Coxanel Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 motivul pentru care vrei un filtru original?! just curious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
child_of_maya Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 child of maya??? fiule cati ani ai...nu te cunosc!!!sigur esti al meu? Fiica, nu fiule, dadea creativitatea pe-afara din mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 motivul pentru care vrei un filtru original?! just curious cu mine vb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Revin cu o intrebare stresanta pt mine: se merita sau nu diferenta intre un SRAD de 600 si unul de 750, an 96-99, ca sa stiu in ce directie as lua-o. Se simte diferenta de 20 de CP care e intre ele, ca vad ca greutatea e de max 5 kg ca diferenta. Si pp ca cel de 600 ia cam 7% in oras in timp ce fratioru cam 8% la un mers normal, sau ma insel ? Tks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 20cp eu zic ca sunt sezizabili...3-5cai ,eu unul ,nu ii simt ,dar 20 de cai se simt lejer...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Merita sa-l iei pe cel de 750 pe injectie fabricat doar in 1999.Intre cel de 600 si cel de 750 pe carburatie diferentele nu sunt atat de mari.Pana la urma conteaza si ce gasesti si cat de mult iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Merita sa-l iei pe cel de 750 pe injectie fabricat doar in 1999.Intre cel de 600 si cel de 750 pe carburatie diferentele nu sunt atat de mari.Pana la urma conteaza si ce gasesti si cat de mult iti place Mai din cate stiu eu si 750 din 98 e pe injectie, adica Suzuki GSX-R 750 W 1998 si Suzuki GSX-R 750 X 1999 sunt amandoua pe injectie, si cele din 96 si 97 pe carburatie. Asa e, cel mai bine iei unul din stare tehnica mai buna, chiar daca e cu un an mai mic si km mai multi decat un altul sa zicem. Ca idee daca circuli 75% prin oras pp ca nu se merita diferenta intre ele, asta e dilema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Sa tii minte asta cand ne mai certam daca se simte diferenta intre k5-zx10 si 1000rr caci pe acolo este stock ....nu uita....1000rr costin 138 cp vs. k5 iulian 155 stock....LA ROATA, testate una dupa alta de acelasi tester la interval de 10 min....si cu asta am incetat La clasa 1000 Honda e cea mai lenesa, insa nu se simte foarte tare pe strada ci doar la curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Are cineva de vanzare un amortizor de ghidon pentru GSXR600 din 99?Tot caut si nu gasesc decat de la k1 incoace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 E ultima data cand sterg posturi fara sa dau warn/kick-uri. E atat de frumos topicul, Suzuki e un motor atat de special, nush dc trebuie sa va disputati voi certurile aici.. Coxanelul poate reusim sa vorbim pe un limbaj civilizat...limbajul asta il folosim in privat cu cine ne permitem.. "..dar asa e doar prost, si cum cu astia nu te pui...." Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Chiar nu a montat nimeni pe un srad amortizor de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Are cineva de vanzare un amortizor de ghidon pentru GSXR600 din 99?Tot caut si nu gasesc decat de la k1 incoace Parca am vazut la Motorteam, http://www.motorteam.ro/contact.php, insa nu sunt sigur, era acum ceva vreme,...modelul de mai jos, marca Toby: http://www.indysuperbike.com/customer/prod...9189&page=1 Sau poti sa-ti aduci la comanda: http://www.kneedraggers.com/details/Hyperp...--HP505865.html de aici : http://www.moto-market.ro/main.php?p=rand&...rod&prod=14 sau asta http://www.kneedraggers.com/details/Ohlins...-2-OHSD139.html, parca Yamaha Romania e importator autorizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Am si eu un GSXR de 1100 din 89 , modelul cu racire pe ulei...e vechi dar este un motor super,adik eu unul sunt multumit de el, pana sa imi iau ceva nou l-am facut pe asta sa arate umpik mai in pas cu moda, codita de K1 si fata de XX... Super faina treaba, sunt foarte curios sa vad si alte poze cu ,,conversia" estetica. Faina chestie, mai pune poze, cat de multe ai. Bafta. Ptr. amortizor de ghidon, da exte si s-a pus de serie inca din `99 pe Srad. Daca ai modelul fara amortizor de ghidon, nu-i bai, e normal depinde de perioada in care a fost facut. Poti gasi in Louis, intra pe net , du-te la Louis si downloadeaza catalogul apoi cauta la pagina 563 , sau uita-te in poza pe care o voi atasa ptr. tine si vei stii ce iti trebuie. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Uite linkul pt LSL-ul de pe Louis: http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10045250 Codul: 10045255 LENKUNGSDĂMPFER LSL SILB. GSX-R600 97- 00 / TUEV 249,00 € Si pretul mi se pare f bun pt un amortizor de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 (editat) ......DA SE PARE CA PE ACEST FORUM SUNT SI ALT TIP DE OAMENI.....SI EXISTA SI O SERIE DE REGULI LA CARE TRE SA SE SUPUNA TOTI........NU UNII SA ....SE DOCUMENTEZE, SA CEARA AJUTOR sau pur si simplu sa isi spuna parerea intr-un mod civilizat.....sai altii sa nu faca decat sa critice sau sa "LATRE VIRTUAL".....AVIZ AMATORILOR..... POSTEZ ASTA CU RISCUL DE A-MI PUNE PE CAP O GRAMADA DIN VOI..........asta este RULES ARE RULES.... SI CA ZA REVIN LA TEMA TOPICULUI ....am o intrebare ...de noile GSX-r-urile de 600 2006.....ce parere aveti....bine lasand la o parte look-ul....probleme sunt cu ele??? Editat Octombrie 19, 2006 de aliass_pitbull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Uite linkul pt LSL-ul de pe Louis: http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10045250 Codul: 10045255 LENKUNGSDĂMPFER LSL SILB. GSX-R600 97- 00 / TUEV 249,00 € Si pretul mi se pare f bun pt un amortizor de ghidon. Mersi mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NND Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Uite ink citeva poze...multzam de aprecieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Are cineva ideie .... despre ceva probleme la noile ghixere...2006..........ce parere aveti de ele ....posesorii de asa ceva ce zic...??? sunt multumiti....??? ce ati avege intre un CBR 600 RR....un R6 si GSX R600....toate 2006........ Bine pb raspunsul aici o sa fie gsx-ul...insa intrebarea ramane valabila.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Are cineva ideie .... despre ceva probleme la noile ghixere...2006..........ce parere aveti de ele ....posesorii de asa ceva ce zic...??? sunt multumiti....??? ce ati avege intre un CBR 600 RR....un R6 si GSX R600....toate 2006........ Bine pb raspunsul aici o sa fie gsx-ul...insa intrebarea ramane valabila.... Da au o problema foarte mare: NU SUNT PT INCEPATORI ! Nu mai pune intrebari din astea aiurea, toate modelele 2006 sunt super tari, si alegi doar cu inima. Binenteles GSX-R de 600 ar fi alegerea corecta, insa sunt doar subiectiv... Vad ca nu ai mai avut motor, si te cam arunci cu capul inainte, vezi ca pe 2 roti greselile se platesc foarte scump, asa ca ai grija... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 (editat) Da au o problema foarte mare: NU SUNT PT INCEPATORI ! Nu mai pune intrebari din astea aiurea, toate modelele 2006 sunt super tari, si alegi doar cu inima. Binenteles GSX-R de 600 ar fi alegerea corecta, insa sunt doar subiectiv... .....dap....stiam ca nu sut pt incepatori....insa cred ca dc e sa fie sa imi iau un motor o sa imi iau ceva de 600....da stiu este mare....dar imi asum riscurile... eram doar curios dc au ceva probleme...in comparatie cu modelele mai vechi.... Ca sunt "jmechere" si ca arata bine toate modelele 2006 am vazut si eu asta... mersi oricum de raspuns....putin nesatisfacator spre slab...insa in lipsa de altceva merge si asta .. doar facem conversatie.... Editat Octombrie 20, 2006 de aliass_pitbull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 e mult prea devreme sa apara probleme la modelele 2006, mai asteapta pana toamna viitoare si o sa citesti, desi ma indoiesc ca o sa ai ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 e mult prea devreme sa apara probleme la modelele 2006, mai asteapta pana toamna viitoare si o sa citesti, desi ma indoiesc ca o sa ai ce. DA aici ai si tu dreptate poate este prea devreme cu trasul concluziilor...insa ma gandeam ca printre detinatori de ghixere asa de recente sunt si nemultumiti.............oricum multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upsalla Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 eu sunt f nemultumit de un gsxr 1000 2005 la 8k ture nu exista cauciuc de strada sa faca fata tractiunii motorului...nici chir pilot power. hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 i-mi ziceti si mie in 1-a sau a 2-a cam la ce turatie se ridica intro roata unu de 600? daca accelerez brusc... habar n-am cum sta treaba cu whealie-urile din forta... la a mea numa din ambreiaj am reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 eu sunt f nemultumit de un gsxr 1000 2005 la 8k ture nu exista cauciuc de strada sa faca fata tractiunii motorului...nici chir pilot power. hahahaha Cum adica nu face fata?!...odata ce ai depasit 8000 ture ,gata ,s-a dus cauciucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.