Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat?

Cheers

La motorcicleta mea becul se aprinde mai tarziu. Am facut 144km si tot nu se aprinsese. Pentru Bucuresti imi iese consum de 6.5 - 7, iar in afara am scos 4.6. Ma gandeam ca poate iti este de folos informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADVRadu merci de raspuns, nici vorba de ulei peste nivel, cred ca pur si simplu s-a uzat, da merge schimbat prin exterior, operatiune destul de simpla.

Am gasit acest site foarte util pentru motociclete, au scheme si coduri oem pentru fiecare piesa, cei ce au nevoie de piese si nu cunosc codurile. http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/spst/2000%20SV650,S/64.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , baieti ...

 

O intrebare si o rugaminte , in acelasi timp.

Ma intereseaza ce fel de crashpad pot sa Montez pe un sv650 din 2000, si eventual si o poza , daca are cineva montat...nu ma prind sub nici o forma care ar fi gaurile de pe cadru cere sa-ti ofere posibilitatea montarii acestora.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH?

 

Sa il stapanesti sanatos si fata incidente. Eu am mers vreo 40 km, in oras, de cand mi s-a aprins becul. Cand am facut plinul am bagat 14,2 l benzina, deci mai aveam ceva prin rezervor. Nu stiu sa spun exact cat are rezerva dar incearca sa nu faci mai mult de 50 km de la aprinderea becului. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu vreo 40-50 km de cand mi s-a aprins becul pe DN22 dinspre Babadag catre Constanta negasind benzinarie, drum intins. Cand am alimentat au intrat 13,5 l, dar nu vreau sa mai repet experienta.

 

A mea e cu carburator, dar diferente mari nu ar trebui sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am făcut o boacănă de ordin tehnic si trebuie să schimb contactul. Întrebarea este: de la ce alte modele se potriveste, alti ani de sv (bolnavul fiind 2004)

 

am de 2002.daca te intereseaza.

 

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

 

am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am de 2002.daca te intereseaza.

 

am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul.

Esti din cluj ... Nu ma ajuta ,trebuie sa ii fac proba . Cu toate ca am desfacut tot motoru si din masuratori mi a iesit releul .

Acu mai am o problema ... Imi tacane distributia la relanti . Recomandati vteun mecanic bun in Bucuresti ? :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

ca sa poti verifica incarcarea , prima data incarca bateria pe un redresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit.

 

Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit. Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi.

Cand ramane blocata acceleratia este din cauza ca mansonul vechi nu ramane pe cercul ala de plastic , o mica parte atinge capatul ghidonului . Eu pe cele vechi le am taiat , si evident ca cele noi care le am primit sunt si mai scurte ca lungime si nici nu au curbura aia la acceleratie si se vede plastic in capat ... Arata horror ... Tu ce mansoane ai luat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măine plec din oraş, merci mult goodkat. Daca mai e valabilă oferta şi pe săptămâna viitoare, după ora 6 oriunde în funcție de tine, daca e până în 6, zona piaţa sudului.

 

Manşoanele noi evident că le-am rupt tot împingând şi trăgând ca bezmeticul. Fiind primite cado nu am reţinut marca, am aruncat instant ambalajul. O să iau altele, mă documentez peste weekend de oferte. Oricum , acum arată că un ghidon de pegas practic ediţie 1983.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...