Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

cat e halatu ?

180$

 

O varianta pe care cred ca voi merge pe viitor e Michelin Pilot Road 2CT. Din review-uri si impresiile altora pare compromisul perfect intre durata de viata (pt commuting) si aderenta la dat racing pe Cheia sau pe ploaie and stuff.

Tot Dragon Supercorsa aveam si eu pe spate. Intr-adevar o guma buna, numai ca imbatranise si se incalzea destul de greu, plus ca ii aparusera niste mici fisuri pe laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

180$

 

ai gasit sa trimita din state in ro cauciucuri?

 

O varianta pe care cred ca voi merge pe viitor e Michelin Pilot Road 2CT. Din review-uri si impresiile altora pare compromisul perfect intre durata de viata (pt commuting) si aderenta la dat racing pe Cheia sau pe ploaie and stuff.

 

astea le am eu acum, un dragon la mine nu tinea mai mult de 3-4 mii de km si am vrut si eu ceva sa tina mai mult pe mijloc.

la rece e super dar nu prinde asa bine pe viraje, derapeaza permanent daca tragi de mobra pe curba (cuplu de 1000/20 de grade afara), nu iti pune mari probleme dar nu te poti baza pe el ca o sa stea acolo unde vrei /ai nevoie.

pentru commuting e tatal lor dar cum merg din ce in ce mai putin si atunci cand pot o iau spre munte vreau ceva moale.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai gasit sa trimita din state in ro cauciucuri?

L-am luat de la un tip care sincer sa fiu habar nu am de unde l-a adus :wacko:

astea le am eu acum, un dragon la mine nu tinea mai mult de 3-4 mii de km si am vrut si eu ceva sa tina mai mult pe mijloc.

la rece e super dar nu prinde asa bine pe viraje, derapeaza permanent daca tragi de mobra pe curba (cuplu de 1000/20 de grade afara), nu iti pune mari probleme dar nu te poti baza pe el ca o sa stea acolo unde vrei /ai nevoie.

pentru commuting e tatal lor dar cum merg din ce in ce mai putin si atunci cand pot o iau spre munte vreau ceva moale.

Si mie imi place ceva moale (numai femeilor nu le place ;) ) care sa-mi dea siguranta ca pot da scarita pe jos fara sa fuga de sub mine, dar trebuie sa gasesc un echilibru pt ca altfel ma toaca prea mult la bani. Eu folosesc mobra pe langa plimbari lungi si aproape zi de zi in oras, mers la munca and stuff. Sa vad cum se va comporta la oras guma asta noua, pt ca ei o lauda ca fiind din 5 componente (mai dur pe mijloc si din ce in ce mai moale spre capete) si il declara ca "street racing" , deci nu dedicat doar pt pista.

 

In alta ordine de idei, sunt super incantat de Bridgestonu asta. Azi pe 9-10 grade cat fura afara, s-a comportat peste asteptari de bine. Probabil pe caldura si dupa ce il mai rodez putin va fi si mai si. Sta frumos pe viraje, se incalzeste imediat, nu am pierdut aderenta nici macar pe udatura si parca am si o ciclistica mai buna cu 180 pus pe janta SV-ului care e standard pt 160. Cel putin mie mi s-a parut mai manevrabil ca inainte si mai usor de inclinat.

 

Si am promis ca-mi zic parerea si despre placutele de frana Lucas - dupa ce initial am uitat ca le-am schimbat si la prima frana era sa ma sui pe un logan, dupa ce s-au asezat cat de cat dupa ~50km, imi par destul de ok. Inca nu ma dau in nas, dar franeaza destul de eficient si nu scartaie. Ma astept ca dupa ce se mai pasuiesc putin sa le mai creasca eficienta.

Deci eu, pt pretul asta, le recomand. Codul exact pt SV pe Louis este 10044894 pt dreapta si 10044893 pt stanga.

 

Legat de NGK Iridium, sunt excelente la pornire, excelente in ture mari, dar se pare ca in ture joase se comporta ceva mai slab decat cele normale. Partea buna e ca am niste rateuri de se ridica parul pe mine in frana de motor :)

 

Si ziceam ca-mi dau cu parerea si despre Motul 7100 - nu stiu cum se simte motorul cu el, dar ambreiajului sigur ii place. Nu mai troncane si nu mai ratez viteze cu el. Iar dupa 500km nu a papat nici un gram din el, fata de cel vechi care nu mai stiu ce era dar dupa 500-1000km trebuia sa mai completez cate ~100g.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrat :P Am pus un Bridgestone Battlax BT003R Racing , maine il scot la teste sa vad ce zice. Asa ca prima impresie este foarte moale, sper sa ma tina macar 5000 km de mers pe strada si poate o iesire doua pe circuit.

 

Am schimbat si bujiile cu NGK Iridium. De astea nu stiu ce sa zic... de pornit porneste la fel de usor, dar accelerat pe loc parca da ceva mai multe rateuri decat cu cele vechi. O sa le vad si pe astea maine la plimbare cum se comporta.

 

Si un filmulet de la ultima plimbare lunga asa de chill, de anul trecut in toamna, pe traseul Bucuresti - Brasov via barajul Siriu :bounce:

 

 

Frumoasa tura! Cu ce ai prins camera de rezervor? Ai facut o p aia cinstita cu ''scoci''?:)

Editat de Stefan_Sv650sf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura! Cu ce ai prins camera de rezervor? Ai facut o p aia cinstita cu ''scoci''?:)

Hehe, nu :bounce: E filmat cu un GoPro Hero Wide , prins pe piept cu harnasamentul asta .

Acum am facut upgrade la modelul care filmeaza HD , care filmeaza cam asa:

 

(aici e prins cu ventuza din pachet, pe rezervor :P ).

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai dat pe el, daca nu's indiscret?

 

2000 euro + transp + inmatriculare m-a dus pe la 2300 euro

daca nu e cazuta/lovita rau/probleme la motor, parerea mea e ca-i un pret bun...am stat cred 6 luni pe anunturi pana am luat-o pe a mea

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, nu :bounce: E filmat cu un GoPro Hero Wide , prins pe piept cu harnasamentul asta .

Acum am facut upgrade la modelul care filmeaza HD , care filmeaza cam asa:

 

(aici e prins cu ventuza din pachet, pe rezervor :P ).

 

Caterica! Imi place cum se vede Ultimul filmulet! Da bordu unde a disparut de la o tura la alta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

credeati ca am murit :bounce: , ei bine nu.

 

cred ca maine ma duc sa-mi fac asigurare ca in weekend sa prognozeaza ~ 15 C

 

se baga cineva la o tura scurta prin sudul tarii ?

 

fata de anul trecut prima iesire e in urma cu vreo luna si ma mananca

 

iata ce a indurat mobra iarna asta

Editat de avic71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ce ma enervati cu 15 grade ale voastre. aici noaptea-s -7 si ziua 3. de joi incolo cu putin noroc sa ajunga la peste 5.

avic: ce ai facut toata iarna: nic nu ai mai zis. Cand bagam un transfagarasan? :bounce:

Plimbare placuta in weekend!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bordu unde a disparut de la o tura la alta???

La mine pe birou :bounce:

E in faza de proiect o alta prindere, din cauza schimbarii farului. Si daca tot il am pe birou, cred ca o sa ii schimb si becurile cu niste leduri albastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ce ma enervati cu 15 grade ale voastre. aici noaptea-s -7 si ziua 3. de joi incolo cu putin noroc sa ajunga la peste 5.

avic: ce ai facut toata iarna: nic nu ai mai zis. Cand bagam un transfagarasan? :bounce:

Plimbare placuta in weekend!!!

 

 

am dat la zapada de mi-a iesit pe nas :P

 

sa vedem daca iese "ieseala"

Editat de avic71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am o problema la SV-ul meu, model 2001.

Se aude un zdranganit in partea din fata a motorului cand sta la relanti...si din cate am citit pe forumuri, exista o problema la intanzatorul lantului de distributie, iar solutia aplicata de mai multi posesori este schimbarea acestuia cu un intinzator de la modelul k3.

A mai facut cineva de aici aceasta miscare? Aveti idee cam la ce bani ar putea sa ajunga un intinzator nou (de model k3) cu sau fara lant? Sau daca se cunoaste o solutie care sa nu necesite schimbarea intinzatorului ar fi si mai bine :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie patina pe care merge lantul blocata. Asa a patit avic71. Desfaci intinzatorul si vezi daca el functioneaza. DIn capat cu o surubeltinta invarti si el se retrage. cand scoti surubelnita trebuie ca axul intinzatorului sa iasa. De asemenea arcul e destul de tare si iti dai seama usor daca merge sau nu. Daca asta e ok atunci nu trebuie schimbat. Ca sa delochezi patina aia incearca sa invarti motorul cu o cheie usor inapoi, ar trebui sa se auda cum ceva se desprinde sau se misca in el. Scoate bujiile ca sa il invarti mai usor. Daca nu vrei sa il invarti cu cheia cuplezi treapta 5 sau 6 ridici roata spate si invarti de acolo.

 

Daca sunetul pe care il auzi acum nu esti chiar puternic operatiunea asta e posibil sa nu schimbe nimic (asa a fost la mine). avic zicea ca la el se auzea urat de tot.

 

Spor!!

 

 

L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator.

 

Daca este asa,ar trebui sa expire la 3 zile dupa ce expira!...daca ma intelegi ce vreau sa zi:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am o problema la SV-ul meu, model 2001.

Se aude un zdranganit in partea din fata a motorului cand sta la relanti...si din cate am citit pe forumuri, exista o problema la intanzatorul lantului de distributie, iar solutia aplicata de mai multi posesori este schimbarea acestuia cu un intinzator de la modelul k3.

A mai facut cineva de aici aceasta miscare? Aveti idee cam la ce bani ar putea sa ajunga un intinzator nou (de model k3) cu sau fara lant? Sau daca se cunoaste o solutie care sa nu necesite schimbarea intinzatorului ar fi si mai bine :bounce:

 

Pana sa te apuci de desfacut motoru, verifica ce fel de ulei ai in ea? de cand e acolo? si daca e la nivel? intinzatorul de lant e actionat hidraulic (din cate stiu yo) si buna lui functionare depinde de vascozitatea uleiului, daca aceasta e modificata e posibil ca presiunea exercitata de el sa scape pe langa patina si sa nu intinda suficient distributia. Cati km(reali sau cat de cat reali) are motoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator.

 

asta nu te incurca decat daca ai programat vre-un accident.

legal e valabila din momentul achitarii (pentru militie) dar va fi valabila in caz de accident doar dupa 48-72 ore ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie patina pe care merge lantul blocata. Asa a patit avic71. Desfaci intinzatorul si vezi daca el functioneaza. DIn capat cu o surubeltinta invarti si el se retrage. cand scoti surubelnita trebuie ca axul intinzatorului sa iasa. De asemenea arcul e destul de tare si iti dai seama usor daca merge sau nu. Daca asta e ok atunci nu trebuie schimbat. Ca sa delochezi patina aia incearca sa invarti motorul cu o cheie usor inapoi, ar trebui sa se auda cum ceva se desprinde sau se misca in el. Scoate bujiile ca sa il invarti mai usor. Daca nu vrei sa il invarti cu cheia cuplezi treapta 5 sau 6 ridici roata spate si invarti de acolo.

 

Daca sunetul pe care il auzi acum nu esti chiar puternic operatiunea asta e posibil sa nu schimbe nimic (asa a fost la mine). avic zicea ca la el se auzea urat de tot.

 

Spor!!

 

 

L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator.

 

 

Intra in vogoare ca mijloc de despagubire. Tu poti sa circuli din ziua 1. Dar daca o sfeclesti in primele 3 zile tu raspunzi de daune nu asigurarea. Asta i regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ngk NORMAL vs ngk IRIDIUM ca tot vb despre buji acum cateva posturi..

 

 

Deacord cu amicu' ce a zis: "interesanta demonstratia"(sau ceva de genu). Dar parca tot aici pe forum s a plans cineva ca la relanti merg mai prost astea pe iridium decat cele normale. Si doar la ture inalte ai simti avantajul celor pe iridium. Care i adevaru??? Are cineva bujii pe iridium? Am vazut ca pe ebay sunt destul de ieftine. Cat sunt la noi astea normale. in jur de 5 lire..., sa nu mai zic de america. Astia le dau la set foaaarte ieftine...(repet fata de ce e la noi).

Mesaj completat

Acu imi e clar! Merci.

 

Apropos de rca... care au luat motoru de la altcineva(eventual de la un amic) si nu au facut actele si talonul e pe veciul proprietar poate sa faca rca pe o luna... zic eu ca ajuta daca ti faci rca pe 6 luni(din martie-aprilie) si ultimele 2 luni de sezon poate sa si faca rca pt fiecare luna in parte ramasa.(numai in cazul asta, altfel nu fac rca pe o luna- pe motiv ca e nevoie de rca pt a face rar-ul, itp-ul pt finalizarea actelor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...