Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

@mav: damn right!!!! we got there! :grinbandit:

@goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. :moto:

@Paul: ma tot gandesc si nu imi trece prin cap. Daca nu au pe la dezmembrari nu stiu pe unde poti gasi ceva sh. Nou banuiesc ca se gaseste dar nu e chiar ieftin.

 

Rezolvat , luat de la un atv :) (80 de coroane :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi m-am ocupat si de partea estetica a motoretei mele :D Voi?

@goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. :moto:

Oleaca de Transalpina cu intoarcere pe Transfagarasan

Sa muara ciprinel, la un moment dat pe TA am crezut ca am mierlit-o cu vreo doua curbe mai in urma si am ajuns in rai :D

post-40715-0-82463600-1313685436_thumb.jpg

post-40715-0-86332000-1313685441_thumb.jpg

post-40715-0-26589400-1313685447_thumb.jpg

post-40715-0-23222900-1313685457_thumb.jpg

post-40715-0-90418700-1313685749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de niste lamuriri in legatura cu raportul dintilor intre pinionul de atac si cel de pe spate. Am gasit pe net ca stock, varianta S are 15 fata si 44 spate, iar N 15 fata si 45 spate.

Problema este ca am gasit de cumparat diferite kituri cu variatiuni ale dintilor pana la +-5. Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva care ar fi diferenta daca as pune un pinion cu 2-3 dinti in plus sau minus, pe fata sau spate? (ma refer la viteza max, acceleratie, consum, comportamentul general al moto, etc)ne_nau.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP facut langa Silver Church, 100 RON foarte de treaba omul de acolo.

 

 

In alta ordine de idei, vine vreun SV-ist in seara asta la Victoriei? Hai hai :D va astept acolo...nea Cap0ne, tanti Dihania? Nu veniti?

 

daca mai imi zici tanti s-ar putea sa te bat! :)

nu vin , ce naiba sa fac la victoriei? sa stau intr-o parcare unde se strang toti fitzo-bikerii din bucuresti? nu mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

goodkat nu te stresa, se pare ca motoru tau sufera de ceea ce yo am ajuns sa numesc sindromul uleiului proaspat. exact la fel face si al meu si nu de ieri de azi, cand ii schimb uleiul. simptomele sunt: schimbari aproape imposibile cand motoru sta pe loc, gasirea cu greutate a Neutrului, sare direct in 1 din 2 si din 1 in 2 fara sa o poti pune in N si uneori tendinta de a pleca de pe loc chiar daca ambreiajul e tras complet. Solutie: relaxarea, dupa cateva sute de KM si implicit "uzura" uleiului simptomele dispar... cum spuneam nu e de ieri sau azi, am motoru de 4 ani :rolleyes: asa ca relax, la inceput am facut si yo ca tine, am incercat sa relglez tot ceea ce se poate regla, dar fara succes, pana la urma am lasat-o asa ca am vazut ca se rezolva de la sine.

 

p.s. apropo, ca mi-am adus aminte, uneori cand inca esti in perioada aia, adica tocmai ai schimbat uleiu, uneori ajuta daca mergi un pic, 2-3Km, il opresti si-i dai drumul din nou, la a doua pornire, cel putin la mine asa e, o sa vezi ca nu iti mai agata schimbatorul.

 

pps: iar daca mergi mai mult km, o tura mai lunga, peste 100Km o sa observi ca simptomele dispat pe masura ce mergi mai mult.

 

cz: cred ca tine de dinamica fluidelor prin motor si poate si de ulei, yo pana acum am bagat in ea numai Motul (300V, 5100) 10w40 si mai noul 15w50 tot de la Motul. cu toate a facut la fel, parca un pic mai mult cu cel supra sintetic (300V).

 

cz2: relax

 

saltare, m-am carat la nunta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai putea incerca altceva. Il scoti in neutru cand motoreta mai ruleaza inainte de oprire. Din ce am observat la a mea are o viteza unde totul merge ca uns. Nu stiu daca are legatura cu uzura sau nu, dar cand nu vrea sa iasa din tr 1-a, incerc sa o misc sau sa o scot pe liber cat inca mai ruleaza inainte de oprire. La mine porblema apare in 2 situatii: ulei nou sau la mersul prin oras cand oricum motorul e mai cald. aaaanyway relax, o sa te inveti si nu o sa ti se mai para dubios. :) Baga km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP facut langa Silver Church, 100 RON foarte de treaba omul de acolo.

 

 

In alta ordine de idei, vine vreun SV-ist in seara asta la Victoriei? Hai hai :D va astept acolo...nea Cap0ne, tanti Dihania? Nu veniti?

 

Eu vin ca nu m-am mai intalnit de mult cu ''voi''

La ce ora?

Editat de tinlenvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bree t... domnisoara Diana :)) :* Bun...uite, hai sa ne intalnim altundeva noi astia cu SV-uri, care se baga? Da undeva mai aproape si de mine ca pana la bar la Ursu' fac o ora in pielea gainii :)). Deci? Veniti? Hai langa un parc, o bancuta o vorba, o aluna? Ce spuneti?

 

Deci nu gasesc rezolvare la problema asta mea de cateva zile ma chinuie, nu reusesc sa fac motoru sa intre usor in neutral, cateodata intra cateodata stau la semafor cu ambreiaju apasat...Pur si simplu nu se poate ridica de levier. Cu motoru oprit se duce mult mai repede in Neutral. Cateodata trebuie sa misc de motor sa il pun in Neutru...Am incercat tot felul de reglaje de la maneta ambreiajului... stie cineva ce si cum ar trebui sa fac in momentul de fata? Uleiul e schimbat de curand, asa ca nu se poate acuza uleiul. Este cineva de aici mai mecanicos si ma poate ajuta cu problema asta?

 

Ce zice unu de pe un forum cu aceeasi problema: "got it, rode it, love it. thank you. i took off the worm drive, pulled out the push rod, lost a bit of oil(replaced it), re greased my cable, put everything back together and now the clutch is smooth. thank you everyone. be safe, be fast." Numai ca nu inteleg ce vrea sa zica cu worm drive/push rod. Cineva poate sa imi explice?

 

Incearca si asta... lasi usor ambreajul (dar nu de tot.. ca sa nu pornesti :) ) si in acelasi timp bagi in neutru sau vezi poate iti intra din a doua mai usor in neutru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nou posesor de SV 650 S, cu care am deja cam 1500-2000 de km. Va rog sa ma ajutati cu cateva info. Reguli de baza de intretinere (n-am avut moto, n-am prieteni motociclisti de la care sa invat, stau prost cu timpul liber), uleiul (ce recomandati si periodicitatea schimbului), etc.

 

Multumesc.

 

PS. As vrea sa stiu ce motor s-ar potrivi ca dimensiuni pentru o fata de 1.55 si 47 de kg. Eu nu am termen de comparatie si nu stiu pe cine sa intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nou posesor de SV 650 S, cu care am deja cam 1500-2000 de km. Va rog sa ma ajutati cu cateva info. Reguli de baza de intretinere (n-am avut moto, n-am prieteni motociclisti de la care sa invat, stau prost cu timpul liber), uleiul (ce recomandati si periodicitatea schimbului), etc.

 

PS. As vrea sa stiu ce motor s-ar potrivi ca dimensiuni pentru o fata de 1.55 si 47 de kg. Eu nu am termen de comparatie si nu stiu pe cine sa intreb.

In primul rand arunca un ochi peste manual. Il gasesti aici daca nu il ai deja - http://rosvblog.wordpress.com/2011/04/26/manuale-service/

Ca intretinere generala - schimb ulei si filtru la aprox 5000 km (recomandat 10w40), uns lantul din 500 in 500 km si curatat cat de cat cam la 1500 km. Filtrul de aer suflat din cand in cand cu aer si schimbat cand devine prea imbacsit. In rest, chestiile obisnuite, schimbate cand se consuma (placute, lichide etc), umflat rotile periodic, verificat lantul daca mai trebuie intins, ii mai dai cu un wd40 pe ici pe colo etc. Altceva nu prea ai ce sa ii faci :)

 

Pt tipa aia micuta cred ca merge ceva gen Virago 250/535. Acum depinde si ce stil de mobra isi doreste :)

 

salutare

a vazut cineva recent pe undeva in stoc niste leviere frumoase negre pentru un sv k9 ??

La cei de la Motor Team am vazut leviere faine, dar cam scumpute. Da-le un telefon si vezi daca mai au in stoc pt sv

 

sal tuturor

de curand mi-am achizitionat un sv 650 din 99 si sunt multumit de el.Dupa ce se incalzeste motorul imi tzacane lantu de distributie numai in relanti.Ce parere aveti,mai merge sezonu asta sau trebuie schimbat tot kitu? ms

papa

Esti sigur ca e distributia ? Pt ca sv-ul are de la mama lui niste tacanituri pe la motor, exceptandu-i pe cei de la ghidon :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx Capone.

Aveti un ulei (ieftin si bun :rolleyes: ) sa recomandati? Si eventual o sursa. Eu am facut cam 1500 de km cu moto (poate mai mult) si nu stiu cat a facut proprietarul anterior, deci ma gandesc ca ar fi cazul sa fac schimbul.

 

Respect comunitatii de Sv-isti care inteleg ca un sfat primit la timp cantareste enorm pentru cineva la nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ulei nu as recomanda ceva mai ieftin decat Motul 10w40 :)

5100 daca ai modelul vechi de SV, 7100 daca il ai pe cel nou.

Daca esti din Bucuresti, stiam ca cei de la MyMoto (langa gradina Botanica) aveau o promotie la uleiuri, numai ca nu mai stiu daca mai e de actualitate.

Filtru poti lua de la MotorTeam sau Elf Workshop (dealeri Suzuki in Buc). Daca nu il au in stoc ti-l aduc de obicei in 5-10 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx Capone.

Aveti un ulei (ieftin si bun :rolleyes: ) sa recomandati? Si eventual o sursa. Eu am facut cam 1500 de km cu moto (poate mai mult) si nu stiu cat a facut proprietarul anterior, deci ma gandesc ca ar fi cazul sa fac schimbul.

 

Respect comunitatii de Sv-isti care inteleg ca un sfat primit la timp cantareste enorm pentru cineva la nevoie.

 

eu am modelul pe injectie si folosesc repsol 15w 50..este ok dar o sa revin la motul 5100 15w 50. gasesti aici www.motodiscount.ro uleiul cu 35 ron litrul si filtru cu 26 ron parca era. este cel mai bun pret pe care l-am gasit. omul este serios si te rezolva in aceeasi zi. reprezentantele sunt scumpe si te intarzie de iti ies peri albi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de niste lamuriri in legatura cu raportul dintilor intre pinionul de atac si cel de pe spate. Am gasit pe net ca stock, varianta S are 15 fata si 44 spate, iar N 15 fata si 45 spate.

Problema este ca am gasit de cumparat diferite kituri cu variatiuni ale dintilor pana la +-5. Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva care ar fi diferenta daca as pune un pinion cu 2-3 dinti in plus sau minus, pe fata sau spate? (ma refer la viteza max, acceleratie, consum, comportamentul general al moto, etc)ne_nau.gif

Principiu e relativ simplu

- Cresti foaia pe spate si micsorezi pinionul in fata > Creste cuplul dar scade viteza (de asta au stunterii ditamai foaia pe spate)

- Scazi foaia pe spate si maresti pinionul in fata > Scade cuplul, dar creste viteza (inclusiv cea maxima).

 

De exp, daca

cu stock-ul 15/44 la 9000 rpm in viteza 6 o sa ai 202 kmph, atunci cu

cu 14/45 o sa ai 185 kmph

iar cu 16/43 cam 221 kmph

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am ajuns si eu intr'un sfarsit acasa. De la 17.30 tot sunt in oras cu noua mea achizitie (primul motor).

 

SV 650S (fosta mobra a lui Anihilator).

 

Super incantat.. super adrenalinat ( :rock: ) ..super super super.

Am invartit'o vre'o ora jumate printr'o parcare pana sa ajungem sa ne cunoastem cat de cat.. si apoi am luat'o la plimbare prin oras.

Primu motociclist pe care l'am intalnit in traific a fost si primul motociclist care m'a salutat .. i'am raspuns la salut la randul meu si la semafor m'am asezat langa el. I'am zis ca soarta face sa fie primul pe care'l intalnesc in trafic dat fiind faptul ca aveam mobra de cateva ore ..ne'am strans mainile , mi'a urat omul de bine si mi'a dat cateva sfaturi si ne'am vazut fiecare de drum.

 

Daca cumva ajunge sa citeasca pe aici .. CT 27 WLF ,choperist din Seawolfs, merci pt primirea oficiala in randul motociclistilor :cheers:

 

PS: poze n'am apucat sa fac.. insa ele exista pe topicul de vanzare /index.php?/topic/498163-suzuki-sv-650-s-an-2002/

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e SV-ul ala care a avut cadrul rupt si sudat, nu ?

 

Glumam :crack: Bun venit printre Sv-isti, sa o stapanesti sanatos man si sa te duca multi km fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar parea ca este o motocicleta foarte apreciata si in afara. Prin Copenhaga am vazut destul de multe. Si ca un fapt divers, un SV 650 S din 2000 aici costa 5000 de euro :angryfire: si sa vii cu el de acasa nu e o optiune ca te costa tot atat sa il inmatriculezi :baldy:.

 

So enjoy them as much as you can!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...