aoleks Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 (editat) 2800 negociabil???? omule, abia am reusit sa scot un sv650s 1999 cu 37000 kilometrii la bord, cauciucuri varza, parbriz spart, nu prea ingrijit la 3000 euro. fara carene, fara suport de bagaje. eu cred ca e prea ieftin motorul ala, nu stii sa ii apreciezi valoarea. cel putin 3500 euro as da eu pe al tau, asa cum e acuma. adica totusi, uita-te la el. motor ingrijit, multe optiuni, totul in stare buna, putini kilometrii. in afara de o toba sport, al meu nu avea accesorii. nu tu led, nu tu carene, nu tu prabriz, nu tu bagaje nu tu nimic! e prea putin 2800 euro. PS: totusi, de ce il vinzi? Editat Iulie 6, 2008 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 schimbat la 5-6000??? de la 1 la 2 schimb la 3000. de la 2 la 3 la 4000. dupa aia, tot la 4500 pana ajung la 6... si merge 120 constant in 6000rpm. prea tarziu schimbi, pierzi putere si ca sa compensezi arzi mai multa benzina. la un moment dat nu mai vrea sa traga intr-o anumita viteza. asa ca incearca sa schimbi vitezele altcumva... dupa aia, in functie de viteza, du-te cu viteza corespunzatoare. pornit de pe loc, 1. mers incet (pana la 30km/h), viteza a 2-a. condus in oras pe drum de 50, a 3-a. in oras, unde ai voie 60-70, in a 4-a. mergi in afara (80-90-100), a 5-a. autostrada a 6-a... ai sa vezi ca se schimba consumul. concluzie....sa schimb in mai putine ture ziceti voi...ok..o sa incerc sa vad ce si cum...oricum in oras rar pot sa ii dau a 3-a ca e prea aglomerat, doar cand alerg noaptea pot sa ii dau... 9% e foarte mult. Mergi cumva in rand cu masinile si stai in coloana in loc sa mergi. Schimbatul la 5-6000 e exagerat, in oras poti merge mai relaxata, dar nu te duce la consum de 9% nu stau in rand cu masinile ,ma bag printre ele ,acolo unde am loc unde sunt calare unu peste altu' stau dupa ei ca nu am ce sa fac... o sa va ascult sfaturile si sa vedem ce iese... multumesc mult! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 de-aia ai sv, ca sa ai cuplu in ture joase . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 de-aia ai sv, ca sa ai cuplu in ture joase . ok sefu'......inca invat sa il folosesc asa cum trebuie..(nu aruncati cu pietre ) tocmai d-aia va intreb ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 ok sefu'......inca invat sa il folosesc asa cum trebuie..(nu aruncati cu pietre ) tocmai d-aia va intreb ... Mai verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit si daca poti si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 2800 negociabil???? omule, abia am reusit sa scot un sv650s 1999 cu 37000 kilometrii la bord, cauciucuri varza, parbriz spart, nu prea ingrijit la 3000 euro. fara carene, fara suport de bagaje. eu cred ca e prea ieftin motorul ala, nu stii sa ii apreciezi valoarea. cel putin 3500 euro as da eu pe al tau, asa cum e acuma. adica totusi, uita-te la el. motor ingrijit, multe optiuni, totul in stare buna, putini kilometrii. in afara de o toba sport, al meu nu avea accesorii. nu tu led, nu tu carene, nu tu prabriz, nu tu bagaje nu tu nimic! e prea putin 2800 euro. PS: totusi, de ce il vinzi? acelea erau preturi de acum 1 - 2 an. Io zic ca 2800 e un pret corect, nici prea putin, nici prea mult. topcase-ul am vandut-o la un tip din bucuresti... de aceia o scazut la 2800 E o vand pt ca plec din tara in august si la toamna vreau sa iau ceva mai mare in legatura cu consumul: mersul subturat sau cu turatie mica nu scade neaparat consumul! e destul de relativ! ganditiva ca daca motoru are 3000 rpm dezvolta o anumita putere, la 6000 alta... dar rezistenta la inaintare e acelasi deci inplicit scade sarcina si consumul! la 3000 rpm si depresiunea in carb. e mai mare decat la 6000 rpm, care duce la absorbtia unei cantitati mai mari de benzina. consumul depinde in acelasi masura de sarcina ca si de turatie, daca nu credeti, cititi o carte de motoare cu ardere interne sa va convingeti. asta acuma nu inseamna ca daca mereti cu 10k ture o sa ia mai putin decat la 5000, trebe gasit turatia optima. la sv-ul meu am observat ca mergand intre 6000 si 7000 de ture (inafar de treapta 1 sii 2) consuma cel mai putin se aude fain, vibreaza mai putin si are putere destula pentru a depasii si accelera puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 la mine la 4500 sta frumusel! al meu nu urca peste 6000 decat cand ii dau blana, adica niciodata. pe autostrada viteza maxima e 120, in a 6-a inseamna 6000rpm. mai depasesti, mai mergi 130 insa aia nu e mult in plus. voi chiar mergeti in oras cu 6-7000rpm??? PS: eu tot zic ca 2800 e nimic pentru asa motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 La drum lung nici mie nu-mi place sa o tin sub 7000, nici macar in localitate. In treptele 3-6 puterea e binevenita pentru depasiri si accelerari, mai ales cu pasager. In oras insa nu vad rostul accelerarilor puternice decat in cazuri speciale. De altfel o acceleleratie prea puternica si creste riscul accidentelor pentru ca ceilalti participanti la trafic iti estimeaza gresit viteza de deplasare. Cat priveste problema consumului la mine treaba sta asa : in primul an mergeam incet, cu morcovul infipt adanc si aveam consum de 6-6.5 in oras. Dupa doi ani cand mergeam ca apucatu consumul sarise putin peste 7. De aici am tras concluzia ca e mai 'economic' sa mergi linistit si sa schimbi pe la 3-4 mii de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) man, nu te supara, dar te-ai gandit ca mersul la turatie prea mica e mai daunator pt motor? cu timpul se pot f*** lantul de distributie, cuzineti... is la faculta de specialitate, de acolo zic acestea marog, in treapta 1 si 2 rar trec si io de 5000 rpm , iar in oras circul foarte rar cu ea, evit pe cat se poate mie anu trecut cand am luat motoru si eram in perioada de acomodare (meream si mai incet si mai putin turat) consuma in jur de 6% mixt, acuma cand ma duc mai "agresiv" sau la ture pe meses (vit. medie ~150, cu varfuri de 200 - 210 si multe curbe) consuma intre 5 - 5.5%, cei drept ca am schimbat si bujiile pe ngk iridium, poate si acesta o ajutat cu ceva Editat Iulie 7, 2008 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 waw...cate idei si cate explicatii ...mai invat si eu cate ceva maine o sa merg la mecanic, pentru ca mai are o problema frustranta ,din punctul meu de vedere si am sa va povestesc ce am facut... pana atunci... asfalt uscat tuturor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 mersi, sa fie...sper doar sa nu fie nimic grav....nu de alta dar sambata am programata o plimare pana la galati .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Mai verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit si daca poti si bujiile. asta cu bujiile mie mi-a picat cam greu, pistonul de sub rezervor e floare la ureche de verificat, dar cel care are capul sub radiator e treaba de chinez batran. in manual zicea ca poti sa schimbi bujia fara sa ai de-a face cu radiatorul, dar eu nu m-am prins cum si am deconectat radiatorul (apoi am pus lichid de frana si apa, sa completez ce se scursese). voi ati reusit mai simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pai nu trebe sa deconectezi radiatoru (adica conductele de apa nu le desfaci), doar o desfaci din suporti si o inbingi spre fata. si pui o bucatica de lemn intre el si blocul motor ca sa nu indoi lamelele. eventual dai jos de pe ea ventilatoru si deconectezi termostatul sa nu te incurce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 scuze, mai devreme am zis ca am completat cu lichid de frana... de fapt era antigel, evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 asta cu bujiile mie mi-a picat cam greu, pistonul de sub rezervor e floare la ureche de verificat, dar cel care are capul sub radiator e treaba de chinez batran.in manual zicea ca poti sa schimbi bujia fara sa ai de-a face cu radiatorul, dar eu nu m-am prins cum si am deconectat radiatorul (apoi am pus lichid de frana si apa, sa completez ce se scursese). voi ati reusit mai simplu? Tre sa desfaci doar claxonu, yo numa aia am dat jos cand am verificat bujia fata, in rest desfaci prinderea de la radiator, un surubel care e prins pe cilindrul din fata si apoi tragi usor de radiator spre fata si il intepenesti cu un lemn, apoi, daca ai maini "normale" si cu un pic de dexteritate ajungi relativ usor la bujia din fata. Grija mare cand strangi inapoi surubu de la radiator, nu-l forta ca mine, ca-l rupi . Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsell_31 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 PLEASE NEED HELP! Doresc sa imi cumpar un sv650s din 2004. De 2-3 saptamini citesc intr-una despre el. Ideea e ca sunt hotarat cam 80% pentru un motor de 2 in v (nu am condus niciodata un 2 in v). Ca sa ma pot hotari 100% doresc sa conduc unul. Ma poate ajuta cineva cu un testdrive (sa fie cat mai aproape de Suceava sau in Bucuresti)? In rest, asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 hai sa zicem ca nu o sa iti pararau ca l-ai cumparat . ai incredere in noi si cumpara-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 roaga proprietarul sa te lase sa faci o tura , asa e normal , cel putin asa s-a intamplat la mine si a fost ok ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 hah, voi va rugati de proprietar sa va lase sa faceti o tura, aici ne roaga proprietarul sa mergem cu ea numai sa o cumparam . de ce trebuie ca intr-o tara ca romania test drive-ul sa fie asa de anormal??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 hah, voi va rugati de proprietar sa va lase sa faceti o tura, aici ne roaga proprietarul sa mergem cu ea numai sa o cumparam . de ce trebuie ca intr-o tara ca romania test drive-ul sa fie asa de anormal??? pentru ca in Romania se fura cel mai mult ... am vazut la televizor acum o saptamana o faza de genul asta cu un pustulica care " cica " vroia sa cumpere un bmw ( masina ) si a rugat proprietarul sa-l lase pe el sa conduca . Pana au facut schimb de locuri , " cumparatorul " a trecut prin masina pe locul soferului si a fugit cu masina. Dar aveam si noi partile noastre " bune " in romania : AGLOMERATIA . Asa-zisul cumparator nu a putut sa " fuga " cu masina decat 300 de metri pentru ca a nimerit intr-o intersectie aglomerata ( dhaaaa , in Bucuresti-ul nostru ar trebuii sa consideram pleonasm " expresia " intersectie aglomerata ) si a fugit pe jos ... asa ca trebuie avut grija in Romania cui dai motorul la test drive pentru ca s-ar putea sa nu ai (avem) asa mare noroc ca proprietarul BMW-ului... * nu insinuez nimic , nu vreau sa supar pe nimeni , mi-am spus doar parerea despre test drive-ul motoarelor din Romania Eu am un SV 650 S din 2002 si imi place super mult si sunt foarte incantat de el , viitor incepator fiind ( pentru ca dau examenul pentru categoria A pe 21 luna aceasta ) Asfalt uscat pentru ca in Bucuresti ploua de rupea la ora la care am scris eu postul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 concluzie....sa schimb in mai putine ture ziceti voi...ok..o sa incerc sa vad ce si cum...oricum in oras rar pot sa ii dau a 3-a ca e prea aglomerat, doar cand alerg noaptea pot sa ii dau... al meu e de 1000 si de aia am v sa i le dau de jos, a mea si la 50 km daca ii dau a 6 ma trage dupa ea... si am calcatura stock. ce e drept am mers cu un sv de 650 diferenta e foarte mare.. la putere, frane, cuplu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 topcase-ul am vandut-o la un tip din bucuresti... de aceia o scazut la 2800 E Eu sunt tipul care a luat topcase-u'. Mi-a placut motorul lui @pepsi. Mai ales carenele si parbrizul turing. Si topcase-ul mi-a placut si mai mult . in legatura cu consumul: mersul subturat sau cu turatie mica nu scade neaparat consumul! e destul de relativ! Asta pot confirma si eu, pe testate. In drum spre Cluj cand mergeam dupa topcase am mers cam subturat - 4 -5000 ture (nu-mi place sa aud motorul urland ) si mi-a luat ~4.6%. Inapoi spre Bucuresti ma grabeam si l-am tinut undeva intre 5-7000, am mers um' pic mai sportiv. Si consumul mi-a iesit 4.2%. E interesanta explicatia lui @pepsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 ma bucur la toamna poate vind parbrizul, ca mi-ar trebui unu double buble racing asta daca raman cu motoru pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 mda...si acum verdictul mecanicului....injectia era foarte dereglata si din acest motiv mi se oprea motorul in mers ....motocicleta nu a fost folosita o foarte lunga perioada de timp ....reamintesc ..model 2003 cumparat din germania cu 2700 km la bord . cat despre consum.....urgent trebuie schimbat filtrul de aer.... cam atat ...am scapat ieftin.... mai sv-isti din bucuresti....cand ne intalnim si noi sa ne cunoastem, sa bem...un suc...?? pana atunci...asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.