Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Esti sigur ca este spuma? Eu l-as schimba macar ca sa dorm linistit. Normal nu cred ca e. Eu in SV nu am vazut niciodata altceva in afara de ulei prin gemuletul ala. Cand merge motorul, daca tin motocicleta dreapta tot ulei vad ca se plimba pe acolo. Niciodata bule sau spuma. Dupa ce il opresc pot sa treaca ceva secunde si sa se umple gemuletul, dar din nou, spuma nu am vazut niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu unul aud ceva ca o bataie sau tacanit pe langa sunteul tobei. La asta te referi? Nu imi dau seama daca aud bine sau nu. Daca tragi ambreiajul nu dispare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este zgomotul normal al motorului + ambreiaj + distributia, nu cred ca e vreo problema; uleiul nu ar trebui sa faca spuma, dar acum daca apar 2-3 bule in fereastra aia nu-i ceva de speriat. cand ai schimbat uleiul s-a schimbat si filtrul? uneori spuma apare daca se amesteca uleiuri necompatibile, sau cand se baga ceva aditivi (nu as recomanda asa ceva, dar am vazut ca unii mai baga).

 

este un motor nou (in comparatie cu al meu) si n-ar trebuii sa aiba probleme si nici nu prea cred ca cineva ar fugari un Vstrom incat sa aiba asa de curand probleme. in plus sunt motare care tin destul de bine la tavaleala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat filtrul binenteles, plec acum la Louis sa cumpar alt ulei sa vad Castrol sau Motul ca Bel-Ray e cam greu de gasit .... acum am vazut esti Brasovean de unde ? eu stau in centru pe Postavarului paralela cu republicii poate bem o bere ca vin in august cu masina :)

 

Editat de Dogaru Cristian Doru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce casca e? vezi ca unii producatori vand si interioare, vezi daca gasesti pt a ta :) pe de alta parte, daca e prea veche, ia-ti alta si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nolan n62. Destul de vechiuta. Pe de alta parte e vorba de ceva minor. O bucata de material s.a dezlipit si folia de burete de sub ea se macina. O sa incerc sa lipesc eu p.acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand incepe sa se duca interiorul, e cel mai bun semn ca trebuie sa schimbi casca. My 2c.

 

Chiar citisem undeva un studiu facut despre cat de des trebuie schimbata casca si ce recomanda producatorii si parca media era undeva la 3 ani daca nu ma insel.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci spuneti ce.ati alege intre nishua ntx2, mt revenge si mt blade. Strict astea 3. Alti bani n.am. si la mana a doua nu iau.

 

P.s azi in timp ce stateam la semafor, pe neutru, s.a oprit motorul. Brusc. Inainte de asta am auzit ceva ca un carait/bazait, dar nu bag mana in foc ca era de la mine sau din alta parte. Ca era si.un autobuz langa. Si.un camion. Am dat buton, a invartit oleaca si atat. Apoi la al doilea buton a luat.o fara probleme. Si.a mers impecabil restul zilei. De la ce sa se fi oprit asa din senin. Precizez ca motorul nu era rece cand s.a oprit. Mersesem vreo 8 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AndyASE - s-a dus termocupla, fie a murit ea fizic, fie s-a intrerupt undeva firul. Ridica rezervorul si in dreapta, fix in spatele dopului recipientului de supraplin ai o protectie de cauciuc care acopera mai multi conectori - unul din ei este cel al termocuplei (urmareste firele); deconecteaza-l si ventilatorul se va opri. Verifica si vezi unde e problema.

 

NU RECOMAND ASTA, dar avand in vedere ca de curand am patit aproximativ acelasi lucru (pur si simplu dupa o tura un pic mai offroad si avand in vedere varsta si kilometrajul motocicletei, termocupla mea pur si simplu s-a rupt, a crapat filetul, 1/3 din radiator s-a scurs si cam asa am mers vreo 120KM pana acasa; nu intelegeam de ce imi merge ventilatorul continu si de ce furtunele sunt flasce in acelasi timp) pot spune ca se poate merge si fara ea, dar cum spuneam nu recomand asta; am facut un dop pentru locul in care se insurubeaza termocupla si pana mi-a venit cea noua comandata, asa am mers, avand grija bineinteles sa nu las motorul, mai ales in zilele astea foarte calduroase sa o arda aiurea stand pe loc. Termocupla noua este destul de scumpa - yo unu am gasit si cumparat un radiator complet (radiator, ventilator si termocupla) SH la juma din pretul unei termocuple noi :D

 

nRock. J0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum setez ceasul? :))

 

buna,

 

tii apasta pe ambele butoane pana incepe sa iti clipoceasca cifrele, dupa care te muti pe fiecare in parte apasand doar unu din ele , cred ca cu SET si cu ADJ modifici ce ai de modificat. sper sa nu le fi incurcat denumirile, dar te descurci tu. :)

» Post actualizat in 25 Jul 2016 06:06

 

Aveti idee daca pedala de frana se poate indrepta? E un pic adusa spre motor , insa e inca functionala. Eu as schimba-o sa nu pocneasca.. Deși cred ca nu s-ar întâmpla asta prea ușor.

 

se poate indrepta dar la cald, trebuie incalzita bine de tot si tine fara probleme mult si bine . daca tragi de ea asa neincalzita o sa se rupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,

 

tii apasta pe ambele butoane pana incepe sa iti clipoceasca cifrele, dupa care te muti pe fiecare in parte apasand doar unu din ele , cred ca cu SET si cu ADJ modifici ce ai de modificat. sper sa nu le fi incurcat denumirile, dar te descurci tu. :)

Rezolvat!Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Am o mica dilema in urma schimbului de ulei la motor. La prima pornire dupa schimb, martorul presiune ulei s'a stins dupa 2-3 secunde, este ceva normal? A fost timpul pana a ajuns uleiul in rampa?

Motorul este un SV650 naked din 2002 cu 29000 km la bord. Ca si ulei am folosit Eneos 10W40 City Max cu JASO MA. Filtru de ulei cel de la HifloFiltro, HF138. Am completat cu aproximativ 2500ml.

Vreau sa precizez ca dupa schimbul de ulei chiar se observa o diferenta majora in vederea functionarii motorului. Este mult mai silentios si treptele de viteza se schimb mult mai lin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Am o mica dilema in urma schimbului de ulei la motor. La prima pornire dupa schimb, martorul presiune ulei s'a stins dupa 2-3 secunde, este ceva normal?

Da, dar ca sa eviti figurile de genul: umpli filtrul de ulei (cu ulei) si il lasi putin sa isi traga cartonul ala ulei in el si la pornire invarti putin motorul apasand scurt butonul de 2-3 ori dar fara a porni. Eventual, cu socul lasat, sa nu porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, obisnuiam sa umplu filtru cand aveam dacia batrana, data viitoare asa voi proceda. In filtru ce l-am demontat am gasit cateva obiecte straine, 4 la numar. Mi se pare a fi bucati de la ambreiaj. Cand am cumparat motorul, relantiul statea la 2000rpm, acum pe la 1200rpm. Banuiesc ca de la asta era, in prima dreapta se auzea un carait urat.

post-93858-0-28571800-1469515966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.


Cumpar ansamblu scarita pilot stanga pentruun Suzuki SV650S 2003 ( mai exact, suportul pentru prinderea pe cadru, schimbatorul de viteze si scarita propriu-zisa. )


Pentru oferte, as prefera sa fiu contactat prin mesaj privat.



Multumesc.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De azi timp de 2 saptamani is fara motor. Se pare ca s.a dus celebrul releu de incarcare. Azi a pornit binemerci, am mers pe unde.am avut treaba si am oprit apoi la rompetrolul de visavis de motodiscount sa alimentez. Cand sa pornesc... pwla. Se auzea doar un bazait usor si acele in bord sareau ca nebunele. Am traversat la motodiscount si am cerut ajutor la mecanic (in spate au si service). Mi.a pornit.o omu impinsa. A dus.o in service, a masurat incarcarea si canci. Verdict....releu dus. Lasat mobra la ei. Comandat releu tot la ei. Vine in 6-8 zile.

Acu ma gandesc ca mi.a mai facut o figura duminica, cand s.a oprit pur si simplu in timp ce asteptam la semafor. Asta dupa ce parca am auzit niste bazaituri tot prin zona releului. Dar atunci a pornit imediat la buton. Azi n.a mai vrut si pace.

 

Alte idei? Sau astept cuminte releul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...