Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

PLEASE NEED HELP!

Doresc sa imi cumpar un sv650s din 2004. De 2-3 saptamini citesc intr-una despre el. Ideea e ca sunt hotarat cam 80% pentru un motor de 2 in v (nu am condus niciodata un 2 in v). Ca sa ma pot hotari 100% doresc sa conduc unul. Ma poate ajuta cineva cu un testdrive (sa fie cat mai aproape de Suceava sau in Bucuresti)? In rest, asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hah, voi va rugati de proprietar sa va lase sa faceti o tura, aici ne roaga proprietarul sa mergem cu ea numai sa o cumparam :burnout:. de ce trebuie ca intr-o tara ca romania test drive-ul sa fie asa de anormal???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hah, voi va rugati de proprietar sa va lase sa faceti o tura, aici ne roaga proprietarul sa mergem cu ea numai sa o cumparam :burnout:. de ce trebuie ca intr-o tara ca romania test drive-ul sa fie asa de anormal???

 

pentru ca in Romania se fura cel mai mult :blbl: ... am vazut la televizor acum o saptamana o faza de genul asta cu un pustulica care " cica " vroia sa cumpere un bmw ( masina ) si a rugat proprietarul sa-l lase pe el sa conduca . Pana au facut schimb de locuri , " cumparatorul " a trecut prin masina pe locul soferului si a fugit cu masina. Dar aveam si noi partile noastre " bune " in romania : AGLOMERATIA . Asa-zisul cumparator nu a putut sa " fuga " cu masina decat 300 de metri pentru ca a nimerit intr-o intersectie aglomerata ( dhaaaa , in Bucuresti-ul nostru ar trebuii sa consideram pleonasm " expresia " intersectie aglomerata ) si a fugit pe jos ... asa ca trebuie avut grija in Romania cui dai motorul la test drive pentru ca s-ar putea sa nu ai (avem) asa mare noroc ca proprietarul BMW-ului...

 

* nu insinuez nimic , nu vreau sa supar pe nimeni , mi-am spus doar parerea despre test drive-ul motoarelor din Romania

 

Eu am un SV 650 S din 2002 si imi place super mult si sunt foarte incantat de el , viitor incepator fiind ( pentru ca dau examenul pentru categoria A pe 21 luna aceasta )

 

Asfalt uscat pentru ca in Bucuresti ploua de rupea la ora la care am scris eu postul asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzie....sa schimb in mai putine ture ziceti voi...ok..o sa incerc sa vad ce si cum...oricum in oras rar pot sa ii dau a 3-a ca e prea aglomerat, doar cand alerg noaptea pot sa ii dau...

 

 

al meu e de 1000 si de aia am v sa i le dau de jos, a mea si la 50 km daca ii dau a 6 ma trage dupa ea... si am calcatura stock.

ce e drept am mers cu un sv de 650 diferenta e foarte mare.. la putere, frane, cuplu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topcase-ul am vandut-o la un tip din bucuresti... de aceia o scazut la 2800 E :angryfire:

Eu sunt tipul care a luat topcase-u'. Mi-a placut motorul lui @pepsi. Mai ales carenele si parbrizul turing. Si topcase-ul mi-a placut si mai mult :blbl:.

 

 

in legatura cu consumul: mersul subturat sau cu turatie mica nu scade neaparat consumul! e destul de relativ!

Asta pot confirma si eu, pe testate. In drum spre Cluj cand mergeam dupa topcase am mers cam subturat - 4 -5000 ture (nu-mi place sa aud motorul urland :P) si mi-a luat ~4.6%.

Inapoi spre Bucuresti ma grabeam si l-am tinut undeva intre 5-7000, am mers um' pic mai sportiv. Si consumul mi-a iesit 4.2%. E interesanta explicatia lui @pepsi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...si acum verdictul mecanicului....injectia era foarte dereglata si din acest motiv mi se oprea motorul in mers ....motocicleta nu a fost folosita o foarte lunga perioada de timp ....reamintesc ..model 2003 cumparat din germania cu 2700 km la bord :angryfire: . cat despre consum.....urgent trebuie schimbat filtrul de aer....

 

cam atat ...am scapat ieftin....

 

mai sv-isti din bucuresti....cand ne intalnim si noi sa ne cunoastem, sa bem...un suc...??

 

pana atunci...asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu furatul in timpul probei: sa nu crezi ca olandezii sunt mai bravi :angryfire:. dca ii dai motorul, dus e. insa orice test drive se face dupa ce lasi permis de conducere + buletin + poza recenta la proprietar si eventual o parte din bani, in functie de valoarea motorului. sa vezi cum nu mai fura nimeni nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roaga proprietarul sa te lase sa faci o tura , asa e normal , cel putin asa s-a intamplat la mine si a fost ok ...

 

Nu vreau sa o cumpar din Romania, in momentul cand m-am hotarat 100% am plecat in Germanica sa imi iau motor. De asta as vrea sa vad inainte cum merge un SV.

 

mda...si acum verdictul mecanicului....injectia era foarte dereglata si din acest motiv mi se oprea motorul in mers ....motocicleta nu a fost folosita o foarte lunga perioada de timp ....reamintesc ..model 2003 cumparat din germania cu 2700 km la bord :angryfire: . cat despre consum.....urgent trebuie schimbat filtrul de aer....

 

cam atat ...am scapat ieftin....

 

mai sv-isti din bucuresti....cand ne intalnim si noi sa ne cunoastem, sa bem...un suc...??

 

pana atunci...asfalt uscat !!!

 

Cand ai luat-o din Germania nu ai facut o tura cu ea sa vezi cum merge? De ce te intreb asta? Pt ca si eu vreau sa iau una din Germania si tot din 2003 - 2004 si tot pina in 10 000 km, si chiar nu vreau sa iau ceva cu defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa o cumpar din Romania, in momentul cand m-am hotarat 100% am plecat in Germanica sa imi iau motor. De asta as vrea sa vad inainte cum merge un SV.

 

 

 

Cand ai luat-o din Germania nu ai facut o tura cu ea sa vezi cum merge? De ce te intreb asta? Pt ca si eu vreau sa iau una din Germania si tot din 2003 - 2004 si tot pina in 10 000 km, si chiar nu vreau sa iau ceva cu defecte.

 

 

nu am fost eu dupa ea,mi-au adus-o niste prieteni...motocicleta a mers impecabil pana acum 3-4 saptamani cand a inceput sa se opreasca motorul din senin. daca vrei sa fii sigur mergi cu un mecanic sa se uite la ea ....dar defectele care conteaza sunt cele care nu se vad...

 

multa bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am fost eu dupa ea,mi-au adus-o niste prieteni...motocicleta a mers impecabil pana acum 3-4 saptamani cand a inceput sa se opreasca motorul din senin. daca vrei sa fii sigur mergi cu un mecanic sa se uite la ea ....dar defectele care conteaza sunt cele care nu se vad...

 

multa bafta!!!

 

Se cere un test ride :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am fost eu dupa ea,mi-au adus-o niste prieteni...motocicleta a mers impecabil pana acum 3-4 saptamani cand a inceput sa se opreasca motorul din senin. daca vrei sa fii sigur mergi cu un mecanic sa se uite la ea ....dar defectele care conteaza sunt cele care nu se vad...

 

multa bafta!!!

 

Ma gandeam ca daca iei o moto de prin 2004 si km putini, adica f putini, nu poti sa ai mari probleme cu ea, dar se pare ca exista clar ghinionul. Ma gandeam sa iau cu mine si un mecanic, dar ma gandesc ca mai mult il plimb degeaba. Tu ai luat-o de la un handler ceva sau persoana fizica?

 

PS: In iarna cam cu cat scad preturile la moto din afara? Si-a luat cineva iarna moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am cumparat-o din germania de la un deeler de motoare...proprietarul avea vreo 78 de ani :P si am inteles ca daca vanzatorul refuza sa iti scrie pe factura cati km are motorul la bord e foarte posibil ca acei km sa nu fie reali..asa ca mare grija....e posibil sa nu fie o regula dar e bine de stiut.

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cat tine un lant pe care nu il ungi? mentionez ca motorul nu sta niciodata mai mult de 12 ore pe loc, deci circul continuu cu el.

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata de dimineata ( cam pe la 10 ,cred :D) m-am intalnit la o benzinarie (lukoil) , acolo unde fac popas toate microbuzele care merg la buzau, cu un sv-ist . motor rosu, numar de bucuresti..pe care nu il mai tin minte.... :kali: esti pe aci omule??? te salut...

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt tipul care a luat topcase-u'. Mi-a placut motorul lui @pepsi. Mai ales carenele si parbrizul turing. Si topcase-ul mi-a placut si mai mult :hug:.

 

bine ca te-ai bagat tu repede! :) :kali:

sa-l stapanesti sanatos, m-ar fi interesat si pe mine dar m-am trezit tarziu sa ma uit pe topic.

in fine, eu as fi fost foarte interesat de suportul in sine de topcase, topcase as fi putut gasi ulterior, nu era obligatoriu sa-l iau cu totul.

ma rog... o sa mai caut. :D

de curiozitate, la cat l-ai luat (daca nu e secret, eventual pe PM)? tnx! :(

 

Nu vrea nimeni un SV 650 S pentru piese? :D

gata, te-ai irosit? de tot, de data asta? :hug:

piese separat dai? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...