Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul?

 

Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000)

 

Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac

 

Multumesc anticipat pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2003, de fapt este mixt nu doar oras :)

a mea e 2004 cu 50 de lei merg 60-70 de km in oras. 7, 5 l la 70 de km inseamna putin peste 10 l/100 :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa. la 90 - 100 ~ 5.4 - 6 l

 

la 140 - 160 - 7 ..7.5.

 

la 250 - 260 ( cu 2 2 varfuri la 270 cam 2 minute ) ~ 9 --.10

 

sv1000, power commander, tobe after market.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... sunt si eu interesat de un set de oglinzi pentru un suzuki sv 650 s modelul 2000...... sau macar cea de pe stanga daca are cineva doar una... si un iluminator pentru numar ... multumesc... astept pm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine?

 

Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical?

 

Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare.

 

Multumesc.

 

 

post-42927-0-41191200-1400185985_thumb.jpg

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat?

Cheers

 

E normal. Becul ti se aprinde foarte devreme, cel putin mie mi se aprinde cand e rezervorul la jumate, dar asta nu inseamna ca ai consum mare. Reseteaza odo la plin si masoara'ti consumul plin-plin. O sa vezi ca nu e chiar asa.

Nu te mai compara cu adiandrei, ca el nu merge 100% prin trafic de Bucuresti si oricum 6% e consum cam normal.

 

Mie in Buc mi se aprinde becul dupa 120-140 km si consumul calculat iese cam 6.5-7.5% in oras/5% afara. Sunt oameni pe'aici care scot si 4, dar eu nu sunt chiar econom si stau cu el pornit cat fumez o tigara inainte sa plec.

 

 

Problema cu apa la bujia fata am avut'o si eu. La fata locului pe ploaie si pe ud poti sa rezolvi problema fix pulpa! daca e bujia umeda esti pa pe cil 1. Am rezolvat prin indesarea de vaselina siliconica in pipa de la bujie(vaselina cat 2 boabe de fasole). De atunci nu am mai avut probleme, si era al dracu de sensibila. O optiune foarte buna e montarea unei placute in fata pipei pentru ca apa ce trece prin radiator sa nu mai ajunga acolo.. si nu de altceva dar am tot auzit de bujii ruginite si rupte in motor ca efect secundar.

 

:cheers:

 

 

P.S. Vand(200lei) un cauciuc fata Michelin Pilot Power 3CT, DOT sapt 43 an 2012, montat in vara 2013 care are cam 4000km(uzura 30% maxim). 120/60/ZR17. Motiv: a fost schimbat cu o Supercorsa. Pt poze un PM.

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine?

 

Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical?

 

Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare.

 

Multumesc.

Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele.

 

Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci

 

Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un

6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ?

 

O curatare inainte de sincronizare nu poate sa strice ;-) . De asemenea verifica filtrul de aer si bujiile. Daca gasesti pe cineva priceput sa se ocupe si de amestec...e si mai bine!

 

Salutare tuturor,

 

Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul?

 

Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000)

 

Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac

 

Multumesc anticipat pentru raspuns

 

Vezi aici:

DSCN1197.jpg

 

Dupa cum arata, eu as zice ca iese...dar, poate mai bine verifici intai daca nu ai prea mult ulei in motor. Si eu am patit la un moment dat sa curga, apoi am verificat nivelul si am vazut ca venea peste fereastra, am mai scos putin ulei afara si n-am mai curs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine?

 

Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical?

 

Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare.

 

Multumesc.

 

din câte știu unul e Pt faza lunga unul pt faza scurta și le mișcă doar sus-jos

Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele.

Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga).

 

Acum totul pare sa aiba logica, m-am uitat si eu mai atent in far si am vazut ca si suruburile de jos sunt tot pt reglaj.

 

Va multumesc :cheers:

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...