Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor .Sunt nou pe forum si de cateva zile posesor de sv650 din 2002 cu cateva mici defecte optice. Stiti unde gasesc si eu o sticla de stop noua sau sh ?

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-vand+piese+suzuki+sv+650s%2can+fab%3b2000%2ctoba%2cstop+spate%2camortizor+spate%2csaua%2cvas+a+-190235.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor .Sunt nou pe forum si de cateva zile posesor de sv650 din 2002 cu cateva mici defecte optice. Stiti unde gasesc si eu o sticla de stop noua sau sh ?

incearca aici :

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-+vand+piese+suzuki+sv+650s%2can+fab%3b2000%2ctoba%2cstop+spate%2camortizor+spate%2csaua%2cvas+-190297.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Va multumesc de link-uri, dar am uitat sa salvez numarul si acum nu mai e bun anuntul . In principiu am nevoie de aripa fata, sticla stop si maneta ambreaj.

 

Si ca o intrebare ,vreau sa ii fac schimbul de ulei ,cam cat intra si ce ulei mi-ati recomanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,8L daca schimbi cu tot cu filtru, 2,3L fara - daca nu ma inseala memoria...

oricum aici ai linku cu manualele de service. welcome 2 the real bikes (V-Twin) side :bandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am facut si eu modificarea cu ignition retard eliminator.

O singura diferenta am observat, intre 2000-3500rpm cand accelerez tare nu mai trepideaza ca toti dracii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc de link-uri, dar am uitat sa salvez numarul si acum nu mai e bun anuntul . In principiu am nevoie de aripa fata, sticla stop si maneta ambreaj.

 

Si ca o intrebare ,vreau sa ii fac schimbul de ulei ,cam cat intra si ce ulei mi-ati recomanda.

ionel_3popa@nospam.yahoo.ro

 

e adresa de email a tipului din aiud care dezmembreaza un sv650. ;)

 

Bun, am facut si eu modificarea cu ignition retard eliminator.

O singura diferenta am observat, intre 2000-3500rpm cand accelerez tare nu mai trepideaza ca toti dracii.

Cum ai scos firele din mufa aia...sau le-ai taiat pur si simplu ? :)

Editat de dyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am facut si eu modificarea cu ignition retard eliminator.

O singura diferenta am observat, intre 2000-3500rpm cand accelerez tare nu mai trepideaza ca toti dracii.

It's something :D

 

 

 

 

Cum ai scos firele din mufa aia...sau le-ai taiat pur si simplu ? :)

Din cate imi aduc eu aminte se pot scoate fara sa le tai, analizeaza mai bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu acceptau powerslide, wheelie. stoppie :D..glumesc...din pacate am aflat de eveniment cu 10 min inainte sa apar acolo, pe langa faptul ca erau multi partincipanti, au facut mai bine de jumatate din curs, plus ca nu puteam participa in fiecare zi, poate la urmatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Care ma ajuta si pe mine cu niste poze cu schimbatorul de viteze.

Se intampla ca se blocheaza in viteza 1, apoi la un moment dat isi revine.

Dupa ce s-a blocat am stationat si am mai incercat pedala si si-a dat drumu.

Apoi nu am mai avut probleme cat am mai mers (vre-o 20min - prin oras, semafoare etc.)

Ulei schimbat 10w40, Motul 7100.

Problema apare numai intre vit. 1-2 sau 1-N. si cam pe la inceputul turei...dupa ceva zeci de minute de mers, fuctioneaza ok.

Ma gandesc ca poate sa fie de la pedala, sa fie stramba pe undeva, ceva...ca a fost cazuta pe stanga de fostul proprietar (are un surub la pedala).

 

2013-010.jpg

2013-011.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info GoodKat, poate odata si-odata o sa-mi fac curaj sa vin si prin Buc pe motor :P

Daca nu rezolv pana atunci te caut! Am mai discutat noi pe PM si cu carena fata mai demult....n-am mai desfacut-o...

 

Sa vad cum fac, poate imi comand o pedala de pe undeva... partea cu ambreiajul e prea complicata pt. mine, poate cand mai trec pe la un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau mai exista si posibilitatea ca uleiul sa fie vechi si sa nu mai faca serviul cum trebuie, asa cum patesc eu, uleiul a stat peste iarna, am facut 2500 km cu el si fix acelasi lucru il patesc . ca si ulei am Repson 15w50, dar o sa il schimb saptamana asta cu un motul 5100 15w 50 . Am mai avut motul si cutia a mers "ca unsa" . Aceleasi probleme le-am avut si cu uleiul Silkoline. Cum am pus motul cum s-a rezolvat treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul este schimbat acum 2-3 saptamani (Motul 7100, 10W40). Mai facea si inainte si tot asa am zis ca schimb uleiul si scap de problema, insa vad ca nu am scapat, deci raman la varianta cu schimbat pedala&tija, si facut ce zice GK (@GoodKat -apropo am gasit si eu in manual exact ce ai zis mai sus: Capitolul 2-19 :D )

Editat de DaggT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati strans azi prin fata la Tineretului ? :) Ca am dat o tura cu bicla pt niste poze si cand am intrat in parc am vazut un SV albastru, iar cand am iesit erau vreo 3 parcate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://youtu.be/XBQLFPgjsf8

 

Am pus un filmulet in care se aude motorul cu "semi silencer", adica o tabla de 2mm care reduce diametrul evacuarii de la 53mm la 33mm.

 

Diferenta ar fi ca bass-ul dispare, in consecinta nu mai pornesc alarmele dupa mine, nu se mai simt vibratiile prin apartamente, etc...

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine poate fi interesat: dezmenbrez un dl1000 dar are multe piese comune cu sv1000. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai trecut pe langa mine bre, au fost 4 sv.uri stranse pe nevorbite. Ai trecut pe langa mine si Dragos si ii zic 'ala nu era Capone?' barba te da de gol.

Hm, posibil, sorry :D Eram cu castile in urechi pierdut in gandurile mele. Doar SV-ul albastru mi-a sarit in ochi, ca ma gandeam la al dihaniei :)

 

pentru cine poate fi interesat: dezmenbrez un dl1000 dar are multe piese comune cu sv1000. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

Amortizor de ghidon are vstromul ? Daca da, oare se potriveste ? :D Al meu am impresia (trebuie sa verific pt ca s-ar putea sa fie doar palalila) ca nu mai este la fel de "dur"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...