Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bre Diana...tu ai toba de la Visc sau Vick? Cat te-a costat?

cine naiba este visc? de la vick am si m-a costat vreo 80 euro toba + vreo 15 lei transportul. vezi ca omu are si site. da tie ce iti veni? vinzi un leo vince si iti cumperi vick? :blink: wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care e treaba cu socul automat la injectie? Se poate regla manual sau numai din ECU? Am inteles ca atunci cand motorul e rece ar trebui sa urce turatia pe la 1700 si cand se incalzeste sa revina la normal. La cald sta undeva pe la 1400-1500 dar cand il pornesc RECE scade pana la 1000 si moare daca nu il ajut un pic din acceleratie. E ceva care imi scapa? headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care e treaba cu socul automat la injectie? Se poate regla manual sau numai din ECU? Am inteles ca atunci cand motorul e rece ar trebui sa urce turatia pe la 1700 si cand se incalzeste sa revina la normal. La cald sta undeva pe la 1400-1500 dar cand il pornesc RECE scade pana la 1000 si moare daca nu il ajut un pic din acceleratie. E ceva care imi scapa? headscratch.gif

 

 

Incerca sa iti reglezi turatia cu motorul cald . Trebuie sa fie 1300+- 100 rpm .

Bafta!

post-42934-0-87566200-1325795807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerca sa iti reglezi turatia cu motorul cald . Trebuie sa fie 1300+- 100 rpm .

Bafta!

 

Stiu de "surubul magic", mersi oricum pentru explicatie smile.gif

La cald e totul ok. Problema e cand o pornesc rece (de ex. prima cheie dimineata), cand nu apare nicio temperatura in coltul afisajului, daca nu o ajut din acceleratie nu isi tine relantiul, scade in ture si moarene_nau.gif

O fi normal la temperaturi d'astea mai "extreme" sa se comporte asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca e din surubul de relanti reglajul, probabil ca socul are o legatura ceva. Dar, in alta ordine de idei, semnalele tale fata acopera complet gaurile vechilor semnale? Ce dimensiuni au actualele semnale?:D

 

Ca marime nu stiu exact dar ca sa-ti faci o idee acopera total gaurile, cumva chiar la limita... Stiu ca sunt lipite iar ca sa schimbi becul scoti direct partea transparenta "capacul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de "surubul magic", mersi oricum pentru explicatie smile.gif

La cald e totul ok. Problema e cand o pornesc rece (de ex. prima cheie dimineata), cand nu apare nicio temperatura in coltul afisajului, daca nu o ajut din acceleratie nu isi tine relantiul, scade in ture si moarene_nau.gif

O fi normal la temperaturi d'astea mai "extreme" sa se comporte asa?

 

si a mea face la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am sa intreb si pe svrider sa vad ce zic oamenii de acolo. Am vazut prima pornire dupa iarna pe youtube la un sv650. Era destul de rece afara si a pornit la primul buton.

 

De pornit porneste la primul buton (daca are bateria ok), nasol e ca nu isi tine relantiul fara ajutor pana se incalzeste un pic motorul. Dar dupa cum spune lumea e o problema destul de comuna deci e posibil ca asa sa fie de la mama ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca cu un aditiv de curatare al injectoarelor. poate merge. o sa ii bag si eu in primavara...asa preventiv.

am si eu o rugaminte: cine are pe motocicleta tevi pt bagaje (atat topcase cat si side case) daca ar putea face 2-3 poze mai detaliate sa imi fac o idee...

si a2a chestie: a schimbat cineva cuzinetii din furca? ce sunt aia? cat costa? de unde?

 

la multi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca cu un aditiv de curatare al injectoarelor. poate merge. o sa ii bag si eu in primavara...asa preventiv.

am si eu o rugaminte: cine are pe motocicleta tevi pt bagaje (atat topcase cat si side case) daca ar putea face 2-3 poze mai detaliate sa imi fac o idee...

si a2a chestie: a schimbat cineva cuzinetii din furca? ce sunt aia? cat costa? de unde?

 

la multi ani

 

eu am schimbat cuzinetii din furca....sunt doua inele metalice care se pun pe jamba la imbinarea cu partea de furca ce tine roata..sau ceva de genul. m-a costat 50 lei o bucata si iti trebuiesc 2 bucati. de luat i-am luat de la userul moto.consumabile... asta se intampla prin 2010... pune-i omului o intrebare poate te poate ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit posta!!! :D parbriz sport, culoare neagra comandat de pe ebay. Super calitate. Revin cu poze

 

 

Nu m-ai inteles, apasa pe buton, pornea si ramanea turata un timp singura, fara sa fie ajutata.

 

Felicitari pentru noua achizitie! Si eu mi-am luat niste piese de pe ebay si vreau sa spun ca am facut super afacere. Cu tot cu transport iesi mai ieftin decat pretul de pe raft de la noi.

Cat despre problema cu socul automat, chiar nu stiu ce sa zic... ori era ala mincinos si avea mobra gata incalzita ori chiar trebuie reglat ceva pe undeva dar nu prea stie nimeni ce si undene_nau.gif

@MVA am uitat sa precizez, sunt deja la al doilea plin de rezervor + aditiv de curatat injectoare si nu a ajutat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia e sfant socul manual =)).

 

Una peste alta, cat tre sa stai cu acceleratia trasa? E chiar asa mare deranjul sau esti mai mult curios cum se face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia e sfant socul manual =)).

 

Una peste alta, cat tre sa stai cu acceleratia trasa? E chiar asa mare deranjul sau esti mai mult curios cum se face?

 

Vara am automat, iarna e mai semi asa laugh.gif

In principiu dupa cateva "zvacniri" din acceleratie isi gaseste un punct unde sta dar nu intotdeauna. Cand e mai incapatanata trebuie sa o tin din acceleratie pana apar macar 20 grade pe bord altfel scade si moare.

Nu se pune problema de deranj dar vroiam sa stiu daca e ceva ce trebuie reglat/vazut la un service, sau ceva normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Melc de roata ar trebui sagasesti la cineva care il face metalic (am in semnatura linkul). Trebuie sa il intrebi ca eu nu stiu daca se mai ocupa de asa ceva.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am postat eu pe svrider.com si vedem daca exista vro alta solutie. Intr-adevar, sunt anumite chestii pe ebay la un pret foarte bun, in schimb cateodata costul tranposrtului te face sa te razgandesti...am dat pe parbriz undeva la 30 de lei si tranposrtul 40...ca idee. In fine...nu gaseam parbrizul ala nicaieri in Romania la un pret sub 150 ron cel putin.(Sa nu mai zic ca e nou nout.

 

L.E...cred ca o sa ma injure aia ca am postat dar am gasit treaba asta la un alt user: arunca un ochi aici: http://www.svrider.c...ead.php?t=75372

 

L.L.E - Uite si rezolvarea: There is a fast idle adjustment on the left side of the bike but you have to remove the air box to adjust it. It is located on the front throttle body. If you are looking at it through the frame from the left side of the bike the screw is the one that faces forward and up. When you turn on the ignition key the secondary throttle valves open and close and this arm on the front throttle body will move that is the fast idle cam and lever you should be able to figure it out. sorry I don't have any pictures. For the most part when the bike is fully hot just adjust the arm so there is just a hairs space between it and the fast idle cam. That should give you a good idle speed when the bike is cold.

 

Habar nu aveam ca mai exista inca un surub de adjustare. Am citit si eu niste posturi pe svrider dar oamenii vorbeau de un servo controlat de ECU - e posibil asta sa fie numai la ultimele modele. Cu prima ocazie am sa cercetez !

Mersi pentru interventie!beer.gif

Editat de Pride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani sarbatori fericite si sa ne vedem in vara, ca pana atunci eu unu nu cred ca apuc sa ma intalnesc cu voi!

 

 

Si ca sa va antrenati mintea dupa pauza de craciun, am gasit o problema dragura:

 

Intr-un bazin cu apa sta o barca care are o ancora cu lant in ea. daca ancora e aruncata in apa, iar lantul e destul de lung incat ancora sa ajunga pe fundul bazinului, ce se va intampla cu nivelul apei din bazin? Va fi mai mare sau mai mic?

 

Nu stiu exact termenii de specialitate asa ca ma voi exprima la nivelul la care inteleg eu problema :)

 

Ancora are o greutate X care apasa nava in apa iar astfel nivelul apei este mai ridicat. Daca ancora este aruncata sunt 2 situatii:

1. Ancora nu ajunge la fundul marii, si astfel ea apasa/trage nava in apa, deci nivelul ramane acelasi. (posibil totusi ca si in cazul acesta, cat timp ancora e scufundata in apa, ea sa traga vasul mai putin in jos decat atunci cand e ridicata)

2. Ancora ajunge la fundul marii si lantul nu mai trage nava in jos => nivelul bazinului scade.

 

 

Am castigat?? Daca da, ce?rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul este corect. In ambele variante nivelul apei scade, ce e drept punctul 1 ar fi mai putin evident, de aceea este specificat in text ca ancora ajunge pe fund :D

 

Intrebarea a fost pusa la un interviu pentru post de inginer mecanic in cadrul Tesla Motors. Probabil ca acolo ai fi obtinut postul.

 

Sa inteleg ca te orientezi spre SV, ca vad la profil ca nu ai inca moto. Daca da, welcome to the club. Inca nu avem patchurile totusi iar graficienii nu stiu ce fac :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia de la tesla luau in calcul de fapt volumul de apa dislocuit de ancora? Lucrurile nu sunt asa de simple pe cum par

 

Probabil se presupune ca ancora e facuta dintr-un material cu o densitate mai mare ca apa.

 

 

Radu86, in aproximativ o luna ies la "cumparaturi". O sa merg in italia si in functie de ce gasesc am sa ma pricopsesc cu un SV biggrinbounce2.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...