alexcbr80 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Tocea pe interior ... unghiul de fuga bulit ! am vazut si eu ca ii pusa invers dupa 2 zile...dar s-a remediat problema....ce unghi de fuga vorbesti tu acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Era glumaaaa .... Am pus un ":)" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
debil Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Salut. Capacul de la stator de pe un gsr 2007 se potriveste la un gsxr 600 2002? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salut oameni buni.intreb si aici daca,are cineva un buson benzina aruncat pe undeva?chiar si fara cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) Salut oameni buni.intreb si aici daca,are cineva un buson benzina aruncat pe undeva?chiar si fara cheie. Capacul de la rezervor il vrei?Pentru ce model..cred ca am 1 prin garaj.. Editat Mai 29, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Capacul de la rezervor il vrei?Pentru ce model..cred ca am 1 prin garaj.. Capacul de la rezervor il vrei?Pentru ce model..cred ca am 1 prin garaj..Uitai sa precizez,pt srad 96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Am prins oferta si nu m-am putut abtine. Sunt sigur ca Jagi imi umpla iarasi frigiderul,insa R6 nu se gaseste pe aici pe toate drumurile . In pret a venit si cu un set de incalzitoare de roti,motocicleta are aproape 23.000 km . Ce pinion vine stock pe fata / spate ? Maine o duc la mecanic sa ii fac un service,mai trebuie facute modificari la acest model ? (ma refer specifice pentru pista,in caz de nu sunt deja facute,ce ar trebui sa am in vedere ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) S-o stapanesti sanatos ! O sa-ti placa mult motocicleta. Cauta pe ebay sau in alte parti carena codita spate de pista. Cele stock le poti vinde dupaia repede. Treptele de viteza sunt inversate deja, da ? Daca nu, inverseaza-le, a I-a sus, restul in jos. Editat Mai 29, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 superb ,foarte buna alegere ,curand o sa trec si eu la 600cmc si o sa aleg tot gsxr ,nu stiu cum e la tine acolo dar pentru nivelul din Romania se poate cu orice marca la clasa 600 ,nu e musai R6,eu am spus in toate postarile mele legate de acest subiect ca r6`le dupa 2006 e peste gsxr dar din cauza cuzinetilor/service`ului pacatos nu pot sa aleg r6 Felicitari , sa te bucuri de ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 S-o stapanesti sanatos ! O sa-ti placa mult motocicleta. Cauta pe ebay sau in alte parti carena codita spate de pista. Cele stock le poti vinde dupaia repede. Treptele de viteza sunt inversate deja, da ? Daca nu, inverseaza-le, a I-a sus, restul in jos. Mersi pentru urari. Treptele de viteza sunt puse normal,nu stiu de merg inversate,o sa verific. Am in plan achizitionarea partilor lipsa de la carenaj,posibil sa o revopsesc. superb ,foarte buna alegere ,curand o sa trec si eu la 600cmc si o sa aleg tot gsxr ,nu stiu cum e la tine acolo dar pentru nivelul din Romania se poate cu orice marca la clasa 600 ,nu e musai R6,eu am spus in toate postarile mele legate de acest subiect ca r6`le dupa 2006 e peste gsxr dar din cauza cuzinetilor/service`ului pacatos nu pot sa aleg r6 Felicitari , sa te bucuri de ea . Mersi ! Recordul pe aceasta pista din Cipru e detinut de un R6 (1 m : 07 s). Jagi imi spunea ca pot lua " doar " R6 datorita faptului ca am 1.87 m si 92 kg ,par prea mare pentru Honda ce o am (vezi thread in semnatura ) . Ce parere aveti de pret ? (comparativ cu Ro sau alte tari ?) Stock ,acest model se vinde aici cu 4500 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Mersi pentru urari. Treptele de viteza sunt puse normal,nu stiu de merg inversate,o sa verific. Am in plan achizitionarea partilor lipsa de la carenaj,posibil sa o revopsesc. Mersi ! Recordul pe aceasta pista din Cipru e detinut de un R6 (1 m : 07 s). Jagi imi spunea ca pot lua " doar " R6 datorita faptului ca am 1.87 m si 92 kg ,par prea mare pentru Honda ce o am (vezi thread in semnatura ) . Ce parere aveti de pret ? (comparativ cu Ro sau alte tari ?) Stock ,acest model se vinde aici cu 4500 euro . Stock inseamna si inmatriculabil, ceea ce nu stiu daca este valabil pentru motoreta in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Am numere la motor,e scos din circulatie dar il pot repune oricand,atat timp cat platesc 8 euro si imi fac asigurare si taxa de drum. Dar o sa imi trebuiasca far ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 cand prinzi pe undeva cumpara niste etrieri monobloc de r6 dupa 2006 ,chiar fac diferenta si ai alt feeling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) O sa incerc sa gasesc,mersi pentru idee. cmd - un pret pentru un set de carene ? Editat Mai 31, 2016 de Theodor Theodor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salutare!Aveti idee la un GSX-R 600 din 2006, ce bec am pe faza scurta? Vreau sa il schimb, sa pun ceva mai puternic, cel care il am acum pe motoreta pare putin cam lesinat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 H7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 H7 Salut! Multumesc foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salutare. Am nevoie de un stator de gsxr 750 K7. Urgent de tot ! Daca stiti undeva da-ti un semn. Cei de pe olx NU AU!! in anunt scrie ca au si ii suni si ma mintesc ca vine saptamana viitoare. Si second ma intereseaza. 0742668055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Va salut. Stie cineva ceva de aceasta motocicleta? Ma bate gandul sa dau o fuga pana la ea. http://olx.ro/oferta/gsx-r-k7-750-ID5KIBo.html#2c8fd68c75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Salut..... Am un gsxr750 k1 si tot am probleme cu f1. Am schimbat pompa de benzina si bujiile dar tot se mai aprinde din cand in cand. Inainte sa schimb cele mentionate, aveam o intrerupere la acceleratie pe la 6-8000 de ture,nu mai tragea,dar acum merge perfect,trage bine si liniar,inclusiv cand am f1 aprins. Filtrul de aer este stock dar evacuarea este modificata,o toba mica si goala " mandla". Prima oara am schimbat pompa,cea veche era plina de mizerie, si acum cateva zile am schimbat si bujiile... Aveti idee care ar fi cauza si cui pot sa ma adresez pentru a remedia problema,ca imi sta pe creier becul acela aprins Multumesc Editat Iunie 12, 2016 de 3dx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Sub sa ai o mufa cu 4 pini (2 fire) pentru diagnoza injectie. Cand ai Fi aprins , fa un strap intre cele 2 fire. In felul asta afli exact ce cod de eroare ai Cxx. Cauta pe net sau spune codu aici si iti putem da un punct de start in identificarea problemei. Degeaba schimbi 10 piese daca nu umbli unde trebuie. In principiu problema cu lipsa de putere la 8000 ture e legata de STV, actuatorul de la a doua clapeta de acceleratie. In momentul in care aveai eraorea respectiva, motorul intra pe o harta de avarie, limitand turatia la 8000. Piesele inlocuite de tine nu aveau cum sa repare acel defect, dar e bine ca acum merge cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Multumesc de info. Am sa verific la mufa respectiva sa vad exact eroarea. Am o problema si la motorasul care actioneaza al 2-lea rand de clapete,are cred ceva rupt in interior,caci atunci cand pun contactul are momente cand sare peste dinti de plastic si nu mai deschide clapete,daca m.am exprimat bine. Am verificat cu filtrul de aer desfacut si am vazut ce se intampla,dar m.am gandit ca nu este din cauza asta...in momentul cand clapetele au ramas inchise a si aparut f1 in bord,fara sa pornesc motorul,iar atunci cand se deschideau nu mai era aprins f1.. Multumesc mult » Post actualizat in 13 Jun 2016 14:57 C00 este codul care apare in bord????? » Post actualizat in 13 Jun 2016 16:30 Am scos cablurile de la al 2-lea rand de clapete,am pozitionat clapetele pe deschis, apoi am verificat ce eroare imi arata in bord... _C00 cu liniuta jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocco Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salut, Cumpar motor complet(functional) de GSX-R 600 Srad 1999(de preferat din bucuresti). Nu stiu daca am postat unde trebuia si daca am gresit rog un admin sa il mute unde trebuie. Multumesc anticipat, George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matache Staicu Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 salut prima mea postare scuze daca este off-topic vreau sa`mi cumpar si eu un motor..mai exact un gsxr 750 k5 28000 km toate schimbate la el insclusiv lant/pinion la 3300 euro intrebarea mea este..ptr cine cunoaste orice sfat este bine venit ...se merita luat? sau mai bine merg pe ceva mai nou..gen 2007-2008 ...poate fi si de 600cc multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 salut prima mea postare scuze daca este off-topic vreau sa`mi cumpar si eu un motor..mai exact un gsxr 750 k5 28000 km toate schimbate la el insclusiv lant/pinion la 3300 euro intrebarea mea este..ptr cine cunoaste orice sfat este bine venit ...se merita luat? sau mai bine merg pe ceva mai nou..gen 2007-2008 ...poate fi si de 600cc multumesc anticipat Salut! Fara sa supar pe nimeni, sa dai 3300 euro pe modelul 2005, e destul de mult (maxim 3000E daca este impecabila) La 3500E gasesti model 2006-2007 care-ti ofera mult mai multe, ca sa intelegi mai bine, din 2006 Suzuki a reproiectat motoreta. Eu-ti recomand ceva dupa 2006, o sa-ti placa mai mult decat ceea ce este sub 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.