Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

de asta spuneam ca este o metoda iterativa de durata. trebuie sa treci prin ciclul rece -temperatura de serviciu de suficient de multe ori. eu cred ca am avut un gram de noroc. Cum am facut: am inceput prin a invarti cate un sfert de tura dar nu era nicio schimbare, de nervi l-am invartit pana la capat si era prea mult, de acolo dupa 2 incercari am fost multumit. Acum porneste merge pana pe la 1800 si scade usor pana la 1300. Scade suficient de incet sa treaca de la --,- (adica <20grade) pana pe la 35-38 de grade pana cand coboara la 1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa

 

sfatul meu umil este sa pui o toba (aftermarket/sport) normala (nu shorty,nu gp style, nu o canistra goala).

 

cred ca toti posesorii de sv de aici vor fi de acord ca un SV (650/1000) suna mult mai frumos cu o toba sport normala (titan,carbon,etc) decat cu una scurta/scurtata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa.

 

Si eu proaspat posesor de SV. Ma bag si eu la o adunare daca se face :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o maneta de frana de SV 650 de vanzare, este in stare buna, nu este indoita, nu are absolut nici o problema.

 

Daca este cineva interesat pm sau 0726.20.80.86. Sunt din Bucuresti.

 

Pret 50 de lei.

 

5flsig.jpg

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana ce urmeaza trebuie sa ii schimb uleiul la mobra . Voi ce ulei puneti ? Fostul propietar mi-a spus sa pun Bel Ray 15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Am un prieten care detine o motocicleta Hyosung Gt 650. E normal sa scoata fum negru destul de vizibil atunci cand sta la relanti,iar cand e turata un fum mai accentuat.e posibil sa scoata fumul asta din cauza ca e in 2pistoane? A incercat cu benzina de la peco'uri diferite totusi aceasi treaba.. Rog posesorii de motoare in 2 pistoane/cilindri sa'mi spuna daca aceiasi treaba cu fumul patesc si ei. Din ce am inteles e motor de Suzuki Sv650 O seara faina!

Quote

MultiQuote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat Castrol Racing 15W50 la 54k/km si se impaca destul de bine motorul cu el.. adevarat de la un schimb la altul consuma cam 300-400 ml de ulei dar nu mi se pare neaparat iesit din comun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a :D

Și cu 15 e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și cu 15 e ok?

E OK caci nu cred ca foloseste motocicleta la sub -15C.

Uite o schema cu vascozitatile; se alege in functie de clima (temperatura exterioara) in care este folosita motocicleta. Cu cat are o vascozitatte mai mare la cald cu atat asigura o ungere mai buna.

 

P.S. Producatorul recomanda o vascozitate anume. Dar iti da si o schema in care iti spune ce alte vascozitati poti alege (a se vedea manualul SV650 1gen).

post-65545-0-75465600-1401706396_thumb.jpg

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki SV 1000S , 2005, 19800 km, consumabile noi ( caciucuri, kit lant, bujii, ulei, filtre), detin si piesele stock ( carene, far, oglinzi, etc), pret 2699 neg. pentru mai multe detalii: tel. 0760313262

post-49998-0-70790700-1401718573_thumb.jpg
post-49998-0-78925000-1401718562_thumb.jpg
post-49998-0-03904800-1401718549_thumb.jpg
post-49998-0-78353600-1401718534_thumb.jpg
post-49998-0-31570000-1401718522_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ulei cel mai bine se descurca SVul pe 15w 50, chiar ma batea gandul sa incerc si 20w50 care e maximul acceptat pt motorul asta. Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade asa ca nu ai nicio problema si vascozitatea asta faca fata mult mai bine la caldurile verii.

 

@goodkat - pt fast idle n-am avut treaba cu relantiul, l-am reglat inainte sa stea ok la cald.. dupa reglajul de fast idle l-am mai verificat o data si aia a fost. Nu ai treaba cu idle in timp ce te joci cu fast idle.

Ma uit in posturile mele ca am pus tot aici pe topic si iti dau link. Daca te supara acum cu pornirea stai sa vezi cum iti face daca bagi un transfagarasani unde e frig :crack:



revin>> odata asta

odata asta

 

vezi ca am facut referire la alt SVist si postarea lui, si pt info suplimentare mai da un search pe google cu "fast idle site:sv650.org" si "[...] svrider.com"

 

Merge treaba foarte lejer fara sa te complici cu valori pe voltmetru daca ai putina rabdare sa se raceasca motorul. Incepi cu motorul rece, reglezi, iti mai faci de lucru la altceva 15 minute, reglezi iar, pornesti si vezi ce si cum, apoi mai reglezi o data dupa inca 15-20 de minute. Nu e rocket science si il nimeresti destul de repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade

Ar mai fi cate unii :D

 

Eu cel mai bine m-am inteles cu Motul 10-40, 5100 la 1st gen si 7100 la 2nd gen (cu conditia sa nu fie Motul "made in Vitan"...)

Am testat la un moment dat si un 10w-60 (care am inteles ca se pune mai nou la SV in service-urile autorizate). Prost ulei. Dupa nici 1000km l-am schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vreau sa mi pun instalatie xenon pt faza lunga.am un sv 650s an 99. faza scurta bec separat, faza lunga bec separat.

am un bec xenon H7 si nu se potriveste in suport. halogenul original are un soclu de plastic in care vine montat si dupa pus in suportul de pe moto. cine are sv 650s an 99 si si-a pus xenon pe faza lunga cum a facut,ce bec a pus H cat, cum a facut ca sa se potriveasca ina cel soclu?



Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi?

pai din ce zici tu....iti ia cam 6.5 in oras.., depinde cum mergi,trafic...etc. al meu sv650s an 99 imi ia de la 5 in sus in oras...depinde de orele la care ies.incearca sa bagi benzina cand se aprinde becul,baga 10 litri ,resetezi km si dupa astepti sa se aprinda iar.ca sa ti faci o idee,cam cat mergi pana se aprinde becul.parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Care e consumul obisnuit pentru un SV-650 2001 prin Bucuresti? Asta pentru posesorii de aici. Mi-am luat si eu de o saptamana si ceva SV-ul (primul motor) si mi se pare ca are consum destul de mare. Gen bag de 35-40 ron si merg cam 70 km pana incepe becul sa palpaie din nou. Poate nu o tin in turatiile si treptele care trebuie. De mers merg cu treptele 1-2-3 pe la 4-5k de ture. Toba Leo Vince SBK. Cand o decelerez mai scoate si rateuri. Cel de la care am luat-o a spus ca nu a umblat niciodata la carburatoare. Iar din ce am citit am inteles cand se pune alta toba sport in locul la cea stock , ele trebuie resincronizate. Sfaturi?

Mie mi-a luat cam 7-7.5 mers numai in oras (an 2000 e moto). Naveta acasa-serviciu. Am verificat, cu 14-15 litri mers 200 km.

 

P.S. Carburatoarele au fost reglate si sincronizate la Caesar GRG...de curand.

 

L.E. Anul trecut la un drum de 700 km pe Cheia si Transfagarasan, mers foarte alert am avut un consum de 5.2l/100km.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...