Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Tu parca aveai GSXF-u' de 650, ce e cu downgrade-ul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Eh... Amintirile ma chinuiesc - vorba cui a spus-o! Money problems... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 SV650 K3 - probleme relanti De ceva timp a inceput sa imi faca figuri relantiul la cald, aleator cand i se punea ei pata. La semafor scadea in 8-900 si murea daca nu o acceleram. O tineam accelerata la 2000+ ca sa nu moara si oscila cu 400rpm chiar si asa. Se simtea ca si cand ar fi mers intermitent intr-un cilindru -- ambii. Problema aparea initial doar cu motorul cald si la cel putin 30 min de mers. Dupa ce se racea, problema disparea si mai aparea cand avea ea chef. Aseara din nou.. ajuns cu bine acasa plin de tourette, dar azidimineata n-a mai pornit deloc. Ceva idei? Am citit ceva pe svrider.com despre un reglaj sau schimb de STP senzor(nu TPS). Tind sa plec pe parcursul schimbat fise ca sunt neatinse de cine stie cand, verificat bujii, si apoi ma gandesc sa ma iau de STP-ul ala. Daca are cineva vreun sfat, apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Pai cam asta e calea. Fisele le poti masura si lasa pe cele vechi daca sunt ok. Verifica de mizerie si clapetele. vezi instalatia de alimentare; vreun filtru; injectoarele poate e bine sa le cureti din cand in cand. Daca nu, in general te uiti cum e senzorul ala (la TPS parca puneam pe firul gri si albastru <sau negru si albastru>, vezi si tu ce culori ai)si pui multimetru pe el, masori si compari cu ce e prin alte parti. Daca variaza valorile e cam clar ca de acolo-i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bucur Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut. Se ia una bucata sv 650s din 99 se alimenteaza doar de la PETROM cu benzina de 95. Aparent ok. Se goleste jumatate de rezervor incepe sa traga mai tare ca de obicei de ce? Multam si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Daca intere pe careva, negociabil http://olx.ro/oferta/ceas-de-bord-suzuki-sv-99-03-ID5E4Ys.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 salutare! am observat ca atunci cand petrec mult timp in trafic si se incalzeste motorul mai tare, nu mai trage la fel, de parca ar patina ambreiajul. a patit cineva asta? aveti vreo idee despre care ar fi cauza scaderii de putere? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Am schimbat releul de incarcare. Si bateria ca cica nu tinea curent. Bateria era veche intr.adevar. Posibil sa fi avut probleme. Nedumerirea mea este la releu. Am releul vechi si l.am pus pe multimetru si totul pare ok. Cum imi dau seama daca e dus? Va spun pe scurt cum am masurat si sa ziceti daca e ceva gresit. Deci multimetrul pus pe dioda. Firul rosu de la multimetru pus pe pozitivul care duce la baterie iar firul negru pus pe fiecare din cele trei fire care duc la stator. De fiecare data rezultat zero. Am pus apoi firul rosu de la multimetru pe negativul care duce la baterie si firul negru pe fiecare contact care duce la stator. Mi.a dat 465, 470 si 460. Am pus apoi firul negru de la multimetru pe pozitivul care duce la baterie si rosu pe firele ce duc la stator. Rezultate 460, 465, 470. Apoi firul negru de la multimetru pus pe negativul care duce la baterie si rosu pe alea de la stator. Valori zero. Io nu mai pricep! Releul pare ok. Am gresit undeva? Il pot testa altfel? Il arunc sau il tin de rezerva? P.s cand n.a mai pornit mobra si am dus.o la service, a masurat incarcarea dupa ce.a pornit.o impinsa. Si a dat verdict ca nu incarca si e releul dus. Cat a stat in service, au schimbat releul si apoi m.au sunat ca bateria nu tine curent si tre schimbata si aia. Am zis ok. Intrebare: e posibil ca totul sa fi fost doar de la baterie? Si releul l.au schimbat degeaba? Sa fi dat 400 lei p.un releu nou degeaba? Editat August 10, 2016 de bc_krist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) E posibil cand se incalzeste sa o ia razna, nu e prima oara. Tine-l sub sa, piesa de rezerva, ai vreodata probleme, inlocuiesti repede si speri sa tina pana la destinatie. La destinatie masori incarcarea si vezi daca e bun sau nu. Sau schimbi releele intre ele si masori acum la ralanti si in turatie. Si dupa le schimbi inapoi. Si dupa masori iar. Si dupa il pui iar pe ala vechi sub sa. Editat August 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Il tin sub sa de rezerva. Dar raman cu banuiala ca este bun. Si bateria a fost de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Ca sa intelegi ce ai masurat acolo uita te pe schema. Este in manual. Ca idee tu masori daca diodele sunt strapunse sau nu. Intr o directie ele conduc si in cealalta ar trebui sa nu conduca. Asta verifici tu cu multimetrul pus pe dioda. Aceasta verificare iti zice daca rectificatea mai functioneaza. Pasul 2 e sa verifici daca regulatorul mai functioneaza si asta se face cu motorul pornit, bateria conectata si cate rpm zice in carte. Daca facand aceste 2 teste, eventual astepti sa se si incalzeasca releul acela ca sa nu stai cu gandul ca poate merge doar cand e rece, toate rezultatele sunt in parametri atunci e bun releul si il pastrezi de rezerva sau il vinzi. Concluzie: vezi in carte, citeste cu atentie si aibsa intelegi ce faci si apoi ai sa intelegi daca e bun sau nu. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) M.am documentat mai bine si eu. Ai dreptate. Macar diodele nu.s duse. Ramane sa.l pun pe mobra sa.l verific in functionare. La rece, la cald etc. Cand oi avea timp si chef. Acu mi.e lene sa stau sa desfac mobra. P.s daca are careva nevoie de un releu si are mobra desfacuta sau are chef de mesterit, i-l dau sa.l testeze. Si daca e bun ne intelegem la pret. De preferat din bucuresti. Editat August 12, 2016 de bc_krist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Salutare, ma alatur voua cu al meu sv650n ,revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Buna ziua, Detin un suzuki SV 1000 , 2004. Cum pot rezolva problema cu renumita "oala ambreiaj", se poate reconditiona sau achizitiona una noua, si daca da, la ce pret ? Doresc sa scap de acest fenomen definitiv, se simte si o vibratie la plecarea de pe loc, pe langa "bătaia obisnuită”. Menționez ca deja a inceput sa ma streseze . Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu stiu prea multe despre problema asta, dar dupa 15 mintue de citit am inteles ca varianta simpla e sa schimbi "oala" aia cu una de la producator, care va avea aceeasi problema dupa ceva km, sau sa gasesti pe cineva in europa care face aceste piese. Se pare ca in US ar fi pe forumuri niste baieti care fac asa ceva. Nu stiu daca ar fi dispusi sa trimita in Romania. Impresia mea e ca sv-urile de 1000 sunt rare in comparatie cu cele de 650, in Romania, asa ca nu stiu cat de usor poti gasi ajutor de la un posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Are idee careva sau un posesor de sv care si-a montat un bugspoiler aftermarket ce prinderi/cleme trebuie facute. Ma poate ajuta cineva cu un sfat sa montez piesa din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Nu stiu daca de la mine ai cumparat dar uite aici poze cu prinderile. Am pe stock Spoiler si Aparatoare noroi spate de SV cine are nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Merci roby, l-am cumparat de le o persoana care la randul ei il are de la tine, am acelasi poze de la el, sunt interesat mai mult de marimile/cotele acelor tije. Tin sa precizez ca sunt ok bugspoilarele facute de roby, cel putin eu sunt multumit de cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Buna ziua, Detin un suzuki SV 1000 , 2004. Cum pot rezolva problema cu renumita "oala ambreiaj", se poate reconditiona sau achizitiona una noua, si daca da, la ce pret ? Doresc sa scap de acest fenomen definitiv, se simte si o vibratie la plecarea de pe loc, pe langa "bătaia obisnuită”. Menționez ca deja a inceput sa ma streseze . Va multumesc ! si eu am problema asta cu oala, dar n-am gasit pe la noi pe nimeni care sa o "repare", si cu piesa noua va face la fel in 2-3mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 buba V2-urilor mari, ceva mai accentuata la SV1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Sa nu incerci metoda cu saibele sudate, se vor sparge si ajung in cutia de viteze. Eu am luat pentru al meu SV1000 oala noua cu ~300$ daca tin minte bine, transport inclus. Modele noi sunt mai rezistente (dar tot proaste), eu faceam wheelie-uri in prostie si n-a mai facut galagie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 oala noua de la suzuki? sau ceva aftermarket? cu oala nou am vazut pe svrider ca revine problema in cateva mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Aftermarket nu cred ca exista, doar cele modificate. Am luat noua, Suzuki, n-am tinut mii de km SV-ul si nici n-am tinut legatura cu urmatorul proprietar sa vad daca i-a rezistat.O poti trimite aici si ti-o repara dar costa cat una noua, cica nu s-ar mai strica. Editat August 19, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Salut Robyb. La ce pret ai spoilere si aparatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.