Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ...daca se "umfla",se manevreaza mai usor,in detrimentul aderentaei. Incearca siferite presiuni si vezi cum iti e mai bine. Tabelul cu presiunea recomandata de producator,tre sa fie in partea stinga,pe bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Metzeller Racetec K2, DOT 2811 si KM rulati .. habar n-am .. dar cred ca destui Am eu vreo ~1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 e destul de batran cauciucul daca stai putin sa analizezi ... joaca.te si tu cu presiunea in functie de recomandarea producatorului(pe bascula partea stanga) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Asa e, sezonul asta vreau sa le mai port ... si prin iarna sa cumpar altele. Ma intelegeam bine cu el.. insa la ultima iesire mi se pare ca e mai greu de controlat spatele.. parca s-a umflat anvelopa singura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 eu am mers primele 2 sezoane cu presiune mai mica in caucioace pentru o aderenta mai buna Sau cumpara dunlop gp sh la un pret bun si vei avea manevrabilitate si aderenta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 K2-ul tau e medium ca si compozitie ..dupa ce-l incalzesti nu tre sa ai probleme cu aderenta. Eu lolosesc tot racetec si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Teoretic presiunea pentru GSXR 600 e 2.5 (fata / spate) ... asa scrie pe bascula, acum tine foarte mult de gumele care le ai puse ... daca is lemne ... poti folosi si 1.5 si tot degeaba ... Eu am 2.3 pe fata + spate ... am facut un drum virajat de vreo 40 km cu pasagera si mi se pare ok (anvelope montate oarecum recent, deci nu sunt100 % sigur pe ele, mai am de acomodat cu ele) Editat Mai 30, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Va salut cu respect Daca ma puteti ajuta am nevoie de senzorul TPS(cred ca asa se numeste) pentru un suzuki GSXR 1000 din 2001 atat noua (daca se gaseste cat si second dar sa fie ok din punct de vedere functionare). Cu scuzele de rigoare deoarece nu sunt sigur ca trebuia postat aici dar fiind spatiul GSXR(si nu numai) sper sa rezolv mai usor problema Am atasat si foto pentru a intelege mai usor despre ce piesa este vorba.Va multumesc anticipat Editat Mai 30, 2014 de marius ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salut, cred ca am unul pe acasa trebuie sa ma uit,parca este de stv....dar cum ai decis ca este problema cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ....app de presuunea in pneuri ... eu merg cu 2.9 pe spate,2.7 fata ... m-am obijnuit eu rau,sau e ok si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Va salut cu stima Am ajuns la concluzia ca este de la el deoarece cand am probleme cu motorul( nu mai ramane in relanti(se opreste) atunci cand accelerez ) singurul lucru pe care il fac este sa desfac senzorul,il curat cu un spray,il montez si totul este ok timp de cateva zile maxim 1-2 saptamani ,apoi iar incepe sa faca urat,iar desfac senzorul si asa mai departe la altveva nu umblu.Daca aveti asa ceva va rog sa-mi lasati un mesaj,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ....app de presuunea in pneuri ... eu merg cu 2.9 pe spate,2.7 fata ... m-am obijnuit eu rau,sau e ok si asa? Si cand se mai incalzeste anvelopa la presiunea de 2.9? Este exagerat de mare. Spune si ce marca ai anvelopele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Metzeler racetec k1 spate k2 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 eu am michelin pilot power 2ct si cu 2.4 fata si 2.6 pe spate se comporta excetional mobra ... am un k2 750 dar conteaza si suspensiile cum le ai setate . pt 68 kg ale mele am reglate amortizoarele aproape de soft ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Cu 2ct imi rupe spatele. Eu o am reglata hard... in zona mea sunt drumuri foare bune,rar gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Fereasca Dumnezeu .. 2.9 auzi , nu te juca cu oasele tale . Indiferent ce opinca de guma ai nu se baga niciodata 2 .9 nici pe fata nici pe spate. Nu este valabil la toate gumel dar in general (parerea mea) te joci cu spatele intre 1.8 si 2.2 maxim si fata niciodata mai jos de 2.4 .. sau 2.5 maxim . Pentru a descoperii valorile potrivite le faci pe ambele 3 atm si incepi sa le desumflii cu un prieten greutatea ta pe motocicleta , si exact cand incepe sa se lase foarte foarte putin este idealul ..(guma gteutate pilot guma opinca etc) este o setare cat de cat reala care nu tine cont de tabele sau pareri. Daca guma este lemn nu se incalzest repede deoarec nu se deformeaza deloc . Editat Mai 31, 2014 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Poate ai vrea o comparatie si cu JAWA350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 probabil ai probleme la senzorul de viteza .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare, revin cu inca o problema ciudata in legatura cu GSX-R -ul meu k5, am o problema cu afisarea vitezei de circulatie, de cele mai multe ori nu functioneaza, alteori functioneaza ok, iar daca merg cu o viteza gen 100 constant, o ia razna si indica in functie de cat de turat este motorul ( inclusiv indica 299 chiar daca eu sunt in treapta a-2-a :-)) ). e ceva comun sau am eu ghinion la toata povestea? Multumesc anticipat. Posibil senzorul de viteza,Acea saiba din fata pinionului Mufa de la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 L-am desfacut, l-am curatat, inclusiv mufa de la bord, a fost putin oxidata, le-am curatat complet.. plus , acu ca tot veni vorba, exista langa senzorul de neutral vreun semering ? la fel si la tija de la schimbator? imi curge putin ulei prin zonele alea si nu stiu exact daca e grav sau simple chestii de schimbat.. :-) @ TNG , tot nu merge ok bordul :-)) am uitat sa precizez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Salutare, in cateva zile o sa fac rost de niste bani si sunt interesat de achizitionarea unui k8 1000. la ce detalii ar trebui sa fiu mai atent? (am inteles ca au fost recall-uri pentru cadru, cum pot sa aflu daca seria sasiului este in baza de date sau nu?) am inteles ca ar trebui sa aiba un cod ecu 21H50. ce probleme specifice mai are acest model? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 salutare , stie cineva daca la un k2 se potriveste o aripa de k4,k5 ? merge, cu mici modificari. daca vrei sa folosesti suruburile de pe k2 trebuie sa maresti gaurile la aripa de k4 k5 si ca sa se potriveasca trebuie sa scurtezi suportii din spate, 2-3 cm si sa faci gauri noi. nu reusesc sa fac upload la cateva fotografii, daca ai nevoie da-mi un pm cu adresa ta de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Poate intereseaza pe cineva carene curse suzuki Editat Iunie 16, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.