Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Q: cum stam cu suspensiile?

 

..pana acum tot gaseam discutii de nemultumiri in legatura cu SVurile, dar ale mele furci imi placeau. De cand am scos'o si am facut cunostinta cu ceva gropane prin Pipera cea frumoasa, incep sa ma ingrijorez. Ajunge in capat si pocneste cu un zgomot metalic.. Vi se intampla relativ des la gropane, sau trebuie sa fac service-ul la furca?

 

:cheers:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ar trebui servisată Âşi băgat un ulei puțin mai vâscos. Mie mi se pare că a mea e puțin lăsată din jug. Când aveți timp nu măsurați vă rog cursa telescopului (între jug Âşi pahar,deci partea inoxată) pe liber,cu motorul pe cric Âşi fără pilot sau pasager? La mine e de 10,2 cm (model 99-02)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E puțin strâmb,nu stau carenele la linie. Sunt din Oradea,nu Âştiu cum am putea face,de aia preferam să cumpăr unul intact

 

Dupa ce il dezechipezi il iei putin cu ciocanul de caucic. Ce naiba, e o fieratanie, daca s-a strambat se indreapta la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer avand in vedere faptul ca nu ma pricep foarte bine, tind sa aplic metoda "if it aint broke, dont fix it".. mai ales ca de obicei mai intra si bani in operatiuni dinastea.

 

In toamna, in drum spre "pestera de hibernare"(aka garajul unde a iernat), mi'a murit cilindrul din fata din cauza apei de ploaie.. deci voi incerca sa desfund gaura de scurgere de pe dreapta pistonului si putina vaselina siliconica in pipa de la bujie, metoda care pare sa functioneze la multi forumisti de aici si de pe SVrider :bounce:

 

Sezonul 2012 a inceput putin cam dur pentru mine.. pe langa faptul ca a trebuit sa fac si cu conserva un drum la service, primul drum cu motorul mi'a adus un frumos surub in cauciucul meu pretios spate.. iar acum furca pare sa ajunga putin cam repede la capat(tot gasesc termenul de "bottom out"), saaau incalec eu prea multe gropi :scratch:

 

Voi ce parere aveti? aveti vreun simptom de genul groapa - pocnitura metalica in furca? Mentionez ca nu e deloc ulei pe partea cu inox, deci garniturile ar fi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit în Univers Moto nr 4 din 2005 pag 27 date despre cursa suspensiilor(e adevărat,e vorba despre a 2 a generație,injecție,dar nu Âştiu dacă diferă). Față spate 130/137. Ciudat,pt că eu am 102 limita maximă între pahar Âşi jug. AÂşa că vă rog să puneți Âşi voi mâna pe ruletă :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare SV isti, daca are nevoie cineva de bujii NGK CR8E noi, am 4 bucati cu 20 lei bucata, mai am o maneta de ambreiaj noua ,sigilata- merge la modelele intre 2004 si prezent tot la 20 lei si un set de semnalizari ( cu becuri incluse) tot noi la 25 lei perechea', tel. 0745697773

Paste Fericit tuturor

post-44450-0-33387700-1334344490_thumb.jpg

post-44450-0-02476700-1334344509_thumb.jpg

post-44450-0-20397700-1334344560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Probabil ca mesajul acesta trebuia trimis la categoria Bursa, dar nu stiu in ce masura ar interesa posesori de alte tipuri de motociclete. Asadar, as dori sa dau la schimb toate cele 4 semnalizari + lampa numar inmatriculare pentru SV model 99-02 cu o pereche de ornamentee de sub sa, cum este exemplificat in foto. Precizez ca atat semnalizarile cat si lampa numar nu mai au mufele originale pentru ca in urma upgrade-ului mi-au fost de folos. Nu le-am facut inca poze, dar sunt in stare buna. Voi reveni cu foto.

post-55322-0-20059800-1334348933_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit în Univers Moto nr 4 din 2005 pag 27 date despre cursa suspensiilor(e adevărat,e vorba despre a 2 a generație,injecție,dar nu Âştiu dacă diferă). Față spate 130/137. Ciudat,pt că eu am 102 limita maximă între pahar Âşi jug. AÂşa că vă rog să puneți Âşi voi mâna pe ruletă :)

 

 

Eu unul, cand am demontat toata fata pentru a indrepta prinderile farului plus schimbat farul plus uns rulmentii de la jug plus.... nu mai stiu ce am mai facut pe acolo, la remontaj stiu ca am respectat niste dimensiuni din manual. Nu mai am idee care erau si nici cat, stiu doar ca am facut exact cum am citit acolo. CE stiu sigur este ca nu am masurat lungimea de la jug la "pahar" si nici nu mi-am pus vreodata problema deoarece suspenisa lucreaza ca la inceput si nu m-a deranjat pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva intrebari pt posesorii de SV:

 

1) am o problema la furca, la cel mai mic hop/denivelare, aud un 'clank' (ca si cum ar ajunge pana la capat amortizoarele). Nu e de la rulmentii de jug. Cred ca e o problema de la furca (ulei de schimbat/arcuri/cuzineti?) e ceva comun?

 

 

2) Vreau sa schimb ghidonu de naked cu semighidoane . Ce semighidoane se potrivesc? Modelul meu e 650N 2004. Merg doar alea de pe SV 650S de dupa 2003? sau merg si ale de pe 99-02. Sau mergi si de pe gixxer etc? In esenta cred ca 'merg' alea care se potrivesc ca si diametru (la furca) si la comenzi...dar poate stie careva,care a mai montat, de pe ce modele merg, ca sa stiu ce sa caut.

 

De asemenea, ar fi careva interesat sa faca schimb cu mine? Sa dau ghidonul cu oglinzi ,prinderea si tot ce tine de partea de "N" la schimb cu semighidoane.

 

Pt semighidoane trebuie sa schimb doar semighidoanele si tripla (yoke ul) care vine pe furca? Sau mai trebuie si alte piese?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva intrebari pt posesorii de SV:

 

1) am o problema la furca, la cel mai mic hop/denivelare, aud un 'clank' (ca si cum ar ajunge pana la capat amortizoarele). Nu e de la rulmentii de jug. Cred ca e o problema de la furca (ulei de schimbat/arcuri/cuzineti?) e ceva comun?

De obicei e ulei-ul, dar se mai intampla sa fie si altele. La sv-uri stiu ca era o problema cu furca si pentru ameliorare se pune ulei ceva mai gros

 

2) Vreau sa schimb ghidonu de naked cu semighidoane . Ce semighidoane se potrivesc? Modelul meu e 650N 2004. Merg doar alea de pe SV 650S de dupa 2003? sau merg si ale de pe 99-02. Sau mergi si de pe gixxer etc? In esenta cred ca 'merg' alea care se potrivesc ca si diametru (la furca) si la comenzi...dar poate stie careva,care a mai montat, de pe ce modele merg, ca sa stiu ce sa caut.

Orice semighidon de cu diametrul de 41, numai sa iti placa tie pozitia ... merg si cele de la 99-02

 

De asemenea, ar fi careva interesat sa faca schimb cu mine? Sa dau ghidonul cu oglinzi ,prinderea si tot ce tine de partea de "N" la schimb cu semighidoane.

 

Pt semighidoane trebuie sa schimb doar semighidoanele si tripla (yoke ul) care vine pe furca? Sau mai trebuie si alte piese?

 

Sa-l porti sanatos!

 

Aaa si ... stiu pe cineva care are semighidoane de sv, dar nu stiu daca le da ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tura dupa iernat... si revopsit... si multe altele...

Foarte fain a iesit. Daca ii pui si un parbriz semi fumuriu ar arata bamboocha :)

 

cateva intrebari pt posesorii de SV:

 

1) am o problema la furca, la cel mai mic hop/denivelare, aud un 'clank' (ca si cum ar ajunge pana la capat amortizoarele). Nu e de la rulmentii de jug. Cred ca e o problema de la furca (ulei de schimbat/arcuri/cuzineti?) e ceva comun?

 

2) Vreau sa schimb ghidonu de naked cu semighidoane . Ce semighidoane se potrivesc? Modelul meu e 650N 2004. Merg doar alea de pe SV 650S de dupa 2003? sau merg si ale de pe 99-02. Sau mergi si de pe gixxer etc? In esenta cred ca 'merg' alea care se potrivesc ca si diametru (la furca) si la comenzi...dar poate stie careva,care a mai montat, de pe ce modele merg, ca sa stiu ce sa caut.

1. Daca o flexezi pe loc se aude ceva ? E foarte moale ? Probabil necesita servisare.

2. Nu stiu sigur de 99-02, dar sigur iti merg cele de pe 2003+. Iti trebuiesc doar semighidoanele si partea superioara a jugului (care nu cred ca merge de la alte modele datoria prinderii dedesubt a suportilor de semighidon). In rest iti vor mai trebui doar suporti de oglinda care sa aiba loc pe teava.

Dar de ce vrei sa faci trecerea ? De obicei lumea vrea invers, sa faca din S ghidon de N :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Capone. Intrebare: exista vreo modalitate fac parbrizul OEM fumuriu? Ma gandesc la folie, dar oare se vede bine si e fiabila? Mai am de adaptat un bellypan (pinten, carena inferioara etc. nu stiu cum sa o numesc) si va arata super. Momentan e in lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone si pe loc daca o flexez s-aude cam.

 

Vreau sa trec pe semighidoane pt ca-mi place mai mult pozitia (stiu,suna stupid, e o chestie de gust).

 

Deci imi trebuie doar semighidoanele (cu suruburile cu care se prind de furca) + yoke ul de pe S? atat? (de oglinzi,ma descurc eu cu ceva after market)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GoodKat asa mi s-a zis si mie, ca s-ar putea sa nu aiba ulei suficient. Oricum daca schimb uleiul din furca, o sa schimb si semeringurile,si cred ca ar fi bine si sa schimb si cuzinetii... nu? Oricum doar dupa ce o desfac imi dau seama..

 

LE: nu vrei sa facem schimb, iti dau ghidon,imi dau semighidoane?:)))

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii trebuie sa-i schimbi doar daca sunt tociti.Daca vrei sfaturii despre cum sa o desfaci si reasamblezi spune-mi ca eu tocmai ce am desfacut-o dar numai pot sa refac la loc deoarece imi trebuie presa, m-am chinuit mult dar nu merge fara presa asa ca iti trebuie si o presa sau pe cineva care sa aiba. Eu acum astept sa treaca pastele si apoi zilele urmatoare ma apuc sa o sterg si sa o refac. Este foarte usor de facut schimbu de ulei si semeringuri dar trebuie presa.

Mersi Goodkat pentru sfat cu magazin din cotroceni ptr piesa aceea, acolo am gasit cel mai ieftin 267 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu piesa aceasta si cu tija schimbatorului, deoarece in urma unui accident sa spart in mai multe bucati,sa strambat si tija schimbatorului plus multe alte probleme. Avand aceste piese as dori sa o pornesc si sa schimb de cateva ori treptele pentru a fi sigur daca nu a patit si ceva motorul in interior plus ca as putea indrepta tija schim. daca am alta identica pentru ca nu vreau sa-mi pierd timpu si banii facand rost de o piesa sau reparand un lucru ca mai apoi sa descopar ca mai este si altceva. Motorul este un sv 650 s an 99. Va multumesc, sanatate si numai bine.

 

 

Postu asta. Nu stiu daca te are pe lista neagra :whip: dar nu cred ca este o probleme, piesa mea a venit mai repede decat au zis(au zis 2 sapt dar a venit dupa 1) si oricum daca nu cumperi tu piesa aia sigur o ia altcineva asa ca...Crezi ca o sa-si aleaga clientii la ce foame este? :mellow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mers inca nu am apucat ca am ramasa la amortizoare sa inlocuiesc una alta, dar de pornit si de bagat in viteze merge. Avea un pic de mizerie din cauza ca a ramasa nepornita iarna dar dupa 5-10 min de relantiu si cateva forjarii si-a dat drumu si merge asa de rotund :rolleyes: imi venea sa o calaresc :moto: pana la sf lunii o termin de pregatit( mai am o inscriu pe numele meu si sa-i fac asigurare)

Tu cand o termini, cand o bagi pe drum? Dam o tura pe undeva? :)

Editat de Impulse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Hristos a inviat!

Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000?:)

Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. :)

Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum.

Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă decisiv e consumul,câÂştigător e F650 GS. La fel Âşi la capitolul confort Âşi ergonomie.

 

Apropos,ca tot ai pomenit de GS

Recunosc ,eu sunt un snob,de exemplu,si nu ma pot detasa de latura estetica a motorului (de cum arata,cum s-aude).

 

Tot respectul pt cei care au GS uri (BMW, nu suzuki gs :) ) si care ii doare-n pwla de look,sound & etc...si care se duc unde vor ei si unde poate sa-i care rotile cu mobrele alea. (chiar NU sunt ironic)..

 

Cu un GS ai o mult mai mare libertate decat cu oricare alt naked/sport touring...nu se compara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Hristos a inviat!

Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000?:)

Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. :)

Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum.

Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650.

Multumesc.

 

Suzuki SV650n 2002 - 5,5% consum mixt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...