TNG Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Exap-ul este pana in teava de legatura,asa ca nu o sa fie nevoie sa-l anulezi(asta daca inca mai functioneaza) deci nu o sa ai FI aprins in bord, si nici cod de eroare. Partea proasta, este ca motorul o sa galopeze destul de urat la relanti,pentru ca diametrul la acea evacuare este destul de generos. Se poate rezolva sau diminua acest comportament prin o resoftare, cu un amestec mai bogat pe relanti IAP map,si cateva grade avans in Ignition map pe neutral. Cu placere! Editat Noiembrie 18, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matache Staicu Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 mc mult ptr raspunsul rapid exap`ul inca functioneaza cat ma ajunge (costa) sa fac toate astea (resoftare si IAP map) mc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 26, 2016 Share Postat Decembrie 26, 2016 (editat) Salutare! Cat trebuie sa fie relanti-ul la un GSXR 600 k6/7? Momentan sta la putin peste 1000 rpm, mi se pare prea mic. La prima cautare, google spune ca ar fi 1200-1300. Multumesc. Editat Decembrie 26, 2016 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 1200/1300 este ok. Depinde si de ce modificari ai pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Din cate stiu eu este stock, nu am apucat sa merg in service. Mulțumesc pentru răspuns TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentiu Marin Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Salutare bikeri ! ✌ Vreau sa cumpar acest Gsx-r : https://www.olx.ro/oferta/suzuki-gsx-r-k5-ID76NVA.html cunoaste cineva motorul ? Ar trebui sa ma uit la ceva anume ? M-am dat dupa Kawa zx6r pe Gsx-r.. si nu prea stiu mersu . Multumesc ! Orice informatie este binevenita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Te uiti la fel ca la orice moto cand o cumperi. In rest GSXR 600 K5 probleme cunoscute la STV,incarcare.In rest este ok moto,consumabile la zi,eventual cu un soft modificat,eliminate restrictiile,chiar face o figura frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matache Staicu Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 salutare gasesc si eu la cineva din greseala un suport ptr o toba yoshimura r-55?as pune o poza ca sa fiu mai explicit dar nu stiu cum ) o sa incerc cu un link...poate asa ne intelegem http://www.gixxer.com/forums/137-08-10-gsx-r600-750/248150-gixxer-k8-yoshimura-r-55-slip-wanna-remove-cat.html este cel negru sau un part number sa`l pot comanda mulumesc seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Salutare baieti, Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie. O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are. M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica.... Editat Ianuarie 20, 2017 de alecs123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Seteaza motocicleta pe greutatea ta dupa aceea iesi la un drum sa testezi sa vezi cum e . Pozitia furcilor in jug care este ? nu ne-ai spus ce k1 este 600-750-1000 Editat Ianuarie 20, 2017 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Salutare baieti, Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie. O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are. M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica.... daca motocicletele sunt ok d.p.d.v. tehnic diferenta ta era la presiunea in gume , gsxu' prietenului tau a vea gumele moi si al tau le are umflate bine , deaici si diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Daca senzatia de supravirare este accentuata,la un nivel in care te forteaza pe tine s-o controlezi sa nu se duca mai mult,atunci unghiul RAKE este afectat. De regula este mai mic,si se poate depista intr-o oarecare masura,privind distanta dintre roata si carena inferioara. Daca distanta este mica,sau chiar atinge roata de carena,atunci clar moto a facut "poc" frontal. Sau pur si simplu este o presiune incorecta in anvelopa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Ti-au raspuns deja CMD si TNG la intrebare. Pe scurt, efectul de care vorbesti se produce cand motocicleta e coborata de nas. Adica sta mai aplecata de fata si ridicata de fund. Daca unghiul rotii fata e cel corect (adica nu e pocnita frontal), inseamna ca poti fie sa ai arcurile din furca prea moi (sau prea putin preload) fie furcile au fost ridicate in jug. Sunt de ajuns 3mm ca sa iti dea peste cap ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Multumesc pentru raspunsuri. sa vad cum se comporta dupa ce ii schimb cauciucul spate. acum are o petarda de cauciuc in colturi de la burnout si cu balonul de 170/65 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Cu detaliile alea de cauciuc trebuia sa incepi discutia. Orice modificare la dimensiunea anvelopelor afecteaza comportamentul motocicletei, in bine sau in rau, in functie de preferinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Va salut dragi colegi Am intampinat si eu o problema minora la gsxr k2 600 mai exact dupa ce se incalzeste motorul cand o scot pe liber nu se mai aprinde ledul la bord (neutru) dar cand o pornesc ramane aprins chiar si dupa o tura scurta Sa fie senzorul sau cablu intrerupt ? Unde este situat acel senzor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 la mine a fost senzorul cand nu se mai aprindea sau se aprindea din cand in cand...stiu ca tng zicea sa incerci sa il cureti cu niste smirghel...si daca face la fel, altu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Senzorul este pe partea stanga sub capacul de la pinion. Il demontezi si cureti acei ploti pe care culizeaza cursorul cutiei. Daca nu se rezolva problema schimba-l. Este foarte important pentru motor sa stie in ce treapta este. » Post actualizat in 23 Jan 2017 15:40O data ce-l demontezi verifica si integritatea conexiunilor..fire, mufe, continuitate senzor/ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Va multumesc asa am sa fac si ms frumos George ptr ajutorul dat mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 (editat) Cu mare placere! Editat Ianuarie 24, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Salut, Amortizorul unui k8 600 poate fi servisat ? In manualul motocicletei scrie ca nu se serviseaza si ca trebuie schimbat daca sunt probleme (nu am probleme). Intreb pentru ca am vazut un k7 caruia i s-a servisat amortizorul, iar din cate am vazut k7-le si k8-ul au acelasi amortizor (dupa cod ). MS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi31 Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Salut,are cineva un parbriz alb(transparent) de Gsxr 600-750 2011-2014 ? Dau la schimb unu negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy4u Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 salut...mai marii meseriasi sau mai vechii detinatori de gsxr 600 k5....sunt curios....radiatorul este la fel la si la k1 k2 k3 ? sau doar k4/k5 sunt asemanatoare ? ( mia ros cainele radoatrul....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 (editat) Conform programului k4/5 identice..si k1/2/3 alt radiator. Fizic...sunt multe diferente..prindere de vas expansiune la k5,port de termocupla la k1 forma..etc Acum daca te straduiesti poate il inghesui in carene Editat Februarie 14, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy4u Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 multumesc...imi spui si mie cum.ai aflat te rog...ce program ai folosit...multmesc mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.