Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

toplite stiam ca s facuta de yuasa... si s vre o 2 mil si ceva parca. Se gasesc cam p peste tot dar sunt de 12v 9ah. Da nu i bai.. Mere ok

Sunt si de 12V 10Ah de la TopLite..

Am avut eu si sunt foarte ok!

Era in jur de 2 mil juma' si cred ca gasesti la MyMoto in Cotroceni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterii gasesti, e plin si ai de und alege in functie de pret, performanta etc. Nu pot sa zic ca sunt ieftine ptr SV in comparatie cu altele, oricum inainte de cumpara o noua baterie masoar-o cu un multimetru, daca e sub 12V = de aia nu porneste; pune-o la incarcat si ar trebui sa o ia din prima, asta daca e bateria, dar...

Daca tu zici ca face car car car, de vre-o trei ori si nu o ia, inseamna ca totusi este curent in baterie cat sa iti invarta electromotoru' si s-ar putea sa ai probleme la scanteile bujiilor, daca sunt ceva mai vechi ai depuneri pe ele, plus, daca motoru a stat un timp nepornit depunerile fac pornirea mai grea de asta se recomanda la iernarea mobrei fie sa ii scoti bujiile si sa ii pui in loc unele mai vechi iar cele bune sa le bagi la iesirea din primavara, sau inainte sa iesi cu ea in primavara sa ii le cureti.

Daca mobra porneste impinsa nu-s bujiile ci bateria. Daca si cu o noua baterie iti va face la fel, ai ajuns in lumea din care yo tocmai am iesit (verificare de tensiune de incarcare, verificare de releu, verificare de generator si schimbarea piesei care a picat, plus oftica de rigoare ca ai cumparat o baterie cand vechea inca mai era buna:p )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterii gasesti, e plin si ai de und alege in functie de pret, performanta etc. Nu pot sa zic ca sunt ieftine ptr SV in comparatie cu altele, oricum inainte de cumpara o noua baterie masoar-o cu un multimetru, daca e sub 12V = de aia nu porneste; pune-o la incarcat si ar trebui sa o ia din prima, asta daca e bateria, dar...

Daca tu zici ca face car car car, de vre-o trei ori si nu o ia, inseamna ca totusi este curent in baterie cat sa iti invarta electromotoru' si s-ar putea sa ai probleme la scanteile bujiilor, daca sunt ceva mai vechi ai depuneri pe ele, plus, daca motoru a stat un timp nepornit depunerile fac pornirea mai grea de asta se recomanda la iernarea mobrei fie sa ii scoti bujiile si sa ii pui in loc unele mai vechi iar cele bune sa le bagi la iesirea din primavara, sau inainte sa iesi cu ea in primavara sa ii le cureti.

Daca mobra porneste impinsa nu-s bujiile ci bateria. Daca si cu o noua baterie iti va face la fel, ai ajuns in lumea din care yo tocmai am iesit (verificare de tensiune de incarcare, verificare de releu, verificare de generator si schimbarea piesei care a picat, plus oftica de rigoare ca ai cumparat o baterie cand vechea inca mai era buna:p )

 

 

mai...sper din tot sufletul sa nu ajung " in lumea din care doar ce ai iesit" :disappointed: si va trebui sa invat sa fac si masuratorile..pt ca nu are cine sa o faca pt mine. hai sa ne lamurim...eu am motoreta din aprilie si de atunci am mers in fiecare zi cu ea ( cand nu a plouat , normal) si nu am avut nici un fel de problema cu pornitul..totul a inceput in momentul in care a inceput sa fie sub 10- 15 grade noaptea. mecanicul ( sorin - elfworkshop) mi-a spus ca motoreta nu a fost folosita muuult timp. este posibil sa fie si treaba cu bujiile. in fime...

 

mersi mult pt ajutor

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, hai sa zic si eu ce am observat: (moto din 2000, carburator)

 

 

Cand este mai frig (10-15 grade), cateva zile la rand au fost 12 grade la mine, daca a stat ceva mai multe zile nepornita (5-6-7) cand incerc sa o pornesc doar din buton, face exact cum zici, car car car si nu porneste (cu socul tras). daca deschid putin gazul, o pornesc si tin gazul deschis pana simt ca se stabilizeaza nu se mai opreste, merge pe soc, apoi il inchid si gata. Daca a doua zi e la fel de frig porneste foarte usor si fara probleme, tot asa cu acceleratia putin deschisa, si se stabilizeaza aproape imediat.

 

Incearca sa o pornesti si cu gazu deschis putin, desi in mod normal, tot ce inseamna injectie ar trebui sa isi faca singurele toate setarile pt a porni fara probleme...

 

Ai idee cam cati km ai facut cu bujiile actuale? ai zis ca ai mers in fiecare zi, inteleg ca s-au adunat ceva km asa ca si asta ar putea fi un indiciu.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, hai sa zic si eu ce am observat: (moto din 2000, carburator)

 

 

Cand este mai frig (10-15 grade), cateva zile la rand au fost 12 grade la mine, daca a stat ceva mai multe zile nepornita (5-6-7) cand incerc sa o pornesc doar din buton, face exact cum zici, car car car si nu porneste (cu socul tras). daca deschid putin gazul, o pornesc si tin gazul deschis pana simt ca se stabilizeaza nu se mai opreste, merge pe soc, apoi il inchid si gata. Daca a doua zi e la fel de frig porneste foarte usor si fara probleme, tot asa cu acceleratia putin deschisa, si se stabilizeaza aproape imediat.

 

Incearca sa o pornesti si cu gazu deschis putin, desi in mod normal, tot ce inseamna injectie ar trebui sa isi faca singurele toate setarile pt a porni fara probleme...

 

Ai idee cam cati km ai facut cu bujiile actuale? ai zis ca ai mers in fiecare zi, inteleg ca s-au adunat ceva km asa ca si asta ar putea fi un indiciu.

 

pai am luat motoreta cu 2700 km si acum are 6400 km..cam asa. la cati km trebuie schimbate si bujiile , ca p-asta chiar nu o stiu ?? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie in carte, e un tabel cu revizii, si zice acolo. ori respecti cum zice acolo, ori daca ti se pare ca nu merg ok, atunci le schimbi.

Este un manual pe aici pe undeva (adica un link) si zice acolo cam ce si cum. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porniri mai grele, sau deloc... mers nerotund al motorului (adica intr-un cilindru in cazul asta)- asta se simte usor... se aude rau de tot un motor care nu merge in toti cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVu cand merge intr-un singur piston tre sa fi surd de-a binelea sa nu-l auzi. Zici ca-i ditamai tractoru, zbarnaie din toate incheieturile. Iar senzatia cea mai tare e cand mergi pe ploaie, intra apa la cilindru din fata si continui sa mergi, ca poate poate isi da drumu, o accelerezi - sta in 4000-4500rpm, abia trage si... dintr-o data isi da drumu si pistonu fata, instant sare la 8-9000rpm... :disappointed: zici ca apesi pe butonu de NOS, daca n-ai cauciuce bune sau pierzi aderenta exact in momentu ala, te-ai dus tata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge bine si rotund inseamna ca bujiile nu au nimic. oricum daca zici ca motoreta are 6000 si ceva de km nici nu prea aveau ce sa aiba. Acu eu mai am o nelamurire: la astea pe injectie, e ceva gen ca si la masina? adica pui contactul, astepti cateva secunde si apoi o pornesti sau pui contactul si dai direct? intreb pt ca mi s-a intamlat, cand era frig, sa incerc sa pornesc masina inainte sa-si faca toate verificarile si s-a invartit acolo de 2-3 ori si gata.

 

 

Apropo de treaba cu ploaia si intratul apei la cilindrul fata: am vazut ca acolo este ca un guleras care acopera bujia, ala ar trebui sa aiba rolul de etansare. sa inteleg ca nu reuseste? citisem mai demult tot pe topicul asta, cu mai multe pagini in urma ca ar conta pozitia in care il pui. este sau nu asa? eu inca nu am umblat pe acolo sa vad ce si cum, asta voi face in primavara.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, e capacelu de la fisa bujiei si conteaza felul in care sta. Daca scoti fisa o sa vezi ca are pe garnitura aia un mic triunghi, cand pui fisa tre sa rotesti garnitura cu vf. triunghiului spre partea dreapta a motorului. Dar de la vibratii se mai misca garnitura aia si asa intra apa; plus ca se mai si uzeaza cauciucu ala. Mai trebuie sa ai grija sa fie curata si conducta de drenaj a bujiei, altfel apa + jegu se acumuleaza in juru bujiei si ciuciu scantei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge bine si rotund inseamna ca bujiile nu au nimic. oricum daca zici ca motoreta are 6000 si ceva de km nici nu prea aveau ce sa aiba. Acu eu mai am o nelamurire: la astea pe injectie, e ceva gen ca si la masina? adica pui contactul, astepti cateva secunde si apoi o pornesti sau pui contactul si dai direct? intreb pt ca mi s-a intamlat, cand era frig, sa incerc sa pornesc masina inainte sa-si faca toate verificarile si s-a invartit acolo de 2-3 ori si gata.

 

 

Tre sa astepti vre o 3 secunde pana si trage pompa benzina si sa lucreze motorasu de soc si clapetele de aer din cutia filtrului de aer. Atat. Dupa care bagi la starter si :rolleyes:... Bine asta n cazurile fericite... Ele oricum vin setate cu relantiul mai mic si face incalzirea p undeva p la 1500 rpm si n 5-6 secunde scade p la 1200rpm unde sta constant pana atinge... am impresia 40 grade(unde tu dak ai setat la 1400 relantiul(la cald) la 40 grade n apa ai 1200rpm). Dak cuplezi cutia la rece(meaning am pornit o, da i bice) iti taie socul automat si ti bate p la 1000rpm(asta peste 20 grade, ce i sub moare motoru). Dar socul lucreaza si n mers. Chiar dak l taie la rece, tu dak i dai gaz puternic socul o i a iar si nu ti lasa motoru sa se nnece. Urca cursiv, capat, fara sa taie nicaieri. Si consuma.... si dauneaza si motorului manevra asta.... dar in caz de urgenta e bine sa stii ca nu te lasa.

 

Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers... choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that chouch watching mind-numbing, spirit crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than a embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?

 

Maverick textu de mai sus e din trainspotting cumva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, e capacelu de la fisa bujiei si conteaza felul in care sta. Daca scoti fisa o sa vezi ca are pe garnitura aia un mic triunghi, cand pui fisa tre sa rotesti garnitura cu vf. triunghiului spre partea dreapta a motorului. Dar de la vibratii se mai misca garnitura aia si asa intra apa; plus ca se mai si uzeaza cauciucu ala. Mai trebuie sa ai grija sa fie curata si conducta de drenaj a bujiei, altfel apa + jegu se acumuleaza in juru bujiei si ciuciu scantei.

 

Imi pare rau sa te contrazic, dar specificatia fabricantului este ca triunghiul de pe gulerul fisei

sa fie orientat catre galeria de evacuare a fiecarui cilindru. Nu induce lumea in eroare :rolleyes:

 

Salutare.

 

P.S. Mie oricum mi-a intrat apa indiferent de pozitia in care s-a aflat si de fiecare data a facut figuri

pe ploi mai puternice. Sunt curios daca ati gasit voi vre-o solutie!!??

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa incercam altfel: scrie pe undeva prin carte cum se monteaza fisele alea? ca mie atata imi trebuie, doar ca eu inca nu am gasit, bine ncii nu am cautat chiar pagina cu pagina :rolleyes:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers... choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that chouch watching mind-numbing, spirit crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than a embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?

 

Maverick textu de mai sus e din trainspotting cumva???

 

Dap, Trainspotting it is :nono:

 

Imi pare rau sa te contrazic, dar specificatia fabricantului este ca triunghiul de pe gulerul fisei

sa fie orientat catre galeria de evacuare a fiecarui cilindru. Nu induce lumea in eroare ;)

 

Salutare.

 

P.S. Mie oricum mi-a intrat apa indiferent de pozitia in care s-a aflat si de fiecare data a facut figuri

pe ploi mai puternice. Sunt curios daca ati gasit voi vre-o solutie!!??

 

Aia voiam sa zic, dar mi-a iesit altceva; Si mie mi-a intrat apa indiferent de pozitie, de aia zic ca tre sa fie si teava de drenaj desfundata altfel balteste bujia in apa :rolleyes: O solutie ar fi siliconu rosu pus de jur imprejuru garniturii sau ceva protectie custom made pentru a devia excesu de apa aruncat de roata fata pe radiator, care se scurge exact in capu cilindrului fata; si/sau vaselina dielectrica bagata in socketu bujiei. Astea=s cateva solutii gasite de mine pe net, dar netestate inca.

 

hai sa incercam altfel: scrie pe undeva prin carte cum se monteaza fisele alea? ca mie atata imi trebuie, doar ca eu inca nu am gasit, bine ncii nu am cautat chiar pagina cu pagina :lool:

 

Bafta!

 

Scrie in carte si arata parca si niste imagini, dar in pdfu printat de mine se vede ca dracu, o imagine mai buna am gasit in cartea de la k3, acolo parca erau ceva mai lizibile pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles problema predomina la varianta N.

 

La partea cu vaselina e cam aiurea ca aia se infierbanta si mai scoate eventual si fum :nono:.

Eu nu am mers pe ploaie, am spalat-o o singura data si atunci nu am dat pe la motor prea mult. Ma gandesc ca o solutie foarte buna ar fi teflonul. ala rezista pana la 400-500 de grade, mai ramane sa vedem ce sa facem si cum sa fie aplicat acolo (vorbesc de banda de teflon, asemanatoare cu cea izolatoare si de culoare alba).

 

De acu la primavara :rolleyes:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diano, e bateria, stai fara griji. asa face injectia.

 

la carburatie oricat de muci e baterie , daca e in stare sa invarta o data motorul si ai scanteie buna+ carb reglat o ia. in schimb la injectie poate sa invarta motoru aparent bine.....dar canci, daca nu ii vine tensiune care o viseaza ea nu pleaca curent mai departe din calculatorul ala 486 al ei spre bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diano, e bateria, stai fara griji. asa face injectia.

 

la carburatie oricat de muci e baterie , daca e in stare sa invarta o data motorul si ai scanteie buna+ carb reglat o ia. in schimb la injectie poate sa invarta motoru aparent bine.....dar canci, daca nu ii vine tensiune care o viseaza ea nu pleaca curent mai departe din calculatorul ala 486 al ei spre bujii.

 

bai...pana mea..o sa cumpar alta. cand ma gandesc cati bani urmeaza sa bag in "coada" ei ma ia cu frig dar asta e... placerea e de partea mea. mersi de parere...

 

p.s raspunde si tu la telefonul ala ca d-aia il ai :nono:

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra de 180 fara probleme pe janta si bascula stok, dar nu e recomandat.

 

ps: raspund bre, numa' ca trebe' sa insisti de multe ori. eventual lasi un sms daca e important ca altfel uit sa revin cu telefonul de multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu sunt jenti standard, 17" x 5", deci poti sa pui si un cauciuc 180 pe spate. faza e ca motorul ala e facut pentru cauciuc de 160, ar trebui lasat asa. altfel, testat la limita pe circuit. sa nu te trezesti cu surprize in mijlocul unei curbe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...