Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acasa nu prea cred ca o poti rezolva. Eu cu moto nu am patit-o dar cu masina da. 2 jante indoite si ovalizate. Prima s-a rupt (da am nimerit la un nene cu ciocanul) si a doua am fost la un meserias batranel la un service din iasi. Cand a inceput ala sa lucreze, toti mecanicii au lasat ce aveau de facut si s-au strans in jurul lui :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb pistonasele frana spate. Au prins mizerie si s.au zgariat. Deci imi trebuie un kit reparatie etrier spate. Am gasit garniturile. Dar nu gasesc pistonasele. Ceva idei? In afara de dezmebrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Acum 2 săptămâni am sters un pic asfaltul cu sv-ul (naked, 2000). Un microbuz a vrut să intre in parcare de pe banda a 2a si m-a luat cu el, eu fiind pe banda întâi.

Toata nebunia s-a petrecut la aprox 20km/h si am scăpat ușor.

Sunt in cautare de ansamblu schimbator viteze (ori complet, ori pedala si tija de actionare), radiator, pedala frana si cadru codita ( motorul a primit o lovitura zdravănă in scărița pasager, deschisă fiind,astfel indoindu-se f puțin cadrul).

Dacă aveți ceva piese din cele indicate pe care le puteți vinde, dati un semn..

0745.911.635 Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pffff ce scoruri. 40 euro un pistonas. ori 2 = :(

 

o sa ma uit pe la dezmembrari. acelasi lucru recomand si colegului de mai sus. de ex pe olx sint niste sv.uri de prima generatie care se vand pe piese.

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce fel si cat de tare sunt zgariate pistonasele? Intreb deoarece si ale mele erau/sunt zgariate, unele dintre zgarieturi facute chiar de mine cand am incercat sa le scot cu ajutorul unui patent, ele fiind intepenite zdravan, dupa o iarna grea.

Daca zonele lovite sunt in prima treime, aproape de marginea exterioara, nu-ti fa probleme si refoloseste-le, bineinteles dupa o curatare prealabila. Spun asta deoarece dupa remontare si 2-3 pompe pentru a se aseza etrierul pe disc zona lovita/zgariata trece de garnituri si nu infulenteaza in nici un fel etanseitatea pistonului. cel putin asa a fost la mine si am scapat ieftin schimband doar garniturile (set de ulei si praf, luat de pe ebay - tot pe ebay poti incerca sa cauti si pistonasele). nRock si succes.

 

p.s. cat despre dezmebrari nu stiu ce sa zic, e posbil sa dai peste unele care sunt lovite chiar mai rau, mai ales daca au fost servisate neatent, ele sunt totusi niste "consumabile", cei drept destul de scumpe. :D

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc frumos pentru recomandare. Luasem olx-ul la răsfoit cu atenție, dar nu găsisem tot ce imi trebuie. Deocamdată. Imi lipseste radiatorul..

Aveti idee daca pedala de frana se poate indrepta? E un pic adusa spre motor , insa e inca functionala. Eu as schimba-o sa nu pocneasca.. Deși cred ca nu s-ar întâmpla asta prea ușor.

post-92526-0-09149400-1468263047_thumb.jpg

Editat de RazvanRRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S.a rezolvat cu pistonasele. Desfacut complet etrierul. Scos pistonase. Curatate. Frecate pana au capatat luciu. Aveau zgarieturi superficiale. A durat destul ca era etrierul intepenit. Era plin de sare. Mobra venind din Italia de langa mare. O sa trebuiasca sa iau kitul de garnituri la un moment dat. Alea de praf nici nu le.am mai pus ca erau duse si altele n.am avut.

Am un etrier spate cu tot cu pistonase. Care este interesat il studiaza si daca e ok ne intelegem la bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei.

Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km)

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca este spuma? Eu l-as schimba macar ca sa dorm linistit. Normal nu cred ca e. Eu in SV nu am vazut niciodata altceva in afara de ulei prin gemuletul ala. Cand merge motorul, daca tin motocicleta dreapta tot ulei vad ca se plimba pe acolo. Niciodata bule sau spuma. Dupa ce il opresc pot sa treaca ceva secunde si sa se umple gemuletul, dar din nou, spuma nu am vazut niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul aud ceva ca o bataie sau tacanit pe langa sunteul tobei. La asta te referi? Nu imi dau seama daca aud bine sau nu. Daca tragi ambreiajul nu dispare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este zgomotul normal al motorului + ambreiaj + distributia, nu cred ca e vreo problema; uleiul nu ar trebui sa faca spuma, dar acum daca apar 2-3 bule in fereastra aia nu-i ceva de speriat. cand ai schimbat uleiul s-a schimbat si filtrul? uneori spuma apare daca se amesteca uleiuri necompatibile, sau cand se baga ceva aditivi (nu as recomanda asa ceva, dar am vazut ca unii mai baga).

 

este un motor nou (in comparatie cu al meu) si n-ar trebuii sa aiba probleme si nici nu prea cred ca cineva ar fugari un Vstrom incat sa aiba asa de curand probleme. in plus sunt motare care tin destul de bine la tavaleala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat filtrul binenteles, plec acum la Louis sa cumpar alt ulei sa vad Castrol sau Motul ca Bel-Ray e cam greu de gasit .... acum am vazut esti Brasovean de unde ? eu stau in centru pe Postavarului paralela cu republicii poate bem o bere ca vin in august cu masina :)

 

Editat de Dogaru Cristian Doru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce casca e? vezi ca unii producatori vand si interioare, vezi daca gasesti pt a ta :) pe de alta parte, daca e prea veche, ia-ti alta si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nolan n62. Destul de vechiuta. Pe de alta parte e vorba de ceva minor. O bucata de material s.a dezlipit si folia de burete de sub ea se macina. O sa incerc sa lipesc eu p.acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand incepe sa se duca interiorul, e cel mai bun semn ca trebuie sa schimbi casca. My 2c.

 

Chiar citisem undeva un studiu facut despre cat de des trebuie schimbata casca si ce recomanda producatorii si parca media era undeva la 3 ani daca nu ma insel.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci spuneti ce.ati alege intre nishua ntx2, mt revenge si mt blade. Strict astea 3. Alti bani n.am. si la mana a doua nu iau.

 

P.s azi in timp ce stateam la semafor, pe neutru, s.a oprit motorul. Brusc. Inainte de asta am auzit ceva ca un carait/bazait, dar nu bag mana in foc ca era de la mine sau din alta parte. Ca era si.un autobuz langa. Si.un camion. Am dat buton, a invartit oleaca si atat. Apoi la al doilea buton a luat.o fara probleme. Si.a mers impecabil restul zilei. De la ce sa se fi oprit asa din senin. Precizez ca motorul nu era rece cand s.a oprit. Mersesem vreo 8 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...