valbi Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 frumoasa ... e aproape identica cu a mea ... Ieri am fost Marius zis MAU - sta in militari pe strada Albitei , foarte de treaba , si a descoperit ca este dus melcul de la roata care este de fapt un cititor ... asa ca daca vinde cineva motorul pe piese sau auziti pe cineva vreau eu melcul . Azi fost la vulcanizarea dupa buzesti ... baiatul care schimba pneuri la moto nu era azi si m-am intors pe stefan cel mare , colentina si apoi fundeni. Pe fundeni m-am oprit la o vulcanizare ( fata in fata cu chevrolet ) si am schimbat cauciucul pe fata. A costat FIX 10 RON + spaga 25 RON pentru ca , colegii pustiului care mi-a schimbat cauciucul nu au vrut sa-l ajute si il mistocareau si i-am dat sa le inchid gura ... barvo man.. da jur ca ai dat vre-o 50 de ron pe benzina pana ai facut treaba... parca era mai bine daca dadeai 50 din prima.. acum stim si noi piata bafta si ai grija cu el vre-o 100 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 barvo man.. da jur ca ai dat vre-o 50 de ron pe benzina pana ai facut treaba...parca era mai bine daca dadeai 50 din prima.. acum stim si noi piata bafta si ai grija cu el vre-o 100 de km nu am dat chiar 50 RON pe benzina dar mai mult imi convine sa dau 50 pe benzina si sa merg cu el , decat pe " manopera " cum zicea cineva mai sus ... am facut 100 km in seara asta ... al 3-lea plin de benzina intr-o saptamana :| ... asa e la inceput ( zic eu ) ... oricum o sa o las mai moale cu plimbarea ... ce e drept , ma asteptam sa ma coste cam 50 RON schimbul ala , dar nu a fost asa ... cand am auzit 10 RON nu-mi venea sa cred , chiar am mai intrebat odata si " pustiul " care mi-a montat cauciucul a zis " ieftin nu ? 100 de mii " ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 nu am dat chiar 50 RON pe benzina dar mai mult imi convine sa dau 50 pe benzina si sa merg cu el , decat pe " manopera " cum zicea cineva mai sus ... am facut 100 km in seara asta ... al 3-lea plin de benzina intr-o saptamana :| ... asa e la inceput ( zic eu ) ... oricum o sa o las mai moale cu plimbarea ... ce e drept , ma asteptam sa ma coste cam 50 RON schimbul ala , dar nu a fost asa ... cand am auzit 10 RON nu-mi venea sa cred , chiar am mai intrebat odata si " pustiul " care mi-a montat cauciucul a zis " ieftin nu ? 100 de mii " ... eu am schimbat cu 5 lei cauciucul pe spate, dar mi-am demontat si montat singur roata. am si eu o intrebare, ca si posibil aspirant la sv 650: ce diferente sunt intre cel nou si cel vechi? in afara de aspect si injectie. de ex, ce greutate are fiecare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 eu am schimbat cu 5 lei cauciucul pe spate, dar mi-am demontat si montat singur roata. am si eu o intrebare, ca si posibil aspirant la sv 650: ce diferente sunt intre cel nou si cel vechi? in afara de aspect si injectie. de ex, ce greutate are fiecare? modelul 2002 care il am eu are 180 kg ... restul nu stiu ...dar nu cred ca difera foarte mult greutatea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 modelul vechi are 176 kilograme, sec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 inca o intrebare mai am,am mai intrebat pe un topic acum ceva zile ,dar nu am mai urmarit netul ca am fost la mare....chestia cu "throtle valve syncronization",am inteles ca e vb despre regalrea clapetelor de acceleratie...asta se refera la cele 2 cabluri de la mansonul de acceleratie?! ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 modelul 2002 care il am eu are 180 kg ... restul nu stiu ...dar nu cred ca difera foarte mult greutatea ... eu a model 2003 , full carenat si are 190 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 inca o intrebare mai am,am mai intrebat pe un topic acum ceva zile ,dar nu am mai urmarit netul ca am fost la mare....chestia cu "throtle valve syncronization",am inteles ca e vb despre regalrea clapetelor de acceleratie...asta se refera la cele 2 cabluri de la mansonul de acceleratie?! ms anticipat nu, nu are nimic de a face cu cablele alea. e ceva ce se face IN motor, trebuie desfacut rezervorul ca sa ai acces la carburatoare. se regleaza clapetele (altfel se pot arde) si se sincronizeaza carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 aoleks:ideea e ca modelul 03+ e pe injectie..deci nu poate fi vb de carburatoare.. aoleks:ideea e ca modelul 03+ e pe injectie..deci nu poate fi vb de carburatoare.. ps:nu cred ca e vb de jocul supapelor care in carte scrie ca se face la 24000(valve clearance)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 normal ca daca ai injectie nu trebuie sa sincronizezi carburatoarele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 tocmai am vb cu mecanicul si a zis ca la 10.500 de km(atat are acum motorul)e prea deverme sa fac operatia asta;a zis ca se observa daca apar probleme prin marirea consumului,scaderea puterii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 La modelul 2008 naked dadeau 165 kg la gol.. Asta la salonul de anul asta de la prisma. Era modelul cu ABS pe care se putea face si test drive... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) nu mai e nimeni care a luat motorul de nou si s-a izbit de "problema" asta? Editat August 21, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 mii de multumiri omule ... sa va povestesc ....aseara eram la arc impreuna cu mai multi prieteni si cunostinte....am stat cu fetele la intalnire apoi au venit baietii si vroiam sa mergem sa ne plimbam...cand ....se aude un mare trosc si imi moare motorul..ambreiajul meu isi dete duhul ...dupa mai multi morti si raniti ...razvan adica Qruzzer...impreuna cu prietnul sau laurentiu s-au oferit sa ma ajute sa gasesc o platforma cu care sa imi duc troaca acasa (pantelimon). ei au avut platforma , eu am sunat un prieten care a venit cu masina (opel zafira) cu care sa ia platforma. ajunsi la fata locului unde era platforma au descoperit ca platforma era imensa si nu avea cum sa o tracteze....si uite asa s-a hotarat sa bage motocicleta IN masina.s-au intors cu totii la arc si uite asa motorul meu a fost luat pe sus si bagat in masina....mentionez ca a stat culcat , sprijinit in toba si in crashpad...nu a avut nici un fel de avarie in plus. si acum apel umanitar....cine are un cablu de ambreiaj de sv 650 s si vrea sa mi-l dea ...contra cost , normal, sau cine stie unde pot sa gasesc pe stoc....va rog AJUTATI_MAAAAAAA!!!! razvan si laurentiu ..inca o data multumesc mult!! si normal ca ii multumesc si tipei care era cu voi...spre rusinea mea nu mai stiu cum o cheama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Cu placere! Olivia o chema:P. Una peste alta, bine ca nu a crapat vro carena cand l-am inghesuit in masina.....era pacat. Eu azi trebuie sa ajung pe la un service moto sa vad daca au venit niste accesorii pentru mobra si am sa ma uit si de cablu; in caz ca nu au fix pt SV, macar un cablu second de pe alt model cat sa treci weekendul asta .....sau pana vine pesa originala. Iti dau un pm cu nr meu si ma suni cam in 30 de min de cand am scris postul asta. frumoasa ... e aproape identica cu a mea ... Ieri am fost Marius zis MAU - sta in militari pe strada Albitei , foarte de treaba , si a descoperit ca este dus melcul de la roata care este de fapt un cititor ... asa ca daca vinde cineva motorul pe piese sau auziti pe cineva vreau eu melcul . Azi fost la vulcanizarea dupa buzesti ... baiatul care schimba pneuri la moto nu era azi si m-am intors pe stefan cel mare , colentina si apoi fundeni. Pe fundeni m-am oprit la o vulcanizare ( fata in fata cu chevrolet ) si am schimbat cauciucul pe fata. A costat FIX 10 RON + spaga 25 RON pentru ca , colegii pustiului care mi-a schimbat cauciucul nu au vrut sa-l ajute si il mistocareau si i-am dat sa le inchid gura ... Asfalt uscat! Cristi, tipul asta Mau locuieste si prin Crangasi....sau ma rog, parintii lui? daca da, da-mi si mie numarul lui de telefon sau zi-mi ce uzer e, daca e, aici pe forum. Baiatul asta m-a virusat pe mine cu microbu' moto acum vro 12 ani...cred, si tot de atunci nu l-am mai vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Cu placere! Olivia o chema:P. Una peste alta, bine ca nu a crapat vro carena cand l-am inghesuit in masina.....era pacat. Eu azi trebuie sa ajung pe la un service moto sa vad daca au venit niste accesorii pentru mobra si am sa ma uit si de cablu; in caz ca nu au fix pt SV, macar un cablu second de pe alt model cat sa treci weekendul asta .....sau pana vine pesa originala. Iti dau un pm cu nr meu si ma suni cam in 30 de min de cand am scris postul asta. Cristi, tipul asta Mau locuieste si prin Crangasi....sau ma rog, parintii lui? daca da, da-mi si mie numarul lui de telefon sau zi-mi ce uzer e, daca e, aici pe forum. Baiatul asta m-a virusat pe mine cu microbu' moto acum vro 12 ani...cred, si tot de atunci nu l-am mai vazut. da...el e ... 0723211823 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 mii de multumiri omule ... sa va povestesc ....aseara eram la arc impreuna cu mai multi prieteni si cunostinte....am stat cu fetele la intalnire apoi au venit baietii si vroiam sa mergem sa ne plimbam...cand ....se aude un mare trosc si imi moare motorul..ambreiajul meu isi dete duhul ...dupa mai multi morti si raniti ...razvan adica Qruzzer...impreuna cu prietnul sau laurentiu s-au oferit sa ma ajute sa gasesc o platforma cu care sa imi duc troaca acasa (pantelimon). ei au avut platforma , eu am sunat un prieten care a venit cu masina (opel zafira) cu care sa ia platforma. ajunsi la fata locului unde era platforma au descoperit ca platforma era imensa si nu avea cum sa o tracteze....si uite asa s-a hotarat sa bage motocicleta IN masina.s-au intors cu totii la arc si uite asa motorul meu a fost luat pe sus si bagat in masina....mentionez ca a stat culcat , sprijinit in toba si in crashpad...nu a avut nici un fel de avarie in plus. ar fi fost mult mai simplu sa gasesti un posesor de sv si sa il rogi sa iti imprumute cablul dupa ce si-ar fi dus moto acasa. sau sa iei iei orice fel de sufa sa improvizezi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 ar fi fost mult mai simplu sa gasesti un posesor de sv si sa il rogi sa iti imprumute cablul dupa ce si-ar fi dus moto acasa. sau sa iei iei orice fel de sufa sa improvizezi ceva Pai nu trebuia sa gaseasca, ca eram eu deja.......dar nu stiu cat de misto era sa duc mobra acasa, ridicat rezervor, scos cablu, mers inapoi la Arc ridicat rezervor + jos carena, bagat cablul, dus mobra Dianei acasa, ridicat rezervor, scos cablu , dat mie cablu, dus eu acasa, ridicat rezervor, bagat cablu. Asta incepand de pe la ora 23:00 ..si daca ne miscam cu talent pe la 03:00 cred ca incheiam problema. la sufa era singura solutie daca nu aveam variantele .....ce le-am avut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Salutare pentru cei cu SV-uri..... Asta e tipul de motor pe care il vreau si eu !.... Daca printre forumisti e unul relativ aproape de locatia mea - CUGIR- jud. Alba....50-60 km, si ar vrea sa ma duca la o mica plimbareala ..... suna mai romaneste decat drive-test , si discutiile care ma pot lamurii intru totul ca ceea ce imi place ..si merita, il rog sa imi dea un pm. Scuze de indrazneala...inca nu e locul meu aici, dar tipul asta de motor , l-am vazut, l-am placut.....dar inca nu l-am calarit ( nici macar ca pasager ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 eu is din campia, dupa 6 sept ma intorc in tara, pote rezolvam ceva btw: e si de vanzare SV-ul meu normal ca daca ai injectie nu trebuie sa sincronizezi carburatoarele . dar trebe sincronizate clapetele obturatoare, cel putin asa am vazut la un gixxer 750 k5, poate ca SV-ul are injectie monopunct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 hai ca relativ e rezolvata treaba cu ambreiajul...in maxim 10 zile am cablul...l-am comandat azi de la go racing 56,2 lei ...original suzuki...acum mai ramane sa gasec pe cineva care se pricepe la montat sa vina sa ma " rezolve" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) are cineva un melc roata in plus ? Editat August 26, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Pai nu trebuia sa gaseasca, ca eram eu deja.......dar nu stiu cat de misto era sa duc mobra acasa, ridicat rezervor, scos cablu, mers inapoi la Arc ridicat rezervor + jos carena, bagat cablul, dus mobra Dianei acasa, ridicat rezervor, scos cablu , dat mie cablu, dus eu acasa, ridicat rezervor, bagat cablu. Asta incepand de pe la ora 23:00 ..si daca ne miscam cu talent pe la 03:00 cred ca incheiam problema. deci...ca sa pun noul cablu de ambreiaj tre sa demontez juma de motoreta?! foarte tare....sa ne intelegem...dat saua jos, ridicat rezervor, scos cablu, bagat cablu, lasat rezervor, pus sa la loc. corect?? m-am uitat si in manual dar nu au decat o amarata de schita pe unde trebuie pus cablul...dar e destul de vaga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Eh...la tine fiind S e nitel mai mult de munca; dai saua de la pilot jos desfaci cele doua suruburi de la rezervor si-l basculezi in sus, are niste balamale(nu trebuie sa-l dai de tot jos) dupa care operezi problema. acum, eu n-am lasat in chiloti niciun SV carenat, deci nu pot sa-ti spun cate suruburi(clipsuri) ai la carena stanga, poate cineva de pe aici, cu model ca al tau sa te indrume . Eu trec mai pe seara pe la Arc, daca ajungi in zona da-mi un beep si gasim noi pe acolo un SV S la care sa ne uitam. ori, tu ai rabdare sa-ti vina cordonu ca poate se indura Mihnea ori vrun tip/tipa din gasca voastra si de tine. Eu stau departe de tine si imi e cam scarba sa vin ziua pe caldura pana acolo....iar seara e bezna si-mi prind dejtilii in ambreiajul tau, cu tot cu lampa de control. Deci, tipa tare cand vine matzu ca n-o stea mobra in parcare ca n-are cine sa-ti monteze ala. are cineva un melc roata in plus ? Dihania, zi lu' Cristi unde ai gasit pese de SV, poate are si el nororc cu melcul de roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 zapacit mai esti ma razvane....ok..uite cum sta treaba...carena stiu ca o dau jos dar nush la ce ma mai ajuta...cu rezervorul stiu cum se procedeaza ca am asistat la schimbarea filtrului de aer ...deci stiu cum se face...problema e ca nu stiu daca e vreo regula speciala de pus cablul, de prins in ceva...pana mea, las ca vad eu ce fac...iar cu mihnea... am stat vineri dupa amiaza 3 ore langa motor si ne-am chinuit sa schimbam cablul ala de otel sau din ce e...eram amandoi manjiti pana in gat , am dat carena stanga jos ca sa putem sa bagam cablul la loc, nu am reusit sa ii mai prindem un surub ,ne-am mai facut si o mie de draci, am stricat 2 cabluri (din alea luate de la louis care apropo sunt de cacao) si tot nu am rezolvat nimic. in concluzie..daca nu t pricepi, nu te baga...a fost foarte amuzant sa vezi un avocat si o geografa cum se straduiesc sa faca mecanica cat despre piese le-am comandat la GO RACING str. ion cantacuzino nr. 7 tel:0726385988 stefan mentionez ca cei de la suzuki mi-au spus ca ma costa in jur de 100 - 130 lei cablu original si dureaza 3 saptamani...acelasi cablu mi-l aduce stefan cu 56 lei intr-o saptamana - 10 zile maxim ...asa mi-a zis, acum ...sa vedem. va tin la curent. si nu stiu daca ajung azi la arc , pentru ca nu am cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.