Paul_C Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 @mav: damn right!!!! we got there! @goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. @Paul: ma tot gandesc si nu imi trece prin cap. Daca nu au pe la dezmembrari nu stiu pe unde poti gasi ceva sh. Nou banuiesc ca se gaseste dar nu e chiar ieftin. Rezolvat , luat de la un atv (80 de coroane ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 =)) asta pt ca e electric. daca scotea fum cumva aveai si green tax de platit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Astazi m-am ocupat si de partea estetica a motoretei mele Voi? @goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. Oleaca de Transalpina cu intoarcere pe Transfagarasan Sa muara ciprinel, la un moment dat pe TA am crezut ca am mierlit-o cu vreo doua curbe mai in urma si am ajuns in rai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 As avea nevoie de niste lamuriri in legatura cu raportul dintilor intre pinionul de atac si cel de pe spate. Am gasit pe net ca stock, varianta S are 15 fata si 44 spate, iar N 15 fata si 45 spate. Problema este ca am gasit de cumparat diferite kituri cu variatiuni ale dintilor pana la +-5. Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva care ar fi diferenta daca as pune un pinion cu 2-3 dinti in plus sau minus, pe fata sau spate? (ma refer la viteza max, acceleratie, consum, comportamentul general al moto, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Eu l-am facut visavis de intrarea in poligonul Ilioara. Foarte ok, rapid, 110 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 ITP facut langa Silver Church, 100 RON foarte de treaba omul de acolo. In alta ordine de idei, vine vreun SV-ist in seara asta la Victoriei? Hai hai va astept acolo...nea Cap0ne, tanti Dihania? Nu veniti? daca mai imi zici tanti s-ar putea sa te bat! nu vin , ce naiba sa fac la victoriei? sa stau intr-o parcare unde se strang toti fitzo-bikerii din bucuresti? nu mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 goodkat nu te stresa, se pare ca motoru tau sufera de ceea ce yo am ajuns sa numesc sindromul uleiului proaspat. exact la fel face si al meu si nu de ieri de azi, cand ii schimb uleiul. simptomele sunt: schimbari aproape imposibile cand motoru sta pe loc, gasirea cu greutate a Neutrului, sare direct in 1 din 2 si din 1 in 2 fara sa o poti pune in N si uneori tendinta de a pleca de pe loc chiar daca ambreiajul e tras complet. Solutie: relaxarea, dupa cateva sute de KM si implicit "uzura" uleiului simptomele dispar... cum spuneam nu e de ieri sau azi, am motoru de 4 ani asa ca relax, la inceput am facut si yo ca tine, am incercat sa relglez tot ceea ce se poate regla, dar fara succes, pana la urma am lasat-o asa ca am vazut ca se rezolva de la sine. p.s. apropo, ca mi-am adus aminte, uneori cand inca esti in perioada aia, adica tocmai ai schimbat uleiu, uneori ajuta daca mergi un pic, 2-3Km, il opresti si-i dai drumul din nou, la a doua pornire, cel putin la mine asa e, o sa vezi ca nu iti mai agata schimbatorul. pps: iar daca mergi mai mult km, o tura mai lunga, peste 100Km o sa observi ca simptomele dispat pe masura ce mergi mai mult. cz: cred ca tine de dinamica fluidelor prin motor si poate si de ulei, yo pana acum am bagat in ea numai Motul (300V, 5100) 10w40 si mai noul 15w50 tot de la Motul. cu toate a facut la fel, parca un pic mai mult cu cel supra sintetic (300V). cz2: relax saltare, m-am carat la nunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Ai mai putea incerca altceva. Il scoti in neutru cand motoreta mai ruleaza inainte de oprire. Din ce am observat la a mea are o viteza unde totul merge ca uns. Nu stiu daca are legatura cu uzura sau nu, dar cand nu vrea sa iasa din tr 1-a, incerc sa o misc sau sa o scot pe liber cat inca mai ruleaza inainte de oprire. La mine porblema apare in 2 situatii: ulei nou sau la mersul prin oras cand oricum motorul e mai cald. aaaanyway relax, o sa te inveti si nu o sa ti se mai para dubios. Baga km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) ITP facut langa Silver Church, 100 RON foarte de treaba omul de acolo. In alta ordine de idei, vine vreun SV-ist in seara asta la Victoriei? Hai hai va astept acolo...nea Cap0ne, tanti Dihania? Nu veniti? Eu vin ca nu m-am mai intalnit de mult cu ''voi'' La ce ora? Editat August 21, 2011 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Hai bree t... domnisoara Diana ) :* Bun...uite, hai sa ne intalnim altundeva noi astia cu SV-uri, care se baga? Da undeva mai aproape si de mine ca pana la bar la Ursu' fac o ora in pielea gainii ). Deci? Veniti? Hai langa un parc, o bancuta o vorba, o aluna? Ce spuneti? Deci nu gasesc rezolvare la problema asta mea de cateva zile ma chinuie, nu reusesc sa fac motoru sa intre usor in neutral, cateodata intra cateodata stau la semafor cu ambreiaju apasat...Pur si simplu nu se poate ridica de levier. Cu motoru oprit se duce mult mai repede in Neutral. Cateodata trebuie sa misc de motor sa il pun in Neutru...Am incercat tot felul de reglaje de la maneta ambreiajului... stie cineva ce si cum ar trebui sa fac in momentul de fata? Uleiul e schimbat de curand, asa ca nu se poate acuza uleiul. Este cineva de aici mai mecanicos si ma poate ajuta cu problema asta? Ce zice unu de pe un forum cu aceeasi problema: "got it, rode it, love it. thank you. i took off the worm drive, pulled out the push rod, lost a bit of oil(replaced it), re greased my cable, put everything back together and now the clutch is smooth. thank you everyone. be safe, be fast." Numai ca nu inteleg ce vrea sa zica cu worm drive/push rod. Cineva poate sa imi explice? Incearca si asta... lasi usor ambreajul (dar nu de tot.. ca sa nu pornesti ) si in acelasi timp bagi in neutru sau vezi poate iti intra din a doua mai usor in neutru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Salut. Nou posesor de SV 650 S, cu care am deja cam 1500-2000 de km. Va rog sa ma ajutati cu cateva info. Reguli de baza de intretinere (n-am avut moto, n-am prieteni motociclisti de la care sa invat, stau prost cu timpul liber), uleiul (ce recomandati si periodicitatea schimbului), etc. Multumesc. PS. As vrea sa stiu ce motor s-ar potrivi ca dimensiuni pentru o fata de 1.55 si 47 de kg. Eu nu am termen de comparatie si nu stiu pe cine sa intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 salutare a vazut cineva recent pe undeva in stoc niste leviere frumoase negre pentru un sv k9 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 sal tuturor de curand mi-am achizitionat un sv 650 din 99 si sunt multumit de el.Dupa ce se incalzeste motorul imi tzacane lantu de distributie numai in relanti.Ce parere aveti,mai merge sezonu asta sau trebuie schimbat tot kitu? ms papa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut. Nou posesor de SV 650 S, cu care am deja cam 1500-2000 de km. Va rog sa ma ajutati cu cateva info. Reguli de baza de intretinere (n-am avut moto, n-am prieteni motociclisti de la care sa invat, stau prost cu timpul liber), uleiul (ce recomandati si periodicitatea schimbului), etc. PS. As vrea sa stiu ce motor s-ar potrivi ca dimensiuni pentru o fata de 1.55 si 47 de kg. Eu nu am termen de comparatie si nu stiu pe cine sa intreb. In primul rand arunca un ochi peste manual. Il gasesti aici daca nu il ai deja - http://rosvblog.wordpress.com/2011/04/26/manuale-service/ Ca intretinere generala - schimb ulei si filtru la aprox 5000 km (recomandat 10w40), uns lantul din 500 in 500 km si curatat cat de cat cam la 1500 km. Filtrul de aer suflat din cand in cand cu aer si schimbat cand devine prea imbacsit. In rest, chestiile obisnuite, schimbate cand se consuma (placute, lichide etc), umflat rotile periodic, verificat lantul daca mai trebuie intins, ii mai dai cu un wd40 pe ici pe colo etc. Altceva nu prea ai ce sa ii faci Pt tipa aia micuta cred ca merge ceva gen Virago 250/535. Acum depinde si ce stil de mobra isi doreste salutare a vazut cineva recent pe undeva in stoc niste leviere frumoase negre pentru un sv k9 ?? La cei de la Motor Team am vazut leviere faine, dar cam scumpute. Da-le un telefon si vezi daca mai au in stoc pt sv sal tuturor de curand mi-am achizitionat un sv 650 din 99 si sunt multumit de el.Dupa ce se incalzeste motorul imi tzacane lantu de distributie numai in relanti.Ce parere aveti,mai merge sezonu asta sau trebuie schimbat tot kitu? ms papa Esti sigur ca e distributia ? Pt ca sv-ul are de la mama lui niste tacanituri pe la motor, exceptandu-i pe cei de la ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Thanx Capone. Aveti un ulei (ieftin si bun ) sa recomandati? Si eventual o sursa. Eu am facut cam 1500 de km cu moto (poate mai mult) si nu stiu cat a facut proprietarul anterior, deci ma gandesc ca ar fi cazul sa fac schimbul. Respect comunitatii de Sv-isti care inteleg ca un sfat primit la timp cantareste enorm pentru cineva la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Ca ulei nu as recomanda ceva mai ieftin decat Motul 10w40 5100 daca ai modelul vechi de SV, 7100 daca il ai pe cel nou. Daca esti din Bucuresti, stiam ca cei de la MyMoto (langa gradina Botanica) aveau o promotie la uleiuri, numai ca nu mai stiu daca mai e de actualitate. Filtru poti lua de la MotorTeam sau Elf Workshop (dealeri Suzuki in Buc). Daca nu il au in stoc ti-l aduc de obicei in 5-10 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Vine cineva azi la arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Thanx Capone. Aveti un ulei (ieftin si bun ) sa recomandati? Si eventual o sursa. Eu am facut cam 1500 de km cu moto (poate mai mult) si nu stiu cat a facut proprietarul anterior, deci ma gandesc ca ar fi cazul sa fac schimbul. Respect comunitatii de Sv-isti care inteleg ca un sfat primit la timp cantareste enorm pentru cineva la nevoie. eu am modelul pe injectie si folosesc repsol 15w 50..este ok dar o sa revin la motul 5100 15w 50. gasesti aici www.motodiscount.ro uleiul cu 35 ron litrul si filtru cu 26 ron parca era. este cel mai bun pret pe care l-am gasit. omul este serios si te rezolva in aceeasi zi. reprezentantele sunt scumpe si te intarzie de iti ies peri albi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 va salut, nou posesor de SV si eu... prin Tm gasesc vreun SV-ist pentru iesiri la plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 As avea nevoie de niste lamuriri in legatura cu raportul dintilor intre pinionul de atac si cel de pe spate. Am gasit pe net ca stock, varianta S are 15 fata si 44 spate, iar N 15 fata si 45 spate. Problema este ca am gasit de cumparat diferite kituri cu variatiuni ale dintilor pana la +-5. Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva care ar fi diferenta daca as pune un pinion cu 2-3 dinti in plus sau minus, pe fata sau spate? (ma refer la viteza max, acceleratie, consum, comportamentul general al moto, etc) Principiu e relativ simplu - Cresti foaia pe spate si micsorezi pinionul in fata > Creste cuplul dar scade viteza (de asta au stunterii ditamai foaia pe spate) - Scazi foaia pe spate si maresti pinionul in fata > Scade cuplul, dar creste viteza (inclusiv cea maxima). De exp, daca cu stock-ul 15/44 la 9000 rpm in viteza 6 o sa ai 202 kmph, atunci cu cu 14/45 o sa ai 185 kmph iar cu 16/43 cam 221 kmph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 (editat) Hai ca am ajuns si eu intr'un sfarsit acasa. De la 17.30 tot sunt in oras cu noua mea achizitie (primul motor). SV 650S (fosta mobra a lui Anihilator). Super incantat.. super adrenalinat ( ) ..super super super. Am invartit'o vre'o ora jumate printr'o parcare pana sa ajungem sa ne cunoastem cat de cat.. si apoi am luat'o la plimbare prin oras. Primu motociclist pe care l'am intalnit in traific a fost si primul motociclist care m'a salutat .. i'am raspuns la salut la randul meu si la semafor m'am asezat langa el. I'am zis ca soarta face sa fie primul pe care'l intalnesc in trafic dat fiind faptul ca aveam mobra de cateva ore ..ne'am strans mainile , mi'a urat omul de bine si mi'a dat cateva sfaturi si ne'am vazut fiecare de drum. Daca cumva ajunge sa citeasca pe aici .. CT 27 WLF ,choperist din Seawolfs, merci pt primirea oficiala in randul motociclistilor PS: poze n'am apucat sa fac.. insa ele exista pe topicul de vanzare /index.php?/topic/498163-suzuki-sv-650-s-an-2002/ Editat August 26, 2011 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Asta e SV-ul ala care a avut cadrul rupt si sudat, nu ? Glumam Bun venit printre Sv-isti, sa o stapanesti sanatos man si sa te duca multi km fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 (editat) Editat August 26, 2011 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 mi se pare mie sau pe masura ce SVu imbatraneste devine o motocicleta clasica tot mai cautata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 S-ar parea ca este o motocicleta foarte apreciata si in afara. Prin Copenhaga am vazut destul de multe. Si ca un fapt divers, un SV 650 S din 2000 aici costa 5000 de euro si sa vii cu el de acasa nu e o optiune ca te costa tot atat sa il inmatriculezi . So enjoy them as much as you can! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.