Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Ba da... dar eu vroiam enduro.

 

Am luat SV-ul pentru ca mi l-am dorit de mult... trebuia sa-l bifez pe lista iar pentru strada e exact ce-mi doresc doar ca ma atrage mai mult endureala decat strada.

Renunti de tot la mersul pe strada?

Nu prea cred:P

Opteaza pentru vstromu de 1000,daca vrei sa ai ceva din sv.

La fel si varadero.

Cam greoaie pentru drumuri nasoale,dar cu mers incet merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu nu... pe strada raman la motoare sport, cat mai naked si agresive, deaia imi place v2-ul.

 

Renunt probabil pana anul viitor, maxim 2 ani, imi fac de cap prin paduri cat se mai poate. Daca vocile nu ma fortau sa schimb masina pastram si SV-ul ca oricum nu valoreaza o avere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu stiu cum poate considera cineva un motor de 1000 pt on-off. Cu cat petreci mai mult timp off-road, cu atat ai nevoie de o mobra mai usoara.. iar o mobra de 1000 nu e nicidecum usoara.. ca sa nu mai spun ca nici economica pt un roman

 

treaba voastra, da multi nu faceti alegeri prea bine planuite

 

@iceman - eu am probleme cu un bec in bord care se tot aprinde.. vineri cand iau salariu' o sa merg undeva sa vad cum il rezolv..

post-27956-0-20335500-1427712384.png

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hardKnot cred ca problema ta se rezolva cu 90 ron la benzinarie..:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. De curand am achizitionat un suzuki sv 650 din 2001 si vreau sa montez pe el niste crash paduri .Problema mea este ca pe cadrul meu nu este locul acela ca in imaginepost-73121-0-31197100-1427801870_thumb.jpg unde sa pot pune crashpad,la mine este doar bara de la cadru fara iesitura aceea.Ar fi o problema daca as scoate unul din suruburile din cadru din zona aceea si l-as inlocui cu crasphad?

Editat de alexxnfs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu ma refeream ca ramane gaura fara surub , ci ca surubul de la crashpad merge pana in cilindru daca am vazut bine si la un eventual soc sa nu faca mai mult rau decat bine.

Asta nu pot sa știu. Eu l-am "incercat" pe cel de pe stanga și și-a făcut treaba cu brio, adevărul e ca nu a fost la viteza mare, am schimbat doar capul de cauciuc la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa spui ca sv-ul tau nu e ca cel din imagine ???


» Post actualizat in 31 Mar 2015 16:05

cred ca interpretezi tu gresit poza de fapt. acolo e un suport din aluminiu, un distantier pe care se monteaza crashpadul. se cumpara odata cu crashpadul, nu face parte din sasiu. si toate sv-urile generatia 1 sunt la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da .Cred ca am interpretat gresit poza.Mi se parea mie putin suspect ca am cautat sv din fiecare an din generatia 1 si nici unul nu avea acel "distantier". Am vazut pe strada un sv care avea suportul +crashpad si m-am oprit sa ma uit si nu imi dadeam seama de ce are suportul si al meu nu.Credeam ca e diferenta de cadru.M-am lamurit , multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor curatz motocicleta mereu :| deh e prima suzuki sv650s 2008 si astazi cand ma uitam atent am reperat rezervorul de antigel si SURPRIZAAA era sub nivelul de LOW :| deci ori pierde ori nu a avut pus de cand am luat o ( 1 an ). acum sa identific pe unde curge am inteles ca se vede ceva de culoare alba . ce antigel sa i pun ? orice ? cat intra 850ml? am vazut pe net procedura de schimbare antigel (pe youtube este tutorial). astept cu interes parerile voastre ( e complicat de verificat pe unde curge, ce tip de antigel sa pun? nu a facut surprize pana acum dar pana nu l schimb nu o scot la plimbare).

Mentionez ca-s pasionat tare de motociclete si mi place sa fac eu schimbul de lichide cel putin si alte mici chestii, treburile serioase ce tin de mecanica motor nu ma bag.

Editat de Marshal.RO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Care stiti exact cat trebuie sa fie tensiunea de incarcare la baterie?

 

Bateria mea, daca o las cateva zile, nu mai are suficient curent pt pornire. Am observat de o perioada urme de acid pe bascula si ca bateria fierbe.

Astazi am masurat tensiunile, dupa o tura de aprox 200 de km si aveam asa:

tensiune baterie: 12.6

tensiune incarcare fara consumatori: 14.8(indiferent de turatie)

tensiune incarcare cu faza scurta: 14.2(indiferent de turatie)

tensiune incarcare cu ambele faze: 14.0(indiferent de turatie)

 

Tensiunea de 14.8 poate sa fie o cauza de fierbere a bateriei? sau e bateria praf?

 

Am desfacut-o si am completat cu apa distilata, in 3 dintre elementi, undeva la 100 de ml in total.


» Post actualizat in 04 Apr 2015 20:03

M-am lamurit, in manualul de service specifica o tensiune de incarcare intre 13.5 si 15.0 volti. Prin urmare, de imi "fierbe" bateria si scuipa electrolit?

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva exact ce cantitate de benzina mai este in rezervor in momentul in care incepe sa clipeasca becul galben in bord ?

SV 650 prima generatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...