Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Exap-ul este pana in teava de legatura,asa ca nu o sa fie nevoie sa-l anulezi(asta daca inca mai functioneaza) deci nu o sa ai FI aprins in bord, si nici cod de eroare.

Partea proasta, este ca motorul o sa galopeze destul de urat la relanti,pentru ca diametrul la acea evacuare este destul de generos. Se poate rezolva sau diminua acest comportament prin o resoftare, cu un amestec mai bogat pe relanti IAP map,si cateva grade avans in Ignition map pe neutral.

 

Cu placere! :hug:

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare!

 

Cat trebuie sa fie relanti-ul la un GSXR 600 k6/7? Momentan sta la putin peste 1000 rpm, mi se pare prea mic.

La prima cautare, google spune ca ar fi 1200-1300.

 

Multumesc.

post-21173-0-23909500-1482774797_thumb.jpg

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te uiti la fel ca la orice moto cand o cumperi. In rest GSXR 600 K5 probleme cunoscute la STV,incarcare.In rest este ok moto,consumabile la zi,eventual cu un soft modificat,eliminate restrictiile,chiar face o figura frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

gasesc si eu la cineva din greseala un suport ptr o toba yoshimura r-55?as pune o poza ca sa fiu mai explicit dar nu stiu cum :))

o sa incerc cu un link...poate asa ne intelegem

http://www.gixxer.com/forums/137-08-10-gsx-r600-750/248150-gixxer-k8-yoshimura-r-55-slip-wanna-remove-cat.html

este cel negru sau un part number sa`l pot comanda

mulumesc seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie.

O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are.

M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica....

Editat de alecs123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seteaza motocicleta pe greutatea ta dupa aceea iesi la un drum sa testezi sa vezi cum e .

Pozitia furcilor in jug care este ?

nu ne-ai spus ce k1 este 600-750-1000

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie.

O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are.

M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica....

:crack: daca motocicletele sunt ok d.p.d.v. tehnic diferenta ta era la presiunea in gume , gsxu' prietenului tau a vea gumele moi si al tau le are umflate bine , deaici si diferenta .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca senzatia de supravirare este accentuata,la un nivel in care te forteaza pe tine s-o controlezi sa nu se duca mai mult,atunci unghiul RAKE este afectat.

De regula este mai mic,si se poate depista intr-o oarecare masura,privind distanta dintre roata si carena inferioara. Daca distanta este mica,sau chiar atinge roata de carena,atunci clar moto a facut "poc" frontal.

 

Sau pur si simplu este o presiune incorecta in anvelopa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-au raspuns deja CMD si TNG la intrebare. Pe scurt, efectul de care vorbesti se produce cand motocicleta e coborata de nas. Adica sta mai aplecata de fata si ridicata de fund. Daca unghiul rotii fata e cel corect (adica nu e pocnita frontal), inseamna ca poti fie sa ai arcurile din furca prea moi (sau prea putin preload) fie furcile au fost ridicate in jug. Sunt de ajuns 3mm ca sa iti dea peste cap ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut dragi colegi Am intampinat si eu o problema minora la gsxr k2 600 mai exact dupa ce se incalzeste motorul cand o scot pe liber nu se mai aprinde ledul la bord (neutru) dar cand o pornesc ramane aprins chiar si dupa o tura scurta Sa fie senzorul sau cablu intrerupt ? Unde este situat acel senzor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a fost senzorul cand nu se mai aprindea sau se aprindea din cand in cand...stiu ca tng zicea sa incerci sa il cureti cu niste smirghel...si daca face la fel, altu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul este pe partea stanga sub capacul de la pinion.

Il demontezi si cureti acei ploti pe care culizeaza cursorul cutiei. Daca nu se rezolva problema schimba-l.

Este foarte important pentru motor sa stie in ce treapta este. :hug:


» Post actualizat in 23 Jan 2017 15:40

O data ce-l demontezi verifica si integritatea conexiunilor..fire, mufe, continuitate senzor/ECU.

post-15340-0-97383100-1485185913_thumb.jpg

post-15340-0-81466900-1485185921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Amortizorul unui k8 600 poate fi servisat ?

In manualul motocicletei scrie ca nu se serviseaza si ca trebuie schimbat daca sunt probleme (nu am probleme).

Intreb pentru ca am vazut un k7 caruia i s-a servisat amortizorul, iar din cate am vazut k7-le si k8-ul au acelasi amortizor (dupa cod ).

 

MS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Conform programului k4/5 identice..si k1/2/3 alt radiator.

Fizic...sunt multe diferente..prindere de vas expansiune la k5,port de termocupla la k1 forma..etc

Acum daca te straduiesti poate il inghesui in carene

😂

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...