G.Burlacu Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Salutare. am gasit un site foarte interesant din Anglia unde au tot felul de piese pentru mai toate moto.Gasiti acolo toate variantele de SV.Personal am comandat de la ei si sunt foarte ok.Piesele au venit in mai putin de o saptamana de la confirmare. NU fac reclama, dar in caz de nevoie cred ca e sursa buna. http://shop.wemoto.com/ Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Ok... ce este ignition retard???Am sa vad maine daca se duce la 110-120 cu a 2-a. Mersi de raspunsuri. P.S., stiu ca dupa 9000 puterea scade, doar ca nu ma asteptam la asa o diferenta. in treptele 2-3-4 urca pana la 8500-9000 repede . cum adica urca repede doar in a 2-3-4? de la ce turatie incepe urcarea aia? daca tragi cu ea de la 3-4k in a 6-a normal ca o ia mai incet , plus de asta SV-ul S, sarmanul, nu prea e facut el sa taie aerul cu eficienta, de varianta N nici n-are rost sa pomenim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 vrei sa mearga repede? condu sportiv... in a 1-a pana la 5000rpm, in a 2-a panala 6500, a 3-a pana la 8000 si restul cam la redline... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 @ qruzzer: eu il tin pe la 4k-4,5k, deci cam de acolo incep sa accelerez (cand nu fac vreo depasire mai rapida) si ziceam ca in treptele 2-3-4 pleaca repede. normal ca nu ma asteptam sa plece la fel si in 5-6, dar zic asa ca in a 6-a daca sunt pe la 5000 mi se pare cam "inceata". dar cum am zis, pt experienta mea momentana (foarte mica) imi este de ajuns. @aoleks: nu prea sunt genu care sa conduca sportiv, mie imi place un mers cursiv si cu viteza cat mai constanta, nu imi place sa franez inainte de curbe, ci doar sa reduc din acceleratie, deci sportiv mai rar. (merg la consum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 spuneam doar ca e normal ca in a 6-a sa mearga incet de la 4-5k rpm! asta pentru ca daca mergi cu a -a, incepi minim de la 6k rpm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Salutare. am gasit un site foarte interesant din Anglia unde au tot felul de piese pentru mai toate moto.Gasiti acolo toate variantele de SV.Personal am comandat de la ei si sunt foarte ok.Piesele au venit in mai putin de o saptamana de la confirmare. NU fac reclama, dar in caz de nevoie cred ca e sursa buna. http://shop.wemoto.com/ Toate bune! M-am uitat si eu pe site.... dar nu am gasit daca preturile sunt in euro sau lire, si cum se face plata. sau asta scrie numa cand faci comanda? spuneam doar ca e normal ca in a 6-a sa mearga incet de la 4-5k rpm! asta pentru ca daca mergi cu a -a, incepi minim de la 6k rpm! Eu facusem o comparatie cum trage in a-5a si apoi in a 6-a si nu ma asteptam la diferenta pe care am simtit-o, in rest imi e si mie clar ca nu poate sa traga in ultima treapta cum trage in primele 3-4. De asta am intrebat cum sa imi dau seama daca e limitat sau nu. Mersi de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 M-am uitat si eu pe site.... dar nu am gasit daca preturile sunt in euro sau lire, si cum se face plata. sau asta scrie numa cand faci comanda? Preturile sunt in lire.Eu am platit online cu cardul.A mers brici! Spor la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Preturile sunt in lire.Eu am platit online cu cardul.A mers brici! Spor la cumparaturi! Ok, mersi. am vazut ca are de toate pe site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Cam maricele preturile pe sit ul respectiv.... Salut tuturor... am si eu un sv 650 sin 2004... A si sa mi lase cineva rogu v as un id de mess care mai are sv de genu asta si se pricepe la injectie... sau care a mai avut de aface cu asa ceva. Probleme la injectoatre, soc automat & shit. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 @ qruzzer: eu il tin pe la 4k-4,5k, deci cam de acolo incep sa accelerez (cand nu fac vreo depasire mai rapida) si ziceam ca in treptele 2-3-4 pleaca repede. normal ca nu ma asteptam sa plece la fel si in 5-6, dar zic asa ca in a 6-a daca sunt pe la 5000 mi se pare cam "inceata". dar cum am zis, pt experienta mea momentana (foarte mica) imi este de ajuns. @aoleks: nu prea sunt genu care sa conduca sportiv, mie imi place un mers cursiv si cu viteza cat mai constanta, nu imi place sa franez inainte de curbe, ci doar sa reduc din acceleratie, deci sportiv mai rar. (merg la consum ) pai da bre, dar nu prea e valabila treaba aci, cand reduci din gaz motoreta franeaza suficient pentru treburi previzibile si nu numai grinbandit: eu merg sportiv, in limita bunului simt, iar frana o ating cat sa mi se aprinda stopul pe spate ori la oprire(sub 20-30km/h) in rest ma distrez cu frana de motor. chiar ma gandesc la un cruise control mecanic....ceva, ca ma enerveaza, daca tre sa ma scarpin cu mana dreapta, n-am cum, franeza prea violent mai ales daca e in ture....ma urca cu alea mici pe rezervor cu mersu la consum la voi cum e?: am mers cu ea lejer si prieteneste, 3,5-6krpm dupa care i-am dat nitel la coaste, 6-9k iar la consum n-am observat mare diferenta, cred ca ceva de genul: 1L in plus, oricum ma asteptam sa se ridice bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 cu mersu la consum la voi cum e?: am mers cu ea lejer si prieteneste, 3,5-6krpm dupa care i-am dat nitel la coaste, 6-9k iar la consum n-am observat mare diferenta, cred ca ceva de genul: 1L in plus, oricum ma asteptam sa se ridice bine. la mine e super consumul , schimb a 2-a la 3,5 krpm apoi numai de la 5 krpm in sus , si consum cam 6 si ceva in conditiile in care ma dau la ea ( 9 ,10 krpm )... de exemplu , ultima data cand am alimentat am pus 12 litri si pe bord avem 189 km de la ultima alimentare , deci iese un consum cam de 6.3 l ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Pe un drum de aprox 100 de km mers in afara orasului (au fost vreo 4km prin oras) si tinuta in 5-6k rpm, tot undeva la 6.3-6.5. am sa incerc si sa merg si in 4-4,5k sa vad diferenta . @Qruzzer: da, te cam urca pe rezervor cu bijuteriile daca ii inchizi gazu de tot. incerc sa ma invat sa il dozez astfel incat sa incetineasca dupa nevoie. M-a surprins cand am coborat o panta mai serioasa, ca am zis sa o tin in treapta a 2-a cica sa fie frana de motor.... si dadea sa se opreasca ), si s-a simtit bine abia in a 4-a, mergea decent fara sa o accelerez deloc. (panta mai serioasa inseamna 8-10% pt mine , ca mai abrupte nu am pe aici) bafta! Editat Octombrie 7, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 A mea papa intre 5.5% si 6.5% oirce i as face,... asta in oras si bine nteles ca nu stiu sa fac cine stie ce. Gaz - frana. In afara la 120 constant papa 4% si putin si dak merg mai tare, intre 150-170 consuma 5.5%! E mult e putin? Eu consider un consum decent avand in vedere ca am avut un rf de 400 care consuma cu jumatate de litru mai mult in toate conditiile mentionate anterior. Si nca ceva... nu cred ca ai vre un avantaj la consum dak mergi cu ea subturata si schimbi intr o veselie vitezele pt ca nu are vlaga... Stiu ca rf ul subturat consuma 8 in loc de 6 in oras. Nu stiu injectia cum procedeaza dar carburatia sigur mananca mai mult subturat pt ca nu are putere si ca sa si miste "hoitu" are nevoie de mai mult carburant. Asta mi a explicat o si un mecanic... Corectati ma daca gresesc, poate e si diferenta intre carburatia si motorul de 2 v cu ala de 4 n linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 da, asa e, mersu subturat nu te avantajeaza la consum. oricum injectia e ceva mai economica, deoarece dozajul se face calculat, la carburatie se face "la bunu simt" sa zic asa. Uite am sa incerc sa merg si eu cat mai constat sa vad cat ia, momentan imi place ca pot face depasirile mult mai usor decat cu o masina si de aici trag si ptuin mai tare de motoreta. oricum, chiar la consum de 4 nu cred ca pot sa o scot, dar cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 La 3.750k pana la 4k in primele 4 trepte nu simt motoru subturat. Sub incepe sa "innece" usor dar 3.750 mi se pare limita inferioara in care se poate merge in treapta respectiva. Voi de la cat simtiti ca ar fi subturata?? Sau aveti hidramate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 eu in general merg inafara cu a6a pe la 3700-4000 ture...in depasiri"normale" merge super ok....ca si consum cred ca in jur de 4 si ceva....ideea e ca nu-mi place sa merg cu motorul turat la drum intins..in curbe starnse ,serpentine se mai schimba insa treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 nu pot sa zic exact turatia de la care nu mi se mai pare subturat, dar oricum e peste 3,5k rpm... in treapta a 2-a mi se pare ca merge bine si la 2500. In treapta a 6-a il tin pe la 4500, probabil ca un mers la 4000 ar aduce consumu care il spuneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Intre 4.2 si 10 % mi-a papat al meu Asta cand inca mai manca ceva 4.2 am scos pe o portiune de drum de 80 de km in care am tinut-o in a 6-a la 100 la ora si in care am avut maxim 5 decelerari si cel mult 3 momente in care am schimbat viteza (si nu mai jos de a 3-a (nu mai aveam nici benzina nici bani si trebuia sa ajung acasa). 10% am resuit sa scot in oras schimband viteza numai peste 8000... Ma rog..... mers foarte urat si agresiv Cel mai bine m-am simtit cu ea undeva la 7000 rpm unde si consumul era pe la 6-6.5% in oras (afara tot cam dracu ala era).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Al meu si la 2500k merge ok, de exemplu cand sunt in spatele unui camion care merge f incet, pot sa merg bine merci si cu a 2-a undeva sub 3000. Nu se ineaca, nu face figuri. Totusi, pentru linistea mea ca nu imi chinui bijuteria, dau cu 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 cu a 2-a merge bine si sub 3000, desi tot dupa 3000 se simte ca trage bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 pai oricum in manual scrie de schimbi vitezele ca la dacie. A 2 a la 20km/k a 3a la 30km/k samd... Da n stilu asta sv defunct scrie p el nu 650... si n apuci sa vezi niciodata 4000 rpm dekt inntr a 6a dak vrei sa mergi cu mai mult de 70... Probabil dak mergi asa ajungi sa ungi si lantu la 1000km cum scrie n manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 yo pe minunata noastra autostrada fara benzinari + centura Buc. am scos un consum de 4,7 mergand constant cu 110-120 intr-a 6a (5000-5500rpm). In oras se duce undeva spre 5,5-6. De obicei merg flexat, pe la 4000 schimb. Dar mai am momente, ca in weekendul trecut si o mai chinui, atunci nu stiu cat consuma ca nu ma prea intereseaza Oricum nu mi se pare un motor betiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 deloc... in limita decentei la capitolul consum, tinand cont ca exista motociclete intr un piston care papa la fel sau chiar mai mult, bine nteles tot la 650cmc... deci de consum si eu sunt incantat. Si racirea imi pare ca se face foarte bine pt un 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Fiind pe racire cu lichid, e o motoreta potrivita si pt oras si pt mersul extraurban, si cred ca inginerii aia au facut o dimensionare corecta a radiatorului, asa ca racirea se face foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 is tare bune Sv-urile astea pacat ca nu au inca vreo 30 cp si suspensii reglabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.