CRISTI-RACING Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 TRAGE DE GAZ SA VEZI DIFERENTA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 TRAGE DE GAZ SA VEZI DIFERENTA... Si cand crezi ca ti-a "ramas mic" il softam si o sa fie iar ceva nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Da da da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) Da da da Pre am fost aseara la Tng sa vad cum a iesit mobra,e beton,face prietenul George de fiecare data alta motocicleta din ea si mereu ma uimeste placut,ajung acasa ,ma pun la somn ,visez ca scot 1.07 pe Hungaro deci 1.07 aveam pe fata un cauciuc de bicicleta,in ultimul lap am luat un surubel mic si nu gaseam o vulcanizare sa pun un petic ,bine ca a sunat ceasul sa plec la munca ca iar ma trezeam obosit mort )=)) > < sa ne vedem curand Mersi George pentru mobra,am ramas impresionat,astept STAGE 2 software tunning Editat Aprilie 26, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 NU prea cred ca 1.07 pe hungaro,eventual 2.07.124....recordul e de 1.45.000 pe hungaro,si eu vizez la 2.06.998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 era doar un vis Cristi impresionat fiind pe timpul zilei de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 no bine no....vedem acolo la hungaro ce facem....bem,ne distram,duc 1o litri de vin de casa superb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Stie cineva unde se pot gasi acele bucse din furca? Am mobra la cineva si din ce-am inteles sunt acolo in furca niste bucse care sunt cam duse si degeaba inlocuiesc simeringurile + uleiul c-o sa inceapa sa curga.. si acele bucse vin la kit complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) Cuzinetii adica? Eu preturi bune gasisem la baietii de la ambulanta moto (gasesti in semnatura) PS: nu o aveai in garantie de la ... motomus parca? Editat Aprilie 26, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Am garantie, dar doar pe motor (asta nu include furca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Felicitari! Ai grija de el ca este o supermotocicleta.Sper fin tot sufletul ca nu este prima ta motocicleta... Cand ai saua jos citeste ce cod ai pe ECU...21H00 sau 21H50? Daca este 21H00 undeva,candva... ne vom cunoaste mai bine. Salut din nou, Codul de pe ECU este 21H00. E de bine, sau de rau? Ca nu imi dau seama de ce ai intrebat? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) E de rau (dpdv mecanic) .. daca va veti cunoaste (adica se va buli, iar TNG e remedierea) . Vezi insa partea plina a paharului.. o sa ai placerea sa-l cunosti pe TNG Editat Aprilie 26, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) Cine imi da si mie va rog o ideea cum sa imi vopsesc carenele la mobra!o sa ramana doar rezervorul la fel,insa nu am idee cum sa o fac!ii pun carene de pista si vreau sa ii dau o culoare acolo Editat Aprilie 26, 2014 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Fa o simulare in photoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 nu stiu sa scriu corect photoshop si tu zici sa fac o simulare?)) o sa fac maine o varianta,doua! dar nici ce culori sa folosesc nu am in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calfi Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Salutare , doresc sa imi cumpar un gixer 600 k4 si as dori sa stiu mai multe despre aceasta motocicleta , plusuri , minusuri , piese , intretinere etc . Astept parerile voastre . Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Plusuri sau minusuri ca la oricare motoreta sh(depinde cat de bine poti sa o verifici).Intretinere, ca la oricare alt super sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 roaga un cunoscut care stie sa deseneze din taste....poti sa incerci n variante ..la tastatura,pana gasesti ceva ce iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calfi Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Pai de verificat o voi face foarte bine , voi merge cu un mecanic cand ma voi duce sa o iau . Intreb sa stiu la ce ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Cum a zis si colegul, plusuri, minusuri, costuri, etc., ca la orice motocicleta din clasa si categoria ei...la care se adauga "problemele" ascunse (cazuta, neintretinuta, etc.), dar pe care le poti reduce considerabil, fiind insotit de un mecanic (care se si pricepe la motociclete...ca la Dacie, se pricep multi )...oricum, bafta la cumparare si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Salut din nou, Codul de pe ECU este 21H00. E de bine, sau de rau? Ca nu imi dau seama de ce ai intrebat? Multumesc Nu este o tragedie acum deoarece am rezolvarea.Suzuki a scos K7 cu ecu 21H00 care a avut probleme cu ISC-ul.Au avut recal pentru schimbarea valvei si ECU. Acum au trecut ceva ani si nu mai este valabil..deci un ecu 700E si o valva 1000ron...astea sunt preturi de noi. Din cat stiu ECU 21H00 a fost produs doar 6luni destinat pieti europene Dupa care Suzuki a schimbat valva si alt ecu 21H50 cu alt soft.Eu am posibilitatea de a scrie softul bun 21H50 in 21H00 si este necesar cateva modificari pe rampa. Daca vrei sa intelegi ce am scris..incearca o cautare pe google: GSXR 1000K7 ISC problems.....primul rezultat este vorba de recal. Asa ca daca nu te mai intelegi cu moto vre-o data,nu mai sta la relanti,se opreste motorul sau invers nu mai are relanti si sta doar turata...... Cu respect TNG! Editat Aprilie 27, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Iti recomand eu un pictor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Salutare ... am si eu o intrebare (nu vreau sa deschid alt topic) ... Voi ati folosit spray de lant (pt uns) Repsol - tub portocaliu? Ieri mi-am curatat lantu + foaia bine bine cu benzina si o periuta de dinti, am sters sina de cauciuc de mazga acumulata ... cat s-a uscat benzina de pe lant am sters si aparatoarea de lant ... iar pe urma sters foarte bine lantul + foaia cu o carpa, ulterior spray`at cu Repsol + sters cu o carpa surplusul de pe lateralele lantului si ce s-a mai prelins nitel pe interior ... Voi v-ati inteles cu Repsol ... ? Pana acum vreau sa zic ca toata aceasta operatiune o faceam asa mai ... "oldschool" ... motorina + periuta + ulei motor, si e prima data cand folosesc spray de uns lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Zapp, din ce stiu eu, dupa ce dai cu benzina dai bine bine cu un spray de frane (de curatat discul) ca sa nu atace benzina o-ringurile.. nu trebuie lasat sa se "usuce".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Din cate stiu eu ... benzina se evapora ... deci nu va fi problema ... mai ales ca dupa ce l-am curatat l-am sters de naiba l-o luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.