intrusu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 iata cum arata acuma sv-ul cu ghidonu wrp si etc.: a murit bateria de la aparat in timp ce faceam poze ca faceam mai multe si aveam de gand sa si filmez....alta data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 iata cum arata acuma sv-ul cu ghidonu wrp si etc.:a murit bateria de la aparat in timp ce faceam poze ca faceam mai multe si aveam de gand sa si filmez....alta data. Felicitari, arata bine, si barele din jurul radiatorului cred ca chiar salveaza mule in caz de o tranta. Ce s-a intamplat insa cu toba? Eu n-am mai vazut asa ceva la niciun sv pana acuma... Despre vandut SV-ul, ma si gandeam aseara, si la cati bani am dat pe el/bagat in el, si cat as putea sa iau pe el in caz ca il vand, mai bine mai strang niste bani in plus cateva luni si nu il mai vand, imi iau al doilea motor. Recunosc, estetic si ca si calitate a plasticelor, finisajelor, etc. ma atrage mai mult Fazer-ul, DAR, Fazerul are motor de R6/R1...care cam sta destul de turat la drum intins. Si aia nu prea imi place. Plus ca nu e 2inV . Plus ca, daca e sa ies de pe drum, cu Fazerul cred ca e cam la fel ca si cu SV-ul. Adica greu sau foarte greu. Nu la fel se poate zice si despre V-strom, mai ales cu gume adecvate. Parca as inclina spre V-strom...a, heck, imi fac si credit si le iau pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) thx. toba...e aia stock....asa am luat-o.....o avea muffler/dbkiller/ ceva... si d`aia se incinge spre iesire? despre schimbat mobra: cica trebuie sa-ti imaginezi cum ar fi in fiecare dintre variante; sa-ti faci filmulete`n cap; sa visezi cu ochii deschisi - sau inchisi - exact cum ar fi..... io as zice ca ar fi interesant sa-ti iei ceva ce NU AI MAI AVUT. io sunt deja la al treilea motor care s-a vrut "final" - adica veziduamne il tin pana crapa... Editat August 27, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Va salut stimati colegi motociclisti! iertati-ma ca va invadez topicul dar sv-ul de 650 e o motocicleta ce imi place si consider ca mi s-ar potrivi mult mai bine . Motiv pentru care daca e vreunul dintre voi care ar dori sa faca un schimb cu un BMW F650 din 1995 in care eu am investit multi banuti , multe ore de munca si evident suflet da-ti un pm! va doresc numai bine si sper sa ma alatur grupului vostru de discutii cat mai repede ca poesor de sv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 SV-ul e o motoreta faina, dar esti sigur ca nu o sa-ti fie dor de iesirile offroad pe care (poate) le faceai cu BMW-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 intr-un n de zile 1 singura iesire am facut cu bmw-ul pe drum de taf in rest naveta la lucru si mers la parinti la sat. sunt convins ca sv-ul mi-ar conveni mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) intai de toate fa un drive test; convinge pe cineva sa-ti dea mobra pentru o tura. am coleg cu f 650 care s-a urcat pe a mea si nu i-a placut neam pozitia pilotului Editat August 27, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Foarte mandru de mine azi, am facut mare mestereala Mi-am pus leduri in loc de becurile standard de pozitie. Arata mult mai misto, se vad mult mai bine mai ales ziua si consuma sub 1 Watt in loc de 5W cele standard. Mesaj completat o singura ciudatenie: nu am frana spate....ar trebui sa-mi fac timp pentru desfacut totul pe la etrier.... Ai reusit ceva cu frana spate ? Eu, avand aceeasi problema, am desfacut ieri etrierul, am curatat tot frumos, cu etrierul scos functiona totul beton, cand il puneam inapoi...pla... Dupa vre-o ora de surubarit si dat cu parerea, dupa ce am crezut ca e pompa busita, am observat ca daca pun un singur surub la etrier si nu il mai pun pe cel care vine inspre fata mobrei, merge boboc. Cum ii puneam surubul ala, cum nu mai mergea. Pana m-am prins ca acel surub, care e de fapt un fel de ax, trebuie sa culiseze stanga/dreapta atunci cand pun frana. Si el saracul era super gripat in locasul in care rebuia sa culiseze. Da-i curatat-l, smirgheluieste-l, ungel etc pana cand la mana culisa fara probleme. Cand l-am pus, iar pla frana. Culisa, dar foarte putin. Pana la urma l-am strans in timp ce tineam frana apasata. Acum insa am dat-o in extremea ailalta - nu se mai departeaza placutele de pe disc Il mai desfac azi o data daca nu ploua sa vad daca reusesc sa il pacalesc pana a urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 n-am avut timp de cercetat etrierul ala... thx Capone ! cred ca o sa incep prin a ma uita in manual...acolo ar trebui sa scrie de gluma asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Salut la toti, am si eu o intrebare poate parea prosteasca dar trebuie sa o pun.Este vreo diferenta in pozitia in sa intre un naked si un s ,referandu ma clar la suzuki sv,adica stai mai sportiv pe un sv 650s decat pe naked? Ms anticipat pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Da, pt ca S-ul are semighidoane, pe cand N-ul are ghidon normal. Pe N stai aproape drept, pe cand pe S ai o pozitie mai aplecata, dar nu chiar ca pe un SS. Mesaj completat Am desfacut azi iar etrierul, dar fara succes. Acum am frana, dar dupa ce o actionez nu mai revine etrierul la pozitia initiala si imi tine placutele apasate. Oricum, idiot sistem au facut... nu puteau sa puna la etrier doua bucsi cum este cea care tine etrierul in partea din spate a mobrei decat sa puna o bucsa si un ax pivotant ? Singura solutie cred ca este sa polizez axul ala pana nu mai freaca in pereti si culiseaza perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcy Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 salut! am si eu un sv 650 din 2006....imi poate spune cineva cam cat m-ar costa sa-l transform in sv 650 s???si de unde as putea gasi carene...etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 vand sv-ul - stiu, sunt defect la cap...dupa cat am bagat in el... detalii aici: /index.php?showtopic=574975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 salut baieti! credeti ca e cineva interesat /index.php?showtopic=572517 la schimb cu Suzuki SV 650 dupa 2000 + diferenta din partea mea ? am pus boala pe SV..si nu ma las Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Da, pt ca S-ul are semighidoane, pe cand N-ul are ghidon normal. Pe N stai aproape drept, pe cand pe S ai o pozitie mai aplecata, dar nu chiar ca pe un SS.Mesaj completat Am desfacut azi iar etrierul, dar fara succes. Acum am frana, dar dupa ce o actionez nu mai revine etrierul la pozitia initiala si imi tine placutele apasate. Oricum, idiot sistem au facut... nu puteau sa puna la etrier doua bucsi cum este cea care tine etrierul in partea din spate a mobrei decat sa puna o bucsa si un ax pivotant ? Singura solutie cred ca este sa polizez axul ala pana nu mai freaca in pereti si culiseaza perfect. sal. imi dau si yo cu parerea; ai incercat cu alte placute de frana? unele noi de ex, sa vezi daca tot la fel iti face? si inca ceva, etrierul e complet - adica are tablitele acelea care se monteaza pe placute inainte de a le monta in etrier? Intreb si yo, ca vad ca ai trecut pe miar si e posibil ca ansamblul sa fie diferit fata de cea de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Placutele sunt aproape noi. Tablitele alea sunt undeva pe suportul de etrier iar placutele culiseaza pe ele in momentul in care montezi etrierul. Din ce am vazut, singura problema ar fi acel ax care acum culiseaza inspre afara, dar la revenire parca s-ar bloca in peretii orificiului, nemaiducandu-se pana la capat. Pana la urma cred ca o sa o duc la baietii de la Suzuki, ca vad ca nu ii dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 @capone: sa iti zic ce ne spunea shuvyx anul trecut la intalnirea de la cheile bicazului ca la sv1000-le lui, poate sa se lase cu totul pe pedala de frana, ca roata nu se blocheaza. Nu stia de ce, stia doar ca nu tine. S ar parea ca acelasi lucru il experimentezi si tu. Mai multe nu stiu sa zic. Si el avea placute noi si cica asa facea frana de cand o luase. Cu aerisire cu gadilit cu gadilat nimic. La fel a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Pe langa multe alte probleme pe care le are suzeta momentan (ca-i criza si nu prea am dinero de reparatii) acum imi face figuri si socul - ca a fost mai frigut zilele astea si am avut nevoie de el ca s-o pornesc - odata tras, mobra porneste, dar imi ridica si-mi mentine turatia de relanti undeva la 2000rpm si nu vrea sa mai coboare decat daca gadil cablu de soc in zona in care intra in carbu din fata. As vrea pe WE sa ma apuc de surubarit, dar din pacate procedura nu e descrisa in manualul de service pe care-l am yo (ala standard), aveti cumva vreunu din voi un manual Haynes sau Clymer unde as putea gasi procedura ceva mai detaliat? Sau si-a schimbat careva cablul de soc? Din cate am studiat yo asa la prima ochiada se pare ca va trebui sa dau jos airboxul si carburile ca sa ajung la cablurile de soc, deci e ceva de munca si yo n-am prea mult timp la dispozitie ptr servisari ca motoru tre sa fie up&running pe luni (deci am timp de lucru doar 2 zile, sau mai putin daca mai intervin si alte probleme organizatorice). Deci ceva sfaturi sau un manual (link ceva, de unde sa-l iau, c-am cautat si n-am gasit decat manualul standard). Multam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Manual mai bun decat cel "de firma" as vrea si eu, dar n-am gasit inca. Cablurile de acceleratie stiu ca au fost destul de accesibile la mine si fara sa demontez decat rezervorul. Cred ca si cel de soc la fel (nu mai tin minte exact, a fost acum mai bine de 2 ani treaba). Eu zic totusi sa incerci sa bagi ulei pe cablu cu seringa sa vezi daca nu incepe sa se miste, inainte sa demontezi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Salut! Tocmai am deschis un garaj in Dr Taberei pe CET Vest langa Firos(zona Valea Cascadelor )drumul e proaspat asfaltat:P.acum o data cu venirea frigului cei ce nu au unde sa tina motorul pot apela la mine,avem incalzire,paza ,camere video si mult loc,pretul este de 100lei pe luna iar cei ce platesc in avans 3-4 luni primesc discount 10-15%.in garaj se pot executa reparatii,revizii,acces la sculele mele stand,polish si detailing profesional auto -moto,tuning.....0756 775 775 sau 0762 804 177 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Deci ceva sfaturi sau un manual (link ceva, de unde sa-l iau, c-am cautat si n-am gasit decat manualul standard). Multam anticipat. La cablurile de soc ai acces dand doar rezervorul si airboxul jos. Ai grija daca le desfaci din carburator pt ca, daca tin bine minte, au in capul cablului niste arculete care pot sari. Eu zic sa il desfaci doar de la maneta, sa iti cumperi un spray de curatare si gresare si sa bagi generos pe camasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexSpeed Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Salutare! Am avut si eu un sv650s albastru superb de care ma indragostisem...din pacate a dat ghinionul peste mine(un mic ML) si acum este in service, iar in curand la dezmembrat. Daca are cineva nevoie de placute de frana fata NISSIN noi pt ambele discuri si Oglinda stanga in tipla(model sv650s 99-02), lasa-ti-mi un mesaj va rog ca stau prin casa aiurea in loc sa fie folosite... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Salutare! Am avut si eu un sv650s albastru superb de care ma indragostisem...din pacate a dat ghinionul peste mine(un mic ML) si acum este in service, iar in curand la dezmembrat.Daca are cineva nevoie de placute de frana fata NISSIN noi pt ambele discuri si Oglinda stanga in tipla(model sv650s 99-02), lasa-ti-mi un mesaj va rog ca stau prin casa aiurea in loc sa fie folosite... Asfalt uscat! Salutare ,mi-ar prinde foarte bine placutele acelea,m-i le dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Pe langa multe alte probleme pe care le are suzeta momentan (ca-i criza si nu prea am dinero de reparatii) acum imi face figuri si socul - ca a fost mai frigut zilele astea si am avut nevoie de el ca s-o pornesc - odata tras, mobra porneste, dar imi ridica si-mi mentine turatia de relanti undeva la 2000rpm si nu vrea sa mai coboare decat daca gadil cablu de soc in zona in care intra in carbu din fata. As vrea pe WE sa ma apuc de surubarit, dar din pacate procedura nu e descrisa in manualul de service pe care-l am yo (ala standard), aveti cumva vreunu din voi un manual Haynes sau Clymer unde as putea gasi procedura ceva mai detaliat? Sau si-a schimbat careva cablul de soc? Din cate am studiat yo asa la prima ochiada se pare ca va trebui sa dau jos airboxul si carburile ca sa ajung la cablurile de soc, deci e ceva de munca si yo n-am prea mult timp la dispozitie ptr servisari ca motoru tre sa fie up&running pe luni (deci am timp de lucru doar 2 zile, sau mai putin daca mai intervin si alte probleme organizatorice). Deci ceva sfaturi sau un manual (link ceva, de unde sa-l iau, c-am cautat si n-am gasit decat manualul standard). Multam anticipat. M4verick, Tija, daca vreti va ajut eu cu un manual Haynes pentru SV650. Il am in format "de hartie" asa ca nu pot sa il trimit pe mail. E in Bucuresti. Din pacate eu nu sunt dar o sa ajung probabil in weekend. Daca vreti, facem cumva sa ajunga la voi sa va faceti cate o copie si mi-l trimiteti inapoi. Maverick, cand ajung acasa incerc sa gasesc paginile legate de soc si le fac niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Pe langa multe alte probleme pe care le are suzeta momentan (ca-i criza si nu prea am dinero de reparatii) acum imi face figuri si socul - ca a fost mai frigut zilele astea si am avut nevoie de el ca s-o pornesc - odata tras, mobra porneste, dar imi ridica si-mi mentine turatia de relanti undeva la 2000rpm si nu vrea sa mai coboare decat daca gadil cablu de soc in zona in care intra in carbu din fata. As vrea pe WE sa ma apuc de surubarit, dar din pacate procedura nu e descrisa in manualul de service pe care-l am yo (ala standard), aveti cumva vreunu din voi un manual Haynes sau Clymer unde as putea gasi procedura ceva mai detaliat? Sau si-a schimbat careva cablul de soc? Din cate am studiat yo asa la prima ochiada se pare ca va trebui sa dau jos airboxul si carburile ca sa ajung la cablurile de soc, deci e ceva de munca si yo n-am prea mult timp la dispozitie ptr servisari ca motoru tre sa fie up&running pe luni (deci am timp de lucru doar 2 zile, sau mai putin daca mai intervin si alte probleme organizatorice). Deci ceva sfaturi sau un manual (link ceva, de unde sa-l iau, c-am cautat si n-am gasit decat manualul standard). Multam anticipat. indraznesc sa-ti sugerez ori sa ungi cablul de soc , ori sa-l schimbi - ideal. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.