merge, dar nu-mi dau seama unde trebuie prins el de cadru sau de carena ... unde s-o prinde? Are cineva idee .. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Din cate tin minte undeva de prinderea de radiator, dar trebuie sa ai si un suport de claxon, sau sa-ti adaptezi unul. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 da langa radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 cam aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Ahaaa ... deci acolo era. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SchuIz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salut, am un 600 k4 si trebuie sa schimb simeringurile de la furca, ce ulei recomandati ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SchuIz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 care-i diferenta dintre 5w si 10w ?cum se comporta la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 care-i diferenta dintre 5w si 10w ?cum se comporta la drum? depinde mult si de greutatea ta, dar cum ti s-a spus 10w cred ca e cel mai optim<mai poti s-o intaresti sau s-o inmoi si din reglaje> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 pentru furca recomandarea producatorului este 10w off-topic- piese pentru k6 k7 600cc - PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 dimensiunile la rulmentii fta le stie cineva ? pt k1-k3. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 dimensiunile la rulmentii fta le stie cineva ? pt k1-k3. multumesc BEARING (25X52X15) 09262-25061 Pentru gsxr 1000. PS ar fi bine sa mentionezi si modelul anul si tipul motocicletei sa beneficiezi de un raspuns exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 are un k1 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) are un k1 600 2001 Suzuki GSX-R600 FRONT WHEELBEARING (25X52X15) Cod OEM 09262-25061 SEAL (32X52X7) Cod OEM 09285-32004 De preferat o marca buna de rulmenti,nu este bine sa te joci cu rulmenti roata fata ! Editat Septembrie 10, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 multumesc baieti. am luat skf ( c3 ) dar rulmentii schimbati anul trecut erau ok. intrebare : axul avea un mic joc pe interiorul rulmentului. este normal ? in rest rulmentii aratau ca noi. problema se pare ca era din ax. cand am schimbat furca stock cu cea usd, am folosit acelasi ax, care este mai scurt. si ca sa nu pitesc piulita in amortizor, nu am strans axul complet, astfel incat roata avea un joc stanga dreapta de vreo 4 mm. am rezolvat-o cu o bucsa pusa pe ax. acum caut semeringurile de la amortizorul de directie, se pare ca a pierdut ulei, si instabilitatea poate fi si de aici. dimensiunile pe care le-am gasit sunt : 10*20*9.5 sau 9 sau 7. poate cineva sa-mi spuna si dimensiunile la rulmentii de la jug ? pe ei scrie 3055 si codul care l-am gasit pe net 32006x la skf este gresit . cred ca dimensiunea corecta ar fi 30*55*17 preturi pt cei interesati : la BATI pe laminorului 21lei rulmentul ( skf cu coeficient C3 ) 8 lei semeringul de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Salutare din nou Rezolvat cu claxonul, multam inca o data. Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok? TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Luat rulmenți jug. 10 lei Seals amortizor direcție 10*20*6 5lei Scria undeva ca la k1-k9 ar fi aceiași rulmenți pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Salutare din nou Rezolvat cu claxonul, multam inca o data. Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok? TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug? FRONT WHEEL (GSX-R750XK5) BEARING (25X52X15) 09262-25061 SEAL (32X52X7) 09285-32004 STEERING STEM .BEARING (30X55X17) 09267-30010 Editat Septembrie 12, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Multumesc frumos pentru raspuns Ca sa-mi fie mie clar acum: trebuie sa cumpar FRONT WHEEL (GSX-R750XK5) BEARING (25X52X15) 09262-25061 - 2 bucati SEAL (32X52X7) - 2 bucati 09285-32004 STEERING STEM .BEARING (30X55X17) 09267-30010 1 bucata sau 2? Editat Septembrie 12, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 cred ca cel mai bun catalog de piese pt suzuki este acesta: http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?q=suzuki-bike-parts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4. ...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult ! Editat Septembrie 15, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seherezadul Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Probabil nu e tocmai locul cel mai bun sa va intreb asta insa voi ce ati alege intre cbr f4 si gsxr fabricatie 97-99 600cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.