hardKnot Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 stie cineva dimensiunile stickerului din imagine sau are posibilitatea sa le masoare? al meu s-a cojit pe jumatate si l-am dezlipit anul trecut.. as vrea sa-mi fac altul sa-l pun inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petre Jianu Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Salut! De curand sunt posesorul unei SV 650 N din 2004 si in weekend am zis sa ii schimb uleiul si filtrul. Am pus bateria pe moto ( nu am tinut o peste iarna pe motor), am pornit-o sa se incalzeasca uleiul, a luat o din a doua. Am schimbat filtrul, uleiul si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca, bateria noua, invarte motorul. Am incercat de cateva ori fara succes. Am zis ca s a innecat si am pornit o impinsa si a mers fara probleme, am mers cam 60 de km. A doua zi, la fel nu a vrut sa porneasca. Sa fie de la bujii? Nu am apucat sa ma uit la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Salut! De curand sunt posesorul unei SV 650 N din 2004 si in weekend am zis sa ii schimb uleiul si filtrul. Am pus bateria pe moto ( nu am tinut o peste iarna pe motor), am pornit-o sa se incalzeasca uleiul, a luat o din a doua. Am schimbat filtrul, uleiul si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca, bateria noua, invarte motorul. Am incercat de cateva ori fara succes. Am zis ca s a innecat si am pornit o impinsa si a mers fara probleme, am mers cam 60 de km. A doua zi, la fel nu a vrut sa porneasca. Sa fie de la bujii? Nu am apucat sa ma uit la ele. Poti sa mpingi la ea pana lesini ca daca e inecata asa moare pana nu se usuca bujiile. Deci clar o varianta poate fi nu aveai voltaj suficient la baterie. de curiozitate... ce ulei ai pus. sunt mai multe de zis. Ai incercat s o pornesti afara? cate grade erau afara? la cate ture ai reglat socul automat? "relantiul" la cat iti sta in mod normal la cald/rece? ai incercat la pornire s o ajuti cu foarte putin gaz? ce sa ntaplat daca da? Editat Martie 16, 2015 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petre Jianu Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Poti sa mpingi la ea pana lesini ca daca e inecata asa moare pana nu se usuca bujiile. Deci clar o varianta poate fi nu aveai voltaj suficient la baterie. de curiozitate... ce ulei ai pus. sunt mai multe de zis. Ai incercat s o pornesti afara? cate grade erau afara? la cate ture ai reglat socul automat? "relantiul" la cat iti sta in mod normal la cald/rece? ai incercat la pornire s o ajuti cu foarte putin gaz? ce sa ntaplat daca da? Am folosit ulei Motul 10w40 si da, am incercat sa o pornesc afara, asta s a intamplat sambata, nu erau mai mult de 10 grade. La rece porneste pe la 1200 de ture, dar nu stiu sa schimb relantiul ( e prima mobra, nu prea ma pricep ). Cu gaz la pornire nu am incercat. E aiurea ca nici nu pot sa umblu personal acum la ea, trebuie sa astept pana in week end. E o idee sa pun si bateria pe redresor, poate e de aici, cu toate ca parea sa invarta motorul. schimba bujiile de proba, vezi daca dau scanteie. Nu strica sa le schimbi, sunt ieftine si elimini o cauza. Verifica si filtrul de aer daca nu l-ai verificat. Da, le schimb, vb ta, elimin o cauza. La filtru de aer nu am umblat inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Si in manual ai niste parametrii pentru soc(ala de service - ti-l recomand sa gasesti si surubelul de reglaj al socului). Timp de vara/iarna. Nu facem reglaje?..., ajut o cu niste gaz ca e prea frig sa stea saraca la 6 grade la 1200 ture la pornire.(Stai linistit ca nu e ca la carburatie; dai gaz dar el isi face singur reglajul din clapete si pt aer - ideea e sa deschizi putin gazul in timp ce invarte, nu sa dai sprituri ca la carburatie) Daca nu e de la baterie, bujii(sa nu ai condens, apa in pistonul fata) sau vre-o fisa/pipa de sta prost treaba se-mpute.(cam greu sa fie de la filtru de aer). Ca fapt divers, am incercat eu s o pornesc odata afara la -7 grade. NU PLEACA NICI DACA TORNI CHEROSEN PE EA. Am bagat o napoi in garaj cu bateria lesinata de acu (10 grade) - a plecat la sfert de cheie/buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 (editat) Salut! De curand sunt posesorul unei SV 650 N din 2004 si in weekend am zis sa ii schimb uleiul si filtrul. Am pus bateria pe moto ( nu am tinut o peste iarna pe motor), am pornit-o sa se incalzeasca uleiul, a luat o din a doua. Am schimbat filtrul, uleiul si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca, bateria noua, invarte motorul. Am incercat de cateva ori fara succes. Am zis ca s a innecat si am pornit o impinsa si a mers fara probleme, am mers cam 60 de km. A doua zi, la fel nu a vrut sa porneasca. Sa fie de la bujii? Nu am apucat sa ma uit la ele. e clar ca buna ziua ca ai bateria praf..daca ai tinut-o in casa nu inseamna ca nu s-a si descarcat pe timpul iernii. Verifica si releul daca incarca si aia e. Eu zic ca tre' sa pui bateria pe redresor sau pe barã. Bujiile n-au treaba.. dar schimba-le.. si ia iridium care nu-s ieftine - te scoti si la consum, si la performante @stefan - nu-l pune sa umble inca la fast idle, ca il sperii. O s-o tina din gaz pana se prinde care e treaba...scrie pe topic daca e curios ) » Post actualizat in 17 Mar 2015 08:35 ..de la bujii nu face figuri doar la pornire, ci si la 2m dupa ce ai plecat de pe loc Editat Martie 17, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petre Jianu Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Am incercat sa o pornesc cu putin gaz asa cum a spus Stefan si a pornit bine, fara sa umblu la bujii sau la baterie. Am gasit si surubelul de reglaj al socului, dar a pornit fara sa umblu la el. Va multumesc pentru ajutor, asa mai invat si eu cate ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) cam putina activitate.. ati scos mobrele? L.E. Petre Jianu, felicitari! tocmai ai aflat cum sa-ti pornesti mobra Usor usor te inveti tu cu ea.. Editat Martie 20, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Ov cors, vreo 1000 deja pe anu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) Ov cors, vreo 1000 deja pe anu asta... WP_20150318_17_01_04_Raw__highres.jpg WP_20150318_17_05_10_Raw.jpg ...well you crazy bastard intotdeauna m'am intrebat cum naiba continui drumul daca ma prinde vreodata o lapovita... cum se schimba abordarea la ghidon in conditii de "geaca-acoperita-de-zapada"? Imi imaginez ca tinzi sa iti blochezi un gand in minte("usor...usooooor") PS chiar.. am niste rimstripes si mi'e frica sa ma apuc sa le montez... cu ce sa curat jantele inainte sa ma apuc?? Editat Martie 22, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 ...well you crazy bastard intotdeauna m'am intrebat cum naiba continui drumul daca ma prinde vreodata o lapovita... cum se schimba abordarea la ghidon in conditii de "geaca-acoperita-de-zapada"? Imi imaginez ca tinzi sa iti blochezi un gand in minte("usor...usooooor") PS chiar.. am niste rimstripes si mi'e frica sa ma apuc sa le montez... cu ce sa curat jantele inainte sa ma apuc?? pai ce sa zic, e la fel ca atunci cand e ud si frig, nu o duc in ture mari ci schimb rapid in trepe mai inalte 4-5 sau 6 in afara, ca sa profit de efectu de tractor al V2ului si ai grija sa nu folosesti brutal franele, yo le las cam in ultima instanta, franez mai mult din "acceleratie" si cel mai important e sa nu te puna dracu sa stai in spatele automobilelor - au 4 roti si pot frana, noi 2 cu 2 n-avem nici o sansa cand e mazga pe jos p.s. si nu incerca sa pui genunchiu jos in curbe, nu o sa iti iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Stie cineva vreun SV1000 la dezmembrat? Am nevoie de radiator si oala de ambreiaj, poate si altele daca ma gandesc mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 iti dau eu unul intreg . si il dembrezi pe al tau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Tentant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 nu inteleg ,,dispretul" asta fata de suzuki sv. eu am un 650 s 2008 si momentan sunt super multumit de el. are nevoie doar de lichide schimbate si benzina . incerc inca sa aflu care i treaba, foxbat se chinuie sa vanda sv 1000 de cateva luni daca nu ma insel. poate i doar parerea mea dar romanu vrea doar ceva cu R in nume (la pret de 2 lei) crezandu-se la moto GP :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 nu inteleg ,,dispretul" asta fata de suzuki sv. eu am un 650 s 2008 si momentan sunt super multumit de el. are nevoie doar de lichide schimbate si benzina . incerc inca sa aflu care i treaba, foxbat se chinuie sa vanda sv 1000 de cateva luni daca nu ma insel. poate i doar parerea mea dar romanu vrea doar ceva cu R in nume (la pret de 2 lei) crezandu-se la moto GP :| In tara lui r1,r6,gsxr,zxr si cbr cu 1000000 km,cam greu sa se vanda asa ceva... Sv-ul este cu mult peste la capitolul fiabilitate,dar lumea vrea ca mobra sa dea bine in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Pentru ca au multe minusuri. Pe parte de motorizare, putere cu aprox. 30% mai mica decat pe 4l, greutate egala sau mai mare, consum sensibil mai mic sau egal. Au frane si suspensii slabe, combinatia suspensii moi, frana de motor puternica si seaua proasta fac mersul cu pasager putin aiurea. Binenteles ca au si plusuri dar astea le stim toti » Post actualizat in 26 Mar 2015 07:42Un radiator de apa pentru SV1000 nu are nimeni in plus? La ultima tura s-a spart asa ca dupa primii 180km din sezon sunt pe tusa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Pentru ca au multe minusuri. Pe parte de motorizare, putere cu aprox. 30% mai mica decat pe 4l, greutate egala sau mai mare, consum sensibil mai mic sau egal. Au frane si suspensii slabe, combinatia suspensii moi, frana de motor puternica si seaua proasta fac mersul cu pasager putin aiurea. Binenteles ca au si plusuri dar astea le stim toti » Post actualizat in 26 Mar 2015 07:42 Un radiator de apa pentru SV1000 nu are nimeni in plus? La ultima tura s-a spart asa ca dupa primii 180km din sezon sunt pe tusa... Toata lumea se crede pilot de motogp,ce-i drept,doar ca mai mult de 70% nu au utilizat mobrele la capacitate maxima niciodata. Legat de radiator,vezi ca era unu care dezmembra un tl. Din cate stiu,parca sunt la fel unele piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 » Post actualizat in 26 Mar 2015 07:42 Un radiator de apa pentru SV1000 nu are nimeni in plus? La ultima tura s-a spart asa ca dupa primii 180km din sezon sunt pe tusa... Sunt baietii care sudeaza radiatoare. Si unii fac chiar treaba buna, nu aveti nici unul in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 @G B V Nu cred ca se potrivesc, radiatorul de TL e mai lat. @Banzay Habar n-am sincer... nu vreau sa il repar si dupaia sa ma dau cu gandul ca ma lasa undeva departe de casa. In cel mai rau caz comand nou, problema e ca dureaza vreo vreo 4 saptamani livrarea. Mi-ar parea rau de banii dati pe asigurare, anvelope si consumabile sa o tin in garaj atata timp mai ales ca e vreme atat de buna acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 incearca sa il carpesti cu poxipol ceva.. si fa comanda la baietii aia din BV dupa unul nou. Au preturi bune si lucreaza f bine, iar daca nu ma insel GoodKat iti poate da detaliile pt ca el are un radiator facut pe comanda. SVul are minusurile lui, dar are si plusuri care tragand linie il pun undeva sus in topuri din punctul meu de vedere. E fiabil, consum decent, nu e infometat cu consumabilele si are un midrange de invidiat. Eu unul l-am luat ca "sa ma dau 2 ani" pe el pana invat, si totusi il am de 6-7 ani si nu ma prea lasa inima sa trec la alta mobra. Dupa un mic upgrade la frane, e tot ce-mi doresc momentan si in afara de liniile drepte unde accelerezi ca maimuta ma tin dupa orice mobra cu el.. ba chiar merg mai tare pe curbe ca tovarasi cu 50 de cai mai multi ca mine.. Nici dupa atatia ani de posesie nu-mi vine sa cred ce alegere buna am facut cand am luat motorul asta.. I love my bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 @Banzay Habar n-am sincer... nu vreau sa il repar si dupaia sa ma dau cu gandul ca ma lasa undeva departe de casa. In cel mai rau caz comand nou, problema e ca dureaza vreo vreo 4 saptamani livrarea. Mi-ar parea rau de banii dati pe asigurare, anvelope si consumabile sa o tin in garaj atata timp mai ales ca e vreme atat de buna acum... Nu te lasa man pe nicaieri... umbla un amic cu o raie de masina cu radiatorul sudat de ani de zile... Poxipolul nu prea tine si ala e posibil sa te lase, dar aici experienta mea e 50/50. Golit, Strans cu patentul, dat cu smirghel, degresant/diluant, pus poxipol, asteptat vreo 2 zile si vezi dupa cum se comporta. Oricum, mai rau ca inainte nu are cum sa curga Dar sudura sa stii ca e cea mai ieftina si buna solutie de compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Mnoa... nu e genul meu ) Bestia primeste radiator nou, in maxim 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 @vladf - de ce vinzi mobra? nu o cumparasei asta toamna parca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Ba da... dar eu vroiam enduro. Am luat SV-ul pentru ca mi l-am dorit de mult... trebuia sa-l bifez pe lista iar pentru strada e exact ce-mi doresc doar ca ma atrage mai mult endureala decat strada. Editat Martie 26, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.