Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,

Am nevoie de oglinda stanga (cum stai pe motor) .

Sau daca are cineva bratul deteriorat si nu mai are ce face cu ea .......mi-ar trebuii doar carcasa , fara semnal , fara sticla (se intelege ca platesc chiar si asa).

Se potriveste de la K6 si K7 de 600 .

Se poate si de la alte modele , din ce imi aduc aminte .....K4 si K5 de 1000 .

Multumesc .

 

Mail : radu_marinus@yahoo.com

Tel : 0724223031

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

vinde capitanbusa un set de oglinzi universale cu semnale incorporate,in caz ca nu gasesti altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Am nevoie de oglinda stanga (cum stai pe motor) .

Sau daca are cineva bratul deteriorat si nu mai are ce face cu ea .......mi-ar trebuii doar carcasa , fara semnal , fara sticla (se intelege ca platesc chiar si asa).

Se potriveste de la K6 si K7 de 600 .

Se poate si de la alte modele , din ce imi aduc aminte .....K4 si K5 de 1000 .

Multumesc .

 

Mail : radu_marinus@yahoo.com

Tel : 0724223031

am eu pe acasa o oglinda de k6 de 1000, cred ca se potriveste. O caut si iti scriu pe messenger

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie!

Legat de sunet,daca provine din rezervor sau de sub el.

Din rezervor poate fi pompa,atunci cand rezervorul este mai gol,pompa scoate un sunet mai accentuat datorita rezonantei rezervorului.

Daca este sub rezervor,posibil ca sunetul sa vina de la STV,problema comuna la k5.600

Legat de oprirea motorului cat si sunetul de la STV,este necesara o revizie la sist.de injectie.

Am verificat putin de unde vine sunetul, e de sub rezervor.. De unde as putea sa-mi cumpar un STVA pentru modelul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@litTle waine - ms frumos de pont , dar le-a dat de ieri .

@ady_zzr - astept cu interes , dar modelul meu are semnalul inclus .

O sa ma uit pe net sa vad daca se potrivesc .

Multumesc .

 

P.S.: cel putin din ce "spune" netul , se potrivesc .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

‪abia astept sa ies cu noul mod de joaca pe circuit&stra$$e,multumesc Tng ,a pus George si modul stock pe un buton insa presimt ca o sa uit de el rapid dupa cum am vazut ca se comporta mobra pe softul nou ,vine seaua de la retusat cu "monopostul" in albastru si ies cu ea, tnx TNG,cand rezolva cei de la United cu dyno'ul o sa fac o programare sa vedem cat scoatem si la roata fata de stock,mersi prietene ,stay tunned!!!!

 

post-33534-0-05360800-1399742007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@litTle waine - ms frumos de pont , dar le-a dat de ieri .

@ady_zzr - astept cu interes , dar modelul meu are semnalul inclus .

O sa ma uit pe net sa vad daca se potrivesc .

Multumesc .

 

P.S.: cel putin din ce "spune" netul , se potrivesc .

am gasit oglinda, dar din pacate e de dreapta, nu cred ca te ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

M-am hotarat sa fac o pauza si vreau sa imi vand motocicleta. Deci vand Suzuki GSXR 750 K1 (2001), 51050 km. Motocicleta a fost achizitionata in august 2008 si inmatriculata in 2009 in Romania, ITP valabil pana in aprilie 2015, asigurare valabila pana in septembrie.

Motocicleta a fost foarte bine intretinuta, anul trecut a fost servisata complet fiind schimbate/servisate urmatoarele: kit distributie (lant, patina mobila, intinzator, garnitura OEM), refacere joc supape, bujii Denso U27ESR-N, curatat injectoare cu ultrasunete (am factura)+ sincronizat clapete aer, filtru aer sport Pipercross, ulei Motul 7100 10W40, filtru ulei K&N, lichid racire Hepu, simeringuri furca (praf si ulei) All Balls, ulei furca Motul Fork Expert Factory Line 10W, kit rulmenti si simeringuri jug si roti All Balls, cauciucuri Michelin Pilot Power 3, 3+ spate (au 800 km, DOT 1213 fata 1913 spate), valve roti, curatat pompa benzina si instalatie electrica. Piesele necesare pentru servisare, incluzand modulul Power Commander au costat putin peste 5000 RON. Lichidul si placutele de frana fata (Brembo SA sinter 07KA13SA, aprox. 5000 km) au fost schimbate in 2012, placute de frana spate sunt tot Brembo, mai au aproximativ 70%, kitul de lant este DID VM2 525 si are 9800 km. Discurile de frana fata au fost schimbate (cele vechi aveau joc), sunt OEM si au 18000 km, discul de frana spate este in stare buna.

Vine la pachet cu urmatoarele: toba sport carbon omologata Arrow, parbriz double, aripa roata fata de GSXR K4-K5 (am si aripa originala), suport numar, alarma Meta System M351 cu imobilizator, suporti stander spate, crash pad-uri Lightech, crash pad roti F+S(nu sunt montate), Power Commander 3 USB + Ignition Module, TRE, sa pasager + capac monopost, becuri halogen Philips Extreme Performance, cheie rezerva, trusa scule, spray pana, husa, plasa casca.

Din punct de vedere mecanic este intr-o stare foarte buna, carenele sunt OEM si au urme normale de uzura, ii trebuie doar ulei, benzina si un schimb de lichid de frana anul asta. Pe timpul iernii motocicleta a fost tinuta doar in casa sau in garaj incalzit.

Motocicleta poate fi vazuta in Iasi, accept orice fel de verificare/test/constatare.

Pret 2550 Euro.

* Fotografiile care sunt facute pe ploaie sunt facute azi, celelalte sunt mai vechi.

post-48166-0-44255700-1399908341_thumb.jpg

post-48166-0-90005300-1399908356_thumb.jpg

post-48166-0-82625200-1399908361_thumb.jpg

post-48166-0-53093300-1399908365_thumb.jpg

post-48166-0-84457100-1399908368_thumb.jpg

post-48166-0-94934600-1399908375_thumb.jpg

post-48166-0-37588000-1399908379_thumb.jpg

post-48166-0-75472300-1399908382_thumb.jpg

post-48166-0-21831700-1399908386_thumb.jpg

post-48166-0-05903400-1399908390_thumb.jpg

Editat de Chivu
cerere user, date personale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit oglinda, dar din pacate e de dreapta, nu cred ca te ajuta.

O sa ma uit mai atent la detalii .

La mine absolut totul este ok , mai putin carcasa care protejeaza sticla , care s-a smuls din brat .

Daca "se pupa" carcasa de la stanga , la dreapta ........

Da-mi te rog un pm si spune-mi cu cat vrei sa o vinzi !

Multumesc frumos inca odata .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut, cine imi poate spune si mie ce tip de bec este pe faza lunga la un K8 1000? Pe scurta stiu ca este H7, cred ca si pe lunga, dar nu sunt sigur..parca stiam ceva de H9 sau H11.. daca se poate raspuns pe PM..merci!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat se tine reglat relanti-ul la suzuki gsx-r 1000k1?in manual cat scrie?

ms

1200 ca si medie...dar depinde de ce configuatie esapament,filtru aer,excva off,etc,etc... ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1500 rpm ?!? cred :))

 

Stiti careva unde gasesc un manual de reparatii pentru GSX-R 1000 K1-K2 la o CALITATE BUNA?

Tot ce am gasit este un PDF scanat la o rezolutie slaba si multe poze sunt neclare

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am pus pe motocicleta mea un amortizor de spate de SRAD si as dori sa-i refac presiunea de azot. Am citit pe undeva pe aici ca se baga azot pana la 10-12 bar, este corect ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai scris de mult pe aici si ce ocazie mai buna as avea decat niste probleme?

 

In iulie anul trecut am avut o busitura la viteza mica ( nimic grav ) care s-a lasat cu defecte optice in prima faza. Cu 2 saptamani inainte de accident, schimbasem filtrul de aer, curatasem si sincronizasem carburatia si rezolvasem acea problema cu gazele de charter ( ca la dacie, am bagat furtunul sub sa - TNG a spus ca e o problema de amestec ).

 

Am luat majoritatea pieselor, mai imi trebuie doar plasticul de sub mansonul de acceleratie ( al meu are o ureche rupta, cea in care vine pastila cablului de decelerare ). Nu va plictisesc cu celelalte necesitati ale motocicletei.

 

Bun, deci in 10 luni, motoreta a fost pornit de cel mult 4 ori si lasata cam pe 0 cu benzinica. Pe 2 mai i-am bagat gasolina, a pornit din prima, am lasat o sa arda impuritatile si am zis sa o alerg nitel pe straduta. DIn nefercire, nu imi tragea mai mult de 4000k in a 1-a. Pe loc, acul urca instant chiar si peste 4000,dar cand vine vorba sa coboare, o face foarte greu. ( exact cum facea inainte de curatarea/sincronizarea carburatoarelor ).

 

Un coleg motoretist (tot posesor de SRAD ) mi a spus ca a avut aceeasi problema si ca a rezolvat o "rupandu-i gura" pe autostrada. Voi ce ziceti, oameni buni, care sa fie problema si cum sa ii dau de cap? Sa fie cablul de acceleratie de vina ? Sa fie fff infundata?


Orice parere va primi multumirea si aprecierea mea

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...