calin_cz Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) [quote name=hardKnot' date='Feb 19 2010, 03:32 PM' post='2305414]si? scoate cineva mobra la dezghetat? eu cred ca maine o sa caut niste strazi uscate prin Valcea(pe motor) EU !......doar ce am facut asigurarea....... ...peste iarna si-a imbunatatit "zestrea" cu un xenon si jante lustruite Editat Februarie 19, 2010 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 e de bine cu Xenonul ala inca putin si incepe "joaca".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alimiez Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 vand sv650 2004 - 2999e discutabil orice alte intrebari sau poze va rog sa ma contactati pe mail alex@bicicletepublicitare.ro 0722.589.338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Salutare Sveistilor Astept sa se termine odata cu flescaiala si cu frigul asta . Pregatirile sunt pe terminate ,carenele inferioare au fost vopsite ,filtrul de ulei si uleiul schimbate.Astept zile frumoase si calduroase pentru scosul din garaj si montarea carenelor.Stie vreunul dintre voi cum pot verifica daca trebuie schimbat lantul si pinioanele ? Am atasat si poze Ma bate gandul sa imi imbrac cadrul in folie 3m di-noc carbon dar mai astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Stie vreunul dintre voi cum pot verifica daca trebuie schimbat lantul si pinioanele ? Direct din manualul de SV (copy/paste :-)): CHECKING •Remove the axle cotter pin. •Loosen the axle nut. •Tense the drive chain fully by turning both chain adjuster nuts. • Count out 21 pins (20 pitches) on the chain and measure the distance between the two points . If the distance exceeds the service limit, the chain must be replaced. [Drive chain 20-pitch length Service limit : 319.4 mm (12.6 in) PERIODIC MAINTENANCE 2-23 DRIVE CHAIN Inspect initially at 1 000 km (600 miles, 1 month) and every 6 000 km (4 000 miles, 6 months) thereafter . Clean and lubricate every 1 000 km (600 miles). Visually check the drive chain for the possible defects listed below. (Support the motorcycle by a jack and a wooden block, turn the rear wheel slowly by hand with the transmission shifted to Neutral .) •Loose pins * Excessive wear •Damaged rollers * Improper chain adjustment •Dry or rusted links * Missing 0-ring seals •Kinked or binding links •If any defect is found, the drive chain must be replaced . NOTE: When replacing the drive chain, replace the drive chain and sprockets as a set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Salutare, De cateva luni tot am adunat una si alta pentru moto si sambata trecuta nu am mai avut rabdare si m-am dus sa le montez: 1. bricheta de pe Louis pentru incarcat telefoane/gps-uri etc la drum lung (n-am inca nici telefoane/hand free-uri, gps-uri dar am priza ) 2. Crash-bar-uri de la H&B pentru SV. Am stat ceva sa le montez, ba chiar unele suruburi nu se potriveau deloc ( a trebuit sa le refac pasul filetului) dar in cele din urma am reusit sa le montez si a iesit asta: Par solide si bine prinse... insa sper sa nu apuc sa le folosesc pentru ce au fost concepute niciodata. 3. Sei refacute de Darian. Sper sa nu mai am nevoie de opriri atat de dese din motive de dureri in partea dorsala. 4. tot in poza anterioara se pot observa si 2 side-case-uri facute din valize SBK. Ar trebui sa fie dintr-un plastic super tare/durabil si impermeabile. Ramane de vazut... Si cum vremea era bunicica nu m-am putut abtine sa nu dau si o tura mica. Ce sa zic...dupa o hibernare de aproape 2 luni a fost tare tare bine. Mai ca nu imi venea sa ma mai dau jos de pe ea. Pe de alta parte am observat ca pur si simplu scartie ceva la ea. La propriu. Cand o impingeam se auzea un chitait foarte suparator. De la ce ar putea sa fie? ce ar trebui oare uns? Eu ma gandesc fie ca am ceva praf pe placutele de frana si se ating discurile ... fie ... nu stiu pe la lant poate ? Alte surse? Oricum e foarte enervant. Editat Februarie 22, 2010 de Anjin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 sal, cat te-a costat crashbar-ul?intr-o vreme cautam si eu asa ceva da nu am gasit mare lucru pt modelul 03+,pt modelul vechi erau mai peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Ce face baietii ??? si fetele ? Ati scos suzetele la aer ? Cand facem prima intalnire in Bucuresti prima oara ? Ma bate gandul sa o scot si eu din grajd si poate sa mai mesteresc putin la ea. Nu prea mult. Problema e ca dimineata e inca frig si tare mi-e frica ca o sa faca figuri la pornire Editat Februarie 22, 2010 de Paul_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 sal, cat te-a costat crashbar-ul?intr-o vreme cautam si eu asa ceva da nu am gasit mare lucru pt modelul 03+,pt modelul vechi erau mai peste tot Salut, crashbar-ul l-am luat prin ROMI de la H&B. A fost 624 lei... parca asa... Destul de mult stiu dar m-am gandit ca as avea mai multa protectie decat cu niste crash pad-uri si cum iarna tot a fost lunga... am avut timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Ma bag si eu la intalnire in Bucuresti sper ca sambata sa pot sa o scot sa ii montez carenele si sa ii controlez lantul .Anul trecut nu am ajuns la Bikers sa ne cunoastem dar anul asta cu siguranta o sa ajuns. Editat Februarie 22, 2010 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 bine ma ca sunteti voi frumosi cu motoarele voastre cu tot. mie imi trebuie baterie asa ca o sa mai astept putin pana ies cu ea! plus ca luna viitoare imi expira rca-ul si in aprilie itp-ul! in rest..numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 buna, am eu ce it trebuie ..banuiesc ca stii. daca nu vrei sa schimbi jugul, bara ghidon si prinderile pentru jug se potrivesc la modelul tau. daca te intereseaza...sa un semn. p.s. @pepsi...mai traiesti ma? cam scump la vedere. iar ai busit motoreta?? pune o intrebare la userul moto.consumabile despre far. poate te poate ajuta. bafta! Aloha, N-am mai dat de ceva vreme pe aici (incerc sa nu mai "poluez" ultrasublimul forum de Timisoara , si daca intru pe forum nu prea ma pot abtine, lol). Jugul, cum ziceam, nu il schimb ca se poate gauri si e prea multa bataie de cap cu schimbatul, ghidon am deja ca am prins unul la reducere la Louis acum cateva luni, deci ce ma intereseaza sunt doar prinderile (risers). Daca poti sa-mi dai o poza si un pret, poate imbarligam ceva . Off: in curand imi scot tija, urati-mi bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Salut! Mi-am scos si eu motorul astazi la o plimbare(e soare,frumos-23 grade). Mi-am schimbat uleiul cel vechi( motul 300v 10w40) cu motul 7100 10 w 40. Sunt incantat de cum merge,intra si iese din viteze.. Bafta! Mi-am cumpart si bujii iridium si filtru BMC,dar o sa le motez zilele astea pt ca vreau sa vad daca aduc un + .Acum daca mi le puneam nu imi dadeam seama ca nu am mai mers din octombrie cu motorul. BAfta ! Mesaj completat Nu am mai avut rabdare si mi-am pus filtrul BMC azi. Impresii: -acceleratia este mai fina,sensibila,prompta etc -urca in ture mai repede(fluent) -de la 5000 rpm motorul suna altfel( are un ''RRit''- sunet mai puternic) -urca constant pana la 200 fata de 180 cu cel vechi ( care cred ca nu a fost schimbat niciodata-motorul are 28mii km acum) Cam asta au fost impresiile! Intru-un cuvant sunt ''MULTUMIT" de investie si multumesc inca o data lui valbi pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Eu am bagat ulei Repsol 10W40 sunt curios sa vad cum schimba sper ca sambata sa nu fie vreme ploioasa .Filtrul de ulei am cumparat la reducere de la Yamaha Pipera 34 ron bucata Hiflo . Dihania tu aveai Sv full carenat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Eu am bagat ulei Repsol 10W40 sunt curios sa vad cum schimba sper ca sambata sa nu fie vreme ploioasa .Filtrul de ulei am cumparat la reducere de la Yamaha Pipera 34 ron bucata Hiflo .Dihania tu aveai Sv full carenat ? da, eu il am full carenat di ce? tija... parca nu le-as da pe bucati ! sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 O sa o vezi si pe a mea ca mi-am vopsit carenele inferioare in culoarea ei . Hi hi nu mai esti singura cu full carenat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 O sa o vezi si pe a mea ca mi-am vopsit carenele inferioare in culoarea ei .Hi hi nu mai esti singura cu full carenat am vazut ca le-ai vopsit , bravo! dar sa stii ca nu eram singura, mai sunt carenate in bucuresti , eram singura din "gasca" ! oricum ...tot a mea e cea mai frumosasa!! pepsi....am dreptare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Intru-un cuvant sunt ''MULTUMIT" de investie si multumesc inca o data lui valbi pt sfat! Salut Vali Ma bucur ca esti multumit de alegerile facute si sper ca atunci cand o sa ne vedem o sa imi prezinti si noua evacuare fie finala sau cap-coada. Bafta tuturor la mesterit si pregatiri pentru noul sezon, cred ca si eu voi fi gata de drum undeva intr-o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ce parere aveti de esapamentele http://www.vick-exhaust.com/modele.php modelul 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Stie cineva unde pot gasi garniturile pentru etriere? De preferat pe stock, nu cu comanda De martisor vreau sa curat etrierele si sa nu am surprize. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Intreaba-l pe @ROMI3. Eu am luat de la el garnituri pentru pompa. Mesaj completat Ce parere aveti de esapamentele http://www.vick-exhaust.com/modele.php modelul 2 Am eu una Sa zicem ca mi-a depasit asteptarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Legat de finalele de la vik. Stie cineva cat de usoare sunt, fata de greutatea tobei stock? Apropo, oare cate kg are cea stock? Si au si muffler astfel incat sa nu fie zgomotoasa cand nu vreau sa fie ? Am verificat putin cricul lateral ( singurul pe care il am desigur ). Asa cum ati banuit si voi, intr-adevar, pare ca s-a largit/tocit "U"-ul de la cric prin care acesta este prins de cadrul motocicletei. Surubul pare ok. Ideea e ca nu prea stiu cum sa rezolv problema asta. Decat poate prin schimbarea cric-ului cu totul? Oare as putea sa pun un alt cric, eventual mai mare/stabil, in loc? N-as vrea sa ajung sa o sprijin de gard ca pe toacla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Legat de finalele de la vik. Stie cineva cat de usoare sunt, fata de greutatea tobei stock? Apropo, oare cate kg are cea stock? Si au si muffler astfel incat sa nu fie zgomotoasa cand nu vreau sa fie ? Am verificat putin cricul lateral ( singurul pe care il am desigur ). Asa cum ati banuit si voi, intr-adevar, pare ca s-a largit/tocit "U"-ul de la cric prin care acesta este prins de cadrul motocicletei. Surubul pare ok. Ideea e ca nu prea stiu cum sa rezolv problema asta. Decat poate prin schimbarea cric-ului cu totul? Oare as putea sa pun un alt cric, eventual mai mare/stabil, in loc? N-as vrea sa ajung sa o sprijin de gard ca pe toacla Editat Februarie 26, 2010 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Despre tobele lui Vik...a mea nu pot spune ca e foarte zgomotoasa, chiar si fara "dop". Ce-i drept, i-am dat comanda pentru alte dimensiuni decat facea el normal pentru SV. Daca e fara filtru, poti sa vorbesti cu cineva langa el fara sa trebuiasca sa urli, dar bubuie pe o frecventa joasa de simti ca iti misca ceva prin stomac. Simpatic! Cu filtru suna abia putin mai "deschis" fata de toba originala. @ Anjin: tu parca ti-ai luat motorul de nou. Nu ai garantie si la cric? Daca nu, poate cu niste saibe de cupru rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Parca evacuarea stock are 8-10 kg. Nu sunt foarte sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.