Jump to content

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Recommended Posts

Salutare natiune!

Ma uit dupa un SV 650 S > 2005 si am gasit ceva interesant insa am cateva intrebari pentru posesori:

1. Un mers normal spre calm intr-un oras aglomerat ce consum ar avea?

2. Motocicleta are 25.000 km, al doilea proprietar, din 2005, full service history, la ce ar trebui sa fiu atent, ce consumabile majore ar avea nevoie (expectand pneuri, uleiuri, placute, etc)

3. Ma sperie putin pozitia de pe S unde multi s-au plans de dureri de spate/incheieturi? Am 1.86 si niste incheieturi plapand asa ca as fi o victima sigura?

4. Se preteaza la filtrat prin oras (trebuie sa se preteze la asa ceva mai ales unde intentionez sa o folosesc)?

5. Poate drum lung fara sa ma ucida? (drum lung insemnand aprox 150 de mile, ce consum ar avea la un drum lung mers chill (110-130)?

 

Intre modelul mentionat mai sus si Kawasaki EN6F 2009 pentru cei care le-au incercat pe ambele (am gasit un Kawasaki la un pret bun insa vin cu 40.000 km si nu-s lamurit de fiabilitatea lor pe termen lung avand ceva probleme cu rugina\cadru?)

 

Pete de rugina pe SV-uri? Sunt ceva comun sau ce zone ar trebui sa tin sub control?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca fost posesor de S:

1. 6, sau mai curand 7 l la suta, depinde de multe.

2. 25.000 km la 11 ani e un basm frumos, zic eu, important e sa fie in stare buna. Consumabilele scumpe sunt pneurile si lantul, restul (baterie, ulei, lichid de frana, antigel, placute de frana etc. sunt mai ieftinute).

3. la 183 cat am eu e un chin pozitia, in special pe drumuri prost asfaltate sau la viteze mici. Peste 100 la ora e mai ok, te mai ajuta curentul de aer.

Un N ar fi ceva mai ok, dar pozitia picioarelor e cam aceeasi, adica foarte flexati genunchii. Nu prea e motor pentru oameni peste 1,80.

4. S ul e excelent la filtrat traficul, e foarte ingust, are cuplu de jos, o cutie bine etajata.

5.2-300 de km faci totusi lejer, daca ai asfalt bun. Consum in afara: 5.

In rest, e un motor excelent, daca il gasesti in stare buna, ia l, daca asta vrei.

Link to comment
Share on other sites

treaba cu Km proate sa fie sau nu reala. eu spre rusinea mea am facut aproape 5000 km din 11.2013 pana in prezent :)))). lipsa de timp din pacate. nu zic sa ai incredere in km dar sanse 1 la 1000 sunt sa fie reali. eu am luat un sv 2008 de la motofly ploiesti si avea 2800 km nu m am bazat asta, dar avea inclusiv cauciucurile originale (niste mizerii apropo), plus placute de frana originale (le am schimbat eu ca am dat din greseala cu ulei pe ele). vezi si tu s anu bata, sa nu curga ulei pe la furca motor etc. grosime discuri de frana, ////

Link to comment
Share on other sites

Ca fost posesor de S:

1. 6, sau mai curand 7 l la suta, depinde de multe.

2. 25.000 km la 11 ani e un basm frumos, zic eu, important e sa fie in stare buna. Consumabilele scumpe sunt pneurile si lantul, restul (baterie, ulei, lichid de frana, antigel, placute de frana etc. sunt mai ieftinute).

3. la 183 cat am eu e un chin pozitia, in special pe drumuri prost asfaltate sau la viteze mici. Peste 100 la ora e mai ok, te mai ajuta curentul de aer.

Un N ar fi ceva mai ok, dar pozitia picioarelor e cam aceeasi, adica foarte flexati genunchii. Nu prea e motor pentru oameni peste 1,80.

4. S ul e excelent la filtrat traficul, e foarte ingust, are cuplu de jos, o cutie bine etajata.

5.2-300 de km faci totusi lejer, daca ai asfalt bun. Consum in afara: 5.

In rest, e un motor excelent, daca il gasesti in stare buna, ia l, daca asta vrei.

Mersi de info Kevinn, polemica in jurul kilometrilor o sa fie totdeauna dar ii cred in cazul asta deoarece omul e al doilea proprietar si are o tona de acte, MOT-ul facut anul care arata evolutia kilometrilor la fel si service ul plus ca nu e singura motocicleta, omul mai avand una.

 

6-7 in oras mi se pare mult pentru un mers linistit si totusi nu bara la bara (aici intervine filtratul).

O sa o probez sa vad cum stau pe ea (din cauza unei sei mai joase En6F ul cred ca e putin mai inghesuit). M-am interesat si de un handle bar switch sau inaltatoare dar deja implica ceva costuri suplimentare, manopera si trebuie schimbate si cablaraia cel mai probabil.

 

Daca s-a dat careva cu ele SV 650 S K5 si EN6F, astept pareri :) Multumesc

 

P.S. acuma o sa urmeze o intrebare la care multi vor ezita sa raspunda dar, pana la cati km poate ajunge un SV intretinut bine (din vazute, auzite, simtite)? Cand trebuie schimbata distributia si alte treburi mai costisitoare?

 

Cum se prezinta motorul la exterior in timp? Tinde sa se cojeasca sau sa apara pete?

Edited by Pijama
Link to comment
Share on other sites

o vulcanizare moto sa schimb si eu gumele se gaseste pe undeva? sau 100 lei e pretul standard la ele, intreb si eu sa nu arunc banii ca nu i gasesc pe jos.....

Link to comment
Share on other sites

Aurel Motors 60 lei tel+40761138100

» Post actualizat in 17 Mar 2016 20:18

Ma alatur si eu grupului , proaspat posesor al unui superb SV650N /1999.

Edited by adya76
Link to comment
Share on other sites

Sunt genul de om care recunoaste cand nu e bun la ceva si in momentul actul e partea electrica la un SV 650.

Totul merge bine pe ea pe testate, de la lumini la baterie, incarcare insa actualul proprietar a pus o alarma pe ea (care merge si aia la fel de bine) insa mi se pare ca a facut ceva dezordine la partea electrica. E doar dezordine din poza atasata sau de pus mainile in cap?

 

http://postimg.org/image/cekw1fufr/

Link to comment
Share on other sites

Sunt genul de om care recunoaste cand nu e bun la ceva si in momentul actul e partea electrica la un SV 650.

Totul merge bine pe ea pe testate, de la lumini la baterie, incarcare insa actualul proprietar a pus o alarma pe ea (care merge si aia la fel de bine) insa mi se pare ca a facut ceva dezordine la partea electrica. E doar dezordine din poza atasata sau de pus mainile in cap?

 

http://postimg.org/image/cekw1fufr/

 

 

Pare dezordine mare. Da jos alarma, refa conexiunile originale si aranjeaza totul cum trebuie apoi.

Link to comment
Share on other sites

Singura chestie care pare dubioasa e faptul ca a folosit fire de aceeasi culoare. Daca totul merge ok, las-o asa. Daca nu, taie tot si schimba alarma :) Cred ca e mai simplu... (asta daca nu gasesti manual cu schema de montare, caz in care va lua ceva timp sa urmaresti firele, dar cu un multimetru se simplifica si treaba asta). Parca mai vad niste conexiuni facute cam ciudat, poti da un pic jos din banda izoler sa verifici.

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

@Pijama, userul m4v3rick are 140.000 de km pe SV. Din cate stiu inca merge motoreta, si merge bine. L-a si intretinut desigur.

 

Ca pozitie S-ul pare incomod, eu am N, si stau binisor pe el, mai putin picioarele care amortesc reativ repede. Cel mai mult am mers intr-o zi cam 750 km si nu pot sa zic ca eram rupt de oboseala. Parerea mea e ca la distante de 150 de mile, nu ai probleme. Eu am 1.90 inatlime.

 

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, sper sa ne intelegem azi la pret si intru in grupul posesorilor de SV 650 S.

Pozitia nu mi s-a parut prea rea, ma asteptam sa stau mai "in cap" insa nu e dificila daca nu esti incordat (cred, zic, posibil sa imi retrag cuvintele dupa cateva zeci de km).

Dpdv al fiabilitatii am auzit lucruri bune despre tractorasele astea ceea ce ma bucura. Mersi din nou si o sa va tin la curent :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Aveti idee daca scaritele de spate de pe 1000 se potrivesc si la 650?

 

Si btw: am de vanzare fata completa de SV650 (furca, juguri, roata, discuri de frana, conducte frana, semighidoane, pompa de frana, parbriz, suporti far)

Link to comment
Share on other sites

Dap. Se potrivesc, merg inclusiv a TL/R-S. Au acelasi cod 43510-02F11.

 

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....

Edited by m4v3rick
Link to comment
Share on other sites

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....
Mii de scuze...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 20:21

Din ce an e SV1000le?

Link to comment
Share on other sites

 

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....
Mii de scuze...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 20:21

Din ce an e SV1000le?

 

 

 

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....
Mii de scuze...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 20:21

Din ce an e SV1000le?

 

Am un SV650 si vreau sa i pun 2 evacuari. Ca sa nu fac adaptari ma gandeam sa pun o scarita de SV1000, dar se pare ca va trebui sa gasesc o alta solutie

Link to comment
Share on other sites

 

Îmi permit un sfat: ia-ți direct SV 1000. S-au ieftinit bine în ultimul timp :)

Speram ca acest forum sa aiba un scop constructiv si nu unul de cancan ieftin. Dara daca tot ne PERMITEM atatea, imi PERMIT si eu o sugestie: daca tot s au ieftinit si iti PERMITI lucruri, astept sa mi cumperi tu un SV1000, iau doar scarita de pe el si restul il donez oamenilor de pe forum care-si PERMIT sa piarda timpul citind sfaturi care nu au fost cerute.

 

P.S. accept sfaturi care sa aduca un plus subiectului...bascalia/ironia ieftina nu face parte din scopurile pentru care suntem aici (mi am PERMIS sa afirm asta in numele tuturor)

Link to comment
Share on other sites

Speram ca acest forum sa aiba un scop constructiv si nu unul de cancan ieftin. Dara daca tot ne PERMITEM atatea, imi PERMIT si eu o sugestie: daca tot s au ieftinit si iti PERMITI lucruri, astept sa mi cumperi tu un SV1000, iau doar scarita de pe el si restul il donez oamenilor de pe forum care-si PERMIT sa piarda timpul citind sfaturi care nu au fost cerute.

 

P.S. accept sfaturi care sa aduca un plus subiectului...bascalia/ironia ieftina nu face parte din scopurile pentru care suntem aici (mi am PERMIS sa afirm asta in numele tuturor)

 

Îmi pare rău că m-ai înțeles greșit, măi Marine :) Eram cât se poate de sincer, serios și bine intenționat. Decât să investești pentru a personaliza un SV 650 și a-l face să arate ca unul de 1000, mai bine păstrezi bani, vinzi 650-ul și-ți cumperi direct SV-ul mare. Era doar o părere personală care mi s-a părut rațională. Tu faci evident cum vrei, doar este motocicleta ta, banii tăi.

 

Cu genul acesta de replici virulente nu ai să câștigi respectul nimănui - mai ales pe acest topic.

 

O seară frumoasă și calmă îți urez :)

Link to comment
Share on other sites

@ gxg.marin, man, nu are rost sa pui doua evacuari pe sv650...nici pe cel de 1000 nu isi au rost cele doua evacuari. Hai sa iti spun de ce:

 

1. mai dificil de setat parametrii de injectie / mapare / etc.

2. greutate mai mare

3. In caz de pocinog, pagube mai multe

 

Nu ai absolut nici un avantaj in afara de sunet si acolo e discutabil. Sunt sisteme aftermarket 2 in 1 si pentru sv1000...oare de ce?

 

P.S. PzKpfW este unul dintre cei mai cumpatati oameni de pe forum si nu l-am vazut sa faca misto sau sa jigneasca gratuit. Omul iti dadea un sfat prietenesc si competent. Modelul de 1000 are bubele lui (oala de ambreiaj si magnetii de pe rotorul statorului - anumiti ani) in rest este bullet proof.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...