alecs123 Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Salutare baieti, Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie. O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are. M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica.... Editat Ianuarie 20, 2017 de alecs123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Seteaza motocicleta pe greutatea ta dupa aceea iesi la un drum sa testezi sa vezi cum e . Pozitia furcilor in jug care este ? nu ne-ai spus ce k1 este 600-750-1000 Editat Ianuarie 20, 2017 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Salutare baieti, Sunt proaspat posesor de k1 si am o mica dilema. Am senzatia ca motoreta ia singura viranjele, Intradevar in directia buna, numai ca trebuie sa opun rezistenta sa nu vireze singura prea mult. Nu am avut cum sa o testez prea mult, ca am achizitionat-o in ziua in care a venit prima zapada si am mers doar cateva sute de metri. Vara trecuta m-am dat de mai multe ori cu K1 unui prieten, dar nu mi-a dat aceasta impresie. O parere? De unde sa incep investigatul? Cadrul nu pare sudat sau stramb si nici joc in rulmenti nu are. M-as apuca de mesterit pt ca tot e zapada mare si moto sta la caldurica.... daca motocicletele sunt ok d.p.d.v. tehnic diferenta ta era la presiunea in gume , gsxu' prietenului tau a vea gumele moi si al tau le are umflate bine , deaici si diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Daca senzatia de supravirare este accentuata,la un nivel in care te forteaza pe tine s-o controlezi sa nu se duca mai mult,atunci unghiul RAKE este afectat. De regula este mai mic,si se poate depista intr-o oarecare masura,privind distanta dintre roata si carena inferioara. Daca distanta este mica,sau chiar atinge roata de carena,atunci clar moto a facut "poc" frontal. Sau pur si simplu este o presiune incorecta in anvelopa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Ti-au raspuns deja CMD si TNG la intrebare. Pe scurt, efectul de care vorbesti se produce cand motocicleta e coborata de nas. Adica sta mai aplecata de fata si ridicata de fund. Daca unghiul rotii fata e cel corect (adica nu e pocnita frontal), inseamna ca poti fie sa ai arcurile din furca prea moi (sau prea putin preload) fie furcile au fost ridicate in jug. Sunt de ajuns 3mm ca sa iti dea peste cap ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Multumesc pentru raspunsuri. sa vad cum se comporta dupa ce ii schimb cauciucul spate. acum are o petarda de cauciuc in colturi de la burnout si cu balonul de 170/65 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Cu detaliile alea de cauciuc trebuia sa incepi discutia. Orice modificare la dimensiunea anvelopelor afecteaza comportamentul motocicletei, in bine sau in rau, in functie de preferinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Va salut dragi colegi Am intampinat si eu o problema minora la gsxr k2 600 mai exact dupa ce se incalzeste motorul cand o scot pe liber nu se mai aprinde ledul la bord (neutru) dar cand o pornesc ramane aprins chiar si dupa o tura scurta Sa fie senzorul sau cablu intrerupt ? Unde este situat acel senzor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 la mine a fost senzorul cand nu se mai aprindea sau se aprindea din cand in cand...stiu ca tng zicea sa incerci sa il cureti cu niste smirghel...si daca face la fel, altu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Senzorul este pe partea stanga sub capacul de la pinion. Il demontezi si cureti acei ploti pe care culizeaza cursorul cutiei. Daca nu se rezolva problema schimba-l. Este foarte important pentru motor sa stie in ce treapta este. » Post actualizat in 23 Jan 2017 15:40O data ce-l demontezi verifica si integritatea conexiunilor..fire, mufe, continuitate senzor/ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Va multumesc asa am sa fac si ms frumos George ptr ajutorul dat mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 (editat) Cu mare placere! Editat Ianuarie 24, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Salut, Amortizorul unui k8 600 poate fi servisat ? In manualul motocicletei scrie ca nu se serviseaza si ca trebuie schimbat daca sunt probleme (nu am probleme). Intreb pentru ca am vazut un k7 caruia i s-a servisat amortizorul, iar din cate am vazut k7-le si k8-ul au acelasi amortizor (dupa cod ). MS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi31 Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Salut,are cineva un parbriz alb(transparent) de Gsxr 600-750 2011-2014 ? Dau la schimb unu negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy4u Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 salut...mai marii meseriasi sau mai vechii detinatori de gsxr 600 k5....sunt curios....radiatorul este la fel la si la k1 k2 k3 ? sau doar k4/k5 sunt asemanatoare ? ( mia ros cainele radoatrul....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 (editat) Conform programului k4/5 identice..si k1/2/3 alt radiator. Fizic...sunt multe diferente..prindere de vas expansiune la k5,port de termocupla la k1 forma..etc Acum daca te straduiesti poate il inghesui in carene Editat Februarie 14, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy4u Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 multumesc...imi spui si mie cum.ai aflat te rog...ce program ai folosit...multmesc mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Salut, Amortizorul unui k8 600 poate fi servisat ? In manualul motocicletei scrie ca nu se serviseaza si ca trebuie schimbat daca sunt probleme (nu am probleme). Intreb pentru ca am vazut un k7 caruia i s-a servisat amortizorul, iar din cate am vazut k7-le si k8-ul au acelasi amortizor (dupa cod ). MS ! Da, este complet servisabil. Discutam daca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Va salut dragi posesori de Suzuki GSX-R.Detin si eu un Suzuki GSX-R 600 K6 (softat @ TNG) si as vrea sa ii schimbi placutele de frana fata/spate + lichidul.Voi ce lichid de frana folositi pentru acest model? Eventual, ce recomandati?De mentionat ca voi folosi motocicleta anul acesta la 3 track day-uri si uz ocazional pe strada (in week-end).Va multumesc.O zi cat mai frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Lichid dot 4 si placute XBK5 de la CL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Irimescu Vasile Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Salutare de curand am cumparat si eu un k5 600 . imi puteti spune cat ar costa o verificare a valvelor? si la cat timp se face sau cum sa imi dau seama cand trebuie facuta? si in legatura cu furca trebuie servisata la cat timp? nu am scurgeri sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Un prieten are un quick shifter la vanzare. L-a avut pe gsxr 1000 2007-2008 https://www.olx.ro/oferta/quick-shifter-dyno-jet-suzuki-gsxr-1000-k7-k8-ID7WGEr.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Lichid dot 4 si placute XBK5 de la CL Multumesc pentru informatie. Eventual, m-ar fi interesat si un producator. As vrea sa ii pun ceva bun spre foarte bun, dar nu stiu ce sa cumpar. O zi cat mai frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Am spus..de la CL ..adica Carbone Loraine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Da, este complet servisabil. Discutam daca esti interesat. Mulțumesc. Ne vedem la vară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.