m4v3rick Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Ai bagat prea multa benzina cu motorul tinut drept cand ai alimentat - asa am patit yo, ca nu intelegeam cum de mi-au intrat 16litrii in conditiile in care mai aveam ceva in rezervor. Cand s-a inclinat pe o parte, excesul sa scurs pe preaplin. Daca motorul merge normal si in conditiile unei alimentari normale nu cred ca ai avea de ce sa te ingrijorezi. Dar ti-as recomanda sa dezlegi supraplinu, nu cred ca e tocmai indicat sa ai un furtun plin cu benzina care trece pe langa motor. el e facut sa evacueze excesul nu sa-l mentina. Cat despre uzura rotorului melcului, cred ca depinde in ce conditii rulezi cu motorul, daca acolo intra praf/jeg si rotorul ramane blocat, miscarea rotii, care in mod normal ar antrena urechiusele de plastic astfel incat sa contorizeze viteza, polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte Am gasit in UK, rotor la 20lire, mai caut sa vad daca gasesc pe aici la noi, daca nu o sa imi comand din afara. Partea buna este ca am vazut ca mai multe modele de motoare Suzuki impart acelasi rotor. Mesaj completat Eu nu inteleg cum se uzeaza piesa aia. Eu cand am desfacut la mine, nu avea nici cel mai mic semn de uzura. la fel a fost si la mine pana de curand, era perfect intact, dar cum spuneam conteaza pe unde sari cu motoru (la mine a cedat dupa ce am facut cu ea un pic de offroad); asta + vechimea- are totusi 8 ani troscoleta mea Editat Mai 25, 2010 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ai bagat prea multa benzina cu motorul tinut drept cand ai alimentat - asa am patit yo, ca nu intelegeam cum de mi-au intrat 16litrii in conditiile in care mai aveam ceva in rezervor. Cand s-a inclinat pe o parte, excesul sa scurs pe preaplin. Daca motorul merge normal si in conditiile unei alimentari normale nu cred ca ai avea de ce sa te ingrijorezi. Dar ti-as recomanda sa dezlegi supraplinu, nu cred ca e tocmai indicat sa ai un furtun plin cu benzina care trece pe langa motor. el e facut sa evacueze excesul nu sa-l mentina. Cat despre uzura rotorului melcului, cred ca depinde in ce conditii rulezi cu motorul, daca acolo intra praf/jeg si rotorul ramane blocat, miscarea rotii, care in mod normal ar antrena urechiusele de plastic astfel incat sa contorizeze viteza, polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte Am gasit in UK, rotor la 20lire, mai caut sa vad daca gasesc pe aici la noi, daca nu o sa imi comand din afara. Partea buna este ca am vazut ca mai multe modele de motoare Suzuki impart acelasi rotor. Cred ca gasesti rotorul rapid la www.elfworkshop.ro (sunt dealeri suzuki pe bucuresti si de obicei au "consumabile" de tipul asta prin service). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisFen Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 mersi mult m4v3rick, ai avut dreptate, am dezlegat supraplinul si a curs ffff putina benzina, probabil cat era pe furtun, dar oricum mie mi se pare fffff ciudat, ca pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata. in fine, sper sa nu mai am bafta de asa ceva. asfalt uscat si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 pentru putin... ideea e ca rezervorul SVului pare mare dar nu e Cred ca peste jumate din toata tablaraia de acolo este defapt carcasa care acopera airboxul, grosul rezervorului aflanduse in portiunea care iti vine intre craci, pe langa asta are 2 "aripi" care merg catre fata lui... daca bagi canula pompei cu totul in rezervor si o pui pe auto, decupleaza dupa vreo 7-8 litrii (in conditiile in care in rezervor mai ai 3-4L). Daca o scoti si o iei pe manual, putin cate putin, o sa vezi ca il umpli pana aproape de buza si apoi daca balansezi usor motoru, nivelul mai scade un pic, 1-2cm (intra in "aripile" laterale), daca te chinui sa tot readuci nivelul la buza superioara, excesul o sa o ia incet incet pe supraplin si de aici pe jos Cum spuneam, daca motorul nu moare inexplicabil in timp ce mergi, tre doar sa ai grija cand il alimentezi, asta doar ca sa nu arunci banii aiurea pe benzina. In rest, ptr ca vad ca esti destul de nou pe aici (Clubul exclusivist al posesorilor de SV), daca mai dai de cate o problema cu motoru si n-ai chef de citit spe-zeci de pagini, baga o intrebare - nu cred ca se supara nimeni de pe aici si in masura in care mai stim ceva pe ici pe colo, te ajutam cu placere. Ride ON... safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Bai am si eu o intrebare , nustiu daca ati auzit de placutele astea de frana " Saito " le-am vazut la KronauMoto , si ma gandesc sa mi le iau .. sunt si la un pret acceptabil 18 euro .. si acuma nustiu ce sa fac .. voi ce spuneti , are careva pe mobra chestii dastea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coprolith Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Astazi am fost de am recuperat 2 din cele 3 jenti ale mele de la firma Giro-Trans (a treia o iau pe weekend). Sunt de parare ca baieti au facut o treaba foarte buna iar mecanicul meu ma aprobat, pretul a fost 50 lei bucata iar maine vine montata pe motor Deci, vrea cineva o janta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte Nu merg refacute urechiusele ? Din fibra or something. Asta ca solutie de criza, daca nu gasesti melc. nustiu daca ati auzit de placutele astea de frana " Saito " Eu am versiunea ceva mai scumpa a lor, tot de pe Louis (parca am dat ceva gen 120 ron/set). De franat franeaza ok, dar trebuie sa le curat cu spray o data la cateva zile altfel scartaie si harsaie. Nu extrem de deranjant, dar se aud. Iti recomand mai bine SBS care sunt ok ca raport calitate/pret, sau Brembo, ceva mai scumpe dar eficiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 bai...am si eu o intrebare... are careva cauciuc pe fata cu alte dimensiuni? adica...normal trebuie sa fie 120-60-17. merge sa pun unu 120-70-17??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 da, merge, nu e RAR aproved dar, de mers, merge; practic e cu o idee mai inalt decat cel de 60. Yo am la fel, dar inca nu l-am montat astept sa schimb si melcul apoi schimb si cauciucu. Din auzite e chiar mai bun pe viraje decat cel de 60, dar banuiesc ca este importanta si marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 da, merge, nu e RAR aproved dar, de mers, merge; practic e cu o idee mai inalt decat cel de 60. Yo am la fel, dar inca nu l-am montat astept sa schimb si melcul apoi schimb si cauciucu. Din auzite e chiar mai bun pe viraje decat cel de 60, dar banuiesc ca este importanta si marca. este un METZELER - Sportec M3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 e bun daca e mai inalt, il lasi mai moale putin si nu mai simti nici denivelarile . nu cred sa ai probleme legale decat daca te duci sa faci itp-u cu el si observa aia (desi se rezolva si asta pe la noi). In rest pune-l si zgarie asfaltu cu el!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 e bun daca e mai inalt, il lasi mai moale putin si nu mai simti nici denivelarile .nu cred sa ai probleme legale decat daca te duci sa faci itp-u cu el si observa aia (desi se rezolva si asta pe la noi). In rest pune-l si zgarie asfaltu cu el!!! ce inseamna mai moale? in loc de 2,2 atm bag 2? e ok atunci , o sa ma duc sa il si schimb. de itp nu e problema ca doar ce l-am facut si oricum nu i-a interesat prea tare ce am pe motor. multumesc mult baieti pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 stai mah, eu glumeam cu mai moale ala! Eu acum in astea noi am bagat 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. sunt foarte lucioase si am zis sa nu le umflu mai tare macar cateva sute de km. sa vad si cum ma simt cu ele asa. La prima tura scurta am avut impresia ca abia asteapta sa se aplece, la cele vechi parca trebuia ceva munca de convingere. Azi urmeaza o tura mai lunga si pe urma ma gotarasc daca vreau mai tari sau mi se par ok asa. P.S. Producatorul ce zice? Stiu ca mai toate se invart pe la 33-36 PSI (2.25-2.5 bar) daca nu e corect tastati va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 si eu am 120/70 pe fata si se simte o idee mai inalta,merge mai bine pe curbe si in plus protejeaza mai bine janta de denivelari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Pentru cei interesati, poze motor sv desfacut: http://forum.motonline.pt/forum_posts.asp?TID=32527 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Dihania si eu stiu ca pe fata trebuie 2.25 si pe spate 2.50 Legat de asta eu chiar am o problema serioasa in a-mi gasi un manometru compact si cat mai exact... ca asa...daca imi verific cu alea de la benzinarii... nu stiu cat de incredere sunt si oricum cauciucurile trebuie verificate la rece, nu dupa ce mergi cu ele si se incalzez. In alta ordine de idei e misto Sportec-ul M3, eu unul sunt foarte multumit de ele pana acum. Insa eu nu ma dau "racing" asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 eu am un manometru ca un pix, cu o tija din lemn si are o eroare cam de 0.1-0.2 bar in minus dac amai tin eu bine minte. una peste alta e mai mult decat ok. Am facut azi 300 de km cu 2.1/2.2 cu pasager cu tot si s-a comportat ok. incerc sa mai umflu spatele sa vad daca o simt mai rau sau mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Yo am fost super multumit de Metzeler, am avut un sportec M1, spatele m-a tinut aproape 20mii KM, rulati in toate tipurile de conditii meteo (-3 - +30 si ceva), ploaie, uscat, ninsoare, praf, macadam, forestier, asfalt, dale de beton, etc. Bune gume, jos palaria, un singur minus as zice, se incalzesc o idee mai greu. Acum am trecut pe AngelST de la Pirelli, momentan doar spatele, fata e pe aici prin camera - inca nu am schimbat-o ptr. ca M1le inca mai tine pe fata (21-22mii KM) si mi-a fost si lene oricum recomand AngelSTul, e foartebun; sta extraordinar pe viraje - poate mi-a mai trecut mie frica si/sau am capatat mai multa experienta, dar o culc pe viraje mult mai mult decat o faceam cu M1-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 bai imi spuneti si mie ..ce placute de frana sunt bune si la un pret cat de cat mai accesibil ? niste magazine din bucuresti daca stiti multumesccccccccccccc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 orice placuta de frana ptr care ai bani e buna; nu ti-as recomanda, decat daca mergi cu ea pe circuit, sa iti pui placute sintetice (ptr. cursa), se incalzesc greu daca le folosesti in regim urban si risti sa ajungi pe jos sau in ala cu masina din fata ta la o frana mai brusca. Sincer sa fiu, nici nu mai stiu ce am acum pe a mea, Lucas sau TRW, nu mai stiu, ideea e ca isi fac treaba si nici nu m-au costat o mica avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 si eu am 120/70 pe fata si se simte o idee mai inalta,merge mai bine pe curbe si in plus protejeaza mai bine janta de denivelari... Fiind mai inalt, nu afecteaza viteza reala afisata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Dihania si eu stiu ca pe fata trebuie 2.25 si pe spate 2.50 Legat de asta eu chiar am o problema serioasa in a-mi gasi un manometru compact si cat mai exact... ca asa...daca imi verific cu alea de la benzinarii... nu stiu cat de incredere sunt si oricum cauciucurile trebuie verificate la rece, nu dupa ce mergi cu ele si se incalzez.In alta ordine de idei e misto Sportec-ul M3, eu unul sunt foarte multumit de ele pana acum. Insa eu nu ma dau "racing" asa ca... pai stai bre ca nici eu numa dau cu scaritele pe jos ... mi l-am luat ca sa merg cu el in oras si la drum lung , nu sa ma dau racing pe cheia. ) sambata il montez si va zic pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Fiind mai inalt, nu afecteaza viteza reala afisata ? Nu, senzorul de viteza este in butuc si ala nu isi schimba dimensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 pe svrider.com se spunea ca daca schimbi pe fata cu un 120/70 viteza indicata e mai corecta...eu nu am observat nici o diferenta la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.