Jump to content

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Recommended Posts

nu, benzina mananca oringurile!

 

curatal cu petrol sau daca nu ai, cu motorina.

iar despre sprayul de lant m recomand motul de pe louis, e cu teflon, adera f bine de lant,si nu-ti stropste janta spre deosebire de castrol.

 

problema e ca e un pic scump, 40 lei... si pe mine niciodata nu m-a tinut mai mult de 3000 km, adevarul e ca o curat si tot la fiecare 300 - 400 - 500 de km

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate l=-a reglat din calculator. ma gandeam si eu la acelasi lucru. :goodposting:

 

 

sunteti pe langa ..total.. (din cate stiu eu)orice motoreta are un tamburus de unde poti sa iti reglezi relantiul...nu are nici o treaba cu calculatorul sau eu mai stiu ce indrugati voi acolo...acum vrea 1500 de km am fost cu moto la reprezentanta suzuki elf workshop(pt cunoscatori), unde m-am conversat cu sorin, mecanicul de acolo, care a lucrat nush cati ani in germania la suzuki , ca mecanic, in fine.... care mi-a reglat injectia si chestia aia care citeste ce zicea radu mai sus..ECU sau cum l-o chema....motoreta me-a a stat foarte mult timp fara sa fie folosita si erau destul de dereglate treburile...asa ca...sunt curatate , reglate...toto ce vrei...iar treaba cu relantiul , mi-a explicat sorin, ca daca tot freci motoreta in oras unde stai ,pleci ,stai , pleci..si tot asa...este normal ca dupa un timp sa scada....iar mie la 1100 ture imi moare motorul in mers ..deci tre sa stea mai sus...mi-a aratat unde este tamburusul de reglat relantiul si mi-a zis ca de fiecare data cand imi scade sub 1200 sa-l dau mai sus.

 

nu fac nimic la motor de capul meu...

 

Dar pentru lant ce folositi? In manual am vazut ca scrie Motor Oil, dar am inteles ca exista niste spray-uri sau ceva de genu asta.

Eu unu l-as curata cu o pensula si cu benzina si apoi am pune putin ulei pe fiecare zala, e ok asa?

 

NU benzina...motorina , in cel mai bun caz sau vezi ca sunt sprayuri speciale de curatat si de uns lantul.pentru uns si eu il recomand pe cel cu teflon....sa stii ca eu am folosit si cu si fara teflon si referitor la stropit janta...amandoua au facut-o..acum nu am sesizat care mai mult si care mai putin , important e ca au facut-o, dar exista un sray care se cheama wd 400 care este special pentru curatat chestii metalice de la motoreta ...eu am dat cu asta pe janta si a facut-o ca noua..in conditiile in care la un moment dat nu mai stiam ce culoare are :agree:

 

pe toate le gasesti in magazinele de profil sau siturile de profil.

 

bafta!

Edited by dihania
Link to comment
Share on other sites

Pe sprayurile de lant scrie de obicei "Am besten uber nachts wirken zu lassen!" - adicatelea sa dai seara si sa lasi mobra peste noapte sa intre oloiu intre zale si sa se 'stabilizeze'. Eu asa fac si nu am treaba cu mizeria. Pana dimineata uleiul ala de pe Louis se intareste cam ca o veselina pe lant.

 

Despre curatat...motorina + periuta de dinti rules! Faci lantul sa arate ca nou in cateva minute. Doar sa il 'storci' un pic sau sa-l lasi sa se usuce inainte sa dai cu spray de uns.

 

Noroc!

Link to comment
Share on other sites

sunteti pe langa ..total.. (din cate stiu eu)orice motoreta are un tamburus de unde poti sa iti reglezi relantiul...nu are nici o treaba cu calculatorul sau eu mai stiu ce indrugati voi acolo...acum vrea 1500 de km am fost cu moto la reprezentanta suzuki elf workshop(pt cunoscatori), unde m-am conversat cu sorin, mecanicul de acolo, care a lucrat nush cati ani in germania la suzuki , ca mecanic, in fine.... care mi-a reglat injectia si chestia aia care citeste ce zicea radu mai sus..ECU sau cum l-o chema....motoreta me-a a stat foarte mult timp fara sa fie folosita si erau destul de dereglate treburile...asa ca...sunt curatate , reglate...toto ce vrei...iar treaba cu relantiul , mi-a explicat sorin, ca daca tot freci motoreta in oras unde stai ,pleci ,stai , pleci..si tot asa...este normal ca dupa un timp sa scada....iar mie la 1100 ture imi moare motorul in mers ..deci tre sa stea mai sus...mi-a aratat unde este tamburusul de reglat relantiul si mi-a zis ca de fiecare data cand imi scade sub 1200 sa-l dau mai sus.

 

nu fac nimic la motor de capul meu...

 

 

 

NU benzina...motorina , in cel mai bun caz sau vezi ca sunt sprayuri speciale de curatat si de uns lantul.pentru uns si eu il recomand pe cel cu teflon....sa stii ca eu am folosit si cu si fara teflon si referitor la stropit janta...amandoua au facut-o..acum nu am sesizat care mai mult si care mai putin , important e ca au facut-o, dar exista un sray care se cheama wd 400 care este special pentru curatat chestii metalice de la motoreta ...eu am dat cu asta pe janta si a facut-o ca noua..in conditiile in care la un moment dat nu mai stiam ce culoare are :agree:

 

pe toate le gasesti in magazinele de profil sau siturile de profil.

 

bafta!

 

 

deci, spray-ul de curatat lantul mai degraba inmoaie murdaria, lantul tot va trebui spalat cu motorina sau petrol pt a arata ca nou, si cand e uscat dai cu spray de lant si lasi sa se usuce mult si bine. si credema ca asa cel cu teflon nu va stropi deloc :goodposting:

Link to comment
Share on other sites

deci, spray-ul de curatat lantul mai degraba inmoaie murdaria, lantul tot va trebui spalat cu motorina sau petrol pt a arata ca nou, si cand e uscat dai cu spray de lant si lasi sa se usuce mult si bine. si credema ca asa cel cu teflon nu va stropi deloc :goodposting:

 

 

ai si tu dreptate cu uscatul ala...nu tin minte sa fi stat sa se usuce ca lumea inainte sa plec la drum... :agree:

Link to comment
Share on other sites

ai si tu dreptate cu uscatul ala...nu tin minte sa fi stat sa se usuce ca lumea inainte sa plec la drum... :agree:

 

 

 

nu mai aveai rabdare o jumatate de ora sa se usuce calumea :kiss:

 

weekendul asta daca e frumos trebuie sa ung si eu lantul si sa-mi curat jantele ... am facut 350 de km de cand l-am uns ultima data si cam ar fii cazul :goodposting:

Link to comment
Share on other sites

weekendul asta daca e frumos trebuie sa ung si eu lantul si sa-mi curat jantele ... am facut 350 de km de cand l-am uns ultima data si cam ar fii cazul :goodposting:

te grabesti. dupa 1000km il verifici. il cureti, il intinzi daca e cazul. hai 700. dar nu-l "rasfata" atat.

Link to comment
Share on other sites

te grabesti. dupa 1000km il verifici. il cureti, il intinzi daca e cazul. hai 700. dar nu-l "rasfata" atat.

 

 

ce-i bre....cum la 1000??? :goodposting: pai il ia dracu mai ales dupa toata ploaia asta si dupa tot praful si nisipul si toate rahaturile din "minunatul" asta de oras in care traim. eu zic MAXIM 500....bine...toate astea daca vrei ca lantul ala sa aiba si el o viata ...daca nu...unge-l cand ai tu chef...pana mea :agree:

Link to comment
Share on other sites

Mda, cartea zice ca la fiecare 1000 de km se curata si se unge lantul, acuma daca mergi numa prin praf, balti noroi etc, e bine si mai repede. Daca am norocul maine sa fie mai cald, il curat si eu, daca nu.... in alta zi. Cica de maine s-ar incalzi, ca ieri m-am intors inghetat bine si cu viziera plina de muste.

 

Multumesc de raspunsuri, urmeaza partea practica.

 

@dihania: inteleg ce zici despre partea cu injectia la moto, numai ca nu vad sensu, adica nu pot sa inteleg de ce au optat pentru posibilitatea de a regla manual ralanti-ul, cand puteau simplu sa il controleze prin ECU (Engine Control Unit) de la asta vine, si scapai de alte griji :goodposting:.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

nu e chiar asa frig. :agree: cu bluzon pe sub geaca merge. Vreau si eu cagula ! de unde iau ? nu vreau sa dau 30 lei pe o carpa ..

 

De la Motolouis din Vitan cu 7 RON. :goodposting:

Link to comment
Share on other sites

apropo de prima zapada....mie deja a inceput sa imi faca fite cand o pornesc dimineata pentru e prea frig si nu o ia de la prima " cheie". a ta nu zice nimic ? ca oricum la tine acolo e si mai frig...

 

Nici la mine nu porneste din prima, dar nu e de la frig, sau ma rog e de la frig, dar tine de partea electrica, releu de tensiune mi-e mancat si nu imi incarca suficient si incet incet, mai ales daca merg mult prin oras, neturat nu-mi incarca suficient si se descarca acuumulatoru, pana ajunge sa nu mai porneasca deloc. Daca e bateria fully charged, n-am probleme Porneste din prima indiferent de temperatura, adica ma rog, n-am testat chestia la -10oC. Momentan mi-am facut rost de un R/R de Honda dar n-am mufa, dupa ce fac rost de mufa ii fac un transplant :agree:.

Referitor la ulei, yo am bagat Motul sintetic 10w40. Iar lantul l-am curatat pana acum cu spray de lant + perie + carpa si de uns cu spray de lant de la Louis. Oricum din cate am vazut la mine nu tine faza cu lasatu la uscat a unsori, am janta spate muci de la cat arunca. Oricum cred ca voi trece la curatat lantul cu motorina ca-i mai ieftin si inca sunt in cautarea unui spray de ungere care sa nu imi mucifice janta, aparatoarea de lant si mai ales tija ambreiajului - verificati-o si voi, datorita pozitiei - fix in fata pinionului din motor, se aduna acolo la jeg ceva de speriat.

Sper sa nu se mai strice vremea mai mult decat atat ca vreau sa imi reinoiesc asigurarea si nu vreau sa arunc banii pe fereastra, parca vad, cum mi-o reinnoiesc, afara va ninge :goodposting:

Link to comment
Share on other sites

Vand f urgent SUZUKI SV 650 S fabricat in 2006 si cumparat de la reprezentanta ( B&S) in aprilie 2007 , garantie pana in aprilie 2009 , ghidon si jug superior LSL touring si conducte de frana cu insertie metalica , tinuta in garaj , stare foarte buna. 9300 km

Pentru curiosi , motivul este ca vreau sa cumpar ceva enduro si am o oferta urgenta.

Pretul este de 4570 euro , usor discutabil.

tel 0728 063 045

post-23746-1222437226_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mie imi ingheata genunchii deoarece nu am inca niste pantaloni mai seriosi. in rest e ok, mai ales daca pun si cagula imi este bine :agree:.

Nu stiu cum e la voi, dar la mine sunt 12 grade :goodposting:.

Link to comment
Share on other sites

dihania are o caglula super tare :agree:

 

 

mersi mersi...a mea este de la HELD si este windstopper ..... dar a costat ceva bani, adica 70 ron. pot sa spun ca isi merita fiecare banut. recomand!! :goodposting:

 

http://www.paulas-bikershop.com/catalog/in...3_32_55_368_913 pentru curiosi!!

Link to comment
Share on other sites

aia din poza de pe link e singura posibilitate de a o purta? sau poate acoperi tot capul? pare bine facuta :goodposting:

 

 

nu , nu acopera tot capul....tocmai asta mi-a placut pentru ca eu nu suport nimic pe cap...ma mir cum pot sa suport casca. "suport" la modul ca incepe sa ma manance capul rau de tot si...asta e....si mi-a placut ca tine foarte bine gatul, urechile si pieptul. iar de pus este foarte usor...o tii cu degetele in timp ce tragi casca pe cap....si apoi ti-o asezi cum vrei tu... kid - dau meditatii daca vrei :agree:

Link to comment
Share on other sites

bai si la mine porneste din prima fara probleme. cred ca sunt norocoasa :goodposting: , iar de frig, chiar daca a fost innorat afara am iesit la plimbare fara probleme doar cu blugi, geaca, casca si manusi. oare sa fiu eu mai rezistenta la frig?

Link to comment
Share on other sites

nu situ ce sa zic, daca ai mers la 12-13 grade afara in blugi si ai fost ok.... esti rezistenta.

 

 

@ dihania... pai de mine ce sa mai zici ca am si dread-uri si casca am luat-o cat marimea capului, dar masurata fara dread-uri, ca altfel imi era mare casca. sa vezi la mine distractie sa pun casca stau cam 5 minute :goodposting:

in rest m-ar tenta si pe mine o cagula cum ai tu, pare reusit modelu.

Link to comment
Share on other sites

si e scump ?

 

 

pentru incepatori..gratis!!! :agree:

 

nu situ ce sa zic, daca ai mers la 12-13 grade afara in blugi si ai fost ok.... esti rezistenta.

 

 

@ dihania... pai de mine ce sa mai zici ca am si dread-uri si casca am luat-o cat marimea capului, dar masurata fara dread-uri, ca altfel imi era mare casca. sa vezi la mine distractie sa pun casca stau cam 5 minute :kiss:

in rest m-ar tenta si pe mine o cagula cum ai tu, pare reusit modelu.

 

 

ce sunt alea dread-uri??? :goodposting:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...