Cap0ne Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Chiar ia baga o poza,doua ceva cu SV ul,sa mai animam topicul si cu ceva poze:) Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Total eronat. in afara de a arunca niste replici asa, doar de dragul de-a o face pe-a 'mecanicul atotstiutor' ai putea sa aduci argumente? ca daca gresesc si sunt prost, nu m-ar deranja sa fiu corectat (Dar macar cu argumente). Deci daca poti sa-mi explici ce anume si de ce e eronat in afirmatia mea? sau ne trezim doar asa.... ? @ pepsi: cum e pe 954? n-ai momente cand ai vrea 'napoi pe sv650?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 La ce enormitati scrii nu am ce sa-ti explic. Nu sunt mecanic. Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elparu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer. E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum. E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:) In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel. Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva. In orice caz, bafta la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 La ce enormitati scrii nu am ce sa-ti explic. Nu sunt mecanic. Sa fii sanatos! pai e mai usor sa fii hater si sa arunci arogant niste replici.... puteai sa spui " ba, nu e corect ce spui, pentru ca......" dar probabil e un efort prea mare pt tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer. E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum. E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:) In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel. Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva. In orice caz, bafta la cautat! multumesc !! asfalt uscat in noul an ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 De unde ai bodykit`ul ala inferior ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 SV 2001 cu garantie 1650 e .Este si pe bikeshop.arata impecabil,toba leo vince ghidon ,minere suruburi motor albastre si el culoare albastra.nu investesti un leu.GARANTIE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 SV 2001 cu garantie 1650 e .Este si pe bikeshop.arata impecabil,toba leo vince ghidon ,minere suruburi motor albastre si el culoare albastra.nu investesti un leu.GARANTIE. poate pui un link la anunt... ma gandesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 asta e cu furca inversata.... si are multe altele schimbate, plus.... ca iarna nu am stare... si mai fac cate ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Te-ai gandit foarte bine la SV.M-a cucerit sv-ul inca de prima oara cand m-am urcat pe unul.V2-ul acela e superb.Motoreta are suflet mai presus de toate,caracteristica mai presus de orice performanta,consum,etc.Nu e comparabila in opinia mea cu orice naked japonez de 600 si 4 in linie,alea sunt terne. Orienteaza-te la a doua generatie,de dupa 2003.Merita cei 3-400e in plus.De dupa 2004 (cand s-au facut niste update-uri) ar fi si mai bine. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 de pe drumuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 ai mai multe poze cu gentile? sau model,sa caut pe net, pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Sa vina primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 de pe drumuri.. asta e de la MAN Fagaras.......... gresesc ? Daca nu, tot in zona aia mai erau 2 SV unu' negru si unu' galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 luate de pe louis. cu exceptia protectiei de ploaie care s-a sfasiat (cu largul meu concurs, ca am mers mai tare decat trebuia) se prezinta foarte bine. nu-mi aduc aminte exact, dar parca au fost vreo 250 euro. dap, de la fagaras. se prea poate sa mai fi fost vreun SV sau doua... nu stiu de ce nu pot atasa linkul, dar le-am gasit pe louis.de m-am inselat, sunt 130 euro gentile. my bad, le-am luat de doi ani si nu mai stiam si nu stiu de ce nu pot sa raspund la un post anume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 arata foarte bine pe SV tau. si nu ma refer estetic,ci functional.Eu am avut de la cineva 2 genti motodetail, si stateau ca dracu,pleostite, ca si cum curgeau pe langa carena de la codita. Abia acu am vazut in poza ca tu ai ceva suport care le tine distantate.... presupun ca nu ai o poza doua si cu suportul ala,fara genti (ca sa-l vad) PS: Eu gentile le-am pus pe RSV, dar mobra e tot in genul cum e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 SV 2001 cu garantie 1650 e .Este si pe bikeshop.arata impecabil,toba leo vince ghidon ,minere suruburi motor albastre si el culoare albastra.nu investesti un leu.GARANTIE. da-mi un link. sunt interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 suportul ala l-am conceput singur. bine, m-am inspirat din ceva asemanator de la sw-motech si am adaugat bratele alea care se bolteaza la prinderile de la tobe. alea tin gentile bine ecartate si consolideaza putin si suportul de cort (sau de top case, adaptarea e floare la ureche, mai faci trei gauri pentru a prinde suportul in suruburi). eu am facut sabloane de carton si apoi am platit un fierar. cam lipsit de finete omul si a iesit cam tiganie, dar se pote face la mare arta daca dai de unul priceput. si e de preferat din aluminiu daca ai unde. alte poze nu mai am. cu prima ocazie cand ajung la garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 arata foarte bine pe SV tau. si nu ma refer estetic,ci functional. Eu am avut de la cineva 2 genti motodetail, si stateau ca dracu,pleostite, ca si cum curgeau pe langa carena de la codita. Abia acu am vazut in poza ca tu ai ceva suport care le tine distantate.... presupun ca nu ai o poza doua si cu suportul ala,fara genti (ca sa-l vad) PS: Eu gentile le-am pus pe RSV, dar mobra e tot in genul cum e a ta. genti Motodetail am si eu..... si aceiasi problema, cum se aseaza-stau/ sau nu stau mai bine zis. a atins si toba. Am fost nevoit ca si colegul sa fac ceva suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 mda, multumesc pt poze baieti. nu e greu de incropit ceva, dar ideea e sa vad de ce anume prind...ca trebuie sa stea relativ in exterior, ca sa-mi tina gentile destul de drepte, si nu semi-pleostite. De ex cum ii stau lui WotRU2me. Alea de pe sv negru din poza lui Calin_cz parca stau o idee semi-pleostite. Oricum, ambele stau mult mai bine decat imi stateau mie, fara suport:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) E ok sv-ul pt ceva senzatii tari, dar totusi un consum decent in oras. Un sezon-doua, iti faci treaba cu el. Si, da, sv-ul mananca gume spate pe banda rulanta, sa iti rezervi bani pt ele. Editat Decembrie 18, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Te-ai gandit foarte bine la SV.M-a cucerit sv-ul inca de prima oara cand m-am urcat pe unul.V2-ul acela e superb.Motoreta are suflet mai presus de toate,caracteristica mai presus de orice performanta,consum,etc.Nu e comparabila in opinia mea cu orice naked japonez de 600 si 4 in linie,alea sunt terne. Orienteaza-te la a doua generatie,de dupa 2003.Merita cei 3-400e in plus.De dupa 2004 (cand s-au facut niste update-uri) ar fi si mai bine. Numai bine. SV, motocicleta cu suflet Nu pot sa inteleg obsesia posesorilor de SV pt a interveni in aparararea sau promovarea acestui model in orice discutie. It's just a bike! Pana la urma te poti bucura de motociclism pe orice motor, indiferent de cilindree, culoare, marca sau abtibilduri.. Ca si incepator e important sa identifici ceea ce ti se potriveste mai bine. Desi as recomanda modele mai mici, de 500cc pt inceput, dpdv financiar nu se merita sa schimbi motorul dupa 1 an. In concluzie orice naked de 600 e ok daca iti plac motoarele de strada, numai sa fii constient sa o lasi mai usor pana ai mai multa experienta. Fratilor, omul e incepator, ce-i dati inainte cu viteze maxime de 200-250 km/h? Un incepator are nevoie de altceva, cel putin in primii ani. SV650S a fost si primul meu motor, il am si acum, de 4 ani si nu am in plan sa imi iau altceva. Ar lasa de dorit protectia la vant la peste 100-120 km/h (se rezolva partial cu parbrize after-market), altfel e o mobra faina, un pic cam brutala dar usor de intretinut. Vrei viteze maxime de peste 200 km/h in conditii de confort? Poti controla ACUM o mobra la vitezele astea in siguranta? Atunci ia-ti altceva: Busa, ZZR, FJR etc. Vrei sa inveti sa manevrezi, sa franezi, sa te bucuri de mersul pe 2 roti? SV-ul e bun, bune sunt si GS500, CB500. Am condus si alte modele inainte insa Hornet-ul a fost prima mea motocicleta si alegerea perfecta, o am de 4 ani si nu intentionez sa o schimb. Eventual voi trece la noua generatie.. Sv-ul nu se tine cu hornetul ? nu cred.. Este normal ca un motor Inline-4 sa exceleze la top-speed, iar un V2 la cuplu. Editat Decembrie 18, 2013 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 pentru punctele de prindere, mai bine te inspiri din ce exista pe piata pentru motocicleta ta (gen sistem de bagaje laterale, te uiti sa vezi ce puncte de prindere folosesc aia de la SW motech, de exemplu, pentru modelul tau de moto). cauti poze la greu pe net, te lamuresti bine, apoi adaptezi in functie de ce mai ai tu la mobra (vreo toba fistichie, suport de numar, semnalizatoare...). cauti faurar bun (foarte important pentru nivelul general de calitate, look si satisfactie personala ) si in maxim 50 lei ai suport. din aluminiu e mai scump banuiesc, ca baietii au preturi de bijutieri, dar parerea mea e ca se merita. eu a trebuit sa ocolesc semnalizatoarele si sa fac bratele alea suficient de lungi (partea care coboara spre numar si semnalizatoare) incat sa ajunga pana la marginea de jos a gentilor bine prinse. oricum, daca gherlesti un pic, ai sistem de reglaj pe bretele si-ti cobori gentile, sau le urci cat sa se sprijine cu partea de jos pe supot...altfel, daca se sprijina undeva in mijlocul gentilor, cred ca le uzeaza nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.