Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

eu inca mai astept un nebun care sa reconstruiasca un sv model vechi in ceva spectaculos. sv 1999, full ohlins, brembo, braketech, bloc motor injectie, carene gp composites, culori a la ducati...

 

ala e motor motor!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@maktub: mersi, pretul e un pic peste cel din anunt,deoarece de luni o sa aiba un set nou de gume pilot sport.

 

@aoleks: sa stii ca sunt astfel de nebuni, daca intri pe wikipedia si cauti sv, o sa vezi una pregatita pt pista.

problema la noi e ca nu permitem ca sa dam 10 sau chiar mai multe salari pe o suspensie ohlins, sa nu mai vorbesc de restu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@maktub: mersi, pretul e un pic peste cel din anunt,deoarece de luni o sa aiba un set nou de gume pilot sport.

 

@aoleks: sa stii ca sunt astfel de nebuni, daca intri pe wikipedia si cauti sv, o sa vezi una pregatita pt pista.

problema la noi e ca nu permitem ca sa dam 10 sau chiar mai multe salari pe o suspensie ohlins, sa nu mai vorbesc de restu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot sa imi dau seama daca sv-u meu e limitat? In anuntul unde l-am gasit, neamtu zicea ca este "momentan limitat la 34 de cai".

Azi m-am plimbat cu un amic care are un bandit si trecea pe langa mine fara sa se chinuie, si mi s-a parut putin dubios.

Din cate am inteles, una din metodele de limitare este folosirea jigleoarelor mai mici. daca asta e si in cazul meu, se gasesc si cele standard sa le cumpar de undeva? sau cum sa fac?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in a 2-a am urcat-o in 10.500, si am schimbat ca incepe zona rosie, oricum, urca rapid pana la 9000 si de acolo din ce in ce mai greu.

in a 3-a nu am mai incercat, iar cu a 6-a am urcat pana la 150, pe urma mi s-a parut prea puternic vantul si am redus.

 

Deeeeci?

 

P.S. In treapa a-6a pe la 5000 mi se pare destul de lesinat, accelereaza cam greut, dar nu prea am cu ce sa compar ca sa fiu isncer

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca este limitat daca ajunge la 10 500. Daca ar fi limitat nu cred ca ar trece de 150, nici eu nu am mers mai tare inca. Probabil in acte aparea ca era limitata ca sa fie in legalitate, dar poate i-au fost scoase limitatoarele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat si eu sa vad cat merge cu a 2-a si am prins 120 fara sa fie scos ignition retard-ul (am verificat sa vad daca e scos sau nu), dar era deja peste 10 500 rot/min, catre 11 000. Am vrut s ail scot dar am zis ca fiind incepator nu am nevoie, oricum nu simt eu diferenta aia de putere.

 

@radu86: Este normal ca dupa 9000 de ture sa traga mai greu deoarece la 9000 are puterea maxima, dupa aceea incepe sa scada.

Editat de radum90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... ce este ignition retard???

Am sa vad maine daca se duce la 110-120 cu a 2-a.

Mersi de raspunsuri.

 

 

P.S., stiu ca dupa 9000 puterea scade, doar ca nu ma asteptam la asa o diferenta. in treptele 2-3-4 urca pana la 8500-9000 repede :).

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... ce este ignition retard???

Am sa vad maine daca se duce la 110-120 cu a 2-a.

Mersi de raspunsuri.

 

 

P.S., stiu ca dupa 9000 puterea scade, doar ca nu ma asteptam la asa o diferenta. in treptele 2-3-4 urca pana la 8500-9000 repede :rock:.

 

doar ai grija pe unde incerci!

 

nu e greu de facut, doar de aceia merita.

diferenta de putere nu prea o sa simti daca nu cunosti f bine motorul

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

am gasit un site foarte interesant din Anglia unde au tot felul de piese pentru mai toate moto.Gasiti acolo toate variantele de SV.Personal am comandat de la ei si sunt foarte ok.Piesele au venit in mai putin de o saptamana de la confirmare.

NU fac reclama, dar in caz de nevoie cred ca e sursa buna.

 

http://shop.wemoto.com/

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... ce este ignition retard???

Am sa vad maine daca se duce la 110-120 cu a 2-a.

Mersi de raspunsuri.

 

 

P.S., stiu ca dupa 9000 puterea scade, doar ca nu ma asteptam la asa o diferenta. in treptele 2-3-4 urca pana la 8500-9000 repede :rock:.

 

 

cum adica urca repede doar in a 2-3-4? de la ce turatie incepe urcarea aia? daca tragi cu ea de la 3-4k in a 6-a normal ca o ia mai incet , plus de asta SV-ul S, sarmanul, nu prea e facut el sa taie aerul cu eficienta, de varianta N nici n-are rost sa pomenim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ qruzzer: eu il tin pe la 4k-4,5k, deci cam de acolo incep sa accelerez (cand nu fac vreo depasire mai rapida) si ziceam ca in treptele 2-3-4 pleaca repede. normal ca nu ma asteptam sa plece la fel si in 5-6, dar zic asa ca in a 6-a daca sunt pe la 5000 mi se pare cam "inceata". dar cum am zis, pt experienta mea momentana (foarte mica) imi este de ajuns.

 

@aoleks: nu prea sunt genu care sa conduca sportiv, mie imi place un mers cursiv si cu viteza cat mai constanta, nu imi place sa franez inainte de curbe, ci doar sa reduc din acceleratie, deci sportiv mai rar. (merg la consum :rock:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

am gasit un site foarte interesant din Anglia unde au tot felul de piese pentru mai toate moto.Gasiti acolo toate variantele de SV.Personal am comandat de la ei si sunt foarte ok.Piesele au venit in mai putin de o saptamana de la confirmare.

NU fac reclama, dar in caz de nevoie cred ca e sursa buna.

 

http://shop.wemoto.com/

 

Toate bune!

 

 

 

M-am uitat si eu pe site.... dar nu am gasit daca preturile sunt in euro sau lire, si cum se face plata. sau asta scrie numa cand faci comanda?

 

spuneam doar ca e normal ca in a 6-a sa mearga incet de la 4-5k rpm! asta pentru ca daca mergi cu a -a, incepi minim de la 6k rpm!

 

 

Eu facusem o comparatie cum trage in a-5a si apoi in a 6-a si nu ma asteptam la diferenta pe care am simtit-o, in rest imi e si mie clar ca nu poate sa traga in ultima treapta cum trage in primele 3-4. De asta am intrebat cum sa imi dau seama daca e limitat sau nu.

 

Mersi de raspunsuri :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu pe site.... dar nu am gasit daca preturile sunt in euro sau lire, si cum se face plata. sau asta scrie numa cand faci comanda?

 

Preturile sunt in lire.Eu am platit online cu cardul.A mers brici!

 

Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam maricele preturile pe sit ul respectiv.... Salut tuturor... am si eu un sv 650 sin 2004...

 

A si sa mi lase cineva rogu v as un id de mess care mai are sv de genu asta si se pricepe la injectie... sau care a mai avut de aface cu asa ceva. Probleme la injectoatre, soc automat & shit. merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...