adiandrei Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Da, si la mine am vazut ca nu e chiar libera. Pot sufla cu aer din exterior sau din interior de la bujie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 da jos pipa bujiei, baga o scobitoare si elibereaza gaura si apoi sufla don interior, de preferat cu un compresor. Daca gaura aia e libera teoreric nu ai probleme. merci, asa o sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 nop, eu aveam gaoacea libera tun si cum ploua putin imediat deveneam "monocilindru cu remorca".. oricum, daca se mai repeta ai in caiet toate ponturile de care ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 nop, eu aveam gaoacea libera tun si cum ploua putin imediat deveneam "monocilindru cu remorca".. oricum, daca se mai repeta ai in caiet toate ponturile de care ai nevoie N-am caiet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Am avut si eu problema "apa la bujie" azi. Pe scurt - documentat aici pe topicul asta, dat jos radiatorul, desfacut, suflat cu aer, merge brici Curata acea gaura cu o scobitoare. o sarmulita etc. cum ti-au spus si colegii si ai grija ca acel cauciuc de pe pipa bujiei care "astupa gaura unde este bujia" sa fie cu semnul (varful de sageata) indreptat catre evacuare (este important), adica catre galerie, teava pe care ies gazele din cilindru. Scrie si in manual. Eu asa fac la a mea: am grija la semn si sa fie canalul desfundat si n-am nici o problema. De ex.: azi dimineata cand a plouat torential n-am avut nici o problema cu bujia fata. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusEL Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Salutare. A incercat cineva sa confectioneze un suport de prindere topcase pentru sv650 N k1? Ma intereseaza in principiu sistemul de prindere al topcase-ului pe cadru. Intreb asta pentru ca vreau sa fac si eu asa ceva. Idei, pareri, schite, sfaturi... orice e binevenit. Multumesc Editat Aprilie 25, 2014 de mariusEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Userul pierooradea are topcase cu suport cu tot pe la 300 de lei, pt sv generația ta, ma interesa pe mine sa îmi iau dar am renunțat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) imediat, iti fac yo poze la a mea LE: Facut de un prieten maistru fierar, foarte solid. Prinderile de sus se fixeaza cu suruburile care prind manerul pasagerului iar cele de jos, se duc pe sub cadrul coditei pana la suruburile posterioare ale prinderilor scaritelor pasagerului. Editat Aprilie 25, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusEL Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Userul pierooradea are topcase cu suport cu tot pe la 300 de lei, pt sv generația ta, ma interesa pe mine sa îmi iau dar am renunțat. Am discutat cu el. Super de treaba omul. Dar eu am deja topcase-ul si am nevoie doar barele de prindere pe cadru. Plus ca as vrea sa-l fac eu... low cost. Si daca tot m-am baga in seama... In urma unei cazaturi am reusit sa crap capacul turometrului(din mijloc de la surub pana in margine), piesa care se gaseste greu la dezmembrari, iar noua nu e chiar ieftina. Momentan sta pe pozitie...dar deranjeaza vizual si plus ca poate pica la vibratii mai mari. Eu m-am gandit sa maschez crapatura cu un parbriz... si eventual sa o lipesc ceva mai grosolan incat sa ramana pe pozitie. Ce idei aveti pentru o astfel de problema? Editat Aprilie 25, 2014 de mariusEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Vezi mai sus, ca s-a postat intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 imediat, iti fac yo poze la a mea Ai facut offroad ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 AM nevoie de doua suruburi ca cel incercuit din imagine, aveti idee de unde pot comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) AM nevoie de doua suruburi ca cel incercuit din imagine, aveti idee de unde pot comanda?Iti pot sugera cateva idei de cautare:1) Incearca o cautare pe net cu "suruburi en-detail", desi eu am gasit numai pachete de 100 buc.; 2) incearca la romimoto poate le are sau ti le poate aduce sau era user-ul: @mexycanu care aducea comenzi din anglia; 3) incearca la un magazin de piese auto; 4) la un magazin de bricolaj gen hornbach, obi etc. 5) sau daca aveti un targ in apropiere cum e la noi in Bucuresti cel din Vitan (stiu ca e acolo un stand numai cu suruburi); 6) sau la cei care dezmembreaza sv-uri, poate le-au ramas. Bafta! L.E. Uite aici un exemplu: http://www.romimoto-piese.ro/category/10213120000/search/surub/in/all/article/241129?sr=420. Din imaginea ta nu-mi dau seama de dimensiuni. Editat Aprilie 26, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 ziceti mi si mie va rog cat are rezerva la sv 650s model 2003 ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Bine inteles ca am scapat-o din nou pe jos rupt piesa din imagine, ceva idei? Editat Mai 3, 2014 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Dezmebrez SV 650 an 2002.Piese si din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Posibil sa am eu ce iti trebuie. Era doar prinderea sau mai aveai si alt suport pe ea? (precum cel de oglinda) Prinderea in care se infileteaza oglinda. Revin cu poza piesei demontate. Asta este piesa, o are cineva de vanzare? Si ma mai intereseaza maneta de frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salutare, Sunt proaspat posesor de SV si astazi am fost la RAR si politie pentru inmatriculare. Cred ca din cauza ploii a aparut o problema la motor. Semnele de boala sunt: motorul nu mai tragea (gazul full si nu saream de 100km/h) pe liber se tureaza normal; rateuri; consum mare; mers in suturi; in neutru imi murea motorul daca o lasam la relantii; mai apareau momente in care tragea normal; Poate ma ajuta cineva cu o solutie/sfat. Multumesc anticipat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ai apa la bujia din fata. Dai jos radiatorul, scoti fisa si sulfi cu aer comprimat si gata treaba. Cred ca toti sv isti au patit asta cel putin o data. Si eu acum doua saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Un remediu pe termen lung exista? Nu as vrea ca la fiecare ploaie sa repet procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Am simpla, fara suportul de oglinda. Dar vezi ca gasesti pe louis.de sau kronaumoto.ro. E vro 4 euro. Caut inca si nu am gasit. Help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Pentru ca am auzit ca SV-istii au probleme cu bujia fata pe timp de ploaie, vreau sa povestesc experienta mea de duminica. Pentru cei care au vazut ce s-a intamplat duminica in Bucuresti (potopul), in drum spre casa din centrul vechi am luat 3 balti enorme. Imi era frica sa nu raman intr-una cu apa pana peste glezne. Ajuns acasa, am observat ca apa ajunsese pana peste jumatatea cilindrului din fata (acoperise si bujia). Dupa o zi de pauza. Motorul a pornit usor si functioneaza ca inainte de ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 La mine s-a remediat din mers problema(2km de mers pe uscat). Dar tot vreau sa aflu solutia cu care pot remedia problema pe timp de ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Pe timp de ploaie sau pt scufundari ? Pt timp de ploaie ai vreo 3-4 solutii - curatate gaurile pt scurgerea apa - putin silicon pe joja care sa etanseze bujia - o bucata de cauciuc atarnata in fata bujiei - extensie aripa roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Gaurile de scurgere unde sunt pozitionate. Eu am vazut o gaura de aproximativ 2mm in diametru pe fata laterala a blocului. Are legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.