vladf Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Mersi inca odata. Mie tot mi se pare putin 76C in mers avand in vedere ca termostatul deschide la 86.5C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salutare, Sunt in cautarea unui suport de topcase pentru un sv650 din 2001. Ma poate ajuta cineva? Sunt doua pe OLX dar au lipsa suporti care se prind sub saua pasagerului. Multumesc anticipat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Janes Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salutare, Sunt in cautarea unui suport de topcase pentru un sv650 din 2001. Ma poate ajuta cineva? Sunt doua pe OLX dar au lipsa suporti care se prind sub saua pasagerului. Multumesc anticipat, Bogdan Salut. Eu o sa ma apuc luna viitoare sa imi confectionez unul. Daca nu rezolvi pana atunci, voi incerca sa te ajut eu. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loopu Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salut! Și eu as fi interesat de un suport top case. După ce îl termini pe al tău dă-mi un mesaj sa vb, poate ma ajuți și pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Super. Asteptam poze. » Post actualizat in 26 May 2015 14:34Are cineva de vanzare rotorul magnetic de la melcul de kilometraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 n;ai sa vezi.. se sparg alea in prostie. Vorbeste cu @cesar ca a mai adus pt un baiat cu SV vara trecuta.. in vreo saptamana ajunge piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 da da , pentru mine a adus. piesa aia e o mizerie destul de scumpa si fragila. Btw, ofer piesa + montata cadou.... La cumpararea motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 @Piff, nu vrea galbeneala sa se vanda? ...sau nu vrei tu sa se vanda? pheheh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salut! Am si eu nevoie de scarita cu tot cu suport de pe partea stanga la un sv650s 2004, de unde pot sa fac rost de ea? Bineinteles daca stie cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 ...a mea e stramba de cand am luat motorul si m'am tot cracanat sa o schimb fara sa ajung la bun sfarsit. Vezi ca gaseam pe ebay uk tot ansamblul la vreo 60 eur - 60 lire.. pe'acolo Una peste alta, mai apar mici chestii de facut la pointy.. - ma cam supara contactul de la senzorul de ambreiaj, in ultimele 2 zile a trebuit sa gadil mufa aia la una din 5 porniri, probabil ca are nevoie de niste spray sa o curat si ceva vaselina siliconica(sfaturi?) - avand S, cadrul care sustine carena frontala a inceput sa rugineasca putin acolo unde se prinde de cadru, din fericire nu in prindere ci la vreo 2 cm de ea.. trebuie ceva smirghel+grund antirrugina+vopsit negru - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. - capacele/bascula sunt putin patate cu ceva alb si ma cam supara la ochi.. o fi functionand vreun polish, sau imi apare vreun luciu pe care nu'l doresc? - ma gandesc sa iau un polish de crom sau de metal simplu ca sa "revergorez" putin galeria aia matuita in ultimul hal; stiu ca acum 3-4 sezoane o dadeam frumos cu ulei la fiecare spalare de lant ca sa o tin stralucitoare.. la un moment dat am ales sa uit de ea si acum uleiul nu mai e indeajuns - iiiinca mi'a fost lene sa lipesc rimstripes'urile desi imi plac la nebunie(imi e sila sa curat jantele ca o sa fie ceva de munca) Daca v'ati intalnit cu vreuna din 'aste probleme sau aveti idei care sa ma ajute sa fac treaba mai buna, mai simplu, mai ieftin sau mai eficient.. aruncati un post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 - ma cam supara contactul de la senzorul de ambreiaj, in ultimele 2 zile a trebuit sa gadil mufa aia la una din 5 porniri, probabil ca are nevoie de niste spray sa o curat si ceva vaselina siliconica(sfaturi?) Cu spray de contacte ar rebuie sa se rezolve simplu. Sau si mai simplu, il pui pe direct (pui o siguranta intre cei doi papuci). - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. Gasesti chestie din aia adeziva si neagra simpla, doar cu un logo SV pe ea. Arata bine si nici nu se mai zgarie de la chei apoi - capacele/bascula sunt putin patate cu ceva alb si ma cam supara la ochi.. o fi functionand vreun polish, sau imi apare vreun luciu pe care nu'l doresc? Se rezolva, asta stiu sigur. Dar nu mai stiu cum. tot cu polish/solutie ceva. Am vazut la un amic cum si-a facut-o si a iesit ok. O sa il intreb - ma gandesc sa iau un polish de crom sau de metal simplu ca sa "revergorez" putin galeria aia matuita in ultimul hal; Merge cu polish, doar ca din ce stiu devine si mai sensibila la oxidare and stuff apoi si va trebui intretinuta destul de des, altfel va ajunge f rapid in aceeasi stare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 - jugul superior e cam zgariat de la chei si ma bate gandul sa'l vopsesc si pe ala putin, nu imi plac magariile alea cu folie imitatie de carbon sau alte nebunii.. Incearca sa renunti la alte obiecte agatae de inelul cheii de contact: breloc, alte chei, etc. Din cauza vibratiilor si a masei suplimentare se strica contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) @cesar - stiu ca pot aparea probleme, dar e cheia de la antifurt si e cat o cheie de cutie postala... in alta parte nu o pun nici batut, ca sigur o uit pe-acasa @capone - pt jug nu vreau nimic de lipit pt ca mi se par chicioase chestiile adaugate..prefer sa revopsesc jugul dupa 2 sezoane Galeria era oricum si inainte sensibila, o lustruiam de obicei cand spalam lantul si era destul de matuita dupa 500km.. dar de 2-3 ani de cand m'am lenevit s'a matuit mai tare si nu mai iese cu vechea metoda(ulei+motorina+carpa) Contactul ala o sa mai incerc o data sa il curat si sa ii bag ceva vaselina siliconica(cum am facut acum vreo 3 sexoane)...daca imi mai face figuri sezonul asta cred ca o pun pe direct si imi iau de'o grija. Daca aflii de polish, mai baga un post.. eventual si vreo sursa de unde pot sa iau.. Cat de curand imi rezerv o dupamiaza sa mai bibilesc ca incepe sa'mi vina greu sa ma mai uit la ea(cred ca incep sa ma pregatesc usor usor de alta mai noua) Editat Iunie 5, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Merci, am luat legatura cu Garcya si o rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 (editat) Salutare. Revin cu o întrebare legata de kit de coborâre pt un sv naked din 2007. La Louis au pt 2006, presupun ca este ac lucru, nu? Montarea unui asemenea kit presupune și modificări ale amortizoarelor, suspensiilor? Modifica considerabil ciclistica și mersul? Prin Buc aveți idee de un magazin unde se gaseste/montează? Mersi Editat Iunie 6, 2015 de mra999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salutare. Revin cu o întrebare legata de kit de coborâre pt un sv naked din 2007. La Louis au pt 2006, presupun ca este ac lucru, nu? Nu exista nici o diferanta la cadru / structura intre modelele 2006-2007. La restul intrebarilor nu-ti pot raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Mersi Adun informațiile una câte una, nu e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 A reusit aseara unul sa dea cu spatele asa ... fara nici o grija, pana s-a urcat pe motocicleta mea. Macar s-a oprit cat de cat la timp si am scapat doar cu aripa fata rupta. Nu stiu ce material este, dar deloc casant. S-a tensionat, si s-a ridicat in sus de varf si asa a ramas. Credeti ca se mai poate repara, sau sa-mi caut alta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 In weekend am reusit sa crap cauciucul de pe saua pasagerului, deci in curand o sa trebuiasca o sa buna/ebay sau o retapitare(inclin spre prima varianta) ...siiii, o noua Broblema: Cloncane ceva in accelerare usoara in primele trepte de viteza, doar in sarcina. Am cautat ceva pe net si vorbeste lumea de lant care ar putea avea uzura inegala&CO.. acum nu stiu ce sa mai zic..initial am crezut ca era pompa de apa pt ca aveam un furtun de antigel impuscat si mergeam cu 70% din lichidul de racire.. dar dupa ce am remediat problema racirii, cloncanitul a ramas, ba chiar parca se aude mai des S'a mai lovit cineva de probleme similare? sau poate vede @cesar postarea si ma cheama pe la el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Iti dai seama cam din ce zona vine cloncanitul ? E doar sunetul sau estecorelat si cu ceva ce simti in mersul mobrei. Gen sa traga cu mici "smucituri/inegal" la viteza mica and stuff ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 se simt oarecare vibratii prin scarite din ce am observat.. dar nu sunt sigur. tind sa cred ca e vorba de uzura inegala a lantului. Am mai avut lant uzat dar presupun ca era uzat uniform pt ca nu dadea simptome de genul asta si a tinut mai multi km. Pe loc motorul merge ceas iar la viteze mai mari sau cu acceleratia deschisa complet nu se mai aude niciun cloncanit. Tocmai la acceleratie normala de mers omeneste apare simptomul.. Kitul de acum are cam 20.000 sa zic, deci n'ar fi exclus sa fie vorba de uzura in conditiile in care nu sunt extraordinar de gentil cu acceleratia si e vorba de un V2 care livreaza destul de rapid cuplul.. O sa trec pe la service cand am ocazia sa fac un reglaj si sa vad ce'mi zice si mecanicul vis-a-vis de chestia asta.. ma gandesc ca daca avea ceva cutia, simteam la schimbatul treptelor dar pare sa fie totul mai mult decat ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 inseamna ca trebuie sa scapi de una dintre viteze(aia de mers omeneste) ramai la statul pe loc, sau full gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 )) am mai analizat problema si am o vaga impresie ca pinionul fata e zdrente.. n'am apucat sa desfac capacul sa ma uit la el, dar la asta ma astept. Oricum m'am mai linistit pt ca pe parcurs cloncanitul s'a transformat in bataie localizata clar in afara motorului. Eu ma speriasem de ceva la cutie/motor.. dar se pare ca nu ma dezamageste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salutare, Am si eu o nelamurire, sper sa ma luminati. Am luat un SV 650 NAKED din Italia, am fost la RAR, mi-au facut Cartea de Identitate. Pe Cartea de la RAR la pct. 4, Tipul/Varianta este specificat: WVBY/2/SV650S Pe Cartea din Italia: WVBY1 - 1 (SV 650) Si la voi este la fel? Sau au gresit la RAR? Multumesc PS. Cartea am luat-o joi si nu am observat, astazi m-am dus la RAR, dar nenea de acolo zice ca e doar numar de omologare. Cand i-am spus ca nr. de omologare e altu de mai jos si ca asta este Modelul, l-am bagat in ceata.....si mi-a zis sa-l astept din concediu pe cel care mi-a completat-o... Am plecat, dar am de gand sa ma intorc maine, am zis sa arunc aici o intrebare intai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.