foxbat Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Are careva semnal oem de sv gen 2? Astept pm . Preferabil nou sau sa arate ca nou cu led nu vrei ?am eu 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N? 215 pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 eu am observat un consum ceva mai mare , doar ce am fost pana la mare, si de la OMV la km 50 pe A2 pana in mangalia (200km) au intrat 12 litri. mers cu 110-140 constant si o singura repriza de topspeed(acolo s-a dus jumatate de rezervor cred ) ) apropo de topspeed, cat ati reusit sa prindeti cu varianta N? Eu zilele astea am mers si pe DJ si pe autostrada, Brasov - Cheile Nerei, am mers cu 120 - 130, si 160 o bucata de drum. Maxim am mers cu 170 si mai avea suc in ea, cu N, injectie. » Post actualizat in 04 Aug 2014 08:32 M-am intors cu o durere de mana dreapta nasoala. De fapt tot drumul a durut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) 216-217 cu talon 60 pe fata. Dupa ce am pus supercorsa de 70 maxim 212 pe ceas. 650S LE interesanta treaba cu contactul de la ambreiaj. Vorba unui user de pe Svrider -- asta intra in categoria "lucruri la care nu m'as fi gandit niciodata" Editat August 4, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 aaa, am crezut ca mult peste 200. ultima data cand m-am uitat aveam 199 , dupa am inchis ochii, ca imi era frica 211 a putut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare, caut si eu windshield, stop si oglinzi pt un 400S..ceva idei, gen cu ce alte modele se potrivesc piesele pentru ca ma uit pe ebay si nu are modelul 400s la cautare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Are cineva idee de vreo persoana in bucuresti care ar putea sa confectioneze un suport de bagaje pt SV? Nu ma incanta sa dau cat e unul din comert si am vazut destule homemade care aratau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Salutare, caut si eu windshield, stop si oglinzi pt un 400S..ceva idei, gen cu ce alte modele se potrivesc piesele pentru ca ma uit pe ebay si nu are modelul 400s la cautare ) windshield http://www.ebay.com/itm/Transparent-Windscreen-Windshield-for-Suzuki-SV400-SV650-1998-2002-99-00-01-/141245969664?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20e2ea7500&vxp=mtr Editat August 6, 2014 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Suzuki SV400/S = Suzuki SV650/S Difera doar capacitatea cilindrica a motorului, in rest sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 De ce am o pelicula de ulei în aerbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 chiar asa de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 @iceman - e normal sa iti mai dea inapoi ceva "vapori". Mai ai buretele ala in airbox sau lipseste? in mod normal ar trebui sa se umezeasca doar ala fara sa iti ajunga in restul airboxului. Vezi ca eu am mai facut o "aroganta" cand mi-am regenerat filtrul de aer.. l'am dat cu ulei si nu l'am lasat sa se scurga pt ca plecam pe transfagarasan asa ca l'am pus direct dupa ce l'am lubrifiat. Uleiul in exces din filtru s'a scurs prin airbox, dar fiind rosu mi'am dat seama ca n'are cum sa fie din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 multam xsebi pt windshield.. dar acu ma bat cu stopu si oglinzile astea ce par ok la oglinzi: http://www.ebay.com/itm/Black-Motorcycle-Mirrors-For-Suzuki-GSX1300R-Hayabusa-SV-650S-SV-1000S-/271291460644?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Year%3A2000%7CMake%3ASuzuki&hash=item3f2a3b2c24&vxp=mtr si pt stop: http://www.ebay.com/itm/Tail-Turn-Signals-Blinker-Light-Smoke-For-SUZUKI-SV-650-TL-1000R-1000S-TLR-TLS-/281052973136?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item4170100850&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Rucklicht-Heckleuchte-Taillight-Suzuki-SV-650-S-/230914103378?pt=DE_Motorradteile&hash=item35c38d9852 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 @iceman In airbox se duc vaporii de ulei printr-o conducta care vine din motor. in capatul conductei, in airbox, este un compartiment cu un burete cu gauri mari, care are rol de a condensa uleiul.... daca ti-a ajuns in filtrul de aer, ori lipseste acel burete, ori nu mai face fata pentru ca ai prea mult ulei... In alta ordine de idei... a scos cineva snorkelul de la airbox?( e "teava" aia din fata cu cot in jos prin care se face admisia in airbox) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Multumesc pentru raspusuri Aveam putin ulei in airbox. Nu a ajuns nimic in filtru (sport), burete cu gauri nu am. O sa improvizez ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald. Dubioasa treaba.Ce ulei bagi in el? Eu aveam la TLu de 1000 vreo 40000 km(nu stiu daca erau reali) si nu consuma gram,intre schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E normal sa paper ulei svu? Are doar 3000km, l am folosit si p time rece si cald. Are 3000 km de toți sau de la ultimul schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 La ultimul schimb. Say plate nu stiu EU sa ma hit. Trebuie tinuta perpendicular pe Sol nu? Ca si cum as sta pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 La ultimul schimb. Say plate nu stiu EU sa ma hit. Trebuie tinuta perpendicular pe Sol nu? Ca si cum as sta pe ea Exact.Mai bine pune pe cineva sa ti-o tina dreapta si apoi verifici.Fa asta cu motorul rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 (editat) Majoritate zic ca consuma ulei. Al meu de exemplu nu consuma dar din ce am auzit/citit e destul de comuna treaba. Depinde și cât ulei consuma. Da. Asa se verifica se tine drept. Editat August 7, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Motocicleta este luata de la motofly. Cik avea 2800km. Inmatriculata in 2009, fab. 2008. E luata din Dec. 2013 » Post actualizat in 07 Aug 2014 16:02 Daca se pricepe careva la sa mi zica daca s pe bune sunt tare curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Motocicleta este luata de la motofly. De la ei am avut si eu o mobra de care m-am bucurat 4 ani de zile fara sa imi faca vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Sunt OK cu mobrele. Nu cred ca umbla la Km. Moto are cauciucurile din fab. Trebe sa le scimb la final de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 A mea e betiva rau de tot, oricum la varsta si distanta ei nu ma supar... Totusi un mic sfat, verificati constant uleiu pe masura ce imbatraneste fierul... Dar totusi, acum vreo luna de zile ma-nervat asa ca am pus mana pe ciocan, dalta si flex si am mesterit la ea pana am facut din 2 in V un In-line-4... nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.