Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In timp ce-mi exersam franceza pe un sticker de pe mobra mi-am dat seama de o chestie... in Franta mobrele sunt limitate la 100cp.

 

Sunt curios daca am acel pin 25 in ecu... :)


» Post actualizat in 31 Aug 2014 17:42

A incercat/verificat cineva dupa serie daca are ECU de Franta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ce-mi exersam franceza pe un sticker de pe mobra mi-am dat seama de o chestie... in Franta mobrele sunt limitate la 100cp.

Apropo de limitarea asta in Franta ... Tu stii cum trec pe langa astia,eu avand full power pe Tuono ? :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de limitarea asta in Franta ... Tu stii cum trec pe langa astia,eu avand full power pe Tuono ? :crack: :crack:

 

Eu nu ma astept s-o transform in vreo racheta...dar visez la vreo 10 cai accesibili la taierea unui fir :D

 

Revin dupamasa cu detalii.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 17:22

Un sfat pentru cei cu SV1000, verificati daca aveti pin-ul 25 si daca da, scapati de el. Daca aveti si voi noroc de o mobra limitata garantat o sa aveti un zambet pana la urechi.

 

Nu pot sa aproximez cat de "mai puternica" e... cert e ca e mult mai puternica acum.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 17:23

LE: pe net am vazut ca SV-urile limitate au intre 85-95cp la roata si 110-115cp fara limitator + alte balarii (tobe, filtre, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puterea ca puterea.. da' franele.. furca.. cum sunt fata de ala micu'?

 

L.E. Eu mi'am lipit fire pe o rezistenta pt TREmod, diseara cred ca o montez pe agregat.. o sa fac si niste poze :D

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franele sunt mai bune dar nu sunt extraordinare desi am si furtune cu insertie metalica.

 

Suspensiile sunt reglabilae fata spate si in orice configuratie (cel putin fata) e mai rigida decat la 650 (prima generatie). Cand dau de drumuri mai proaste imi cam sare casca-n cap si-mi pare rau dupa cea veche :)).

 

Chiar sunt curios daca o sa vezi diferente dupa tre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma astept s-o transform in vreo racheta...dar visez la vreo 10 cai accesibili la taierea unui fir :D

 

Revin dupamasa cu detalii.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 17:22

Un sfat pentru cei cu SV1000, verificati daca aveti pin-ul 25 si daca da, scapati de el. Daca aveti si voi noroc de o mobra limitata garantat o sa aveti un zambet pana la urechi.

 

Nu pot sa aproximez cat de "mai puternica" e... cert e ca e mult mai puternica acum.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 17:23

LE: pe net am vazut ca SV-urile limitate au intre 85-95cp la roata si 110-115cp fara limitator + alte balarii (tobe, filtre, etc)

poze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce anume?

 

Pe mufa de la ECU este notat pe capete: 1 si 22, 23 si 44.

Pinul RST este 25, pinul negru cu o dunga alba. Culmea ca si pinul 3 (care este langa 25) e tot negru cu dunga alba deci putina atentie.

 

O sa fac totusi si o poza dupamasa ca oricum n-am montat inca ornamentele si seaua.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt interesat de un semnal stanga fata (un nene mi a trantit o de pe cric...). Piff daca esti dispus sa facem 1/2 ar fi superb. Astept raspunsul tau.

» Post actualizat in 02 Sep 2014 12:47

Inca o cheatie am toba leo vince.. nu i pot scoate silencweu n veci..... trebuia scos de la inceput.... acum zici ca i sudat acolo... imi placea tare sunetul gros fara db killer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere!

 

Chestia sta in urmatorul fel: In Franta exista limita de putere pe motociclete (100CP) iar SV-ul are putin peste.

Pe net oamenii au dat de SV-uri limitate in mai multe tari (UK, Belgia...), in Belgia se pare ca s-au vandut doar limitate.

 

Nu toate SV1000 sunt limitate, mie mi-a atras atentia stickerul pe care scrie "Fabriqué au Japon", un alt mod de a afla tara de provenienta ar fi decodarea VIN-ului iar cea mai sigura ar fi dupa seria de pe ECU.

Daca exista firul 25 (RST) nu inseamna neaparat ca e limitat.

 

ECU este sub seaua pilotului, se desfac si se extrag cele doua capace laterale dupa care se desfac cele doua suruburi care fixeaza seaua. Langa baterie este ECU, nu e prins cu suruburi ci e fixat doar intr-un spatiu mai ingust. Se extrage in sus, si apasa clema de fixare si se scoate mufa.

Pe colturile mufei e scris numarul pinului din capat, trebuie sa cauti 23 si sa numeri inca doi in jos. Pinul 25 (RST) e negru cu dunga alba (atentie la pinul 3, e si el negru cu dunga alba si e chiar langa 25). Tai pinul sau il scoti din mufa si e gata "hack-ul". Full powa!!!

 

Exista si un mod mai elegant, fara fire taiate cu ajutorul unei mufe de sub carena coditei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat cu modul TRE aseara si pot sa spun ca se simte diferenta. Puterea e distribuita mai liniar in treptele 2 si 3, cu toate ca imi pare ca e un plus de "smoothness" pe accelerare in toate treptele de viteza. Din ce am observat eu, puterea devine disponibila din ture mai joase, deci se poate spune ca aduce si un plus de putere.. fata de cum accelereaza acum, inainte as putea spune ca accelera putin "fortat" in astea 2 trepte sub 4500 de ture, pe cand acum acea "fortare" dispare inca de la 3000-3500. Un MOD care consider ca merita, am facut ceva poze, o sa postez cand o sa le descarc de pe tel. Ramane sa vedem la urmatorul plin cam care e consumul si daca e vreo diferenta notabila.. dar avand in vedere ca incepe sa se raceasca s-ar putea sa creasca oricum.

 

TPSul l-am facut vara trecuta si in afara de o frana de motor mai blanda nu mi s-a parut ca a afectat prea mult finetea motorului si avand in vedere faptul ca imi placea mai mult cu frana de motor mai brutala, cred ca o sa-l aduc inapoi undeva la 2500-3000 cand mai pun pana pe un security torx.

 

Fast Idle tot vara trecuta l-am reglat si surpriza, ar cam fi nevoie din nou de un reglaj. Daca inainte imi crestea turatia pana la 1900-2000 la sub 25 de grade, acum mai creste abia pe la 1600 de unde scade. Sincer mi se pare aiurea sa stau in fiecare sexon sa reglez la idle-ul ala.. vreo idee cum sa fac reglajul in asa fel incat sa ramana asa mai mult timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da bre, eram pe mobra in drum spre serviciu pe la 9 dimineata. Daca n-ai mai incercat eu ce sa-ti fac? :P


» Post actualizat in 03 Sep 2014 13:53

Ceva poze pt TRE - dureaza cam 45 de min montajul relaxat.

 

Rezistenta - specificatiile cateva pagini inainte pe topic, eu mai am 3 bucati... primul venit, primul servit.

Conectori - papuci female mini pt fir cu grosimea intre 26AWG (0.4mm dia.) si 22AWG (0.64mm dia.). Eu am nimerit la plesneala cu putin mai mari si i-am "dres" fara probleme cu patentul.

 

Am lipit 2 bucati de fir litzat pe rezistenta dupa ce i'am taiat putin din capete:

post-27956-0-40606000-1409749394_thumb.jpg

 

Am izolat toata treaba sa nu faca masa pe ceva:

post-27956-0-06246800-1409749401_thumb.jpg

 

Desfacut capace, demontat sa pilot, desfacut suruburi rezervor de langa jug si ridicat rezervorul cu metoda ciocanului:

post-27956-0-41004500-1409749422_thumb.jpg

 

Mufa la care se umbla, se desface si se umbla doar pe partea female - in mufa tata raman cele 3 fire intacte:

post-27956-0-68609200-1409751404_thumb.jpg

 

Se scot papucii din mufa cu o surubelnita plata de ceasuri foarte subtire, maxim 2mm latime. E vorba despre firul roz si cel negru cu alb, iar in poza de mai jos se vad clemele care trebuiesc ridicate de pe lamela papucului-tata:

post-27956-0-04761200-1409751498_thumb.jpg

 

Mufa cu papucii scosi...

post-27956-0-33317000-1409749471_thumb.jpg

 

Mini-papucii female se strang pe firele lipite de rezistenta si se conecteaza la papucii pe care i-am scos din mufa:

post-27956-0-62010200-1409749463_thumb.jpg post-27956-0-09693900-1409749478_thumb.jpg

 

Dupa asta se izoleaza totul, eu am prins firul de cable-holderul care se vede in ultima poza.

Pt verificare, pornesti motorul si dupa ce scade turatia la relanti apesi ambreiajul. Daca turatia creste(fin, 100 de ture) inseamna ca MODul a functionat.

 

Nu stiu daca MODul se aplica la modelul cu 4 bujii, vazusem la un moment dat pe un forum ca se plangea un posesor.

Pt prima generatie MODul se face altfel, mai usor decat la K3+

 

Spor la bricolat!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e betiva rau de tot, oricum la varsta si distanta ei nu ma supar... Totusi un mic sfat, verificati constant uleiu pe masura ce imbatraneste fierul...

 

Dar totusi, acum vreo luna de zile ma-nervat :) asa ca am pus mana pe ciocan, dalta si flex si am mesterit la ea pana am facut din 2 in V un In-line-4...

attachicon.gifP1180034.jpg

nRock!

 

NUUUUUUUU!!!!

 

Damn...

 

so sad you made me now :rusinica:

» Post actualizat in 03 Sep 2014 15:24

p.s. un filmulet facut, dar inca nu l-am uploadat, despre cum poti sa schimbi semeringurile(garniturile) de la supape folosind gheto tools :), daca e cineva interesat.

 

Vreau sa vad filmuletul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia sta in urmatorul fel: In Franta exista limita de putere pe motociclete (100CP) iar SV-ul are putin peste.

Pe net oamenii au dat de SV-uri limitate in mai multe tari (UK, Belgia...), in Belgia se pare ca s-au vandut doar limitate.

Iar cele de america, cum e a lui foxu, au chiar vreo 2 Kw in plus :) (si 1L mai putin la rezervor)

 

Ramane sa vedem la urmatorul plin cam care e consumul si daca e vreo diferenta notabila..

 

TPSul l-am facut vara trecuta si in afara de o frana de motor mai blanda nu mi s-a parut ca a afectat prea mult finetea motorului

La consum nu o sa simti nimic daca tragi la fel de mobra, poate chiar din contra.

Cu tps-ul se simte mai bine efectul la cea de 1000, care e chiar deranjanta la ture mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se baga cineva maine la un soc automat/Fast Idle? Nu ca n-as mai fi facut chestia asta o data, da' ar merge o barfa pe tema Isuzu SV. Sustin curentul "la ghici" pt ca e foarte simplu si nu are rost sa ma complic cu voltmetru si alte chestii.

 

Iar daca vreti sa va ajut cu rezistentele alea, e numa' bun momentul.. doar ca nu sunt cositorite fire pe ele si trebuie sa va descurcati cu un letcon

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fix de problema asta m-am lovit si eu de curand, si n-am gasit in tara, doar pe ebay. Totusi si acolo e cu skepsis, ca sunt unii care nu expediaza international. Poti sa vezi zona de "Marketplace" de pe http://www.svrider.com/forum/forums.php. E un forum international de SV-isti si nu numai, mare parte americani. Eu am gasit la cineva acolo.

Editat de dragos.gry89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din proprie experienta tre sa iti dau dreptate, primii 500 km sau 1000 au fost teribile cauciucurile ( Pilot Road 2 dot 2013 ) spatele fugea la orice acceleratie mai brusca , orice suprafata, dar dupa ce si-au facut rodajul crede-ma ca nu se compara cu nimic, am intrat cu 140 intr-o curba aplecat pana la scarite ( de nevoie;)) ) si nici un scartait nimic, parca eram lipit de asfalt, la banii care au costat (1100 lei ) sunt exact ce ma asteptam


Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok.

Asta cu dimensiuni diferite intr-adevar nu ma mai risc nici eu.

Oricum si gumele noi, la inceput tre sa fii ultra-careful ca-s mai periculoase ca alea SH..

Daca as avea bani, n-as ezita si mi-as lua noi noute...





Acu' o intrebare de n00b:

Poate varia consumul de la o toba la alta? Ma refer la faptu' ca acum am un GPR si ma gandeam sa pun ceva de carbon, mai scurt, pt un sunet mai profund .. Ar influenta consumul? ( GPR ul nu are nici el DB killer din cate m am uitat si dupa cum s-aude)..


» Post actualizat in 21 Sep 2014 10:02

Cum ai reusit sa faci rost de datele astea?:-)

Pentru posteritate, iata consumu junioarei din ultimii 53000 km :ninja:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/371674.html

 

si da, merge chiar placut la 5 grade, distractia incepe la minus : :12101: attachicon.gif1520681_1465189433698373_1036615332425541384_n.jpg

atunci chiar poti face insolatie

 

 

p.s. in alta ordine de idei, inidiferent de cum merg cu ea, cu un plin fac 250Km sigur ( de 3 ori mi-a murit motorul exact cand intram in benzinare :D )



din discutiile de zilele astea de pe grupu de feisbuc Sul are H11, cel putin asa spuneau posesorii de S, pe N ai sigur H4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa?

 

am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe.

Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"?

Eu unul de 650 sunt foarte multumit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian


eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa?

 

am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe.

Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"?

Eu unul de 650 sunt foarte multumit..

 

Nu cred ca-i naspa, ci mai degraba nu e ceea ce proprietarul se asteapta. In general sunt 2 categorii de persoane ce cumpara genul asta de motor.

 

1) cei care au mai avut motorizare v2 (fie VTR,fie TL, fie SV mai mic etc) si stiu exact ce iau si de ce anume il iau

2) cei care sunt atrasi de forma,sunet, nestiind cum se comporta un V2 (nestiind ca are doar 120 cai si ca la top speed ia bataie de la un 600 4L mai nou).

 

Spre deosebire de 650, 1000 mai are ceva reglaje pe furca fata si nu e atat de panarama (ca aia de pe 650).

Am vrut o perioada sa fac inconstienta (sa dau RSV ul pe SV 1000) crezand, ca prostul,ca o sa am consum mai mic.... Ambele consuma mult in oras, iar in afara, la mers sport-touring,diferenta e chiar infima.


Eu vad SV 1000S ca fiind o idee peste TL / VTR, insa pt cineva care vrea sa se dea mult mai sportiv, recomand VTR SP, RSV sau Ducati ....

 

@hardknot: ti-ar placea un SV 1000, la cum spui tu ca mergi.... eu zic sa faci o proba cu unul (daca n-ai facut deja).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...