verssatu Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 i-au schimbat-o, eu am k4 si e sub sa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 am vorbit cu roscatu' azi sau maine o bag la el in service...sa vad cum o pornesc impinsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 unde e releul ala si cum arata(sunt cam noob)? Tot nu am inteles.. Ai verifcat contactul de la senzorul ambreaj? ai un papuc chiar langa maneta ambreiaj, suta in mie este oxidat sau nu face contact. Eu am demontat jumatate de motoreta pana sa imi dau seama ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 ce idee buna ai. Acum ma duc sa verific. doamne ajuta! Mesaj completat Tot nu am inteles.. Ai verifcat contactul dela senzorul ambreaj? ai un papuc chiar langa maneta ambreiaj, suta in mie este oxidat sau nu face contact. Eu am demontat jumatate de motoreta pana sa imi dau seama ce are. mini 3 beri trebuie sa-ti dau era iesit papucul ala...si e sub maneta si greu de observat daca nu-l cauti intentionat. Nici nu-ti vine sa crezi cat de fericit m-ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Sa traiesti.. Eu vorbeam singur dupa ce demontasem jumate de motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Ok... sa inteleg si eu, care este legatura dintre contactul ala si beculetul care se stingea cand apasa pe buton? La mine cand nu face ala contact nu se intampla nimic, becurile stau aprinse si nu se invarte electromotorul. Lucruri ciudate se intampla pe aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 cred ca vorbea de far...dubios e ca s-a intamplat dupa o tura, din senin... Mesaj completat edit: sau martorul de ignition? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Mda, incep sa cred ca voi aveti mai multe beculete decat am eu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 era vorba de far Mesaj completat Am iesit azi la o tura prin Bucuresti; mi s-a parut ca asfaltul este foarte alunecos; am pus frana, nu foarte violent, in linie dreapta si mi-am blocat fatza pe la 50 km/h (blv Timisoara); dupa treaba asta am tot probabt asfaltul si pe alte strazi si mi s-a parut ca aluneca aproape peste tot... A mai iesit cineva ieri/azi? vreo parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Am iesit si sambata si duminica toata ziua si azi dimineata spre munca (5 grade afara). Nicio problema cu aderenta, exceptand de 2 ori ieri pe ceva nisip in curba cand am simtit un mic derapaj, dar nimic necontrolabil Ideea e sa te adaptezi la conditii si sa simti mobra sub tine. Normal ca la 5-10 grade in aer si poate si mai putin la nivelul asfaltului sa nu poti frana ca la 30 de grade, mai ales daca nu ai niste gume adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Am iesit si sambata si duminica toata ziua si azi dimineata spre munca (5 grade afara). Nicio problema cu aderenta, exceptand de 2 ori ieri pe ceva nisip in curba cand am simtit un mic derapaj, dar nimic necontrolabil Ideea e sa te adaptezi la conditii si sa simti mobra sub tine. Normal ca la 5-10 grade in aer si poate si mai putin la nivelul asfaltului sa nu poti frana ca la 30 de grade, mai ales daca nu ai niste gume adecvate. Gumele mele sunt cele originale, din 2007...au profilul bun dar ma gandesc ca ar trebui schimbate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 intrebare de 10 puncte, la un sv 650 nou imi tot sare din viteza a-2a in sarcina la peste 5000 ture , in 2 luni imi expira garantia dar de la reprezentanta mi-a spus ca nu are rost sa-mi desfaca cutia ca probabil nu se observa nimic si ma pune sa platesc manopera si cel mai important nu are cum sa remedieze problema ati auzit despre astfel de probleme si la alte sv-uri ??? un prieten cu bking si gsr inainte mi-a spus ca i se intampla si lui , doar ca la mine frecventa este destul de mare de 2-3 saptamanal si fac putini km PS inainte am mai avut tot un sv k4 si nu aveam aceasta problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) au profilul bun dar ma gandesc ca ar trebui schimbate... Ar trebui O data pt ca sunt cam batranele, apoi pt ca gumele cu care ies mobrele din fabrica nu sunt chiar de top. la un sv 650 nou imi tot sare din viteza a-2a in sarcina la peste 5000 ture [...] ati auzit despre astfel de probleme si la alte sv-uri ? Cam cat de des ? Sunt unele modele/cutii predispuse la asa ceva, daca nu bagi mai "barbateste" in viteza. Am patit si eu cu vechiul SV sa imi sara de cateva ori din 2 cand am bagat-o mai in dorul lelii, a patit-o si un amic cu un Hornet, am auzit-o si la altii cu alte modele etc. Deci vezi mai intai sa nu fie user error si de abia apoi vezi daca are ceva intr-adevar cutia Editat Martie 15, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Uneori saritu din viteza se produce datorita uleiului. Nu stiu la altii cum e, dar la mine, de fiecare data cand ii schimb uleiul si plec de pe loc ceva mai hotarat (adica nu a avut timp sa se incalzeasca), in primele 2-3 sapt de la schimbare, tre sa fiu un pic mai hotarat cu levierul, mai ales din 1>2 altfel din 2 imi sare in N, motoru se tureaza (urla de nebun) si lumea incepe sa isi faca cruci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 primul impuls a fost si la mine sa dau vina pe "user" dar se intampla prea des 2-3 ori /saptamanal si merg putini km ; am acelasi model de motocicleta de 6 ani si la prima nu am patit chestia asta asa ca am eliminat factorul uman din schema cu atat mai mult cu cat schimb viteza apuc sa urc in ture si dupa sare nu se intampla imediat la schimbare .... Mesaj completat am uitat sa mentionez in postul precedent in cazul in care este cineva interesat de un bugspoiler si o aripa spate : /index.php?showtopic=639331 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Ai innebunit ? Cum sa o mai vand cand are asemenea leviere ? sa le folosesti sanatos si voios !! arata beton !! luni m-am decis sa ii pun bateria si sa-i dau o cheie. a luat-o la sfert de parca nici n-ar fi existat vreodata o iarna asa de lunga. am dat o tura mica de cateva minute; merge brici. m-am uitat luung la tampenia aia de ghidaj de la frana spate.....o mai las un pic ...poate cand o fi mai cald afara... am primit un mail de la cineva care m-a intrebat daca o mai vand; DA, o mai vand........ocazie de ocazie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 luni m-am decis sa ii pun bateria si sa-i dau o cheie.a luat-o la sfert de parca nici n-ar fi existat vreodata o iarna asa de lunga. Asa a luat-o si a mea, zici ca nici nu a stat pe bara 3 luni. Astept sa se incalzeasca nitel acum, sa ii schimb uleiul si gumele, apoi sa ii reglez si eu tps-ul. Iar zilele aseta ar trebui sa imi soseasca bratul ala mai scurt de gsxr pt schimbator despre care vorbeam mai in urma si despre care mor de curiozitate sa vad cum se va comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 ce parere aveti despre: schimb ulei+filtru ulei+filtru aer+ placute frana fata+ curatare lant = 510 lei? Mesaj completat Ai innebunit ? Cum sa o mai vand cand are asemenea leviere ? Arata bine bine! mobra ai luat-o de la Roscatu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 ce parere aveti despre:schimb ulei+filtru ulei+filtru aer+ placute frana fata+ curatare lant = 510 lei? Mesaj completat Arata bine bine! mobra ai luat-o de la Roscatu? ce produse ai folosit la schimb? adica ce marci? ca facand o socoteala mica le puteai face in fata blocului la o bere cu baietii la mult mai putini bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 ce produse ai folosit la schimb? adica ce marci? ca facand o socoteala mica le puteai face in fata blocului la o bere cu baietii la mult mai putini bani. Piese aftermarket in principiu. Nu mi-am facut revizia inca, doar am dat comanda de piese. Din toata afacerea cica doar 30 de lei e manopera. Nu ma pricep f bine si nici n-am timpul necesar sa ma apuc sa invat sa pot schimba piesele astea...cu toate ca sunt sigur ca mi-ar placea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 poi stiind ce ai comandat, cauti pe la diversi distribuitori acele piese sa vezi cam la ce preturi sunt, faci suma si ce ramane pana la 510 este manopera. tu stii cel mia bine ce ai comandat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) Piese aftermarket in principiu. Nu mi-am facut revizia inca, doar am dat comanda de piese. Din toata afacerea cica doar 30 de lei e manopera. Nu ma pricep f bine si nici n-am timpul necesar sa ma apuc sa invat sa pot schimba piesele astea...cu toate ca sunt sigur ca mi-ar placea pai eu am facut o socoteala rapida intrand doar pe un site si mi-a dat 340 ron (ulei+filtru ulei+filtru aer+placute de frana) si nu le-am luat pe cele mai proaste sau ieftine. dar daca stateam sa caut gaseam aceleasi produse la preturi mult mai bune. Deci....cel putin 150 ron este manopera. Credema ca pentru 30 lei, un mecanic, nu iti curata nici macar lantul. inteleg ca nu ai timp ..dar toate astea dureaza probabil 2 ore sa le faci in fata blocului. in ce zona stai? Editat Martie 21, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 daca intereseaza pe cineva un sv simpatic, ingrijit, deveme acasa .......... /index.php?showtopic=641910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 pai eu am facut o socoteala rapida intrand doar pe un site si mi-a dat 340 ron (ulei+filtru ulei+filtru aer+placute de frana) si nu le-am luat pe cele mai proaste sau ieftine. dar daca stateam sa caut gaseam aceleasi produse la preturi mult mai bune. Deci....cel putin 150 ron este manopera. Credema ca pentru 30 lei, un mecanic, nu iti curata nici macar lantul. inteleg ca nu ai timp ..dar toate astea dureaza probabil 2 ore sa le faci in fata blocului. in ce zona stai? prin centru, Batistei cumva...exclus la bloc ca ma linseaza vecinii )...abia ma halesc ca parchez la scara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut .astazi am curatat bine motorul . Cand am ajuns la lant am dat ca de obicei cu spray`ul castrol pana observ ca se goleste tubul complet , insa lantul era inca murdar. Mi am adus aminte ca zisese cineva de motorina si am curatat cu motorina. S a curatat excelent am curatat si geanta . Acum urmeaza problema la ora 6 dupamasa am terminat de curatat am lasat sa se usuce dupa ce am sters cu o carpa curata si cand sa ung lantu vad ca si spray`ul motul cu teflon e gata . Am fugit repede acasa sa mi fac comanda de spary nou si am uitat sa mai spal lantu si cu apa (defapt nu am stiut/gandit pe moment ) Acum a ramas peste noapte cu motorina ultimu strat spalat . O sa afecteze lantul ? Este o problema ? Nu este scufundat in motorina ci ultima oara am dat cu peria de dinti cu motorina pe el si apoi sters cu o carpa , in viteza 1 pe stand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.