Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare.

 

am gasit un site foarte interesant din Anglia unde au tot felul de piese pentru mai toate moto.Gasiti acolo toate variantele de SV.Personal am comandat de la ei si sunt foarte ok.Piesele au venit in mai putin de o saptamana de la confirmare.

NU fac reclama, dar in caz de nevoie cred ca e sursa buna.

 

http://shop.wemoto.com/

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok... ce este ignition retard???

Am sa vad maine daca se duce la 110-120 cu a 2-a.

Mersi de raspunsuri.

 

 

P.S., stiu ca dupa 9000 puterea scade, doar ca nu ma asteptam la asa o diferenta. in treptele 2-3-4 urca pana la 8500-9000 repede :rock:.

 

 

cum adica urca repede doar in a 2-3-4? de la ce turatie incepe urcarea aia? daca tragi cu ea de la 3-4k in a 6-a normal ca o ia mai incet , plus de asta SV-ul S, sarmanul, nu prea e facut el sa taie aerul cu eficienta, de varianta N nici n-are rost sa pomenim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ qruzzer: eu il tin pe la 4k-4,5k, deci cam de acolo incep sa accelerez (cand nu fac vreo depasire mai rapida) si ziceam ca in treptele 2-3-4 pleaca repede. normal ca nu ma asteptam sa plece la fel si in 5-6, dar zic asa ca in a 6-a daca sunt pe la 5000 mi se pare cam "inceata". dar cum am zis, pt experienta mea momentana (foarte mica) imi este de ajuns.

 

@aoleks: nu prea sunt genu care sa conduca sportiv, mie imi place un mers cursiv si cu viteza cat mai constanta, nu imi place sa franez inainte de curbe, ci doar sa reduc din acceleratie, deci sportiv mai rar. (merg la consum :rock:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

am gasit un site foarte interesant din Anglia unde au tot felul de piese pentru mai toate moto.Gasiti acolo toate variantele de SV.Personal am comandat de la ei si sunt foarte ok.Piesele au venit in mai putin de o saptamana de la confirmare.

NU fac reclama, dar in caz de nevoie cred ca e sursa buna.

 

http://shop.wemoto.com/

 

Toate bune!

 

 

 

M-am uitat si eu pe site.... dar nu am gasit daca preturile sunt in euro sau lire, si cum se face plata. sau asta scrie numa cand faci comanda?

 

spuneam doar ca e normal ca in a 6-a sa mearga incet de la 4-5k rpm! asta pentru ca daca mergi cu a -a, incepi minim de la 6k rpm!

 

 

Eu facusem o comparatie cum trage in a-5a si apoi in a 6-a si nu ma asteptam la diferenta pe care am simtit-o, in rest imi e si mie clar ca nu poate sa traga in ultima treapta cum trage in primele 3-4. De asta am intrebat cum sa imi dau seama daca e limitat sau nu.

 

Mersi de raspunsuri :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu pe site.... dar nu am gasit daca preturile sunt in euro sau lire, si cum se face plata. sau asta scrie numa cand faci comanda?

 

Preturile sunt in lire.Eu am platit online cu cardul.A mers brici!

 

Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam maricele preturile pe sit ul respectiv.... Salut tuturor... am si eu un sv 650 sin 2004...

 

A si sa mi lase cineva rogu v as un id de mess care mai are sv de genu asta si se pricepe la injectie... sau care a mai avut de aface cu asa ceva. Probleme la injectoatre, soc automat & shit. merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ qruzzer: eu il tin pe la 4k-4,5k, deci cam de acolo incep sa accelerez (cand nu fac vreo depasire mai rapida) si ziceam ca in treptele 2-3-4 pleaca repede. normal ca nu ma asteptam sa plece la fel si in 5-6, dar zic asa ca in a 6-a daca sunt pe la 5000 mi se pare cam "inceata". dar cum am zis, pt experienta mea momentana (foarte mica) imi este de ajuns.

 

@aoleks: nu prea sunt genu care sa conduca sportiv, mie imi place un mers cursiv si cu viteza cat mai constanta, nu imi place sa franez inainte de curbe, ci doar sa reduc din acceleratie, deci sportiv mai rar. (merg la consum :rock:)

 

 

pai da bre, dar nu prea e valabila treaba aci, cand reduci din gaz motoreta franeaza suficient pentru treburi previzibile si nu numai grinbandit: eu merg sportiv, in limita bunului simt, iar frana o ating cat sa mi se aprinda stopul pe spate ori la oprire(sub 20-30km/h) in rest ma distrez cu frana de motor. chiar ma gandesc la un cruise control mecanic....ceva, ca ma enerveaza, daca tre sa ma scarpin cu mana dreapta, n-am cum, franeza prea violent mai ales daca e in ture....ma urca cu alea mici pe rezervor :rock:

 

cu mersu la consum la voi cum e?: am mers cu ea lejer si prieteneste, 3,5-6krpm dupa care i-am dat nitel la coaste, 6-9k iar la consum n-am observat mare diferenta, cred ca ceva de genul: 1L in plus, oricum ma asteptam sa se ridice bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu mersu la consum la voi cum e?: am mers cu ea lejer si prieteneste, 3,5-6krpm dupa care i-am dat nitel la coaste, 6-9k iar la consum n-am observat mare diferenta, cred ca ceva de genul: 1L in plus, oricum ma asteptam sa se ridice bine.

 

 

la mine e super consumul , schimb a 2-a la 3,5 krpm apoi numai de la 5 krpm in sus , si consum cam 6 si ceva in conditiile in care ma dau la ea ( 9 ,10 krpm )...

de exemplu , ultima data cand am alimentat am pus 12 litri si pe bord avem 189 km de la ultima alimentare , deci iese un consum cam de 6.3 l ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un drum de aprox 100 de km mers in afara orasului (au fost vreo 4km prin oras) si tinuta in 5-6k rpm, tot undeva la 6.3-6.5. am sa incerc si sa merg si in 4-4,5k sa vad diferenta :rock:.

 

@Qruzzer: da, te cam urca pe rezervor cu bijuteriile daca ii inchizi gazu de tot. incerc sa ma invat sa il dozez astfel incat sa incetineasca dupa nevoie.

 

M-a surprins cand am coborat o panta mai serioasa, ca am zis sa o tin in treapta a 2-a cica sa fie frana de motor.... si dadea sa se opreasca :rock:), si s-a simtit bine abia in a 4-a, mergea decent fara sa o accelerez deloc. (panta mai serioasa inseamna 8-10% pt mine :blbl:, ca mai abrupte nu am pe aici)

 

bafta!

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea papa intre 5.5% si 6.5% oirce i as face,... asta in oras si bine nteles ca nu stiu sa fac cine stie ce. Gaz - frana. In afara la 120 constant papa 4% si putin si dak merg mai tare, intre 150-170 consuma 5.5%! E mult e putin? Eu consider un consum decent avand in vedere ca am avut un rf de 400 care consuma cu jumatate de litru mai mult in toate conditiile mentionate anterior.

 

Si nca ceva... nu cred ca ai vre un avantaj la consum dak mergi cu ea subturata si schimbi intr o veselie vitezele pt ca nu are vlaga...

Stiu ca rf ul subturat consuma 8 in loc de 6 in oras. Nu stiu injectia cum procedeaza dar carburatia sigur mananca mai mult subturat pt ca nu are putere si ca sa si miste "hoitu" are nevoie de mai mult carburant. Asta mi a explicat o si un mecanic... Corectati ma daca gresesc, poate e si diferenta intre carburatia si motorul de 2 v cu ala de 4 n linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa e, mersu subturat nu te avantajeaza la consum. oricum injectia e ceva mai economica, deoarece dozajul se face calculat, la carburatie se face "la bunu simt" sa zic asa.

 

Uite am sa incerc sa merg si eu cat mai constat sa vad cat ia, momentan imi place ca pot face depasirile mult mai usor decat cu o masina si de aici trag si ptuin mai tare de motoreta. oricum, chiar la consum de 4 nu cred ca pot sa o scot, dar cine stie :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in general merg inafara cu a6a pe la 3700-4000 ture...in depasiri"normale" merge super ok....ca si consum cred ca in jur de 4 si ceva....ideea e ca nu-mi place sa merg cu motorul turat la drum intins..in curbe starnse ,serpentine se mai schimba insa treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa zic exact turatia de la care nu mi se mai pare subturat, dar oricum e peste 3,5k rpm... in treapta a 2-a mi se pare ca merge bine si la 2500.

In treapta a 6-a il tin pe la 4500, probabil ca un mers la 4000 ar aduce consumu care il spuneti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 4.2 si 10 % mi-a papat al meu :rock: Asta cand inca mai manca ceva :rock:

4.2 am scos pe o portiune de drum de 80 de km in care am tinut-o in a 6-a la 100 la ora si in care am avut maxim 5 decelerari si cel mult 3 momente in care am schimbat viteza (si nu mai jos de a 3-a :blbl: (nu mai aveam nici benzina nici bani si trebuia sa ajung acasa).

10% am resuit sa scot in oras schimband viteza numai peste 8000... Ma rog..... mers foarte urat si agresiv :P

Cel mai bine m-am simtit cu ea undeva la 7000 rpm unde si consumul era pe la 6-6.5% in oras (afara tot cam dracu ala era)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu si la 2500k merge ok, de exemplu cand sunt in spatele unui camion care merge f incet, pot sa merg bine merci si cu a 2-a undeva sub 3000. Nu se ineaca, nu face figuri. Totusi, pentru linistea mea ca nu imi chinui bijuteria, dau cu 1-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai oricum in manual scrie de schimbi vitezele ca la dacie. A 2 a la 20km/k a 3a la 30km/k samd... Da n stilu asta sv defunct scrie p el nu 650... si n apuci sa vezi niciodata 4000 rpm dekt inntr a 6a dak vrei sa mergi cu mai mult de 70... Probabil dak mergi asa ajungi sa ungi si lantu la 1000km cum scrie n manual ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo pe minunata noastra autostrada fara benzinari + centura Buc. am scos un consum de 4,7 mergand constant cu 110-120 intr-a 6a (5000-5500rpm). In oras se duce undeva spre 5,5-6. De obicei merg flexat, pe la 4000 schimb. Dar mai am momente, ca in weekendul trecut si o mai chinui, atunci nu stiu cat consuma ca nu ma prea intereseaza ;) Oricum nu mi se pare un motor betiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind pe racire cu lichid, e o motoreta potrivita si pt oras si pt mersul extraurban, si cred ca inginerii aia au facut o dimensionare corecta a radiatorului, asa ca racirea se face foarte bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...