VladSpeed Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 baieti daca are careva nevoie ..vand un motor de k5 750 cu 11mii km cumparat de rezerva ptr mine complet de injectie, instalatie electrica si CDIcarenele originale in plastic + far+stop, toate pentru k4-5 600-750 evacuarea completa Arrow Trofeo folosita 4000km + PC3 USB evacuarea o dai separat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 vand tot separat, as prefera eventual evacuare +filtru aer KN curatat si uns+ Power commander incarcat cu mapa oficiala din trofeul GSXR CUP scarite robby moto full reglabile indicatorul de treapta etc ..detalii in pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Deci motoru nu il dai sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 am: motocicleta completa care se vinde ca in poze ..cu toate accesoriile incluse toate piesele de tuning pot fi cumparate si separat moto poate fi cumparata si in varianta stock ..toata originala am si un motor complet de injectie +instalatie electrica completa ..senzori etc ..separat pe motocicleta completa de accesorii vreau 5500 ..putin tratabili (motor 750 nu e inclus in pret, dar il dau cu cateva sute celui care cumpara motocicleta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 am: motocicleta completa care se vinde ca in poze ..cu toate accesoriile incluse toate piesele de tuning pot fi cumparate si separat moto poate fi cumparata si in varianta stock ..toata originala am si un motor complet de injectie +instalatie electrica completa ..senzori etc ..separat pe motocicleta completa de accesorii vreau 5500 ..putin tratabili (motor 750 nu e inclus in pret, dar il dau cu cateva sute celui care cumpara motocicleta) Succes la vanzare! Cine are gsx-r k1-k2 si astazi in jurul orei 12 era la paintball ghencea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 ma eu nu am vrut sa supar pe nimeni ci doar incercam sa fac o conversatie despre motoare si sa imi fac citiva noi prieteni motociclisti in tara !dar vad ca de la inceput s-a inteles gresit!ok imi cer scuze ca am intervenit in discutiile voastre de zi cu zi!probabil asa sunteti voi obisnuiti ca sa face-ti botezul noilor veniti pe forum! http://www.bikepics.com/members/emikawasakininja/ a si nu m-am luat de nimeni ci chiar ii laudam ca stiu despre ce vb!s-a inteles gresit! bai ticule cand vrei sa faci conversatie cu cineva in special cu bikeri nu le zici salut am gsxr k8 am dat 12 mii pe el bani iam facut in 5 luni miam pus si filtru sport scaritze placate cu aur si etc io te cred ca esti mandru ce motor ai da poate pe alti nui intereseaza asa k in concluzie nui nime rau cu tine da ai inceput cu stangu doooah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 bai ticule cand vrei sa faci conversatie cu cineva in special cu bikeri nu le zici salut am gsxr k8 am dat 12 mii pe el bani iam facut in 5 luni miam pus si filtru sport scaritze placate cu aur si etc io te cred ca esti mandru ce motor ai da poate pe alti nui intereseaza asa k in concluzie nui nime rau cu tine da ai inceput cu stangu doooah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 cine are manualul de la 600 srad 97-2000 ma intereseaza mai exact nivelul de ulei din furca sau cati ml se pun cand schimb uleiul merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 cine are manualul de la 600 srad 97-2000 ma intereseaza mai exact nivelul de ulei din furca sau cati ml se pun cand schimb uleiul merci cantitatea sigura nu o stiu......te pot ajuta cu setarile .......eu am pus 300 deml in fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 300ml dupa ce ai golit'o complet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 300ml dupa ce ai golit'o complet? da......numai ca asta era un 750 acumanu cred ca este mare diferenta de incarcare pe susensia din fata dar la mine a functionat ok.Asta dupa mai multe incercari:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) pai voi ... dupa cati km va reancarcati suspensiile stock ! eu am facut 25.000 km fara sa fac nici o schimbare sau setare ( fata spate stock cu setarile din fabricatie )... nu am idee daca e bine sau nu ... dar diferenta nu am simtit fata de primii 1000 km sa zic asa .... Editat Ianuarie 29, 2009 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 pai voi ... dupa cati km va reancarcati suspensiile stock ! eu am facut 25.000 km fara sa fac nici o schimbare sau setare ( fata spate stock cu setarile din fabricatie )... nu am idee daca e bine sau nu ... dar diferenta nu am simtit fata de primii 1000 km sa zic asa .... Stii cum e......ar trebui sa schimbi uleiul dupa vreo 50000 dar nue obligatoriu.Acuma depinde unde il folosesti(pista sau nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 uleiul din suspensiile de serie e atat de prost incat dincolo se schimba odata la 10-12mii km sau la fiecare inceput de sezon se intampla ca isi pierde calitatile devenint apos -spumos, vascozitatea se reduce foarte mult. sa nu mai vorbim de suspensia spate care daca o stresezi se supraincalzeste, tolerantele sunt foarte mari la ea iar dupa 1-2 ani e o mare varza acolo. cand am schimbat suspensiile la 900RR cu ohlins fata si WP spate ..motorul s'a schimbat ca de la cer la pamant ..era alta motocicleta pe motoarele noi k4 insus suspensiile de serie devin putin mai serioase dar nimic deosebit problema e ca multi dintre voi nu stiu sa seteze o suspensie sau sa simta cand lucreaza bine sau nu, discursul aici e foarte complicat, iar la noi se complica si mai mult PTR CA TRAIM IN ROMANIA si e plin de gropi ..si tre gasit neaparat un compromis. peste exact o luna o sa particip la cursul Ohlins in italia ptr ca vreau sa ma axez in special pe suspensii de calitate am sa revin cu un review al cursului, impresii etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 uleiul din suspensiile de serie e atat de prost incat dincolo se schimba odata la 10-12mii km sau la fiecare inceput de sezonse intampla ca isi pierde calitatile devenint apos -spumos, vascozitatea se reduce foarte mult. sa nu mai vorbim de suspensia spate care daca o stresezi se supraincalzeste, tolerantele sunt foarte mari la ea iar dupa 1-2 ani e o mare varza acolo. cand am schimbat suspensiile la 900RR cu ohlins fata si WP spate ..motorul s'a schimbat ca de la cer la pamant ..era alta motocicleta pe motoarele noi k4 insus suspensiile de serie devin putin mai serioase dar nimic deosebit problema e ca multi dintre voi nu stiu sa seteze o suspensie sau sa simta cand lucreaza bine sau nu, discursul aici e foarte complicat, iar la noi se complica si mai mult PTR CA TRAIM IN ROMANIA si e plin de gropi ..si tre gasit neaparat un compromis. peste exact o luna o sa particip la cursul Ohlins in italia ptr ca vreau sa ma axez in special pe suspensii de calitate am sa revin cu un review al cursului, impresii etc. Asa sa faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 eu in pista nu merg ... de mers cu ea merg cum se merge cu o sportiva .... si max 1000 km am mers cu cineva in spate ... oricum ...multumesc de sfaturi ...am sa schimb uleiul din ele inainte de a iesi pe strada ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 dubioasa treaba cu suspensiile... eu tot foarte tari le am pentru ca nu m-am apucat sa le resetez... partea cu schimbatul uleiului mi se pare destul de complicata si oamenii astia de pe la serviceuri nu par cei mai de incredere. poate nu din cauza ca nu se pricep dar par mai plictisiti... puteti sa imi spuneti si mie care e avantajul furcii upsidedown (sau cum ii zice)? in alta ordine de idei, am o problema (cred) cu cablul de la soc (k1 de 600). chestia este ca nu prea face nimic. adica cu socul tras la maxim am cam 200 de RPM in plus la idle adica pe la 1500-1600. se slabeste cablul ala de la soc? se mai poate intinde? nu ma deranjeaza neaparat dar e un pic enervant... si o alta intrebare: cu motorul pornit pulseaza cumva luminile (bordul, farul, ledurile) in sincron cu turatia... cand opresc motorul scade un pic intesitatea... e normal asa? e din cauza ca e mai descarcata bateria? are vreo treaba cu regulatorul ala de tensiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 ...si o alta intrebare: cu motorul pornit pulseaza cumva luminile (bordul, farul, ledurile) in sincron cu turatia... cand opresc motorul scade un pic intesitatea... e normal asa? e din cauza ca e mai descarcata bateria? are vreo treaba cu regulatorul ala de tensiune? sal , la k1 750 faceau la fel luminile , la k7 imi face la fel , cred ca e ceva normal ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 salut. eu am un K3 si am aceeasi problema cu soclul. nu se simte nici o diferenta cand il trag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 inseamna ca ceva nu aveti bine acolo:))))dar la k3 nu ai automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 inseamna ca ceva nu aveti bine acolo:))))dar la k3 nu ai automat? din cate stiu doar up to k5 asta daca nu cumva are si k4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 eram sa zis ca e honda .... cade bine tatuajul cu repsol , frumos frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vity-46 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salutarii!! Am si eu Gsx-r 600 din 2001 cumparat de la Adimotori din Codlea. Il am din august si is multumit tare de el am numai 2500km da anu asta va creste cu mult aceasta cifra.... Va salut si s-a vina primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 soclul nu este automat la K3. culmea e ca am urmarit cablul de la el si chiar actioneaza ceva ,dar nu se simte nici o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 din cate stiu doar up to k5 asta daca nu cumva are si k4 K4 are sigur.......mai eu am la mine un k3 si are automat....inseamna ca este ceva dubios cu asta..sincer nici nu m-am uitat ca nu ma intere....iii schimb ceva si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.