Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Se aude ceva de un meeting? Haideti ca s-a facut vremea frumoasa :smoke: . Unde ne strangem la o vorba si o plimbare?(posts: 69 .. gata nu mai scriu nimic :crack: )

 

 

Salutare baieti!

 

Are cineva o carena fata de sv650S din 2003? Ma intereseaza si plasticul din spate (cel negru care imbraca ceasurile).

 

Stima

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E cumva de 8A sau de 10?cine are de 8 si poate sa imi spuna cum se comporta?!

 

Cred ca asta e:

baterie cu gel Varta YTX12-BS 152x88x131 mm

12V/10Ah

curent pornire 90A

soseste cu pachet acid

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti si fete (cam putine pe v2) astazi am pus la gatit rezervorul. Curatare prin electroliza, nu este greu deloc, cine e din Bucuresti si vrea sa faca miscarea asta il pot ajuta. Orice piesa vreti sa curatati (din fier) se poate face.

 

cand ne vedem sa ne reglam "mms"-urile alea? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cred ca daca stati dupa mine mai dureaza...azi am curatat rezervorul, trebuie sa imi comand radiator si toba...cam in 2-3 saptamani e gata :D

 

Off: Cine are bunavointa sa isi rupa din timpul liber sa masoare radiatorul in lungime la Sv 2003-2004?

 

Te ajut eu daca vrei. Stabilim intr-o zi vin cu el la tine si masori ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc omule :D Am nevoie decat de lungimea radiatorului, daca poti sa dai cu ruleta in el sa vezi ce dimensiune are as fi recunoscator. O sa imi fac un radiator nou la comanda si vreau sa il fac dupa modelul radiatoarelor 2005+ si vreau sa vad care este exact diferenta intre 2003-2004 si 2005+, nu de alta dar cand am scapat motorul pe jos a cazut in radiator si s-a torsionat. Chiar si cu crash-pads tot este cam mare. Am gasit pe net cum ca diferenta este de 4cm intre ele dar vreau sa ma asigur.

 

Mai pe seara cand scap de la munca iti pot spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: am toba after si am probleme cu relanti-ul dupa croaziere de 100+ km. Mai scurt, cand ies de pe autostrada si incetinesc cu 40-50 km/h incepe sa-mi moara motorul daca nu tin acceleratia.

Cand merg prin oras sau pe distante sub 50 de km nu am problema asta.

 

Trebuie umblat la parametrii de injectie? se poate face asta daca nu ai power commander?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca e problema la ITP daca am toba after???am o toba mivv titan si mi-a zis cineva nici sa nu ma gandesc sa na duc la ITP cu toba asta. a fost cineva respins de la ITP pe motivul asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni ii bai daca tin motorul inclinat la 25+ grade mai mult timp?Cam asta e inclinatia locului de parcare :)

Il ia cu ameteala. N'are frate nicio treaba, vezi doar sa nu o ia la vale :)

 

stie cineva daca e problema la ITP daca am toba after???am o toba mivv titan si mi-a zis cineva nici sa nu ma gandesc sa na duc la ITP cu toba asta. a fost cineva respins de la ITP pe motivul asta??

Teoretic n-ai nicio problema, dar poate conteaza si unde mergi. Eu l-am facut in toamna la statia de visavis de Ilioara si a fost ok.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal nu are voie sa iti faca asa, indiferent de toba. Ai doar toba sau si galeria aftermarket? Daca ai doar toba nu asta este cauza, daca ai si galeria este necesar sa faci anumite modificari...eu as merge pe urmatoarele variante: verifica pompa de benzina si ce ai in rezervor, chiar daca nu e de aici iti va face bine, eu am scos din rezervor rugina si gunoaie de m-am ingrozit, si verifica si filtrul de aer...la fel, am gasit pe el frunze, praf, pene, sfori si verifica si contactul, tii brelocuri multe dupa tine? Sau alte chei? Ca sa elimini si alte variante, baga motocicleta in modul de diagnoza, cauta pe svrider.com la sectiunea tips n tricks (parca dealer mode) cum se face si daca iti apare un cod de eroare il postezi aici. Da mai multe detalii, dupa ce moare motorul porneste imediat sau o vreme nu mai porneste deloc?

 

Galeria din cate stiu eu e stock.. rezervorul nu l'am deranjat niciodata, filtrul de aer este ca nou de fiecare data(am umblat de multe ori pe-acolo sezonul trecut). contactul nu imi mai face probleme de cand am rezolvat problemele la firaraie(o mufa afumata pe care am taiat'o).

La treaba cu diagnoza o sa ma mai documentez pt. ca nu am gasit inca ce trebuie facut.

 

Detalii, ce sa zic, motorul merge impecabil.. porneste la sfert dupa luni petrecute in garaj, la cald nu mai vorbesc - butonul si pornirea. In oras nu mi s'a intamplat niciodata treaba cu relantiul, doar la drumuri lungi de peste 50 km fara oprire la viteze de peste 80-100 la ora(in momentul in care decelerez sub 30km/h). Merg autostrada peste 100 km/h, decelerez si accelerez fara probleme. Problema apare in momentul in care ma opresc la primul semafor dupa iesire sau trag in peco.. cum scade sub 40-30 la ora tinde("tinde" bine) sa moara daca nu o tin din acceleratie.

Mi s-a intamplat sa imi moara de 3 ori intr-un giratoriu din bulgaria dupa 30 min de mers cu viteza. Porneste imediat, dar trebuie sa o tin in sarcina pana se obisnuieste din nou cu viteza mica(aprox 5 min.)

 

LE: contactul ar cam iesi din ecuatie pt ca l'am dus la cineva priceput si dupa verificare mi'a spus ca nu sunt probleme si nici nu or sa fie prea curand. Cat despre filtrul de benzina, chiar vreau sa il verific de mizerii, poate chiar sa iau altul, dar nu l'am localizat pana acum :blink:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

and she's back...

post-4765-0-04036900-1333267014_thumb.jpg

 

si acum amandoi stam si asteptam sa vina vara (ca aici iar a nins azi noapte :D)

 

 

OOOOOO frumos frumos domnule, iti urez inca 100.000 km cu ea :friends: , cat a costat reparatia motorului, asa orientattiv sa stim si noi pe viitor ce ne asteapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos ii albastrul ala, sa te duca inca pe atat fara probleme :D Iti trimitem de la capitala niste grade cu + ca sa o poti scoate la o invarteala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos ii albastrul ala, sa te duca inca pe atat fara probleme :D Iti trimitem de la capitala niste grade cu + ca sa o poti scoate la o invarteala.

vreau si eu "grade cu +" ......... azi in cluj :( ... si dupa aia a iesit soarele

post-15613-0-69838800-1333299298_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa toba. :moto: . ce marca e?

 

acum o a2a intrebare: cand se schimba cuzinetii din furca? sau mai exact care sunt semnele cum ca ar trebui schimbate?

 

P.S

intreb asta pentru ca acum 1,5 ani cand am luat motoreta(20.000km) am dus-o la suzuki sa se uite la ea si mecanicu de acolo mi-a zis ca pe viitor ar trebui schimbati. (din pacate nu l-am intrebat pe el ce si cum) ideea e ca acum are 31k si se aude la unele gropi un zgomot undeva in fata (banuiesc ca de la furca....totul in rest pare bine starns).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu "grade cu +" ......... azi in cluj :( ... si dupa aia a iesit soarele

Trimitem. Da' mi se pare mie sau tu ai capacul la motor galben-auriu ? :D Cum il facusi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput sa soseasca bunatatile: ieri radiatorul, maine seile si toba marti. Pun niste poze cu radiatorul si cu toba, cu saua e surpriza :D

 

Frumos. Hai pune-o pe roti sa dam o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu "grade cu +" ......... azi in cluj :( ... si dupa aia a iesit soarele

 

Merge si asa! Pe mine m-a prins una dinasta ieri prin Deva, eram in drum de la Timisoara la Sibiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si asa! Pe mine m-a prins una dinasta ieri prin Deva, eram in drum de la Timisoara la Sibiu.

@capone : Da, capacele de la chiulase sunt aurii. Asa sunt din Italia, doar ca erau pe o Cagiva Raptor. In schimb la Cagiva le-am demontat, matuit, vopsit cu spray, apoi lac .... si tine. De un an si inca nu a sarit. "Se leaga" bine cu etrierele si discurile.

 

@tija: puteai face o pauza la Hanul Sureanu .... in 10 minute eram acolo ( 9km ), si la o cafea mai uitai de frig sau trecea...... "socializam" :) si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le-am facut omule, astept sa termin motoreta, schimbat anvelope tot. Alea le las la urma.

 

Si cum am zis ieri, saua am ridicat-o astazi. Costul total pentru sa, 110 RON timp de lucru 2 zile la un atelier de pe marginea strazii descoperit intamplator cand veneam de la posta. Arata mult mai bine in realitate dar intotdeauna am telefonul dupa mine, mi-e lene sa caut camera sa ii pun acumulatorii la incarcat. :rolleyes:

 

da di ce le-ai facut in doua culori si zi naiba odata cum o cheama pe evacuarea aia?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...