Al3x_ander Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 La multi ani fericiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 La multi ani!!!cu intarziere Am reusit sa imi vopsesc o parte din carene la batrana,mai am codita,caruia trebuie sa ii modific ceva Abia astept sa vad cum vin pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciutz Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Buna. Unde gasesc intinzatorul de distributie la suzuki gsxr 600 srad? Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Buna. Unde gasesc intinzatorul de distributie la suzuki gsxr 600 srad? Multumesc... motorteam.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciutz Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 motorteam.ro Scuze. Ma refeream unde il gasesc pe motor ca sa vad daca ii destul de intins, ca imi bate putin distributia. Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 ) vezi in manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Scuze. Ma refeream unde il gasesc pe motor ca sa vad daca ii destul de intins, ca imi bate putin distributia. Multumesc... Eu zic ca daca nu te pricepi du-te la un mecanic. Poti strica una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Scuze. Ma refeream unde il gasesc pe motor ca sa vad daca ii destul de intins, ca imi bate putin distributia. Multumesc... Daca nu stii nici unde este cu atat mai mult nu este indicat sa umbli la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Nu mai întindeți distribuția. O sa sfarsiti prin a bubui motorul. O sa revin cu poze cu vilbrochenul distrus si o biela, di cauza unui destept care s-a gandit ca e bine sa tensioneze distributia. Patina s-a tocit, plasticul a ajuns in baia de ulei si a infundat sorbul. Motorul a ramas fara ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am reusit sa vopsesc carenele si sa le pun pe mobra,am mers 2 zile cu ea pe strada si este o alta motocicleta(trebuie sa o invat) ,abia astept sa ies pe circuit cu ea (pt asta o pregatesc,nu pt mersul pe strada),a facut Tng o treaba excelenta cu TOT : resoftare cu 2 harti pe buton stoc si power,partea electrica,capace,mansoane,semighidoane,pompa de frana,renthaluri,clapete ... tot tot,trebuie sa ma obisnuiesc cu noua sa ,este mai ridicata si traiesc un alt feeling,pozitia este schimbata ,sper sa fie bine am reusit sa montez si aripa fata astfel incat sa pot pune incalzitorul,a fost singura "bataie de cap" de QS`ul annitori rl gen 2 am numai cuvinte de lauda ,e seemless ,sunt indragostit ,singura data cand se simte ca schimb treapta este din viteza 1 in a 2a foarte usor ,dupa aceea nu se mai simte nimic!le-am dat feedback de 5* sunt incancat de scaritele rizoma de ce grip au si cat de versatile sunt + calitatea finisajelor. mai am de montat cateva stickere pe care le-am gresit pe masca fata(mama ei cu onduleurile ei cu tot () MERSI GEORGICA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Am o singura intrebare referitor la motoreta pregatita de curse. Geometria a ramas stoc sau ai modificat-o (cu exceptia gumei spate pe 55)? Editat Mai 5, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 abia vineri am pus carenele si am facut asigurarea , o sa-mi faca George si setarile pt furca/amortizorul spate (TREBUIE NEAPARAT) ,nu am avut cand sa le facem ,motocicleta a fost fara carene la el, am luat mobra cu duba si am montat carenele acasa si am iesit putin,macar de ziua lui sa-l las si pe el liber ,trebuie neaparat sa le fac pt ca dupa 2 iesiri am vazut niste urme pe cauciucul spate care inainte nu apareau pe laterale,au aparut dupa ce am tras de gaz pe curbe in astea 2 iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Amortizorul spate e servisat? Dacă nu a fost făcut vreodată, are cam 10 ani de când a ieșit din fabrica. Un setup mulțumitor pe un agregat asa vechi nu se poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 nu a fost servisat , le face George inainte iti dai seama ,nu a fost umblat pana acum nici la furca nici amortizor ,e totul cum a iesit din fabrica ulei simeringuri bla bla ,au tinut foarte bine pana acum 16000km are mobra ,ma inteleg foarte bine cu setarile astea si de aceea nu am schimbat,ce este drept si adevarat ca nu am incercat nici altceva ca sa vad daca-mi place mai mult ,dupa urmele de pe cauciuc acum o sa fac o setare pe greutate ,am facut la vechiu gsxr si a fost foarte bine ,statea lipita de asfalt ty *** pt treburile astea cu testele am pus lupa fata ,stop semnale,oglinzi si am facut asigurare ,,, nu ca sa ies cu ea pe strada ,sa pot sa merg de la mine pana la Tng in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 E diferenta de doar 10 grade celsius, pt uleiul din amortizorul spate, daca functioneaza la 70 de grade si nu la 60 de grade, durata de viata a uleiului se injumatateste. Imagineaza-ti ca dupa o tura mai tare, amortizorul spate se incinge asa de tare incat dupa ce te-ai oprit, nu poti pune mana pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 baieti, cunoasteti cumva acest motor? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=567896&selpic=0&zoom=1#foto sau, cunoasteti vreun gixxer de 1000 modelul K6 de vanzare, fara probleme mecanice si ciclisitice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Si fara recall la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 clar! din 2005 a inceput toata problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 da, ai mare grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salutare tuturor, ma bate un gand sa imi pun crash`pad`uri pe k1 meu ... si peste tot am citit diverse opinii despre cele simple bolt on sau cele care necesita gaurirea carenei (la k1 prinderea crash`ului pe stanga se face pe un suport care este sub carena - pentru cei care nu stiau), Am inteles ca la cele fara gaurire, acel suport la un impact mai "simpatic, al draq de simpatic" poate dauna cadrului mai mult decat cel prins direct pe surubul din cadru. Voi ce sfaturi mi-ati da ? ... Nu vreau sa fiu inteles aiurea insa is curios cine a "testat" aceste doua tipuri de crash`pad`uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina Degeaba ii ia contactul si apoi ii pune strap`ul pe mufa, posibil la repunerea contactului dupa ce a pus strap`ul sa nu ii mai dea FI in bord si automat C00... Ideea e urmatoarea, cu FI in bord, sa nu opreasca motorul, sa bage strap`ul .. apoi o sa vada eroarea. Ceva asemanator a avut un prieten de-a meu ... problema era de la bujii ... le-a curatat (din lipsa de bani pentru procurarea altora noi) si nu i-a mai facut figuri Editat Mai 5, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina K1 1000 corect? Este de la exup,nu vede capat de cursa pentru ca a scos cablurile de la motor si clapeta. Si cum a spus baiatul de mai sus, lasa strapul in mufa de diagnoza,mergi cu motorul asa,si cand o sa apara FI o sa fie si un cod de eroare pe bord...astepta codul. Respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) De 750 ii, mersi de raspunsuri LE: zice ca a incercat si cu motorul pornit dar tot C00 ii da, o sa mai incerce Editat Mai 5, 2014 de Paul_Gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.