Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da da da

Pre am fost aseara la Tng sa vad cum a iesit mobra,e beton,face prietenul George de fiecare data alta motocicleta din ea si mereu ma uimeste placut,ajung acasa ,ma pun la somn ,visez ca scot 1.07 pe Hungaro deci 1.07 aveam pe fata un cauciuc de bicicleta,in ultimul lap am luat un surubel mic si nu gaseam o vulcanizare sa pun un petic ,bine ca a sunat ceasul sa plec la munca ca iar ma trezeam obosit mort :))=))

> :D< sa ne vedem curand

 

Mersi George pentru mobra,am ramas impresionat,astept STAGE 2 software tunning :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde se pot gasi acele bucse din furca? Am mobra la cineva si din ce-am inteles sunt acolo in furca niste bucse care sunt cam duse si degeaba inlocuiesc simeringurile + uleiul c-o sa inceapa sa curga.. si acele bucse vin la kit complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii adica? Eu preturi bune gasisem la baietii de la ambulanta moto (gasesti in semnatura)


PS: nu o aveai in garantie de la ... motomus parca?

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari!

Ai grija de el ca este o supermotocicleta.Sper fin tot sufletul ca nu este prima ta motocicleta...

Cand ai saua jos citeste ce cod ai pe ECU...21H00 sau 21H50?

Daca este 21H00 undeva,candva... ne vom cunoaste mai bine.

Salut din nou,

Codul de pe ECU este 21H00. E de bine, sau de rau? Ca nu imi dau seama de ce ai intrebat?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de rau (dpdv mecanic) .. daca va veti cunoaste (adica se va buli, iar TNG e remedierea) :). Vezi insa partea plina a paharului.. o sa ai placerea sa-l cunosti pe TNG :)

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine imi da si mie va rog o ideea cum sa imi vopsesc carenele la mobra!o sa ramana doar rezervorul la fel,insa nu am idee cum sa o fac!ii pun carene de pista si vreau sa ii dau o culoare acolo :)

20140426_222955.jpg

Editat de crbl69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , doresc sa imi cumpar un gixer 600 k4 si as dori sa stiu mai multe despre aceasta motocicleta , plusuri , minusuri , piese , intretinere etc . Astept parerile voastre . Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Plusuri sau minusuri ca la oricare motoreta sh(depinde cat de bine poti sa o verifici).Intretinere, ca la oricare alt super sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

roaga un cunoscut care stie sa deseneze din taste....poti sa incerci n variante ..la tastatura,pana gasesti ceva ce iti place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis si colegul, plusuri, minusuri, costuri, etc., ca la orice motocicleta din clasa si categoria ei...la care se adauga "problemele" ascunse (cazuta, neintretinuta, etc.), dar pe care le poti reduce considerabil, fiind insotit de un mecanic (care se si pricepe la motociclete...ca la Dacie, se pricep multi :) )...oricum, bafta la cumparare si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou,

Codul de pe ECU este 21H00. E de bine, sau de rau? Ca nu imi dau seama de ce ai intrebat?

Multumesc

Nu este o tragedie acum deoarece am rezolvarea.

Suzuki a scos K7 cu ecu 21H00 care a avut probleme cu ISC-ul.Au avut recal pentru schimbarea valvei si ECU.

Acum au trecut ceva ani si nu mai este valabil..deci un ecu 700E si o valva 1000ron...astea sunt preturi de noi.

Din cat stiu ECU 21H00 a fost produs doar 6luni destinat pieti europene

Dupa care Suzuki a schimbat valva si alt ecu 21H50 cu alt soft.Eu am posibilitatea de a scrie softul bun 21H50 in 21H00 si este necesar cateva modificari pe rampa.

Daca vrei sa intelegi ce am scris..incearca o cautare pe google:

GSXR 1000K7 ISC problems.....primul rezultat este vorba de recal.

 

Asa ca daca nu te mai intelegi cu moto vre-o data,nu mai sta la relanti,se opreste motorul sau invers nu mai are relanti si sta doar turata......

 

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ... am si eu o intrebare (nu vreau sa deschid alt topic) ...

 

Voi ati folosit spray de lant (pt uns) Repsol - tub portocaliu?

 

Ieri mi-am curatat lantu + foaia bine bine cu benzina si o periuta de dinti, am sters sina de cauciuc de mazga acumulata ... cat s-a uscat benzina de pe lant am sters si aparatoarea de lant ... iar pe urma sters foarte bine lantul + foaia cu o carpa, ulterior spray`at cu Repsol + sters cu o carpa surplusul de pe lateralele lantului si ce s-a mai prelins nitel pe interior ...

 

Voi v-ati inteles cu Repsol ... ?

 

Pana acum vreau sa zic ca toata aceasta operatiune o faceam asa mai ... "oldschool" ... motorina + periuta + ulei motor, si e prima data cand folosesc spray de uns lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...