Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

unde e releul ala si cum arata(sunt cam noob)? :laugh:

Tot nu am inteles.. Ai verifcat contactul de

la senzorul ambreaj?

ai un papuc chiar langa maneta ambreiaj, suta in mie este oxidat sau nu face contact.

Eu am demontat jumatate de motoreta pana sa imi dau seama ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce idee buna ai. Acum ma duc sa verific. :D doamne ajuta! :P

Mesaj completat

Tot nu am inteles.. Ai verifcat contactul de

la senzorul ambreaj?

ai un papuc chiar langa maneta ambreiaj, suta in mie este oxidat sau nu face contact.

Eu am demontat jumatate de motoreta pana sa imi dau seama ce are.

mini 3 beri trebuie sa-ti dau :laugh: era iesit papucul ala...si e sub maneta si greu de observat daca nu-l cauti intentionat.

Nici nu-ti vine sa crezi cat de fericit m-ai facut :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... sa inteleg si eu, care este legatura dintre contactul ala si beculetul care se stingea cand apasa pe buton? La mine cand nu face ala contact nu se intampla nimic, becurile stau aprinse si nu se invarte electromotorul. Lucruri ciudate se intampla pe aici :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba de far :laugh:

Mesaj completat

Am iesit azi la o tura prin Bucuresti; mi s-a parut ca asfaltul este foarte alunecos; am pus frana, nu foarte violent, in linie dreapta si mi-am blocat fatza pe la 50 km/h (blv Timisoara); dupa treaba asta am tot probabt asfaltul si pe alte strazi si mi s-a parut ca aluneca aproape peste tot...

 

A mai iesit cineva ieri/azi? vreo parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit si sambata si duminica toata ziua si azi dimineata spre munca (5 grade afara). Nicio problema cu aderenta, exceptand de 2 ori ieri pe ceva nisip in curba cand am simtit un mic derapaj, dar nimic necontrolabil :laugh:

Ideea e sa te adaptezi la conditii si sa simti mobra sub tine. Normal ca la 5-10 grade in aer si poate si mai putin la nivelul asfaltului sa nu poti frana ca la 30 de grade, mai ales daca nu ai niste gume adecvate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit si sambata si duminica toata ziua si azi dimineata spre munca (5 grade afara). Nicio problema cu aderenta, exceptand de 2 ori ieri pe ceva nisip in curba cand am simtit un mic derapaj, dar nimic necontrolabil :laugh:

Ideea e sa te adaptezi la conditii si sa simti mobra sub tine. Normal ca la 5-10 grade in aer si poate si mai putin la nivelul asfaltului sa nu poti frana ca la 30 de grade, mai ales daca nu ai niste gume adecvate.

 

Gumele mele sunt cele originale, din 2007...au profilul bun dar ma gandesc ca ar trebui schimbate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 10 puncte, la un sv 650 nou imi tot sare din viteza a-2a in sarcina la peste 5000 ture , in 2 luni imi expira garantia dar de la reprezentanta mi-a spus ca nu are rost sa-mi desfaca cutia ca probabil nu se observa nimic si ma pune sa platesc manopera si cel mai important nu are cum sa remedieze problema

 

ati auzit despre astfel de probleme si la alte sv-uri ??? un prieten cu bking si gsr inainte mi-a spus ca i se intampla si lui , doar ca la mine frecventa este destul de mare de 2-3 saptamanal si fac putini km

 

PS inainte am mai avut tot un sv k4 si nu aveam aceasta problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au profilul bun dar ma gandesc ca ar trebui schimbate...

Ar trebui :laugh: O data pt ca sunt cam batranele, apoi pt ca gumele cu care ies mobrele din fabrica nu sunt chiar de top.

 

la un sv 650 nou imi tot sare din viteza a-2a in sarcina la peste 5000 ture [...] ati auzit despre astfel de probleme si la alte sv-uri ?

Cam cat de des ? Sunt unele modele/cutii predispuse la asa ceva, daca nu bagi mai "barbateste" in viteza. Am patit si eu cu vechiul SV sa imi sara de cateva ori din 2 cand am bagat-o mai in dorul lelii, a patit-o si un amic cu un Hornet, am auzit-o si la altii cu alte modele etc. Deci vezi mai intai sa nu fie user error si de abia apoi vezi daca are ceva intr-adevar cutia :laugh:

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori saritu din viteza se produce datorita uleiului. Nu stiu la altii cum e, dar la mine, de fiecare data cand ii schimb uleiul si plec de pe loc ceva mai hotarat (adica nu a avut timp sa se incalzeasca), in primele 2-3 sapt de la schimbare, tre sa fiu un pic mai hotarat cu levierul, mai ales din 1>2 altfel din 2 imi sare in N, motoru se tureaza (urla de nebun) si lumea incepe sa isi faca cruci :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul impuls a fost si la mine sa dau vina pe "user" dar se intampla prea des 2-3 ori /saptamanal si merg putini km ; am acelasi model de motocicleta de 6 ani si la prima nu am patit chestia asta asa ca am eliminat factorul uman din schema cu atat mai mult cu cat schimb viteza apuc sa urc in ture si dupa sare nu se intampla imediat la schimbare ....

Mesaj completat

am uitat sa mentionez in postul precedent in cazul in care este cineva interesat de un bugspoiler si o aripa spate :

 

/index.php?showtopic=639331

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai innebunit ? Cum sa o mai vand cand are asemenea leviere ? :laugh:

 

sa le folosesti sanatos si voios !!

arata beton !!

 

luni m-am decis sa ii pun bateria si sa-i dau o cheie.

a luat-o la sfert de parca nici n-ar fi existat vreodata o iarna asa de lunga.

am dat o tura mica de cateva minute; merge brici.

 

m-am uitat luung la tampenia aia de ghidaj de la frana spate.....o mai las un pic ...poate cand o fi mai cald afara...

am primit un mail de la cineva care m-a intrebat daca o mai vand; DA, o mai vand........ocazie de ocazie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luni m-am decis sa ii pun bateria si sa-i dau o cheie.

a luat-o la sfert de parca nici n-ar fi existat vreodata o iarna asa de lunga.

Asa a luat-o si a mea, zici ca nici nu a stat pe bara 3 luni.

Astept sa se incalzeasca nitel acum, sa ii schimb uleiul si gumele, apoi sa ii reglez si eu tps-ul. Iar zilele aseta ar trebui sa imi soseasca bratul ala mai scurt de gsxr pt schimbator despre care vorbeam mai in urma si despre care mor de curiozitate sa vad cum se va comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre:

schimb ulei+filtru ulei+filtru aer+ placute frana fata+ curatare lant = 510 lei?

Mesaj completat

Ai innebunit ? Cum sa o mai vand cand are asemenea leviere ? :laugh:

 

Arata bine bine! mobra ai luat-o de la Roscatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre:

schimb ulei+filtru ulei+filtru aer+ placute frana fata+ curatare lant = 510 lei?

Mesaj completat

 

 

Arata bine bine! mobra ai luat-o de la Roscatu?

 

ce produse ai folosit la schimb? adica ce marci? ca facand o socoteala mica le puteai face in fata blocului la o bere cu baietii la mult mai putini bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce produse ai folosit la schimb? adica ce marci? ca facand o socoteala mica le puteai face in fata blocului la o bere cu baietii la mult mai putini bani.

Piese aftermarket in principiu. Nu mi-am facut revizia inca, doar am dat comanda de piese. Din toata afacerea cica doar 30 de lei e manopera. Nu ma pricep f bine si nici n-am timpul necesar sa ma apuc sa invat sa pot schimba piesele astea...cu toate ca sunt sigur ca mi-ar placea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi stiind ce ai comandat, cauti pe la diversi distribuitori acele piese sa vezi cam la ce preturi sunt, faci suma si ce ramane pana la 510 este manopera. tu stii cel mia bine ce ai comandat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese aftermarket in principiu. Nu mi-am facut revizia inca, doar am dat comanda de piese. Din toata afacerea cica doar 30 de lei e manopera. Nu ma pricep f bine si nici n-am timpul necesar sa ma apuc sa invat sa pot schimba piesele astea...cu toate ca sunt sigur ca mi-ar placea ;)

 

pai eu am facut o socoteala rapida intrand doar pe un site si mi-a dat 340 ron (ulei+filtru ulei+filtru aer+placute de frana) si nu le-am luat pe cele mai proaste sau ieftine. dar daca stateam sa caut gaseam aceleasi produse la preturi mult mai bune. Deci....cel putin 150 ron este manopera. Credema ca pentru 30 lei, un mecanic, nu iti curata nici macar lantul. inteleg ca nu ai timp ..dar toate astea dureaza probabil 2 ore sa le faci in fata blocului. :laugh:

 

in ce zona stai?

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu am facut o socoteala rapida intrand doar pe un site si mi-a dat 340 ron (ulei+filtru ulei+filtru aer+placute de frana) si nu le-am luat pe cele mai proaste sau ieftine. dar daca stateam sa caut gaseam aceleasi produse la preturi mult mai bune. Deci....cel putin 150 ron este manopera. Credema ca pentru 30 lei, un mecanic, nu iti curata nici macar lantul. inteleg ca nu ai timp ..dar toate astea dureaza probabil 2 ore sa le faci in fata blocului. :laugh:

 

in ce zona stai?

prin centru, Batistei cumva...exclus la bloc ca ma linseaza vecinii ;))...abia ma halesc ca parchez la scara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .astazi am curatat bine motorul .

Cand am ajuns la lant am dat ca de obicei cu spray`ul castrol pana observ ca se goleste tubul complet , insa lantul era inca murdar.

Mi am adus aminte ca zisese cineva de motorina si am curatat cu motorina.

S a curatat excelent am curatat si geanta .

Acum urmeaza problema la ora 6 dupamasa am terminat de curatat am lasat sa se usuce dupa ce am sters cu o carpa curata

si cand sa ung lantu vad ca si spray`ul motul cu teflon e gata .

Am fugit repede acasa sa mi fac comanda de spary nou si am uitat sa mai spal lantu si cu apa (defapt nu am stiut/gandit pe moment )

Acum a ramas peste noapte cu motorina ultimu strat spalat .

O sa afecteze lantul ? Este o problema ?

Nu este scufundat in motorina ci ultima oara am dat cu peria de dinti cu motorina pe el si apoi sters cu o carpa , in viteza 1 pe stand .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...