Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cand vorbesti despre o motocicleta atat de veche, care nu se mai fabrica de ceva vreme, sansele sunt extrem de mici. Sa mai punem la socoteala si faptul ca daca in tot acest timp a stat, cine stie ce revizie o sa aiba nevoie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut pe ebay.co.uk o firma care vindea motociclete de viteza ,anii 2003-7...nu noi ,dar in perfecta stare, OEM cum au iesit de pe poarta fabricii si km putini ,pana-n 6000 (banuiesc reali)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ,probabil datorita lui ... cine stie :) ,are o harta de benzina imbunatatita ,nu strica sa o verifici ca sigur nu este pt toba stoc facuta ... ,set valve removal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema .....care incepe in felu urmator ieri am spalat trancaliciu(gsx-r 600 srad) cu furtunu fara jet foarte mare ...mentionez ca l-am spalat fara carene deoarece urmeaza sa le montez pana aici toate bune si frumoase .....dau bateria jos si ma apuc de treaba i-au la pensula cam tot ce era de luat termin dupa care o las pana azi fara baterie sa se usuce ...

Azi pun bateria ii dau drumu o i-a fara probleme ma mai invart si zic dupa ce a fost temp la 70 hai sa imi bat mana in gaz pic (sa trezesc vreo doi vecini :))) si constat ca trancaliciu nu se mai tureaza peste 8000 de ture si cand ajunge acolo da si rateuri .....bun si incep treaba desfac filtru de aer uscat...desfac fisele uscate poc spray de contacte desfac bujiile culoare ok iau uscatoru de par dau prin toate mufele una alta....pun tot sus tot asa ...

Intrebarea ar fi asa informativ c-am deunde s-ar putea sa vina problema mentionez ca inainte de spalare nu avea problema asta ....si mai trebe sa zic ca azi cand i-am dat drumu a curs cv apa din toba .....

deci va rog sa-mi dati cateva idei daca cnv a mai patit asa ....exclus raspunsuri (ba esti prost ca ai spalat moto fara carene cu furtunu ):))))multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema .....care incepe in felu urmator ieri am spalat trancaliciu(gsx-r 600 srad) cu furtunu fara jet foarte mare ...mentionez ca l-am spalat fara carene deoarece urmeaza sa le montez pana aici toate bune si frumoase .....dau bateria jos si ma apuc de treaba i-au la pensula cam tot ce era de luat termin dupa care o las pana azi fara baterie sa se usuce ...

Azi pun bateria ii dau drumu o i-a fara probleme ma mai invart si zic dupa ce a fost temp la 70 hai sa imi bat mana in gaz pic (sa trezesc vreo doi vecini :))) si constat ca trancaliciu nu se mai tureaza peste 8000 de ture si cand ajunge acolo da si rateuri .....bun si incep treaba desfac filtru de aer uscat...desfac fisele uscate poc spray de contacte desfac bujiile culoare ok iau uscatoru de par dau prin toate mufele una alta....pun tot sus tot asa ...

Intrebarea ar fi asa informativ c-am deunde s-ar putea sa vina problema mentionez ca inainte de spalare nu avea problema asta ....si mai trebe sa zic ca azi cand i-am dat drumu a curs cv apa din toba .....

deci va rog sa-mi dati cateva idei daca cnv a mai patit asa ....exclus raspunsuri (ba esti prost ca ai spalat moto fara carene cu furtunu ) :))))multumesc anticipat

SRAD-UL are nevoie de airbox montat sa se tureze mai mult.

Ai verificat asta dupa ce ai curatat tot de apa? sau ai testat cu airboxul si filtru aer scos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ....eu am scos doar airboxu l-am inspectat de apa, filtru daca este uscat si am pus airboxu la loc nu l-am pornit fara ....faza asta am uitato de nervi... incerc asa maine sa vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,in primavara aceasta am luat decizia sa acord o a 2a sansa unei "motociclete" dintr-un anunt din rubrica de vanzari ,majoritatea vroiau sa o cumpere si sa o dezmembreze si cred ca era un lucru normal ,eu am luat hotararea sa o cumpar,sa o pun pe picioare si sa ma bucur de ea pentru ca e suzuki si cred ca merita asta,daca nu era suzuki si nu-l cunosteam pe George(Tng) va spun din capul locului ca nu ma apucam de ea.

Este vorba despre un Suzuki Gsxr 750 2006 care foarte curand cu ajutorul lui George sper sa scoata capul in lume :),piesele sunt cumparate,carenele sunt la vopsit,schimbul de ulei,lichide sunt si ele .

Am foarte multe poze facute cu piesele cumparate,cum au fost montate etc... insa momentan vreau sa pun decat una singura cum arata motocicleta cand a fost cumparata ,celelalte poze urmand sa le pun dupa ce o sa fie gata 100%.Sper ca "cercul restrans" care are deja pozele sa le tina pt ei :).Va multumesc.

post-33534-0-88415400-1427195682_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta nu este accidentata ,altul este istoricul ei,a fost a unui domn din IT nascut in 1965 bla bla bla

totul este pe ea cum a iesit din fabrica

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o fac ca sa o pastrez nu ca sa o vand,am si acte sa o fac pentru strada dar nu vreau sa-mi bat capul acum cu asa cv sa stau sa bat drumurile rar'ului,o sa o folosesc momentan pt curcuit,daca e ceva ii fac si acte de Romania pentru inmatriculare.Bogdan am pus numai lucruri de calitate pt ea : carene CRC,scarite gilles,sistem de franare fata cu etrieri monobloc ,ii fac resoftare ,rezervor fara lovituri in perfecta stare cum a iesit din fabrica ,radiator calumea,parbriz fabri clar nou,ceas de bord ,roti cu cauciucuri d211 medium aproape noi si lista continua

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o fac ca sa o pastrez nu ca sa o vand,am si acte sa o fac pentru strada dar nu vreau sa-mi bat capul acum cu asa cv sa stau sa bat drumurile rar'ului,o sa o folosesc momentan pt curcuit,daca e ceva ii fac si acte de Romania pentru inmatriculare.Bogdan am pus numai lucruri de calitate pt ea : carene CRC,scarite gilles,sistem de franare fata cu etrieri monobloc ,ii fac resoftare ,rezervor fara lovituri in perfecta stare cum a iesit din fabrica ,radiator calumea,parbriz fabri clar nou,ceas de bord ,roti cu cauciucuri d211 medium aproape noi si lista continua

De asta am si intrebat daca va fi scoasa la vanzare, ca stiu ca ai grija de motocicletele tale, si cam asta caut pentru uz stradal.

Ptr circuit am deja o jucarioara... :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, dupa ce ai tras de gaz miarul,K5-ul fiind celebru la cum accelereaza din ture joase, motoreta asta mai mica o sa ti se para apa de ploaie. E un proiect ratat, ai sa-ti dai seama mai titrziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai dreptate Bogdan mai ales ca miarul este si softat..dar incercam sa-l aducem si pe acesta in "zona rea".

Este stiut ca k7/k8 in treptele inferioare are o "groapa" de putere...dar se poate nivela 😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers si pe alte motociclete de 1000cmc si pot sa recunosc ca nu tragea nimic din ce am mers eu cum trage k5`ul asta softat nici macar cum e pe harta stoc..,pe harta de power e awesome ,k5 are locul lui in sufletul meu este o motocicleta extraordinara ,cand am cumparat mobra aveam bani sa cumpar si k7-k8 sau altceva insa nu am dorit pt eu eram geana pe k5-k6 ,trebuie sa recunosc ca eu sunt cu skill`ul sub k5 si de fiecare data`mi da #leapsa simt cum el poate mult peste ce pot eu .. revenim

am cumparat acest "proiect 750 " ca sa ma bucur de el in Secuime ,dupa ce o sa fie gata o sa ies cu el si o sa-m fac o impresie pe care o sa scriu si aici,am mai avut 750 stiu asa in mare cu ce se mananca dar eu astept sa-l vad cum merge asta softat .

Am incredere in tine George ca o sa-l faci sa tina capul sus si pe asta.Recomand softarea pt suzuki,kawasaki la George(Tng),pt yamaha la Bogdan(Jagi),pt aprilia in .IT ,bmw in .DE (doar pt aceste marci/modele cunosc persoane care au facut si au ramas impresionate) .Aceast lucru nu are legatura cu efectul placebo.

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi, vin si eu cu o intrebare, hotarat sa pastrez moto am inceput sa investesc in ea pentru siguranta si sufletul meul, piese comandate si astept momentul potrivit sa incep lucrarea, kit lant,bujii,filtre,ulei Bel-ray bineinteles, semeringuri furca si cuzinetii( in caz ca vor face probleme) bateria mai duce.o vopsea proaspata,buson ulei rizoma cu cheie speciala sa nu poata umbla oricine, un gps implantat, o finala arrow carbon,dupa toate astea o sa fac un drum pana la maestrul George pentru o verificare mai in detaliu si poate ceva imbunatatiri. Intrebarea ar fi cam ce imbunatatiri semnaificative(a nu se intelege accesorizata) asi putea aduce mobrei GSXR600k5.multumesc si scuzati eventualele greseli gramaticale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand sincronizarea injectie ,softarea daca este posibil , te ajuta Tng cu astea .

O sa-ti spuna el mai multe lucruri ...

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...