Spawny Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Careva pe Litoral, in acest weekend, care sper sa nu fie la fel de londonez ca pana acum ci mai degraba mirific, la intrunirea celor de la Sea Wolves? Daca da, si vedeti pe unu chiel cu un SV albastru (naked of course), apropiati-va cu incredere si bem o bere, povestind despre SVuri Daca te vad sambata pe acolo fac eu cinste cu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Voi fi si si eu pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Salutare, Are cineva un semighidon stanga si o scarita pilot stanga cu/fara balama? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Got a problem x.x, de vreo 2 saptamani a inceput sa imi sune lantul de distributie, inainte se auzea dar foarte incet si rareori, acum e aproape permanent si mai amplificat, se aude intre 2500 si 3500, rareori dispare. Am fost la mecanic, toata treaba ma costa 250-300 euro x.x. Alte metode mai ieftine sa il fac sa dispara nu sunt? Plus ca nu as pierde nu stiu cata vreme cu el prin service daca e sa il fac acum, vreau sa savurez de sezon .Mecanicul a spus ca ma pot circula cu el si asa dar parca nu ma lasa sufletul sa il "chinui" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Esti sigur ca lantul e de vina ? Am eu 2 lanturi second... la momentul dezmembrarii nu faceau "galagie". provenienta SV 650 /2001 aprox.65.000km Intinzatorul isi face treaba? Daca lantul e intins peste limita la care "lucreaza intinzatorul" am o solutie, adica am 2 intinzatoare cu surub si contrapiulita . Mecanicul va sti sa intinda lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Am și eu o întrebare... Dacă ții din lungimea dbkiller ului se modifica sunetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Salutare. Astazi in timp ce mergeam cu motocicleta (SV650s K2), la un moment dat ceasurile de pe bord au inceput sa o ia razna, nu doar kilometrajul ci si turometrul. A facut asta de vreo 2 ori la intervale de timp relativ mari (cam o jumatate de ora). Cand am ajuns acasa sa parchez a mai facut odata acelasi lucru si in plus sa resetat tot bordul (si afisajul electronic) ca si cum as fi pus contactul prima data (motocicleta mergea, tocmai ce ajunsesem in fata blocului). A mai patit cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Au luat-o razna in sensul ca au inceput sa urce si sa coboare fara ca eu sa accelerez sau sa decelerez. De fiecare data au facut asta doar de doua ori nu a persistat problema, doar ca s-a repetat cum am descris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Eu zic ca e ceva legat de incarcare/baterie... Vwrifica-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Fugiti repede in Cora Pantelimon. Erau doar 2 bucati, din care una normal, a luat-o je Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Asa cum a spus si colegul, poate fi de la baterie sau sistemul de incarcare, sau de la un contact slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Mersi, am sa merg la atelier luni sa le verifice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Pana atunci dacă te plictisești verifica bornele la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 (editat) Salutare, a facut cineva un sistem de crash-cage pe un sv650 N din 2000?(sau pe modelul cu cadru tubular). Daca da, ma poate indruma cu cateva poze si detalii? Si 2, se poate considera ca sunet normal de funtionare un tacanit usor in relanti? (am avut Bandit 600 inainte iar tacanelite in relanti erau cat de cat normale...) Multumesc. Editat Iunie 16, 2013 de sorin_ush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Daca are cineva nevoie de un kit lant DID, nou, pt SVn prima generatie: http://www.louis.de/_103baeadc65f438f747abe9b49bcd71103/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10048300 Pret: 100e Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Salutare. Astazi in timp ce mergeam cu motocicleta (SV650s K2), la un moment dat ceasurile de pe bord au inceput sa o ia razna, nu doar kilometrajul ci si turometrul. A facut asta de vreo 2 ori la intervale de timp relativ mari (cam o jumatate de ora). Cand am ajuns acasa sa parchez a mai facut odata acelasi lucru si in plus sa resetat tot bordul (si afisajul electronic) ca si cum as fi pus contactul prima data (motocicleta mergea, tocmai ce ajunsesem in fata blocului). A mai patit cineva asa ceva? Salut! Dupa simptome, sigur e acelasi lucru cu ce am patit eu. Pe placa de bord sunt 3 lipituri care de la vibratii se dezlipesc si nu mai fac contact bine. Si eu am fost la service (chiar la o reprezentanta Suzuki) si degeaba. Cauta pe acest topic un post al userului @mkl si acolo explica detaliat si cu poze atat cauza cat si procedura de rezolvare. Apoi mergi la un electronist bun si ti le lipeste la loc. Job done and then enjoy the ride! P.S. Asta ca sa nu mai cauti cat am cautat eu ca sa ajung sa fac cele de mai sus si sa se rezolve treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Am cautat si userul @mkl , nu lam gasit, si mam uitat dupa post dar sunt 467 de pagini daca cumva il gasesti mai repede da-mi te rog un link. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Am gsit postul Multam Am sa verific placa si revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Salut! Dupa simptome, sigur e acelasi lucru cu ce am patit eu. Pe placa de bord sunt 3 lipituri care de la vibratii se dezlipesc si nu mai fac contact bine. Si eu am fost la service (chiar la o reprezentanta Suzuki) si degeaba. Cauta pe acest topic un post al userului @mkl si acolo explica detaliat si cu poze atat cauza cat si procedura de rezolvare. Apoi mergi la un electronist bun si ti le lipeste la loc. Job done and then enjoy the ride! P.S. Asta ca sa nu mai cauti cat am cautat eu ca sa ajung sa fac cele de mai sus si sa se rezolve treaba. Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic . Si astea au placa de bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic . Si astea au placa de bord? SalutVerifica totusi bateria, si eu am pățit si bateria era de vina. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Da, si bordul de la 1st gen are circuite pe placa. Cauze ca sa o ia razna sunt mai multe. In cazul meu, se stricase releul de incarcare si evident nu stiam. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca ceasurile nu mai mergeau corect, ba cadeau ba reveneau. Evident poate fi si o problema de la circuitele de pe placa, dar nu am idee cat de frevent se intampla asa ceva. Cum au zis si colegii, inainte sa te apuci sa desfaci capacele pe acolo si sa cauti lipituri imperfecte pe placa, verifica treaba cu bateria si incarcarea ca este cel mai simplu. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic . Si astea au placa de bord? Eu am tot 1gen. Are placa. Bafta! Si sa ne spui si noua ce a fost. P.S. E adevarat ca problema releului este un foarte des intalnita la SV, dar reparatia lipiturilor e mai ieftina decat schimbatul releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CvMouse Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, acuma am revenit de la atelier, si din fericire a fost doar un contact imperfect la bornele de la baterie si o mufa care staea mai sa cada. Am strans suruburile si am reconectat mufa si deocamdata merge brici. Am verificat si incarcarea, bateria, curent de pornire si otul e ok. Am facut vreo 15 km si nu a mai facut figuri. Trebuie sa o iau putin la puricat pentru ca, din cate banuiesc, fostul proprietar a intretinut-o a tinut-o curata dar nu s-a mai uitat pe la suruburi sa le stranga . Cand am luat-o avea vreo 5 suruburi lipsa, acuma am vazut ca lipsea si cel care prinde cutia bateriei de cadru . Trebuie sa le iau la strans sa nu ma trezesc ca imi ramane motorul in urma )).Multam de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, acuma am revenit de la atelier, si din fericire a fost doar un contact imperfect la bornele de la baterie si o mufa care staea mai sa cada. Am strans suruburile si am reconectat mufa si deocamdata merge brici. Am verificat si incarcarea, bateria, curent de pornire si otul e ok. Am facut vreo 15 km si nu a mai facut figuri. Trebuie sa o iau putin la puricat pentru ca, din cate banuiesc, fostul proprietar a intretinut-o a tinut-o curata dar nu s-a mai uitat pe la suruburi sa le stranga . Cand am luat-o avea vreo 5 suruburi lipsa, acuma am vazut ca lipsea si cel care prinde cutia bateriei de cadru . Trebuie sa le iau la strans sa nu ma trezesc ca imi ramane motorul in urma )).Multam de sfaturi. Bine ca a fost doar atat. Si eu dupa ce am cumparat motocicleta am verificat toate suruburile. E bine sa le verifici si o data la 2 ani. ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 se anunta careva pentru intrunirea nationala a motociclistilor 27-30iunie?voi fi acolo sambata 29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.