Cristi/75 Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Hello Salutare aveti idee ce model de acumulator potriveste pe un GSX R 1128 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Salut, Ma gandesc sa inlocuiesc finala OEM la un K8 750 cu ceva aftermarket, dar fara sa dau jos catalizatorul. Dar sunt nelamurit daca o mai functioneze in parametri normali fara sa aduc modificari la soft. PS: Caut finala OMOLOGATA ptr K8 750, daca are cineva de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Parametri "normali" si sa se incadreze in anumite cerinte,(norme poluare zgomot etc) functioneaza asa cum a iesit din fabrica. Orice modificare in evacuare sau in admisie nu se mai incadreaza in acei parametri initiali. Conteaza ce vrei de la acel motor. Daca vrei performanta si incadrarea modificarilor in parametri CORECTI atunci trebuie sa modifici amestecul carburant,lucru care se face prin modificarea softului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino16 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Salut, Am doua intrebari privind un Suzuki GSX-R 600 K8, daca ma poate ajuta cineva: 1. Etrierii pentru frana fata, de la ce modele GSX-R sunt compatibili? ( ...K6-K7...? 600/1000 ?) 2. Cadrul de bord de la K6-K7 600/750 se potriveste? In imagini arata la fel! Sau de la ce modele se potriveste? PS: Caut sa cumpar cele mentionate mai sus. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimake Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Salutare, la un K9 am o problema pe partea electrica. Cand isi face checkul (sau e pornita), imi raman avariile/semnalele aprinse, stopul e aprins, nimic pe lcd din bord si nici un far aprins. Problema am sesizat.o de ceva timp cand activam faza lunga, fie prin flash, fie prin butonul de faza lunga, moment in care imi stingea bordul (inclusiv faru') si isi facea check ca si cum ii aprindeam martorii. De cateva zile nu se mai manifesta aleatoriu, ci acum e permanenta => nu ma pot deplasa cu motorul neavand vreun far la dispozitie. Cineva care ma poate salva din aceasta situatie? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Ai un contact imperfect si consumul de faza lunga face sa cedeze. Cauta mufele in care se conecteaza instalatia de bord,comenzi,ghidon etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 Salutare, Stie cineava daca discul spate de pe GSX-R 600 2006/2007 este acelasi si pe alte modele ex: gsxr 2004/2005 sau GSR600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Salut, Se gaseste de cumparat piesa incercuita ? K7-K8 1000 amortizor ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Fa-mi o oferta pentru al meu stock :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcristian Postat Aprilie 14, 2019 Share Postat Aprilie 14, 2019 Buna. Un electrician in Oradea care se ocupa de moto cunoasteti? Am nevoie pt montarea unui bord. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Salutare, Detin un Suzuki GSXR-600 K9 cu urmatoarele modificari: toba http://laserexhausts.com/product/x-treme-slip-on-mufflerset-gp-style-d70-10/ (mentionez ca am ambele silencere puse) si un filtru K&N . Motocicleta functioneaza bine din punctul meu de vedere insa am inteles ca trebuie modificat din soft anumite diferente sau sa cumpar un Power commander.. Ideea este ca m-am uitat pe site unde pot descarca harti pentru power commander si pentru combinatia mea aparea inclusiv cu senzor O2 eliminator.. si nu pentru anul meu de fabricatie Daca poate sa ma lamureasca cineva cu o decizie corecta. P.S Cum urmeaza sa ii fac revizia o parere legat de ulei? Mentionez ca are 17000km reali(a fost cumparata de noua) si schimbul trecut am avut motul 300v 10W40 insa nu parea wow... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 ia legatura cu @TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Acum 8 ore, rapy22 a spus: Salutare, Detin un Suzuki GSXR-600 K9 cu urmatoarele modificari: toba http://laserexhausts.com/product/x-treme-slip-on-mufflerset-gp-style-d70-10/ (mentionez ca am ambele silencere puse) si un filtru K&N . Motocicleta functioneaza bine din punctul meu de vedere insa am inteles ca trebuie modificat din soft anumite diferente sau sa cumpar un Power commander.. Ideea este ca m-am uitat pe site unde pot descarca harti pentru power commander si pentru combinatia mea aparea inclusiv cu senzor O2 eliminator.. si nu pentru anul meu de fabricatie Daca poate sa ma lamureasca cineva cu o decizie corecta. P.S Cum urmeaza sa ii fac revizia o parere legat de ulei? Mentionez ca are 17000km reali(a fost cumparata de noua) si schimbul trecut am avut motul 300v 10W40 insa nu parea wow... Multumesc O data ce exista posibilitatea resoftari este un plus mare fata un powercomander,bazzas etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Recomand @TNG pentru resoftare orice model de Suzuki... si nu numai.. Si-acum ca tot m-am bagat in seama. Pentru un Suzuki GSX-R 600 2006 care momentan are 48.000 si functioneaza destul de ok, ar fi trebuit facut jocul de supape la 40.000? Am tot cautat pe net un manual in care sa scrie clar la fiecare nr de kilometrii ce trebuie facut, dar nu am gasit. Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? Eventual cu un manual al acestei motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Acum 23 ore, TNG a spus: O data ce exista posibilitatea resoftari este un plus mare fata un powercomander,bazzas etc. O sa iau legatura cu tine pentru soft.. sa vedem cand gasim loc:)) si o recomandare pe parte de ulei cat si vascozitate? pentru km mentionati? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexMM93 Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Salutare! La un k8 600 am o problema destul de mare, zic eu. Intre 12 si 13k ture motocicleta trage mult mai greu decat pana acolo, iar la 14k se limiteaza. Problema persista si in momentul in care o accelerez in N, nu trece de 14k. Nu face tot timpul asa, insa cam 70% din timp cam asta e mersul ei... A mai patit cineva? are cineva idee de la ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 24, 2019 Share Postat Aprilie 24, 2019 La 22.04.2019 la 18:46, AlexMM93 a spus: Salutare! La un k8 600 am o problema destul de mare, zic eu. Intre 12 si 13k ture motocicleta trage mult mai greu decat pana acolo, iar la 14k se limiteaza. Problema persista si in momentul in care o accelerez in N, nu trece de 14k. Nu face tot timpul asa, insa cam 70% din timp cam asta e mersul ei... A mai patit cineva? are cineva idee de la ce ar putea fi? Pare problema motorului care il am in service acum...esti din București? Acum pe alta parte,daca tu tii moto in 14000 pe neutru,posibil in curand sa se limiteze de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 25, 2019 Share Postat Aprilie 25, 2019 Salutare, Ce ulei de furca ati recomanda pentru un GSXR 750 K2? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexMM93 Postat Aprilie 25, 2019 Share Postat Aprilie 25, 2019 On 24.04.2019 at 5:58, TNG said: Pare problema motorului care il am in service acum...esti din București? Acum pe alta parte,daca tu tii moto in 14000 pe neutru,posibil in curand sa se limiteze de tot. Nu, nu sunt din Bucuresti, sunt din Prahova. Nu intelege ca tin motorul la 14k turat pe neutru, l-am "intepat" un pic sa vad daca trece pt ca in mers se limiteaza. Cineva mi-a spus ca ar fi de la bujii. Posibil sa fie asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcristian Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 Salut. Stiti cumva daca radiatorul de pe un gixxer 98 potriveste pe un k4? 600cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Stiti cumva daca exista vreun topic despre suspensii? Eventual, vreun guru al reglajelor de suspensie aici pe forum? Cred ca am atins niste limite ale motocicletei in ceea ce tine mersul pe circuit si as dori sa trec de ele prin reglarea suspensiei.. insa, am nevoie de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Uite topicul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Acum 3 minute, goe 75 a spus: Uite topicul: Multumesc frumos Geo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 Salut domnilor, am un GSXR 600 SRAD, 1998, carburatie. A stat vreo 4 ani intr-un garaj, cand l-am scos curgeau carburatoarele, le-am schimbat interioarele si acum merge relativ ok. Am schimbat lichidul de racire (erau putreziciuni pe furtun - a stat totusi 4 ani) Problema e cu temperatura - dupa o tura de 50 de km, dupa ce am oprit a ajuns la 121 de grade, iar ventilatorul s-a oprit la 115. La ce am citit aici sunt cam sus temperaturile (inclusiv cea la care se opreste ventilatorul). Poate fi defect senzorul sau ceva de genul?. Am cum sa il testez? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 Verifica daca sa aerisit bine,daca nu schimba termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.