dihania Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Pocaiti-va, sfarsitul e aproape! te-ai apucat de fumat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Bre Diana...tu ai toba de la Visc sau Vick? Cat te-a costat? cine naiba este visc? de la vick am si m-a costat vreo 80 euro toba + vreo 15 lei transportul. vezi ca omu are si site. da tie ce iti veni? vinzi un leo vince si iti cumperi vick? wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Stie cineva care e treaba cu socul automat la injectie? Se poate regla manual sau numai din ECU? Am inteles ca atunci cand motorul e rece ar trebui sa urce turatia pe la 1700 si cand se incalzeste sa revina la normal. La cald sta undeva pe la 1400-1500 dar cand il pornesc RECE scade pana la 1000 si moare daca nu il ajut un pic din acceleratie. E ceva care imi scapa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Stie cineva care e treaba cu socul automat la injectie? Se poate regla manual sau numai din ECU? Am inteles ca atunci cand motorul e rece ar trebui sa urce turatia pe la 1700 si cand se incalzeste sa revina la normal. La cald sta undeva pe la 1400-1500 dar cand il pornesc RECE scade pana la 1000 si moare daca nu il ajut un pic din acceleratie. E ceva care imi scapa? Incerca sa iti reglezi turatia cu motorul cald . Trebuie sa fie 1300+- 100 rpm . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Incerca sa iti reglezi turatia cu motorul cald . Trebuie sa fie 1300+- 100 rpm . Bafta! Stiu de "surubul magic", mersi oricum pentru explicatie La cald e totul ok. Problema e cand o pornesc rece (de ex. prima cheie dimineata), cand nu apare nicio temperatura in coltul afisajului, daca nu o ajut din acceleratie nu isi tine relantiul, scade in ture si moare O fi normal la temperaturi d'astea mai "extreme" sa se comporte asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Banuiesc ca e din surubul de relanti reglajul, probabil ca socul are o legatura ceva. Dar, in alta ordine de idei, semnalele tale fata acopera complet gaurile vechilor semnale? Ce dimensiuni au actualele semnale? Ca marime nu stiu exact dar ca sa-ti faci o idee acopera total gaurile, cumva chiar la limita... Stiu ca sunt lipite iar ca sa schimbi becul scoti direct partea transparenta "capacul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Stiu de "surubul magic", mersi oricum pentru explicatie La cald e totul ok. Problema e cand o pornesc rece (de ex. prima cheie dimineata), cand nu apare nicio temperatura in coltul afisajului, daca nu o ajut din acceleratie nu isi tine relantiul, scade in ture si moare O fi normal la temperaturi d'astea mai "extreme" sa se comporte asa? si a mea face la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Mersi de info. Concluzia - if it ain't broke don't fix it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Doamnelor,domnilor,domnisoarelor,indecisilor Un an nou ferict, La multi Ani!! Editat Ianuarie 6, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Desi am sa intreb si pe svrider sa vad ce zic oamenii de acolo. Am vazut prima pornire dupa iarna pe youtube la un sv650. Era destul de rece afara si a pornit la primul buton. De pornit porneste la primul buton (daca are bateria ok), nasol e ca nu isi tine relantiul fara ajutor pana se incalzeste un pic motorul. Dar dupa cum spune lumea e o problema destul de comuna deci e posibil ca asa sa fie de la mama ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 incearca cu un aditiv de curatare al injectoarelor. poate merge. o sa ii bag si eu in primavara...asa preventiv. am si eu o rugaminte: cine are pe motocicleta tevi pt bagaje (atat topcase cat si side case) daca ar putea face 2-3 poze mai detaliate sa imi fac o idee... si a2a chestie: a schimbat cineva cuzinetii din furca? ce sunt aia? cat costa? de unde? la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 incearca cu un aditiv de curatare al injectoarelor. poate merge. o sa ii bag si eu in primavara...asa preventiv. am si eu o rugaminte: cine are pe motocicleta tevi pt bagaje (atat topcase cat si side case) daca ar putea face 2-3 poze mai detaliate sa imi fac o idee... si a2a chestie: a schimbat cineva cuzinetii din furca? ce sunt aia? cat costa? de unde? la multi ani eu am schimbat cuzinetii din furca....sunt doua inele metalice care se pun pe jamba la imbinarea cu partea de furca ce tine roata..sau ceva de genul. m-a costat 50 lei o bucata si iti trebuiesc 2 bucati. de luat i-am luat de la userul moto.consumabile... asta se intampla prin 2010... pune-i omului o intrebare poate te poate ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 A venit posta!!! parbriz sport, culoare neagra comandat de pe ebay. Super calitate. Revin cu poze Nu m-ai inteles, apasa pe buton, pornea si ramanea turata un timp singura, fara sa fie ajutata. Felicitari pentru noua achizitie! Si eu mi-am luat niste piese de pe ebay si vreau sa spun ca am facut super afacere. Cu tot cu transport iesi mai ieftin decat pretul de pe raft de la noi. Cat despre problema cu socul automat, chiar nu stiu ce sa zic... ori era ala mincinos si avea mobra gata incalzita ori chiar trebuie reglat ceva pe undeva dar nu prea stie nimeni ce si unde @MVA am uitat sa precizez, sunt deja la al doilea plin de rezervor + aditiv de curatat injectoare si nu a ajutat deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 De aia e sfant socul manual =)). Una peste alta, cat tre sa stai cu acceleratia trasa? E chiar asa mare deranjul sau esti mai mult curios cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 De aia e sfant socul manual =)). Una peste alta, cat tre sa stai cu acceleratia trasa? E chiar asa mare deranjul sau esti mai mult curios cum se face? Vara am automat, iarna e mai semi asa In principiu dupa cateva "zvacniri" din acceleratie isi gaseste un punct unde sta dar nu intotdeauna. Cand e mai incapatanata trebuie sa o tin din acceleratie pana apar macar 20 grade pe bord altfel scade si moare. Nu se pune problema de deranj dar vroiam sa stiu daca e ceva ce trebuie reglat/vazut la un service, sau ceva normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Are cineva turometru de sv650 naked 2001? As mai avea nevoie de melcul de la roata(senzor km)! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Melc de roata ar trebui sagasesti la cineva care il face metalic (am in semnatura linkul). Trebuie sa il intrebi ca eu nu stiu daca se mai ocupa de asa ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Hai ca am postat eu pe svrider.com si vedem daca exista vro alta solutie. Intr-adevar, sunt anumite chestii pe ebay la un pret foarte bun, in schimb cateodata costul tranposrtului te face sa te razgandesti...am dat pe parbriz undeva la 30 de lei si tranposrtul 40...ca idee. In fine...nu gaseam parbrizul ala nicaieri in Romania la un pret sub 150 ron cel putin.(Sa nu mai zic ca e nou nout. L.E...cred ca o sa ma injure aia ca am postat dar am gasit treaba asta la un alt user: arunca un ochi aici: http://www.svrider.c...ead.php?t=75372 L.L.E - Uite si rezolvarea: There is a fast idle adjustment on the left side of the bike but you have to remove the air box to adjust it. It is located on the front throttle body. If you are looking at it through the frame from the left side of the bike the screw is the one that faces forward and up. When you turn on the ignition key the secondary throttle valves open and close and this arm on the front throttle body will move that is the fast idle cam and lever you should be able to figure it out. sorry I don't have any pictures. For the most part when the bike is fully hot just adjust the arm so there is just a hairs space between it and the fast idle cam. That should give you a good idle speed when the bike is cold. Habar nu aveam ca mai exista inca un surub de adjustare. Am citit si eu niste posturi pe svrider dar oamenii vorbeau de un servo controlat de ECU - e posibil asta sa fie numai la ultimele modele. Cu prima ocazie am sa cercetez ! Mersi pentru interventie! Editat Ianuarie 6, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 La multi ani sarbatori fericite si sa ne vedem in vara, ca pana atunci eu unu nu cred ca apuc sa ma intalnesc cu voi! Si ca sa va antrenati mintea dupa pauza de craciun, am gasit o problema dragura: Intr-un bazin cu apa sta o barca care are o ancora cu lant in ea. daca ancora e aruncata in apa, iar lantul e destul de lung incat ancora sa ajunga pe fundul bazinului, ce se va intampla cu nivelul apei din bazin? Va fi mai mare sau mai mic? Nu stiu exact termenii de specialitate asa ca ma voi exprima la nivelul la care inteleg eu problema Ancora are o greutate X care apasa nava in apa iar astfel nivelul apei este mai ridicat. Daca ancora este aruncata sunt 2 situatii: 1. Ancora nu ajunge la fundul marii, si astfel ea apasa/trage nava in apa, deci nivelul ramane acelasi. (posibil totusi ca si in cazul acesta, cat timp ancora e scufundata in apa, ea sa traga vasul mai putin in jos decat atunci cand e ridicata) 2. Ancora ajunge la fundul marii si lantul nu mai trage nava in jos => nivelul bazinului scade. Am castigat?? Daca da, ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Raspunsul este corect. In ambele variante nivelul apei scade, ce e drept punctul 1 ar fi mai putin evident, de aceea este specificat in text ca ancora ajunge pe fund Intrebarea a fost pusa la un interviu pentru post de inginer mecanic in cadrul Tesla Motors. Probabil ca acolo ai fi obtinut postul. Sa inteleg ca te orientezi spre SV, ca vad la profil ca nu ai inca moto. Daca da, welcome to the club. Inca nu avem patchurile totusi iar graficienii nu stiu ce fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 astia de la tesla luau in calcul de fapt volumul de apa dislocuit de ancora? Lucrurile nu sunt asa de simple pe cum par Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 astia de la tesla luau in calcul de fapt volumul de apa dislocuit de ancora? Lucrurile nu sunt asa de simple pe cum par Probabil se presupune ca ancora e facuta dintr-un material cu o densitate mai mare ca apa. Radu86, in aproximativ o luna ies la "cumparaturi". O sa merg in italia si in functie de ce gasesc am sa ma pricopsesc cu un SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Are cineva arcuri progresive în furcă ? (wirth se găsesc pe louis,80 de euro parcă) . Ceva feedback uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 ÂŞi de unde le luăm? Să nu ne coste transportul încă 90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Atunci rămîne să ne luăm GSX R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.