Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Ai bagat prea multa benzina cu motorul tinut drept cand ai alimentat - asa am patit yo, ca nu intelegeam cum de mi-au intrat 16litrii in conditiile in care mai aveam ceva in rezervor. Cand s-a inclinat pe o parte, excesul sa scurs pe preaplin. Daca motorul merge normal si in conditiile unei alimentari normale nu cred ca ai avea de ce sa te ingrijorezi. Dar ti-as recomanda sa dezlegi supraplinu, nu cred ca e tocmai indicat sa ai un furtun plin cu benzina care trece pe langa motor. el e facut sa evacueze excesul nu sa-l mentina.

 

Cat despre uzura rotorului melcului, cred ca depinde in ce conditii rulezi cu motorul, daca acolo intra praf/jeg si rotorul ramane blocat, miscarea rotii, care in mod normal ar antrena urechiusele de plastic astfel incat sa contorizeze viteza, polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte :crack:

 

Am gasit in UK, rotor la 20lire, mai caut sa vad daca gasesc pe aici la noi, daca nu o sa imi comand din afara. Partea buna este ca am vazut ca mai multe modele de motoare Suzuki impart acelasi rotor.

Mesaj completat

Eu nu inteleg cum se uzeaza piesa aia. Eu cand am desfacut la mine, nu avea nici cel mai mic semn de uzura.

 

la fel a fost si la mine pana de curand, era perfect intact, dar cum spuneam conteaza pe unde sari cu motoru (la mine a cedat dupa ce am facut cu ea un pic de offroad); asta + vechimea- are totusi 8 ani troscoleta mea :)

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai bagat prea multa benzina cu motorul tinut drept cand ai alimentat - asa am patit yo, ca nu intelegeam cum de mi-au intrat 16litrii in conditiile in care mai aveam ceva in rezervor. Cand s-a inclinat pe o parte, excesul sa scurs pe preaplin. Daca motorul merge normal si in conditiile unei alimentari normale nu cred ca ai avea de ce sa te ingrijorezi. Dar ti-as recomanda sa dezlegi supraplinu, nu cred ca e tocmai indicat sa ai un furtun plin cu benzina care trece pe langa motor. el e facut sa evacueze excesul nu sa-l mentina.

 

Cat despre uzura rotorului melcului, cred ca depinde in ce conditii rulezi cu motorul, daca acolo intra praf/jeg si rotorul ramane blocat, miscarea rotii, care in mod normal ar antrena urechiusele de plastic astfel incat sa contorizeze viteza, polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte :)

 

Am gasit in UK, rotor la 20lire, mai caut sa vad daca gasesc pe aici la noi, daca nu o sa imi comand din afara. Partea buna este ca am vazut ca mai multe modele de motoare Suzuki impart acelasi rotor.

 

Cred ca gasesti rotorul rapid la www.elfworkshop.ro (sunt dealeri suzuki pe bucuresti si de obicei au "consumabile" de tipul asta prin service).

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult m4v3rick, ai avut dreptate, am dezlegat supraplinul si a curs ffff putina benzina, probabil cat era pe furtun, dar oricum mie mi se pare fffff ciudat, ca pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata. in fine, sper sa nu mai am bafta de asa ceva.

asfalt uscat si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru putin... ideea e ca rezervorul SVului pare mare dar nu e :lol: Cred ca peste jumate din toata tablaraia de acolo este defapt carcasa care acopera airboxul, grosul rezervorului aflanduse in portiunea care iti vine intre craci, pe langa asta are 2 "aripi" care merg catre fata lui... daca bagi canula pompei cu totul in rezervor si o pui pe auto, decupleaza dupa vreo 7-8 litrii (in conditiile in care in rezervor mai ai 3-4L). Daca o scoti si o iei pe manual, putin cate putin, o sa vezi ca il umpli pana aproape de buza si apoi daca balansezi usor motoru, nivelul mai scade un pic, 1-2cm (intra in "aripile" laterale), daca te chinui sa tot readuci nivelul la buza superioara, excesul o sa o ia incet incet pe supraplin si de aici pe jos

Cum spuneam, daca motorul nu moare inexplicabil in timp ce mergi, tre doar sa ai grija cand il alimentezi, asta doar ca sa nu arunci banii aiurea pe benzina.

In rest, ptr ca vad ca esti destul de nou pe aici (Clubul exclusivist ;) al posesorilor de SV), daca mai dai de cate o problema cu motoru si n-ai chef de citit spe-zeci de pagini, baga o intrebare - nu cred ca se supara nimeni de pe aici si in masura in care mai stim ceva pe ici pe colo, te ajutam cu placere.

Ride ON... safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai am si eu o intrebare , nustiu daca ati auzit de placutele astea de frana " Saito " le-am vazut la KronauMoto , si ma gandesc sa mi le iau .. sunt si la un pret acceptabil 18 euro .. si acuma nustiu ce sa fac .. voi ce spuneti , are careva pe mobra chestii dastea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost de am recuperat 2 din cele 3 jenti ale mele de la firma Giro-Trans (a treia o iau pe weekend). Sunt de parare ca baieti au facut o treaba foarte buna iar mecanicul meu ma aprobat, pretul a fost 50 lei bucata iar maine vine montata pe motor :lol: Deci, vrea cineva o janta? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte

Nu merg refacute urechiusele ? Din fibra or something. Asta ca solutie de criza, daca nu gasesti melc.

nustiu daca ati auzit de placutele astea de frana " Saito "

Eu am versiunea ceva mai scumpa a lor, tot de pe Louis (parca am dat ceva gen 120 ron/set). De franat franeaza ok, dar trebuie sa le curat cu spray o data la cateva zile altfel scartaie si harsaie. Nu extrem de deranjant, dar se aud.

Iti recomand mai bine SBS care sunt ok ca raport calitate/pret, sau Brembo, ceva mai scumpe dar eficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai...am si eu o intrebare... are careva cauciuc pe fata cu alte dimensiuni? adica...normal trebuie sa fie 120-60-17. merge sa pun unu 120-70-17???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, merge, nu e RAR aproved dar, de mers, merge; practic e cu o idee mai inalt decat cel de 60. Yo am la fel, dar inca nu l-am montat astept sa schimb si melcul apoi schimb si cauciucu. Din auzite e chiar mai bun pe viraje decat cel de 60, dar banuiesc ca este importanta si marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, merge, nu e RAR aproved dar, de mers, merge; practic e cu o idee mai inalt decat cel de 60. Yo am la fel, dar inca nu l-am montat astept sa schimb si melcul apoi schimb si cauciucu. Din auzite e chiar mai bun pe viraje decat cel de 60, dar banuiesc ca este importanta si marca.

 

este un METZELER - Sportec M3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bun daca e mai inalt, il lasi mai moale putin si nu mai simti nici denivelarile :lol:.

nu cred sa ai probleme legale decat daca te duci sa faci itp-u cu el si observa aia (desi se rezolva si asta pe la noi). In rest pune-l si zgarie asfaltu cu el!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bun daca e mai inalt, il lasi mai moale putin si nu mai simti nici denivelarile :wave:.

nu cred sa ai probleme legale decat daca te duci sa faci itp-u cu el si observa aia (desi se rezolva si asta pe la noi). In rest pune-l si zgarie asfaltu cu el!!! :kiss:

 

ce inseamna mai moale? in loc de 2,2 atm bag 2?

e ok atunci , o sa ma duc sa il si schimb. de itp nu e problema ca doar ce l-am facut si oricum nu i-a interesat prea tare ce am pe motor. ;)

 

multumesc mult baieti pentru ajutor! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai mah, eu glumeam cu mai moale ala! Eu acum in astea noi am bagat 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. sunt foarte lucioase si am zis sa nu le umflu mai tare macar cateva sute de km. sa vad si cum ma simt cu ele asa. La prima tura scurta am avut impresia ca abia asteapta sa se aplece, la cele vechi parca trebuia ceva munca de convingere.

 

Azi urmeaza o tura mai lunga si pe urma ma gotarasc daca vreau mai tari sau mi se par ok asa.

 

P.S. Producatorul ce zice? Stiu ca mai toate se invart pe la 33-36 PSI (2.25-2.5 bar) daca nu e corect tastati va rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dihania si eu stiu ca pe fata trebuie 2.25 si pe spate 2.50 Legat de asta eu chiar am o problema serioasa in a-mi gasi un manometru compact si cat mai exact... ca asa...daca imi verific cu alea de la benzinarii... nu stiu cat de incredere sunt si oricum cauciucurile trebuie verificate la rece, nu dupa ce mergi cu ele si se incalzez.

In alta ordine de idei e misto Sportec-ul M3, eu unul sunt foarte multumit de ele pana acum. Insa eu nu ma dau "racing" asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un manometru ca un pix, cu o tija din lemn si are o eroare cam de 0.1-0.2 bar in minus dac amai tin eu bine minte. una peste alta e mai mult decat ok.

 

Am facut azi 300 de km cu 2.1/2.2 cu pasager cu tot si s-a comportat ok. incerc sa mai umflu spatele sa vad daca o simt mai rau sau mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo am fost super multumit de Metzeler, am avut un sportec M1, spatele m-a tinut aproape 20mii KM, rulati in toate tipurile de conditii meteo (-3 - +30 si ceva), ploaie, uscat, ninsoare, praf, macadam, forestier, asfalt, dale de beton, etc. Bune gume, jos palaria, un singur minus as zice, se incalzesc o idee mai greu.

Acum am trecut pe AngelST de la Pirelli, momentan doar spatele, fata e pe aici prin camera - inca nu am schimbat-o ptr. ca M1le inca mai tine pe fata (21-22mii KM) si mi-a fost si lene :lol:

oricum recomand AngelSTul, e foartebun; sta extraordinar pe viraje - poate mi-a mai trecut mie frica si/sau am capatat mai multa experienta, dar o culc pe viraje mult mai mult decat o faceam cu M1-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai imi spuneti si mie ..ce placute de frana sunt bune si la un pret cat de cat mai accesibil ? :lol: niste magazine din bucuresti daca stiti ;) multumesccccccccccccc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice placuta de frana ptr care ai bani e buna; nu ti-as recomanda, decat daca mergi cu ea pe circuit, sa iti pui placute sintetice (ptr. cursa), se incalzesc greu daca le folosesti in regim urban si risti sa ajungi pe jos sau in ala cu masina din fata ta la o frana mai brusca. Sincer sa fiu, nici nu mai stiu ce am acum pe a mea, Lucas sau TRW, nu mai stiu, ideea e ca isi fac treaba si nici nu m-au costat o mica avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am 120/70 pe fata si se simte o idee mai inalta,merge mai bine pe curbe si in plus protejeaza mai bine janta de denivelari...

Fiind mai inalt, nu afecteaza viteza reala afisata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dihania si eu stiu ca pe fata trebuie 2.25 si pe spate 2.50 Legat de asta eu chiar am o problema serioasa in a-mi gasi un manometru compact si cat mai exact... ca asa...daca imi verific cu alea de la benzinarii... nu stiu cat de incredere sunt si oricum cauciucurile trebuie verificate la rece, nu dupa ce mergi cu ele si se incalzez.

In alta ordine de idei e misto Sportec-ul M3, eu unul sunt foarte multumit de ele pana acum. Insa eu nu ma dau "racing" asa ca...

 

pai stai bre ca nici eu numa dau cu scaritele pe jos ... mi l-am luat ca sa merg cu el in oras si la drum lung , nu sa ma dau racing pe cheia. :lol:)

sambata il montez si va zic pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...