radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Deci Brasov.... Orasul cercurilor ). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Radule, tu n-ai stat cumva cam mult cu gipsu ala pe mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 valbi zi-mi te rog o metoda(si buna si ieftina daca e...) de spalat si curatat K&Nul, ca al meu e necuratat de 20000km si cre ca de-aia mi-a ajuns consumu urban la 6,8 mai ieftin de atat nu cred ca exista. Mesaj completat Cat desprecuratarea filtrului de aer ...mi-am luat recent kit curatare k&n(curatare+ungere) 55ron si mi-am facut un calcul ....iti ajunge pt 10-11 curatari. Eu l-am curatat la 6000km . sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Seara buna tuturor! Citeam mai sus de niste consumuri de camion. E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie). Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul. Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp. Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc). Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania). Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa. Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati ! Numai de bine si inca asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Deci Brasov.... Orasul cercurilor ). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo Dai un google maps, ca vad ca baietii G se misca destul de repede, imaginea satelit este destul de recenta, nu are chiar ultimele noutati (unu e terminat doar de vreo 2-3 sapt), dar pe restu le poti vedea mai ieftin de atat nu cred ca exista. sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant. mda, cam asta voi face, iau si un kit de curatare odata cu uleiu. multam. Mesaj completat MI-AM SCHIMBAT LANTUUUUUUUU PFUAI, daca l-ati fi vazut pe ala vechi va cruceati... praf, pur si simplu praf, 3 zale nu mai aveau cilindrul din mijloc, doar tija (oringurile erau de mult duse) si dupa cum bine am banuit, voblajul furcii fata, venea 90% de la lantul bulit care izbea (harnic) in bascula, restu de 10% vin de la discurile care-s cam praf, dar mai tin... e criza... A fost ceva de munca cu datu basculei jos si introdusul noului lant, dar... what a smooth ride... nici nu-mi venea sa cred cand m-am urcat pe ea cu noul lant... So, the old DID is death (27500KM), long live the NEW DID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Seara buna tuturor!Citeam mai sus de niste consumuri de camion. E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie). Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul. Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp. Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc). Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania). Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa. Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati ! Numai de bine si inca asfalt uscat ! Pot sa confirm si eu consumul la 4-4.3%,am facut 330 si tot nu se aprinsese becul(prima data am crezut ca mi sa ars becul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi Multam de informatii. Se pare ca un compromis ar fi sa o las asa cum e caci de clantanit de dinti ma cam feresc. Imi pare rau ca nu s-au gandit la o furca upside-down,caci cu siguranta ar rezolva problema stabilitatii pe viraje sau franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Salutare prieteni, Caut 3-5 doritori de excursie la Cernobil, candva in iarna sau in primavara. Destul de probabil sa fie iesire non-moto (avand in vedere faptu ca oricum e tur organizat si nu putem merge pe cont propriu). Mai multe info pe site-ul agentiei: http://www.hamalia.ua/Incomming/Tour_to_Chernobyl/ Daca (mai) e cineva interesat, dati de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 uitati-va pe aici http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 sau aici traseu lu skywalker, pacasac si baiazid & co in caz ca vreti sa mergeti cu motoarele era si un topic dar nu-l mai gasesc in arhiva. orcum daca vreti date referitoare la traseu, radiatii, dati-le un ping spor la radiatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am citit si eu excurisa lor si mi s-a parut atractiva ideea de pe atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am citit si eu excurisa lor si mi s-a parut atractiva ideea de pe atunci A fost super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic. Radule , din pozele ce le-am vazut eu, cred ca mai interesant ar fi de mers cand inca e zapada pe acolo -> sa te vad io pe tine mergand cu SV-ul pana la Kiev pe zapada. Si, pe deasupra, sa pierd niste zile de concediu pentru un drum prin Ukraina si Ungaria nu prea ma incanta. Daca totusi ar fi o cale de a obtine permise de intrare pe mai mult de o zi....as fi interesat si de mers cu moto. Daca e doar "guided tour" de 1 zi nu mi se pare ca merita efortul. Plus ca nu as putea merge pe zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Dar e frig cand e zapadaaa...... Mi-ar ingheta degetele pe aparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Man the fuck up! Un urmas al lui Tepes Voda nu stie de frig, foame, etc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Azi a fost o zi superba si asa ca am profitat de soarele cu dinti ,dar totusi soare. Nu prea departe de casa,drumul e inca in lucru si e foarte prafuit(de fapt e plin de nisip si tarana). Dar peisajul e inca viu. Va las sa il admirati! Numai de bine si asfalt uscat ! Visit My Website Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Ieri si azi, cum zicea domnu de mai sus, zile minunate si de ce sa nu bagi niste petrol si sa ii dai drumu pe unde vezi cu ochii, mai ales daca ai un lant nou (mai pleznesti o janta, dar nu grav...) si uite asa, bifezi vreo 700KM si te bucuri ca traiesti viata in sa de SV Ride on... my friends! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Am dat si eu o tura pe acasa. Am facut si ceva enduro pe forestierele satului. Din pacate n-am avut chef de facut poze. Poate week-end'ul viitor. Mesaj completat E vreun SV-ist din zona TM (sau pe aproape) doritor de o tura in week-endul urmator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Asa informativ, poate s-au intrebat si altii daca merita investitia - am schimbat in seara asta becurile normale cu Philips MotoVision. Ei se lauda cu 40% mai multa intensitate luminoasa si o raza mai lunga cu 10-20m. Concluzia mea - cam cu 10% mai multa lumina si raza mai lunga cu 1-2m. Daca merita surplusul 50-60 ron/bec vs 10-20 ron pt un H4 normal... tine de fiecare In rest, asa cum se lauda (chipurile pt a distinge motocicletele mai bine de restul traficului) farul are o usoara tenta portocalie, iar lumina intinsa pe asfalt este o idee mai alba decat cea data de becurile standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) ...............Capone.....ce-ai facut; ti-ai luat chopper ? daca vrei pot sa-ti zic pe bune cum e cu chopper-u prin oras....am avut si stiu cum e... oops...acum am vazut...pai daca ai postat pozele alea inseamna ca inca mai ai sv-ul. din start te sfatuiesc sincer sa mergi de cateva ori prin trafic nashpa cu un chopper INAINTE de a vinde sv-ul.... bafta ! Editat Octombrie 29, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Raman pe ideea ca un xenon e mai bun. Eu am luat unul de 4700K si 35W pe faza scurta si pot sa zic ca a facut diferenta mare, in sensul ca acuma chiar vad ceva noaptea. Ce-i drept, nu stiu cum ar merge xenonul pe niste faruri far lupa. Singurul dezavantaj la mine e ca, daca incarc motorul cu multe bagaje (si se intampla asta destul de des) primes ocazional blitzuri. Am incercat sa-l mai cobor din suruburi in cazuri dinastea, dar se pare ca mai mult nu vrea sa coboare. O sa incerc iarna asta sa modific putin suportul farului, daca se poate, si as mai vrea sa montez si un reglaj la care sa nu mai fie nevoie de surubelnita, macar pe verticala. De ITP am trecut cu el fara probleme din cauza culorii (nu are nici macar o tenta de albastrui, e alb-alb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 ...............Capone.....ce-ai facut; ti-ai luat chopper ?daca vrei pot sa-ti zic pe bune cum e cu chopper-u prin oras....am avut si stiu cum e... Sunt perfect constient ca nu va fi ca cu SV-ul. Dar am zis sa incerc si stilul asta pt ca de cand ma stiu visez la un chopper Oricum, n-am nicio graba in a da SV-ul. Se da bine, nu se da, la fel de bine. Imi place super mult, dar daca vine cineva cu schimb sau imi pune cashu in mana... Oricum, dupa ce ma satur de choppereala, probabil o sa ma intorc tot la un SV Raman pe ideea ca un xenon e mai bun. Eu am luat unul de 4700K si 35W pe faza scurta si pot sa zic ca a facut diferenta mare, in sensul ca acuma chiar vad ceva noaptea. Ce-i drept, nu stiu cum ar merge xenonul pe niste faruri far lupa. Asta este clar. Nici nu suporta termen de comparatie. Am ales totusi sa raman cel putin pt moment pe halogene in primul rand pt ca mi-e urat sa ma apuc se ascuns balasturile prin carena, iar in al doilea rand, ar trebui sa adaptez cumva sa pot tine farul stins pana pornesc mobra. Xenonul haleste de rupe la pornire si asta combinat cu sezonul rece si mobra care sta afara nu se impaca chiar de minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.