Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Deci Brasov.... Orasul cercurilor :)). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

valbi zi-mi te rog o metoda(si buna si ieftina daca e...) de spalat si curatat K&Nul, ca al meu e necuratat de 20000km si cre ca de-aia mi-a ajuns consumu urban la 6,8 :)

 

mai ieftin de atat nu cred ca exista.

 

Mesaj completat

Cat desprecuratarea filtrului de aer ...mi-am luat recent kit curatare k&n(curatare+ungere) 55ron si mi-am facut un calcul ....iti ajunge pt 10-11 curatari. Eu l-am curatat la 6000km .

 

 

sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor!

Citeam mai sus de niste consumuri de camion.

E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie).

Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun

tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul.

Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp.

Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare

suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc).

Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu

denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania).

 

Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa.

Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati !

 

Numai de bine si inca asfalt uscat !

post-27510-1286983878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Brasov.... Orasul cercurilor :wink:). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo :D

 

Dai un google maps, ca vad ca baietii G se misca destul de repede, imaginea satelit este destul de recenta, nu are chiar ultimele noutati (unu e terminat doar de vreo 2-3 sapt), dar pe restu le poti vedea :D

 

mai ieftin de atat nu cred ca exista.

 

sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant.

 

mda, cam asta voi face, iau si un kit de curatare odata cu uleiu. multam.

Mesaj completat

:) MI-AM SCHIMBAT LANTUUUUUUUU :blink:

 

PFUAI, daca l-ati fi vazut pe ala vechi va cruceati... praf, pur si simplu praf, 3 zale nu mai aveau cilindrul din mijloc, doar tija (oringurile erau de mult duse) si dupa cum bine am banuit, voblajul furcii fata, venea 90% de la lantul bulit care izbea (harnic) in bascula, restu de 10% vin de la discurile care-s cam praf, dar mai tin... e criza...

A fost ceva de munca cu datu basculei jos si introdusul noului lant, dar... what a smooth ride... nici nu-mi venea sa cred cand m-am urcat pe ea cu noul lant...

 

So, the old DID is death (27500KM), long live the NEW DID

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor!

Citeam mai sus de niste consumuri de camion.

E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie).

Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun

tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul.

Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp.

Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare

suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc).

Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu

denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania).

 

Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa.

Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati !

 

Numai de bine si inca asfalt uscat !

 

 

Pot sa confirm si eu consumul la 4-4.3%,am facut 330 si tot nu se aprinsese becul(prima data am crezut ca mi sa ars becul :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi :D

 

 

Multam de informatii.

Se pare ca un compromis ar fi sa o las asa cum e caci de clantanit de dinti ma cam feresc.

Imi pare rau ca nu s-au gandit la o furca upside-down,caci cu siguranta ar rezolva problema

stabilitatii pe viraje sau franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

 

Caut 3-5 doritori de excursie la Cernobil, candva in iarna sau in primavara. Destul de probabil sa fie iesire non-moto (avand in vedere faptu ca oricum e tur organizat si nu putem merge pe cont propriu). Mai multe info pe site-ul agentiei:

 

http://www.hamalia.ua/Incomming/Tour_to_Chernobyl/

 

Daca (mai) e cineva interesat, dati de stire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau aici traseu lu skywalker, pacasac si baiazid & co in caz ca vreti sa mergeti cu motoarele :D era si un topic dar nu-l mai gasesc in arhiva.

 

orcum daca vreti date referitoare la traseu, radiatii, dati-le un ping :laugh:

 

spor la radiatii... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic.

 

Radule :laugh:, din pozele ce le-am vazut eu, cred ca mai interesant ar fi de mers cand inca e zapada pe acolo -> sa te vad io pe tine mergand cu SV-ul pana la Kiev pe zapada. Si, pe deasupra, sa pierd niste zile de concediu pentru un drum prin Ukraina si Ungaria nu prea ma incanta. Daca totusi ar fi o cale de a obtine permise de intrare pe mai mult de o zi....as fi interesat si de mers cu moto. Daca e doar "guided tour" de 1 zi nu mi se pare ca merita efortul. Plus ca nu as putea merge pe zapada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost o zi superba si asa ca am profitat de soarele cu dinti ,dar totusi soare.

Nu prea departe de casa,drumul e inca in lucru si e foarte prafuit(de fapt e plin de nisip si tarana).

Dar peisajul e inca viu.

 

Va las sa il admirati!

 

Numai de bine si asfalt uscat !

 

Visit My Website

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri si azi, cum zicea domnu de mai sus, zile minunate si de ce sa nu bagi niste petrol si sa ii dai drumu pe unde vezi cu ochii, mai ales daca ai un lant nou :D (mai pleznesti o janta, dar nu grav...) si uite asa, bifezi vreo 700KM si te bucuri ca traiesti viata in sa de SV :P

 

Ride on... my friends!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat si eu o tura pe acasa. Am facut si ceva enduro pe forestierele satului. Din pacate n-am avut chef de facut poze. Poate week-end'ul viitor.

Mesaj completat

E vreun SV-ist din zona TM (sau pe aproape) doritor de o tura in week-endul urmator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa informativ, poate s-au intrebat si altii daca merita investitia - am schimbat in seara asta becurile normale cu Philips MotoVision. Ei se lauda cu 40% mai multa intensitate luminoasa si o raza mai lunga cu 10-20m.

Concluzia mea - cam cu 10% mai multa lumina si raza mai lunga cu 1-2m. Daca merita surplusul 50-60 ron/bec vs 10-20 ron pt un H4 normal... tine de fiecare :laugh:

 

In rest, asa cum se lauda (chipurile pt a distinge motocicletele mai bine de restul traficului) farul are o usoara tenta portocalie, iar lumina intinsa pe asfalt este o idee mai alba decat cea data de becurile standard.

post-40715-1288287897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...............Capone.....ce-ai facut; ti-ai luat chopper ?

daca vrei pot sa-ti zic pe bune cum e cu chopper-u prin oras....am avut si stiu cum e...

 

oops...acum am vazut...pai daca ai postat pozele alea inseamna ca inca mai ai sv-ul.

din start te sfatuiesc sincer sa mergi de cateva ori prin trafic nashpa cu un chopper INAINTE de a vinde sv-ul....

 

bafta !

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman pe ideea ca un xenon e mai bun. Eu am luat unul de 4700K si 35W pe faza scurta si pot sa zic ca a facut diferenta mare, in sensul ca acuma chiar vad ceva noaptea. Ce-i drept, nu stiu cum ar merge xenonul pe niste faruri far lupa.

Singurul dezavantaj la mine e ca, daca incarc motorul cu multe bagaje (si se intampla asta destul de des) primes ocazional blitzuri. Am incercat sa-l mai cobor din suruburi in cazuri dinastea, dar se pare ca mai mult nu vrea sa coboare. O sa incerc iarna asta sa modific putin suportul farului, daca se poate, si as mai vrea sa montez si un reglaj la care sa nu mai fie nevoie de surubelnita, macar pe verticala.

De ITP am trecut cu el fara probleme din cauza culorii (nu are nici macar o tenta de albastrui, e alb-alb).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...............Capone.....ce-ai facut; ti-ai luat chopper ?

daca vrei pot sa-ti zic pe bune cum e cu chopper-u prin oras....am avut si stiu cum e...

Sunt perfect constient ca nu va fi ca cu SV-ul. Dar am zis sa incerc si stilul asta pt ca de cand ma stiu visez la un chopper :laugh:

Oricum, n-am nicio graba in a da SV-ul. Se da bine, nu se da, la fel de bine. Imi place super mult, dar daca vine cineva cu schimb sau imi pune cashu in mana... Oricum, dupa ce ma satur de choppereala, probabil o sa ma intorc tot la un SV ;)

Raman pe ideea ca un xenon e mai bun. Eu am luat unul de 4700K si 35W pe faza scurta si pot sa zic ca a facut diferenta mare, in sensul ca acuma chiar vad ceva noaptea. Ce-i drept, nu stiu cum ar merge xenonul pe niste faruri far lupa.

Asta este clar. Nici nu suporta termen de comparatie. Am ales totusi sa raman cel putin pt moment pe halogene in primul rand pt ca mi-e urat sa ma apuc se ascuns balasturile prin carena, iar in al doilea rand, ar trebui sa adaptez cumva sa pot tine farul stins pana pornesc mobra. Xenonul haleste de rupe la pornire si asta combinat cu sezonul rece si mobra care sta afara nu se impaca chiar de minune :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...