G B V Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Ba da... dar eu vroiam enduro. Am luat SV-ul pentru ca mi l-am dorit de mult... trebuia sa-l bifez pe lista iar pentru strada e exact ce-mi doresc doar ca ma atrage mai mult endureala decat strada. Renunti de tot la mersul pe strada? Nu prea cred:P Opteaza pentru vstromu de 1000,daca vrei sa ai ceva din sv. La fel si varadero. Cam greoaie pentru drumuri nasoale,dar cu mers incet merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Nu-s astea motoare de el, sunt pt. pensionari ca d-alde mine... el e argint viu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Nu nu... pe strada raman la motoare sport, cat mai naked si agresive, deaia imi place v2-ul. Renunt probabil pana anul viitor, maxim 2 ani, imi fac de cap prin paduri cat se mai poate. Daca vocile nu ma fortau sa schimb masina pastram si SV-ul ca oricum nu valoreaza o avere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 placere pura vs. un dram de placere+utilitate. Te plimbi cu pasager/a mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Iese cineva la o plimbare azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) eu nu stiu cum poate considera cineva un motor de 1000 pt on-off. Cu cat petreci mai mult timp off-road, cu atat ai nevoie de o mobra mai usoara.. iar o mobra de 1000 nu e nicidecum usoara.. ca sa nu mai spun ca nici economica pt un roman treaba voastra, da multi nu faceti alegeri prea bine planuite @iceman - eu am probleme cu un bec in bord care se tot aprinde.. vineri cand iau salariu' o sa merg undeva sa vad cum il rezolv.. Editat Martie 30, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 @hardKnot cred ca problema ta se rezolva cu 90 ron la benzinarie..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Buna. De curand am achizitionat un suzuki sv 650 din 2001 si vreau sa montez pe el niste crash paduri .Problema mea este ca pe cadrul meu nu este locul acela ca in imagine unde sa pot pune crashpad,la mine este doar bara de la cadru fara iesitura aceea.Ar fi o problema daca as scoate unul din suruburile din cadru din zona aceea si l-as inlocui cu crasphad? Editat Martie 31, 2015 de alexxnfs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Exact asa se montează. Se scoate șurubul respectiv și vine montat crashpadul cu un șurub mai lung care îl înlocuiește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 OK multumesc.Neavand locasul acela ma gandeam ca nu pot monta si imi era frica sa scot suruburi din cadru ca la prima vedere merg pana in cilindru si ma gandeam sa nu fie problema la un eventual soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Când le cumperi vin direct cu șuruburile de înlocuire, doar sa iei fix pt modelul tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu ma refeream ca ramane gaura fara surub , ci ca surubul de la crashpad merge pana in cilindru daca am vazut bine si la un eventual soc sa nu faca mai mult rau decat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu ma refeream ca ramane gaura fara surub , ci ca surubul de la crashpad merge pana in cilindru daca am vazut bine si la un eventual soc sa nu faca mai mult rau decat bine. Asta nu pot sa știu. Eu l-am "incercat" pe cel de pe stanga și și-a făcut treaba cu brio, adevărul e ca nu a fost la viteza mare, am schimbat doar capul de cauciuc la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Ok , iti multumesc pentru timpul acordat.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 vrei sa spui ca sv-ul tau nu e ca cel din imagine ??? » Post actualizat in 31 Mar 2015 16:05cred ca interpretezi tu gresit poza de fapt. acolo e un suport din aluminiu, un distantier pe care se monteaza crashpadul. se cumpara odata cu crashpadul, nu face parte din sasiu. si toate sv-urile generatia 1 sunt la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Da .Cred ca am interpretat gresit poza.Mi se parea mie putin suspect ca am cautat sv din fiecare an din generatia 1 si nici unul nu avea acel "distantier". Am vazut pe strada un sv care avea suportul +crashpad si m-am oprit sa ma uit si nu imi dadeam seama de ce are suportul si al meu nu.Credeam ca e diferenta de cadru.M-am lamurit , multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 (editat) fratilor curatz motocicleta mereu :| deh e prima suzuki sv650s 2008 si astazi cand ma uitam atent am reperat rezervorul de antigel si SURPRIZAAA era sub nivelul de LOW :| deci ori pierde ori nu a avut pus de cand am luat o ( 1 an ). acum sa identific pe unde curge am inteles ca se vede ceva de culoare alba . ce antigel sa i pun ? orice ? cat intra 850ml? am vazut pe net procedura de schimbare antigel (pe youtube este tutorial). astept cu interes parerile voastre ( e complicat de verificat pe unde curge, ce tip de antigel sa pun? nu a facut surprize pana acum dar pana nu l schimb nu o scot la plimbare). Mentionez ca-s pasionat tare de motociclete si mi place sa fac eu schimbul de lichide cel putin si alte mici chestii, treburile serioase ce tin de mecanica motor nu ma bag. Editat Aprilie 4, 2015 de Marshal.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RPG. Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 (editat) Salut Care stiti exact cat trebuie sa fie tensiunea de incarcare la baterie? Bateria mea, daca o las cateva zile, nu mai are suficient curent pt pornire. Am observat de o perioada urme de acid pe bascula si ca bateria fierbe. Astazi am masurat tensiunile, dupa o tura de aprox 200 de km si aveam asa: tensiune baterie: 12.6 tensiune incarcare fara consumatori: 14.8(indiferent de turatie) tensiune incarcare cu faza scurta: 14.2(indiferent de turatie) tensiune incarcare cu ambele faze: 14.0(indiferent de turatie) Tensiunea de 14.8 poate sa fie o cauza de fierbere a bateriei? sau e bateria praf? Am desfacut-o si am completat cu apa distilata, in 3 dintre elementi, undeva la 100 de ml in total. » Post actualizat in 04 Apr 2015 20:03M-am lamurit, in manualul de service specifica o tensiune de incarcare intre 13.5 si 15.0 volti. Prin urmare, de imi "fierbe" bateria si scuipa electrolit? Editat Aprilie 4, 2015 de RPG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ai, bateria praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Salutare , o intreabare as pune si eu , cam ce consum scoateti la sv-ul de 1000 , adica e cu mult mai mare decat la o carenata de 600 gen cbr f4i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Da, daca te intereseaza sa consume putin orienteaza-te catre altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 era greu sa-mi dai o cifra estimativa? nu vreau sa consume 3 la suta , dar vreau sa stiu cam ce consum ar avea fata de alte motoare de care sunt interesat , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Intre 6.5% si 12% extraurban, in functie de stilul de mers. Era greu sa verifici pe spiritmonitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Stie cineva exact ce cantitate de benzina mai este in rezervor in momentul in care incepe sa clipeasca becul galben in bord ? SV 650 prima generatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.