amimagz Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 kit de lant? D.I.D. sau Tsubaki. D.I.D. Parere strict personala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001) Se vinde: - cadrul cu acte - scarite/leviere - furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele) - comenzile, cu tot ce implica el - bascula - rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina - cadru de codita - stop - roata spate - gume, pierelli diablo corsa III - carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte - far - sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil) - toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat PRETURI DE DUMPING O sa adaug poze diseara! Eu as avea nevoie doar de pompa de benzina. Aia care e prinsa de cadru si cu 3 furtune. Saltare. Am descoperit, ieri in timp ce ma plimbam, o bataie suspecta, zgomotu vine din zona cutiei de viteze, mai exact pinionu fata. Lantu mi-a inmuiat groaznic, il intinsesem cu 3 zile inainte si acum e flasc rau, si am descoperit ca pinonu fata e cam uzat si oval cred, uneori lantu e mai intins, alteori e mai lasat - asta cand imping motoru asa, putin cate putin ca sa pot observa toti dintii pinionului. Deci cred ca si-a cam atins limita si trebe schimbat. Rugamintea mea e, ce fel de kit de lant imi recomandati sa-mi cumpar? Pe site la Loius sunt 2 firme, sunt bune? Voi de unde va luati piese? Merci. Faza cu lantul e uneori mai intans si uneori mai lasat e din cauza uzurii neuniforme a lantului care s-a lasat numai pe anumite portiuni. Neaparat trebuie schimbat, preferabil tot kit-ul. Eu mi-am cumparat si schimbat la motoboom sau cum s-o chema service-ul de langa Apaca in spate la BGS pe Iuliu Maniu : lant RK, pinioane Vortex parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) In primul rand imi pare rau daca era al tau si la-i lovit asa de rau.Cat vrei pe cauciucuri? Si daca esti de acord cu demontarea, suportul de scarita stanga? Salutare!! Da-mi P.M. Gumele sunt 160 de euro ambele! Scarita 15 euro cu totul. Mai ai puntea redresoare (in codita pe dreapta)? Daca da, cat vrei pe ea? Da, costa 15 euro. Va rog sa ma contactati pe messenger (judass_iscariot) telefo 0722 94 77 62 - Radu foarte urgent! Motocicleta nu e al mea, o dezmembreaza altcineva si eu iau motorul. Sambata ma voi duce la brasov sa il desfac, pana atunci vreau sa stiu concret cine ce vrea si sa am banii ca sa pot plati. Editat August 6, 2008 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Va rog sa ma contactati pe messenger (judass_iscariot) telefo 0722 94 77 62 - Radu foarte urgent! Motocicleta nu e al mea, o dezmembreaza altcineva si eu iau motorul. Sambata ma voi duce la brasov sa il desfac, pana atunci vreau sa stiu concret cine ce vrea si sa am banii ca sa pot plati. of of...mai judas...motocicleta nu e AL mea??? ) Editat August 6, 2008 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Va rog sa ma contactati pe messenger (judass_iscariot) telefo 0722 94 77 62 - Radu foarte urgent! Motocicleta nu e al mea, o dezmembreaza altcineva si eu iau motorul. Sambata ma voi duce la brasov sa il desfac, pana atunci vreau sa stiu concret cine ce vrea si sa am banii ca sa pot plati. of of...mai judas...motocicleta nu e AL mea??? ) Pai da ca doar motorul e AL lui, restu nu . E normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Cine il dezmembreaza? Ca poate vin si yo sambata, vad poate gasesc ceva ce m-ar interesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Va rog sa ma contactati pe messenger (judass_iscariot) telefo 0722 94 77 62 - Radu foarte urgent! Motocicleta nu e al mea, o dezmembreaza altcineva si eu iau motorul. Sambata ma voi duce la brasov sa il desfac, pana atunci vreau sa stiu concret cine ce vrea si sa am banii ca sa pot plati. of of...mai judas...motocicleta nu e AL mea??? ) Scuze, tippo - ma grabeam - am mai mancat si niste litere Auzi papusa, poate vrei sa ramai fara oglinzi Cine il dezmembreaza? Ca poate vin si yo sambata, vad poate gasesc ceva ce m-ar interesa? Cineva din Zizin Editat August 6, 2008 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Scuze, tippo - ma grabeam - am mai mancat si niste litere Auzi papusa, poate vrei sa ramai fara oglinzi auzi pisi...pai tu te dai la oglinzile mele???ha?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 am citit in manual ca la revizia de 12000(eu tocmai am facut-o la 10mii),sa se verifice"throtle valve syncronization" e vorba de ceva legat de acceleratie dar nu stiu sigur ce,...nu e vb de jocul acesteia.... cine stie despre ce e vb? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 am citit in manual ca la revizia de 12000(eu tocmai am facut-o la 10mii),sa se verifice"throtle valve syncronization" e vorba de ceva legat de acceleratie dar nu stiu sigur ce,...nu e vb de jocul acesteia.... cine stie despre ce e vb? ms E vorba de sincronizarea clapetelor de acceleratie. Cam acelasi procedeu si efect cu sincronizarea carburatoarelor, atata doar ca aplicat la injectie. Se verifica ca cele doua clapete se deschid la fel prin masurarea vacuumului creat in spatele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 salut ... acum am venit din prima "tura" oficiala ... am fost sa-mi ridic permisul din pipera ... sunt super multumit de al meu SV650S dar am o nelamurire: cand se incalzeste motorul face un zgomot ciudat sau mi se pare ? parca urla mai tare ... sau doar al meu face asa ? PS: a scazut pretul benzinei ... am bagat cu 4,2 RON TOP PREMIUM 99+ de la petrom ... voi ce bagati in ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) normal ca face un alt zgomot. relantiul creste de la 1000 (poate) pana la 1400 cand e cald (daca totul e ok). uleiul e si el fierbinte, deci toate piesele se mai misca mai liber, mai rapid... trebuie ! ce toba ai pe el? PS: noi bagam euro 95. nu recomand altceva! Editat August 13, 2008 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 normal ca face un alt zgomot. relantiul creste de la 1000 (poate) pana la 1400 cand e cald (daca totul e ok). uleiul e si el fierbinte, deci toate piesele se mai misca mai liber, mai rapid... trebuie ! ce toba ai pe el? PS: noi bagam euro 95. nu recomand altceva! Am toba stoc ... Ms mult de raspuns ... o sa bag si eu euro 95 de acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ah, sa vezi cand iti pui o toba sport deschisa, sa vezi atunci turuit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 normal ca face un alt zgomot. relantiul creste de la 1000 (poate) pana la 1400 cand e cald (daca totul e ok). uleiul e si el fierbinte, deci toate piesele se mai misca mai liber, mai rapid... trebuie ! ce toba ai pe el? PS: noi bagam euro 95. nu recomand altceva! salut eu bag 100 de la omv si sunt multumit.. de ce nu recomanzi decat 95 ? sunt si eu curios eu si la aia de teren am bagat numai 100 si nu are efecte secundare cel putin la mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu e vorba de efecte secundare, insa un motor e facut sa mearga pe un anumit combustibil. suzuki recomanda 95, nu vad de ce as baga altceva. insa nu cred ca e o problema sau ceva, deci pune linistit ce benzina vrei. numai sa nu pui diesel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu e vorba de efecte secundare, insa un motor e facut sa mearga pe un anumit combustibil. suzuki recomanda 95, nu vad de ce as baga altceva. insa nu cred ca e o problema sau ceva, deci pune linistit ce benzina vrei. numai sa nu pui diesel ! sau cu plumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ce e drept am un prieten tot cu sv de 1000 si el baga numai `95 si asta de vre-o 4 ani; eu am pus numai 100 pe principiu ca e `cea mai buna` oricum arde un pic mai repede si merge mai rotund. nu e o diferenta fantastica dar se simte zic eu... la masina clar e diferenta mult mai semnificativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 normal ca arde mai mult, e mai mare procentajul de metan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 cat aer bagati in roti ? am bagat 2 pe spate si 1.8 pe fata ... e bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) cat aer bagati in roti ? am bagat 2 pe spate si 1.8 pe fata ... e bine ? Nasol. E prea putin. Ar trebui ceva de genu 2,5 fata/spate, la rece. Editat August 15, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Foloseam 2 fata- 2.2 spate sau 1.9 fata 2.1 spate pe zile calduroase, pentru dat pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 eu unul am avut 2.2 si 2.4, (la ultima verificare) ; pe bascula ar trebui sa ai valoriile pentru solo si dual teoretic astea sunt 2.5 & 2.5 si dual 2.5 & 2.9 astea sunt valoriile pt un sv 1000 cu michelin road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 fratilor , unde naiba schimb si eu cauciucul pe fata in Bucuresti ca am intrebat la 10 vulcanizari si cica nu se baga sa desfaca roata ... de o saptamana caut o vulcanizare sa-mi schimb si eu cauciucul...voi unde le schimbati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 fratilor , unde naiba schimb si eu cauciucul pe fata in Bucuresti ca am intrebat la 10 vulcanizari si cica nu se baga sa desfaca roata ... de o saptamana caut o vulcanizare sa-mi schimb si eu cauciucul...voi unde le schimbati ? salut, vis-a-vis de mecu de pe buzesti este o vulcanizare care face schimb si pt moto; la cross eu am mai schimbat pe fundeni la autosoft ce e drept am venit cu ea in brate dar sa fii sigur da un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.