Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am pe mobra suportul de numar stoc asa cum venea din fabrica, inclusiv cu semnalele stoc. Ti-l pot arata, daca vrei(imi lasi un P.M.). Momentan nu m-am gandit sa il vand. Trebuie sa caut inatai unul cu care sa il inlocuiesc.

 

Dă-mi un număr de telefon în privat, te rog. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trecand peste asta, are cineva idee unde as putea gasi aceste protectii care vin pe partile laterale ale rezervorului ?

Cand sunt cu pantalonii din piele, de la frecare se face un fel de chestie alba (un praf foarte fin) care ramane si pe rezervor si pe pantalon.

Ma gandesc ca o protectie de genul ar rezolva problema.

 

Nu stiu unde se gasesc protectiile alea dar poti sa vorbesti cu userul TankG care iti poate face pe comanda. E super ok omu , am comandat si eu de la el .

TankG

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze pt deranj.

 

Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata.

 

Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma ;)

 

Merci si astept un raspuns.

 

O zi buna,

Horia

Editat de HoriaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ma sa ghicesc. RAR Voluntari? Du-te la Grivita daca nu gasesti o toba omologata.

Da, la Voluntari... Pai nush daca ma pot duce oriunde acum la revenire. Nu trebuie tot la Voluntari? Ca am deja toate actele si factura deja facute acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze pt deranj.

 

Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata.

 

Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma ;)

 

Merci si astept un raspuns.

 

O zi buna,

Horia

Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil...

» Post actualizat in 02 Sep 2015 12:00

Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil...

 

Un mic update: am gasit toba stoc de la un SV din 2001. Aveti idee se potriveste la mine cumva?

Scuze ca insist, dar chiar n-am idee :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush ce-a fost in mintea ta sa te duci cu toba aia la RAR. Discutia asta trebuia sa aibe loc inainte de programare, era clar ca o sa-ti dea revenire. Daca ai model 2004-2006, cred ca trebuie sa cauti din anii astia, daca e 2003 trebuie sa cauti numai 2003...S-ar putea sa nu se potriveasca 2001 pe a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

a venit timpul sa ma despart de SV - anuntul aici /index.php?/topic/731229-vand-suzuki-sv650s-2000/

 

cum motoarele astea nu sunt tocmai cautate, poate aveti printre cunostinte/prieteni pe cineva care vrea unul pt inceput - il dau ieftin pentru ca are nevoie de reparatii, de principiu optice si ceva mecanic.

 

urmatoarea s-ar putea sa fie tot SV, dar vreau sa iau o pauza deocamdata.

 

succes in continuare si sa va bucurati de mobre.

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o nelamurire privitor la janta spate de pe sv

 

vazusem pe topicul unui coleg care vinde un sv650s ca schimbase janta cu una de gsxr pentru a monta cauciuc mai lat,respectiv 180

 

ce presupune modificarea,adica sunt necesare si alte interventii si ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului

 

sa nu i poluez topicul.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului

 

Avantaje:

Aderenta si probabil franare mai buna(pata de contact pe asfalt mai mare)

Anvelopele de 180 sunt mult mai usor de gasit pe piata(noi si SH)

 

Dezavantaje:

Nu e chiar legal, motocicleta ta are trecut in carte 160 pe spate, deci la RAR nu treci daca te duci sa ii faci omologare sau ITP.

Vei modifica felul in care se comporta motoreta pe curbe, nu stiu sigur, dar cred ca o vei apleca mai greu.

Anvelopa mai lata cu pata de contact mai mare inseamna o forta mai mare necesara pentru a pune in miscare si a mentine in miscare roata spate -> creste consumul, pierzi ceva din puterea motorului.

 

Exista un motiv pentru care Suzuki a lasat anvelope de 160 pe spate pentru SV-ul de 650.

 

Sfatul meu e sa ii lasi pe spate o anvelopa de 160. Daca vrei mobra cu anvelopa de 180, cumpara-ti alta mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pata de contact e aceasi, doar daca e patrat cauciucul e mai mare.

» Post actualizat in 15 Sep 2015 03:55

Un preț și poze ptr evacuare? Ms

Nu ajung saptama asta la garaj.

 

O sa revin cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cat costa O VOSIRE LA SV GEN 2. de referat in Bucuresti.???

Daca ai vrut sa zici VOPSIRE eu am dat 1000 ron dar acum 2 ani. Acum...nu stiu, am facut-o la Activ Auto . Baietii au facut treaba excelenta, nu am ce sa reprosez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi?

 

E V2 si are cuplu :)

 

E normal, bucura te de ea asa cum e si tureaza o peste 4000 de ture in treptele joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta credeam si eu,este prima motocicleta si inca nu m-am obisnuit cu ea. Inca o intrebare,la relanti cand este deja calda fara faruri aprinse,sta la 1400 ture si in 2-3 secunde scade la 1000 dupa iar revine la 1300-1400,sa fie de la bujii sau de la aprindere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai e forumul asta ce era odata.. nimeni nu explica, nimeni nu face search inainte sa posteze.. iar grupul de SV-owneri nu e foarte inclinat spre mecanica(deh, motor fiabil)

 

bujii, fise, pompa de benzina cu mizerii, sincronizare carburatie, bobine de inductie

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...